אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצרים יקרים ✔למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצרים יקרים, טיפים לאנשי מכירות, לשכנע ללכת לפסיכולוג, NLP טיפול בדיכאון, לנתח טקסטים, התמודדות עם התנגדויות במכירות, NLP מטרות, NLP תת מודע, לשכנע גבר לחזור, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע אשה להתחתן, יחסי ציבור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לנהל משא ומתן, יכולת שכנוע, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, הכוח לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע ילד, להתמודד בראיון, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, יכולת לשכנע, לנסח טקסט משכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP דיאטה, התמודדות עם התנגדויות מכירות, איך לשכנע את חברה שלך, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, אומנות הנאום, טקסט טיעוני, הדרכת אנשי מכירות, שיטה לשכנוע ההמון, לימודי רטוריקה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
איך להתמודד עם פחד מהמכירה וליהנות ממנה?

הרצאה זו עוסקת בשאלה כיצד להתמודד עם פחד ממכירה, כיצד להרגיש בנוח במהלך מכירה, ואיך להימנע מחרדת מכירות. אליעד כהן מציע פתרון לכך על ידי שינוי הגישה האישית שלך למוצר ולמחיר שאתה מציע. המפתח הוא להיות שלם עם מה שאתה מוכר, להבין את הערך של המוצר ולהאמין בתועלת שהוא מביא ללקוח. אם אתה מאמין במוצר שלך, אין סיבה לחשוש מהמכירה.

הבעיה מתחילה כאשר אתה לא שלם עם המוצר או עם המחיר שאתה מבקש. במקרים כאלה, תהליך המכירה יהיה קשה. אם אתה לא מרגיש שהמוצר שלך מציע תועלת או אם אתה לא בטוח שהמחיר שלו נכון, המכירה תהיה מאתגרת. לכן, אליעד מציע לשאול את עצמך את השאלה הבאה: אם היית הלקוח, היית קונה את המוצר במחיר שאתה מציע? אם התשובה היא כן, המכירה תהיה הרבה יותר קלה.

לפי אליעד, מכירה לא צריכה להיות חוויה של מניפולציה או שקר, אלא היא צריכה להיות תהליך של הצגת האמת. אתה מציג את המוצר ללקוח ומסביר לו כיצד הוא יכול להועיל לו, מבלי לנסות לרמות או להסתיר משהו. אם אתה שלם עם המוצר, תוכל להציג את היתרונות שלו בצורה טבעית וביטחון.

איך להתמודד עם מכירה של מוצר יקר או בלי חשק?

האם מכירת מוצר יקר חייבת להיות אתגר? אליעד טוען שלא, כל עוד אתה מבין את הערך של המוצר. אם אתה מרגיש שהמחיר גבוה מדי או שהמוצר לא מספק ערך, תהליך המכירה יהיה קשה. עם זאת, ברגע שאתה מבין את הערך שאתה מציע ללקוח, המכירה תהיה קלה יותר גם כשמדובר במוצר יקר.

במקרים שבהם אין לך חשק למכור, זה יכול להיות כי אתה לא מרגיש מחובר למוצר או לשירות. אליעד מציע למצוא את הקשר האישי עם המוצר ולהבין איך הוא עשוי לעזור ללקוח. אם תוכל לראות את התועלת שהמוצר מספק, יהיה לך הרבה יותר קל למכור אותו גם כשאין לך הרבה אנרגיה או מוטיבציה.

מהם שלבי המכירה המומלצים?

- בדוק אם אתה שלם עם המוצר והמחיר שאתה מבקש.

- ודא שהמוצר באמת מציע תועלת ללקוח.

- הצג את המוצר בצורה ברורה וכנה.

- אם אתה מאמין שהמוצר שווה יותר ממה שאתה מבקש, תוכל להציג את הערך בצורה טבעית.

בסופו של דבר, הדרך למכירה קלה וטובה היא להיצמד לאמת, להאמין במוצר ולדבר בכנות על היתרונות שהלקוח יוכל להפיק מהמוצר. אם אתה שלם עם כל חלק במכירה, הפחדים יפחתו והמכירה תתבצע בצורה טבעית.
איך לא לפחד למכור וליהנות מזה?

במהלך הרצאה זו, נדונה השאלה איך להתמודד עם פחד מהמכירה ולהרגיש בנוח כשמוכר, איך להתמודד עם חרדת מכירות ואיך למכור גם כשהמוצר יקר או אין חשק למכור.

התשובה לשאלה המרכזית היא שמה שמשפיע על תחושת הפחד והקושי במכירה הוא הגישה האישית שלך למוצר ולמחיר. אם אתה מאמין במוצר שלך, אם אתה שלם עם המחיר שאתה מבקש עבורו, אם אתה לא מרגיש שאתה מנסה לרמות את הלקוח, אז מכירה יכולה להיות חוויה חיובית.

מכירה מתחילה בלהיות שלם עם מה שאתה מציע. אם אתה מוכר מוצר, עליך להיות משוכנע בכך שהוא מציע תועלת ללקוח. אם אתה לא שלם עם המוצר, המחיר או היכולת שלך להועיל ללקוח, זה יוביל לפחד. למשל, אם היית הלקוח בעצמך, היית קונה את המוצר במחיר שאתה מבקש? היית מרגיש שהמוצר שווה את המחיר? אם התשובה היא כן, אז מכירה תהיה הרבה יותר קלה עבורך.

המפתח הוא להיצמד לאמת: להבין מה אתה מציע ללקוח, להאמין בתועלת שזה יביא לו ולבצע את המכירה מתוך הכרה בערך שלך ושל המוצר. אתה לא צריך לשקר או להמציא סיפור, אלא פשוט להציג את האמת. למשל, אתה יכול להגיד ללקוח, "שלום, המוצר הזה יכול לעזור לך בצורה כזו וכזו, ואני חושב שהוא שווה יותר ממה שאני מבקש עבורה." אם יש לך ביטחון במוצר ובמחיר, המכירה תתבצע בקלות רבה יותר.

איך להתמודד עם מכירה של מוצר יקר או בלי חשק?

מכירת מוצרים יקרים לא חייבת להיות מאתגרת אם אתה מבין את הערך של המוצר. אם אתה מרגיש שהמחיר גבוה מדי או שהמוצר לא טוב מספיק, תהליך המכירה יהפוך לקשה. ברגע שתהיה שלם עם הערך שאתה מציע, תוכל למכור אותו בקלות רבה יותר, גם אם המחיר גבוה.

בנוסף, אם אין לך חשק למכור, זה יכול להיות כי אתה לא מרגיש מחובר למוצר או לשירות שאתה מציע. חיבור אישי למוצר יכול לעזור להימנע מהתחושות של חוסר רצון או פחד מהמכירה. בסופו של דבר, אם אתה מאמין במוצר ובתועלת שלו, יהיה לך הרבה יותר קל למכור אותו.

מהם שלבי המכירה המומלצים?

- בדוק אם אתה שלם עם המוצר והמחיר.

- ודא שהמוצר באמת מציע תועלת ללקוח.

- תציג את המוצר בבהירות ובכנות.

- אם אתה מרגיש שהמוצר שווה יותר ממה שאתה מבקש, תוכל להציג את זה בקלות.
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות?
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות? מה באמת מוכר מי שמוכר מוצרים יקרים? כאשר אנשים מוכרים מוצרים יקרים, הם לרוב חושבים בטעות שהם מוכרים רק את המוצר עצמו. למשל, אם מישהו מוכר ביצוחים, ... מורכב, הוא יכול לומר למוכר: למה המחיר שלך כל כך יקר? מישהו אחר נתן לי הצעה זולה יותר לאותו מפרט בדיוק. לכאורה, זו שאלה הגיונית, משום שאם ... יותר? כאן טמון ההבדל החשוב. אליעד מסביר שייתכן שהמחיר גבוה יותר מכמה סיבות אפשריות: אולי המוכר אכן רוצה להרוויח יותר כסף - וזה לגיטימי לחלוטין. אולי המחיר גבוה יותר כי המוכר קונה את החלקים במחיר יקר יותר. אולי ישנן עלויות נוספות שהלקוח לא מודע להן, כמו הרכבה מקצועית, בקרה ואחריות מוגברת. איך לענות ללקוח שאומר: יקר לי? כאשר לקוח אומר יקר לי, חשוב להסביר לו שהוא לא משלם רק על הרכיבים או על חומרי הגלם. למעשה, הלקוח ... כאשר הלקוח מבין את זה, קל לו יותר לקבל שהמחיר הגבוה הוא מוצדק. האם מוצר יקר הוא באמת אותו מוצר כמו הזול? כאשר בודקים מדוע מוצר מסוים יקר יותר ממוצר דומה לו, צריך לבחון לעומק מספר שאלות חשובות: האם מדובר באמת באותו מפרט בדיוק, או שיש שוני באיכות או בשירות הנלווה? האם המחיר הגבוה נובע מהעלויות של המוכר עצמו, כגון עלויות רכש גבוהות או תהליך מורכב יותר של הרכבה? ... במקרה של תקלה? כאשר מוכר מבין בדיוק מדוע המוצר שלו יקר יותר, הוא יכול לתקשר את הערך הזה ללקוח בצורה משכנעת ויעילה. למה אנשים מעדיפים לשלם יותר על מוצר יקר? אליעד כהן מסביר שלקוחות מוכנים לשלם יותר אם הם מבינים שהמוצר היקר נותן להם ערך מוסף ... שקט נפשי ושירות מעולה - הוא יהיה מוכן לשלם את המחיר הגבוה. למעשה, הסיבה שאנשים מוכנים לשלם יותר אינה תמיד קשורה רק לחלקים או למוצר עצמו, אלא ... לאחריות ולתהליך המכירה עצמו. איך להצליח למכור מוצרים יקרים בקלות? אליעד מציע שכדי להצליח במכירת מוצרים יקרים, חשוב לשקף ללקוח במפורש את כל היתרונות והתועלות שהוא מקבל, מעבר למוצר עצמו. המוכר ... יותר ללקוח להבין מדוע הוא צריך לשלם יותר, ומדוע המחיר הגבוה משתלם לו בטווח הארוך. איך לתמחר מוצר כך שיהיה קל יותר למכור אותו ביוקר? כשמוכר מבין ... הוא יכול גם לתמחר אותו בהתאם. קל הרבה יותר להצדיק מחיר גבוה כאשר המוכר מודע ליתרונות ולערכים הנוספים שהוא מספק. תמחור גבוה מראש אינו רק מגדיל את ... בתוכו מכלול של יתרונות חשובים מעבר לחלקים הפיזיים. איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה מוצר יקר יותר טוב? איך להסביר מחיר גבוה ללקוח? מה משפיע על תמחור מוצר? איך להגדיל את הרווחיות במכירות? מה ההבדל בין מוצר זול ...
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות איך למכור מוצרים יקרים בצורה יעילה? כאשר עסק מעוניין לשפר את תהליך המכירה, במיוחד של מוצרים יקרים, חשוב מאוד לייצר קשר הדוק וברור בין מחלקת המכירות לבין מחלקת הפיתוח. מדובר בשתי מחלקות ... זה יכול להיות גורם מכריע בהחלטת הלקוח לרכוש את הרכב. אם איש המכירות לא מודע לכך, הוא למעשה מפספס הזדמנות קריטית למכור את המוצר בקלות רבה יותר או במחיר גבוה יותר. מדוע אנשי מכירות חייבים להכיר את היתרונות לעומק? כאשר מוצר נמכר במחיר גבוה, לעיתים קרובות הלקוחות יביעו התנגדות בשל המחיר. איש מכירות שאינו מבין לעומק את הסיבות לתמחור הגבוה, עלול להתקשות להסביר את היתרון האיכותי ללקוח ולהיתקל בקושי להתמודד עם התנגדות מסוג יקר לי. במקרים כאלו, איש המכירות עלול להתבלבל, לא לדעת כיצד לענות, או אפילו לשדר ללקוח את התחושה שהמוצר באמת אינו שווה את המחיר הגבוה, ושהתמחור הוא שרירותי או מוגזם. אליעד מדגיש שהסיבה לכך שהמוצר יקר לא בהכרח נובעת מרצון להרוויח יותר. לפעמים, המוצר יקר בגלל עלויות ייצור גבוהות מאוד - חומרים איכותיים יותר, תהליכי ייצור מורכבים או מדויקים יותר, והשקעה גדולה בפיתוח ובבדיקות איכות. במקרים כאלה, ייתכן אפילו שהחברה מרוויחה פחות על כל יחידה, למרות המחיר הגבוה, פשוט בגלל שהעלויות שלה גבוהות באופן יחסי למוצר זול יותר. איש מכירות שמכיר את הפרטים האלו לעומק ומבין את הסיבות האמיתיות לתמחור הגבוה, יכול להסביר ללקוח בביטחון שהמחיר הגבוה מוצדק לחלוטין, ושהוא נובע מאיכות ייצור גבוהה, רכיבים מעולים או טכנולוגיה מתקדמת. לקוח שיבין שמדובר בתמחור שנובע מאיכות ולא מניצול, יהיה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר וירגיש שהוא מקבל ערך אמיתי תמורת הכסף שהוא משלם. למה חשוב שיהיה קשר הדוק בין מחלקות ... במידה רבה לשווא. במצב כזה, החברה משקיעה משאבים ואנרגיה רבים בפיתוח מוצר איכותי ויקר, אבל במכירה לא מנצלים את ההשקעה הזו כדי להצדיק בפני הלקוח את המחיר הגבוה. לכן, חשוב שהמכירות יהיו מסונכרנות לחלוטין עם הפיתוח. אנשי המכירות חייבים להכיר היטב את ... של המוצר, ובמיוחד את אלו שמצדיקים את התמחור הגבוה, כדי שהם יוכלו להעביר את המידע הזה ללקוח בצורה ברורה ומשכנעת. איך ניתן לשפר את תהליך המכירה של מוצרים יקרים? כדי לשפר את תהליך המכירה, אליעד מציע שההנהלה תוודא שאנשי המכירות עוברים הדרכות מפורטות ... שתהליך מכירה מוצלח הוא כזה שבו איש המכירות מבין בדיוק מה הוא מוכר, יודע בדיוק אילו יתרונות יש במוצר, ויכול להסביר אותם בבירור ובביטחון ללקוח. איך למכור מוצרים יקרים? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות למחיר גבוה? איך לתמחר מוצר בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח מה לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לו? ...
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
... מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים למה למכור כמה מוצרים במקום מוצר אחד? כאשר מוכרים מוצר ללקוח, המטרה המרכזית של כל עסק היא להרוויח כמה שיותר. כדי להצליח בכך, עלינו לוודא שתהליך ... הסיבה לכך פשוטה - הלקוחות שונים זה מזה, חלקם יחשבו שהמוצר יקר מדי, ואחרים יחשבו שהמחיר הוגן ואולי אף נמוך מדי. כדי לא להפסיד אף לקוח וכדי למקסם את הרווחים, כדאי תמיד שיהיו לנו מספר מוצרים או שירותים להציע. מה עושים כשהלקוח אומר יקר לי ומבקש הנחה? ניקח לדוגמה מצב שבו אנחנו מוכרים ללקוח רכב, והלקוח אומר שהמחיר גבוה מדי עבורו. במצב כזה, האינסטינקט הראשוני שלנו הוא לתת ללקוח הנחה כדי לסגור עסקה. אך פעולה כזו מובילה להקטנת הרווחים בעסק. כדי להימנע מהפסד רווחים, כדאי לנו להציע ללקוח ... יותר. לדוגמה, אם הלקוח מתעניין ברכב במחיר מסוים ואומר שהמחיר יקר, אפשר להציע לו דגם מעט זול יותר עם מפרט נמוך יותר, ולהסביר לו שהוא אמנם זול יותר אך עדיין איכותי. בצורה זו, הלקוח מרגיש שקיבל פתרון שמתאים לו, ואנחנו מרוצים מכך שלא ... שלו גבוהה יותר, למרות המחיר הנמוך. איך להימנע ממצב שבו המחיר זול מדי עבור הלקוח? מצד שני, יכול להיווצר מצב הפוך, שבו אנחנו מציעים מוצר ללקוח והוא אומר: המחיר טוב, אני רוצה לקנות אותו. לכאורה מדובר במצב טוב, אך בעצם יש כאן בעיה: ייתכן מאוד שאותו לקוח היה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר על מוצר איכותי ויוקרתי יותר. אם לא נציע לו מוצר יקר יותר, למעשה נפסיד הזדמנות למקסם את הרווח. לכן, חשוב שנהיה ערוכים עם סל מוצרים או חבילת שירותים שבהם יהיה גם מוצר יקר יותר, איכותי יותר, ובעל מפרט גבוה יותר. כך, ברגע שהלקוח מרוצה מהמחיר הבסיסי, אפשר להציע לו שדרוג: אם כבר בחרת במוצר הזה, אולי תרצה מוצר טוב יותר שיעלה קצת יותר, אבל ... היא שכל מצב מוביל לפגיעה ברווחים: אם יש רק מוצר אחד והלקוח אומר יקר לי, אנחנו חייבים לתת הנחה כדי למכור, וכך נפסיד חלק מהרווח. אם הלקוח אומר המחיר טוב לי והוא מוכן לשלם, נפספס את ההזדמנות למכור לו מוצר יוקרתי ויקר יותר שהיה אולי ... הוגן - ללקוחות שרוצים איכות במחיר סביר. מוצר פרימיום במחיר יקר - ללקוחות שמוכנים לשלם יותר ולקבל ערך גבוה יותר. בגישה כזו אפשר להציע לכל לקוח בדיוק את מה שמתאים לו, ולהגדיל באופן משמעותי את הרווח הכולל בעסק. איך כל זה מסייע להימנע מהורדת מחירים? שימוש בטכניקה של מוצר חלופי זול יותר או יקר יותר, מאפשר לנו למעשה להימנע ממצב שבו אנו חייבים להוריד מחירים. ברגע שיש לנו כמה מוצרים, אנחנו אף פעם לא נמצאים בלחץ לתת הנחה ללקוח. במקום להוזיל מוצר ספציפי, פשוט ... ומרוצה ממנו, קל לנו להציע לו שדרוגים, שירותים נלווים, או מוצרים יקרים יותר בפעמים הבאות. זה מאפשר להגדיל באופן עקבי את המחירים ואת הרווח הממוצע מכל לקוח, מבלי לאבד לקוחות שלא רוצים לשלם מחירים גבוהים. לסיכום, תמיד כדאי שיהיה מגוון של ... לקבל הנחה איך לא להוריד מחירים? איך להרוויח כמה שיותר? מוצרים יקרים מוצרים זולים הורדת מחירים תהליך מכירה - איך למכור נכון ולהרוויח יותר שלום חברים, הפעם נדבר על תהליך המכירה. כאשר מוכרים מוצר ללקוח, אם אנחנו רוצים להרוויח כמה ... נסביר את הרעיון. אנחנו מציעים מוצר ללקוח. יכול להיות שהמוצר יקר ללקוח, ויכול להיות שהוא זול ללקוח. אם, לדוגמה, אנחנו מציעים מוצר במחיר של שקל, ייתכן שהלקוח יגיב: זה יקר לי, אני רוצה הנחה. מנגד, ייתכן שהוא יאמר: המחיר טוב, תביא לי עוד אחד. להיות ערוכים לכל תרחיש עלינו להיות ערוכים לשני המצבים הללו. אם נמכור ללקוח רכב, לדוגמה, והוא יגיד שזה יקר לו - נוכל להציע לו הנחה. אבל אם ניתן לו הנחה, נרוויח פחות. לכן, עדיף לנו במקום לתת לו הנחה, להציע לו מוצר נוסף במחיר נמוך יותר, אך עדיין באיכות טובה. נוכל לומר לו: אתה חושב שזה יקר? יש לי מוצר דומה, כמעט באותה רמה, אך במחיר נמוך יותר. כך, במקום להפחית את המחיר ולפספס רווחים, אנחנו פשוט נותנים ללקוח מוצר זול יותר ועדיין משאירים רווח טוב. יתרה מכך, ... עבור מוצר טוב יותר. אנחנו עלולים לפספס הזדמנות למכור לו מוצר יקר יותר שהיה מתאים לו. לכן, כאשר הלקוח מסכים למחיר, כדאי לומר לו: אם אתה כבר רוכש את זה, יש לי גם מוצר ברמה גבוהה יותר, שעולה יותר אך מציע ערך גדול יותר. כך, במקום להשאיר ... יש לכם רק מוצר אחד למכירה - אתם מפסידים. אם הלקוח אומר שזה יקר לו, אתם נאלצים לתת הנחה ולהפסיד רווחים. אם הלקוח לא מתלונן על המחיר ומוכן לשלם - יכול להיות שהוא היה מוכן לשלם יותר, אבל אתם לא הצעתם לו מוצר יקר יותר. לכן, תמיד עדיף שיהיה טווח רחב של מוצרים: מוצר בסיסי במחיר נמוך יותר, כך שהלקוח שלא רוצה לשלם הרבה עדיין יקנה מכם. מוצר ביניים במחיר הוגן, כך שהלקוחות הרגילים יוכלו לרכוש. מוצר יוקרתי במחיר גבוה יותר, כך שתוכלו להגדיל את הרווחים עם לקוחות שמוכנים לשלם יותר. כך ניתן להציע מוצר זול בלי להפסיד, ומנגד להציע מוצר יקר בלי לפספס לקוחות שמוכנים לשלם יותר. תחשבו על זה! ואם אתם רוצים מידע נוסף על הגדלת מכירות, ניהול עסק נכון, ושיווק חכם - היכנסו לאתר וקבלו מידע נוסף. שיהיה בהצלחה! איך ... כמה שיותר? לקוח שרוצה לקבל הנחה, לקוח שרוצה הנחה, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, איך לא להוריד מחירים? הורדת מחירים ...
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
... רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי מהי עלות אלטרנטיבית ואיך היא משפיעה על רווחיות המכירה? כאשר קונים מוצר ב - 100 שקלים, לא משתלם למכור אותו במחיר נמוך או שווה למחיר הקנייה, כי אז נוצר הפסד או חוסר רווח. באופן טבעי, נעדיף למכור במחיר של 110 או 120 שקלים לפחות. אך גם אם המוצר נמכר במחיר גבוה יותר, לפעמים הוא עדיין לא כדאי למכירה, בשל המושג הכלכלי שנקרא עלות אלטרנטיבית. מהי עלות אלטרנטיבית ואיך היא באה לידי ... עלותו האלטרנטיבית? הגישה הראשונה והקלאסית להתמודד עם מוצרים כאלו היא עבודה עם קבלני משנה. ניתן להעביר להם עבודות פחות משתלמות, וכך לא להפסיד זמן ומשאבים יקרים. אך אליעד מציע כיוון מחשבה נוסף, שהוא המהותי יותר - אין מוצר שבאמת לא כדאי למכור אותו. הרעיון המרכזי הוא שכל מוצר בעולם ... ערך מוסף ספציפי שהלקוח מחפש, ולכן הוא מוכן לשלם סכום גבוה עבור שירות או מוצר פשוט לכאורה. לדוגמה, מומחה מבוקש מאוד עם תור ארוך יכול להציע שירות פשוט במחיר יקר במיוחד, כי הערך שהלקוח מקבל הוא לא רק המוצר הפשוט אלא גם האמינות, האיכות, והמומחיות של אותו אדם ספציפי. כלומר, למרות ... את המוצר הזה? תמיד קיים מחיר שיהפוך את המכירה לכדאית עבורך, ולכן במקום לדחות את ההצעה מראש, שקול פשוט להעלות את המחיר. איך לענות ללקוח ששואל למה כל כך יקר? כאשר לקוח שואל מדוע המחיר גבוה, ניתן להשיב לו בצורה פשוטה וישירה: המחיר גבוה כי אתה מעוניין בשירות או במוצר דווקא ממני. יש ביקוש רב לשירותים שלי, ואני מתמחר בהתאם. התשובה הזאת מבהירה ללקוח את הערך ... מומחה בתחום מסוים, שיש לו ביקוש עצום ושירותים רבים בתור המתנה ארוך, מקבל פנייה לשירות פשוט מאוד. המחשבה הראשונית יכולה להיות למה שהלקוח ירצה לשלם מחיר גבוה עבור שירות פשוט שאפשר לקבל בזול במקום אחר?. אך זוהי הנחה שגויה. ייתכן שהלקוח רוצה דווקא אותך בשל המומחיות והאיכות שלך, ולכן עליך פשוט לתמחר את השירות באופן שמשתלם לך, גם אם הוא נראה פשוט. אין לך צורך לחשוב במקום הלקוח או להניח מראש שהוא יחשוב שהמחיר יקר מדי. תן לו את המחיר ותאפשר לו להחליט. מה המסקנה המרכזית של אליעד בנוגע למכירת מוצרים לא כדאיים לכאורה? המסקנה החשובה ... מומלץ תמיד לבדוק מחדש כיצד לתמחר נכון את המוצר, כך שהעסקה תשתלם לך בכל מצב. איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לתמחר מוצרים ושירותים? מהי עלות אלטרנטיבית? איך להגדיל רווחיות של עסקאות? איך להפוך כל עסקה לרווחית? שלום ... מסוימת מניבה רווח של 100 שקלים, אבל באותו הזמן אפשר לעשות עבודה אחרת שמניבה 200 שקלים, פשוט תמחר את העבודה הפחות רווחית ביותר כסף. אם הלקוח ימצא שזה יקר מדי - הוא יוותר. אבל ייתכן שהוא כן מוכן לשלם, במיוחד אם יש לך ערך מוסף והוא רוצה לרכוש דווקא ממך. למה זה חשוב? כי החשיבה ... מוצרים ושיטות מכירה חכמות. שיהיה בהצלחה! איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לא להפסיד עסקאות? עבודה עם קבלני משנה, תמחור מוצרים ושירותים, איך להפוך כל עסקה לכדאית? איך להפוך כל עסקה ...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
... עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי מה ההבדל בין לקוח שמחפש מחיר לבין לקוח שמחפש איכות? כאשר אדם פועל מול לקוחות בשוק העסקי, הוא צריך להבין שיש שני סוגים עיקריים של לקוחות. מצד אחד נמצאים הלקוחות שמחפשים את האיכות הטובה ביותר ללא קשר למחיר, ומהצד השני לקוחות שמחפשים את המחיר הזול ביותר, גם על חשבון האיכות. לדוגמה, יש לקוח שירצה לקנות את הרכב הכי יקר והכי איכותי שיש, כי הדבר היחיד שמעניין אותו זה שהרכב יהיה מושלם, והוא מוכן לשלם כל מחיר כדי לקבל את המוצר הטוב ביותר. לעומת זאת, יש לקוח אחר שקונה רכב פשוט כי הוא ... יותר. בתחרות על המחיר, אתה מתמודד מול ספקים שמוכנים להציע מחירים נמוכים מאוד, לעיתים במחירי הפסד. מהן הסכנות בתחרות על המחיר הזול ביותר? מי שמתחרה בשוק על המחיר הכי נמוך חייב לדעת מראש שיש לכך מחיר. לעיתים קרובות הוא ייאלץ להתמודד עם ספקים שמציעים מחירים זולים לא כי הם יעילים או טובים יותר, ... תמיד חשוב להבין למה לקוח לא קונה ממך - האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות, כדי שתוכל לתקן ולשפר את אסטרטגיית המכירה שלך. איך למכור מוצרים יקרים? תחרותיות עסקית ניהול משא ומתן בשוק תחרותי איך להתמודד עם לקוחות שאומרים יקר לי? האם להוריד מחיר או לשפר איכות? איך לבדל את העסק בשוק תחרותי? שלום חברים האם להתחרות על איכות או על מחיר? כאשר עסק עובד עם לקוחות, עליו להבין שיש שני סוגים ... בלבד, לא תוכל להתחרות בשוק הזול. אם חשוב לך להציע מוצרים או שירותים ברמה גבוהה, אל תנסה להתחרות מול אלה שמציעים את המחיר הזול ביותר. במידת הצורך, ניתן לפתוח מותג נוסף שיוכל להתחרות בשוק הזול, אך זו אסטרטגיה נפרדת. תחרות על איכות מול תחרות על מחיר עסקים שמתחרים על איכות, מתמודדים מול ... חשוב - להבין למה הלקוח לא קונה ממך: האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות? למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר ולחפש: תחרותיות עסקית איך למכור מוצרים יקרים איך להתמודד עם תחרות על מחיר איך לבדל את העסק שיהיה בהצלחה! ...
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות איך לענות ללקוח שאומר יקר לי במכירות? כיצד ניתן להתמודד עם לקוח שמביע התנגדות ואומר יקר לי? קיימות דרכים רבות לטיפול בהתנגדויות במכירות, ואחת הדרכים היעילות היא שימוש בשיטת החזרת השאלה ללקוח עצמו. כאשר לקוח אומר שהמוצר או השירות יקר עבורו, כדאי מיד לשאול אותו שאלה פשוטה אך ממוקדת: האם הכי חשוב לך זה ... אחרים שחשובים לך?. בשלב זה, יש להקצין את הרעיון במכוון כדי להביא את הלקוח לתגובה שמשרתת אתכם. מהי שיטת ההקצנה לצורך נטרול התנגדות המחיר? כאשר משתמשים בשיטת ההקצנה, למעשה לוקחים את המשפט יקר לי ומובילים אותו למצב קיצוני של אבסורד. למשל, שואלים את הלקוח ... לומר שלא, ושלא רק המחיר חשוב לו, אלא גם דברים נוספים. בשלב זה, הלקוח בעצמו מציין את הדברים שלמענם הוא מוכן לשלם יותר, גם אם הם יקרים יותר. ברגע שהלקוח עונה בצורה מפורטת, הוא למעשה סיפק בעצמו את הנימוקים שיעזרו לך להצדיק את המחיר הגבוה. לדוגמה, אם הלקוח אומר: לא, המחיר זה לא הכל, חשוב לי איכות, אמינות, שירות טוב או זמן אספקה מהיר, התשובה המתבקשת היא: אתה יודע למה המחיר שלנו יותר יקר? בדיוק בגלל איכות גבוהה, אמינות, שירות מצוין וזמן אספקה מהיר, שאותם לא תוכל למצוא במוצר זול יותר. איך להשתמש בדברי הלקוח כדי להצדיק מחיר גבוה? לאחר שהלקוח סיפק לך רשימה של תכונות או פרמטרים של המוצר שחשובים לו מלבד המחיר, אתה למעשה משתמש במילים שלו כדי להסביר לו מדוע המחיר הגבוה מוצדק. לדוגמה, אם הלקוח ציין שחשובה לו מאוד האיכות של המוצר, תוכל ... יגלה שהטענה הזו לא נכונה, ואז הוא מציג את ההיפך - את הדברים שכן חשובים לו. מכאן אפשר להשתמש בדיוק בנקודות הללו על מנת להצדיק מחיר גבוה יותר. למה שיטת ההקצנה עובדת במכירות? שיטת ההקצנה עובדת כיוון שהיא ... הלקוח באופן טבעי נוטה להציג את האלטרנטיבות ולהסביר מה כן חשוב לו. מרגע זה, קל הרבה יותר להסביר ללקוח מדוע המוצר שלך שווה את המחיר הגבוה יותר, ולהתגבר על ההתנגדות באופן טבעי וללא עימות. השימוש בטכניקה זו יעיל במיוחד במכירת מוצרים יקרים, או כאלה המתחרים מול מוצרים זולים יותר בשוק. זו דרך מצוינת להעלות ערך ולהתמודד בהצלחה עם לקוח שמתלונן על המחיר. איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה שיטות מכירה אפקטיביות איך להתמודד עם התנגדות מחיר? הקצנה לצורך מכירה ...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע מה לעשות כאשר לקוח אומר יקר לי? כאשר לקוח טוען שהמוצר יקר לו, הדבר החשוב ביותר הוא לא למהר לענות או לנסות לשכנע אותו מיד. תחילה, חשוב מאוד להבין למה בדיוק הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי. הביטוי יקר לי הוא ביטוי כללי מאוד ויש לו מספר רב של פירושים אפשריים: ייתכן שהלקוח התכוון שהמחיר גבוה ממה שהוא ציפה לשלם. ייתכן שאין לו כרגע מספיק כסף לרכישה. ייתכן שהוא חושב שאפשר לקנות את המוצר במקום אחר במחיר זול יותר. ייתכן שהוא חושב שהמוצר עצמו ... או כי חשוב לו להרגיש שעשה עסקה טובה. בשלב הראשון, התגובה הנכונה היא לשאול אותו: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? מטרת השאלה הזו היא לקבל מידע ברור ... גבוה, וזה עדיין לא מידע שמספיק לטפל בהתנגדות. במקרה כזה, צריך להמשיך לשאול שאלות ממוקדות יותר כמו: ביחס למה זה יקר לך? האם המחיר יקר ביחס לתקציב שיש לך כרגע? האם זה יקר לך לעומת מוצרים אחרים שראית? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה חושב ... איך להדגיש את היתרונות של מוצר? איך לקוחות מחליטים על רכישה? איך למכור בלי לתת הנחות? איך להתמודד עם טענת לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולתת תשובה מידית. לפני שמגיבים, יש להבין את המשמעות של דבריו. הביטוי יקר לי הוא כללי ויכול להתפרש בכמה אופנים. לכן, השלב הראשון הוא לברר למה בדיוק הלקוח מתכוון. שלב ראשון: להבין את המשמעות של יקר לי כאשר הלקוח אומר יקר לי, השאלה המיידית שצריך לשאול אותו היא: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? זאת מכיוון שיקר לי הוא מושג יחסי, שיכול לנבוע ממגוון סיבות: המחיר גבוה יותר ממה שהלקוח ציפה. הוא אינו ... מבקש הנחה מתוך הרגל או רצון להרגיש שהוא קיבל עסקה טובה. ברוב המקרים, כאשר שואלים לקוח למה הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי, הוא פשוט יחליף את המילים ... איך להתמודד עם ההתנגדות, יש להבין את הסיבה המדויקת לכך שהלקוח טוען שיקר לו. ניתן להמשיך ולשאול אותו: ביחס למה זה יקר לך? האם זה יקר לך ביחס לכסף שיש לך כרגע? האם זה יקר לך ביחס למחירים של מוצרים דומים? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה מצפה לקבל ... את מניעיו האמיתיים. אם הלקוח עדיין לא משתף פעולה, יש להמשיך ולשאול שאלות מכוונות עד שמגיעים לאמת. סיכום כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולנסות לשכנע ... עד כאן הבנו, בא המוכר ואמר לקונה המוצר עולה כמה עולה? ש: מאתיים. אליעד: מאתיים שקלים מה הקונה אמר הקונה אמר זה יקר לי יפה, מה אתה אמור לעשות כשאומרים לך יקר לי? ש: שכחתי. אליעד: אתה אומר ...
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
... יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, ... פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים? וכאן נסביר איך למכור מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה, לאנשים שמטבעם לא רוצים לרכוש מוצרי יוקרה ושמטבעם הם רואים ברכישת ... להוציא הרבה כסף, כדי לרכוש את המוצר הכי יקר, רק בגלל שהוא הכי יקר, כי ככה כולם יחשבו שיש להם כסף, כי הרי יש להם את המוצר הכי יקר. ואלו אנשים מסוג מסוים. שאם נשכנע אותם שמותג מסוים הוא המותג הכי טוב והמותג הכי יוקרתי, הם יעדיפו לרכוש אותו, בלי הנחה, בלי ... ואנחנו רוצים למכור את המוצר הטוב ביותר במחיר הגבוה ביותר ואנחנו רוצים שאנשים יחשבו שזה המוצר הכי טוב שיש ושהוא באמת הכי יקר שיש. ואנחנו רוצים שגם האנשים המינימליסטים ירכשו את המוצר, הכי יקר שיש. איך אנחנו יכולים לעשות את זה? והתשובה לכך היא פשוטה. התשובה לכך היא שעלינו להפוך את השיווק של המוצר, משיווק עם מסר כללי ... שהוא לא סתם רוכש את המוצר שנחשב להכי יקר כדי להוציא את העניינים לאחרים, אלא שהוא באמת רוכש את המוצר הזה, כי הוא צריך את המאפיינים של המוצר הזה, שבהם המוצר הזה הכי טוב. ... צריך אותה. והוא ירכוש גם את המוצר הכי יקר, כשהוא צריך ממנו משהו ספציפי. הוא אולי אפילו יסתיר את הסממנים החיצוניים של היוקרה, אבל הוא בהחלט ירכוש את המוצר הכי יקר, כשיש לו סיבה טובה שהוא צריך את המאפיינים הספציפיים של המוצר הכי טוב שיש. במילים אחרות, צרכן חכם, לא רוכש מוצר כי הוא זול כי ... ואם הוא צריך משהו ספציפי שבמקרה זה הכי יקר, אז זה מה שיש, זה מגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר הכי טוב. במילים אחרות, כאשר השיווק מתמקד בלהסביר את היתרונות המדידים ... מהמוצר? הרי שבמצב כזה, רכישת המוצר הכי יקר, לא נתפסת אצל הצרכן, כבזבזנות צרכנית אלא כרכישה חכמה. כי מה שזול עולה ביוקר, ואין לי מספיק כסף לרכוש בזול. טעמה המר של האיכות ... זמן רב לאחר שפג תוקפו של טעמו המתוק של המחיר הזול. ואני רוכש את המוצר הכי טוב באמת כי אני צריך אותו ולא רק כי הוא נחשב וכולי. בשורה התחתונה, אם קשה לך למכור מוצר יקר, עליך להסביר ללקוחות שלך, מה באמת התועלות הממשיות שהם יקבלו מרכישת המוצר שלך? בפועל. ולא להסתפק רק באמירה כללית שאומרת, שאתה ...
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
... העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור מה עדיף: למכור ... עסק למוצרי יוקרה. המשמעות היא לא רק כלכלית, אלא גם עלולה להיות נפשית, בדמות עומס ולחץ בעבודה. מהם היתרונות והחסרונות במכירת מוצרים יקרים בכמויות קטנות? המודל ההפוך הוא מכירת מעט מוצרים במחיר גבוה . יתרונו המרכזי של מודל זה הוא רווחיות גבוהה לכל עסקה בודדת. מכירה של מוצרי יוקרה, כמו מכוניות יוקרתיות, שעונים יקרים, או דירות יוקרה, מאפשרת להרוויח סכום ... לסיכון גבוה יותר, משום שכל עסקה הופכת להיות קריטית. מספיק שעסקה אחת תיפול, והרווח הכולל עשוי להיפגע משמעותית. בנוסף, מכירת מוצרים יקרים דורשת בדרך כלל תהליך שיווק ומכירה ... לדוגמה, אפשר לחשוב על חנות מכוניות: האם עדיף למכור מכוניות יד שנייה רבות במחיר נמוך יחסית, או למכור מכוניות יוקרה בודדות במחיר גבוה? אין כאן תשובה חד משמעית. יתכן שאדם ... שבו העסק מוכר מעט מוצרים ביוקר ולבדוק את אותם השיקולים בדיוק. אפשר גם לנסות ליצור שילוב ביניים: למכור מוצרים זולים לצד מוצרים יקרים, ולבדוק איזו מהאפשרויות מביאה ... למי שמתלבט ואינו יודע בדיוק איך לנהל את הניסוי העסקי, אליעד כהן ממליץ על פתרון פשוט נוסף: להחזיק במלאי העסק שלוש רמות מחיר של מוצרים - זול, בינוני ויקר. לאחר תקופת ... למכור הרבה בזול או מעט ביוקר? במסגרת השאלה הזו, נבחנים שני מודלים עיקריים של מכירה: למכור הרבה מוצרי זול או למכור מעט מוצרי יקר. השאלה הזו מציבה את הדילמה בין הרווחים הפוטנציאליים ממכירה של מוצרים במחיר נמוך בכמויות גדולות, לבין מכירה של מוצרים במחיר גבוה, אך בכמויות קטנות יותר. עם זאת, ... כמות גבוהה של עסקאות, עשויים להיות עלויות נוספות, כמו הזמן שדרוש לתמוך בעסקאות הרבות או אופי העבודה השונה. מנגד, אם נמכרים מוצרים יקרים, אפשר להרוויח יותר על כל יחידה, אך ... הרבה בזול, תצטרך לעבוד הרבה יותר ולהתמודד עם יותר לקוחות, מה שיכול להוביל לשחיקה או לעבודה אינטנסיבית מדי. מצד שני, מכירת מוצרים יקרים יכולה להיות פחות אינטנסיבית, אך עם אתגרים שונים כמו פחות לקוחות שיכולים להרשות לעצמם את המוצר. האם יש יתרון במכירת מוצרים זולים או יקרים? שאלה נוספת שמעלה הדיון היא אם עדיף להתמקד במוצרים זולים או במוצרים יקרים . לדוגמה, מכירת מכוניות יוקרה לעומת ... כדי להגיע לרווח דומה. ההמלצה היא לבדוק את האפשרויות על פי מטרותיך האישיות ולתכנן ניסויים. לדוגמה, ניתן לנסות למכור מוצרים במחיר גבוה ומוצרים במחיר נמוך, ולראות מה מביא תוצאות טובות יותר. אם לא ברור לך איזה מודל מתאים לעסק שלך, תוכל לנסות למכור גם מוצרים זולים וגם יקרים, ולבחון איזה מהם מביא יותר רווח. אם ...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
... איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים איך נקבע מחיר ומה משפיע על המחיר במשא ומתן? המחיר של מוצר או שירות נקבע על ידי שני רכיבים עיקריים: עלות הייצור והאחוז של הרווח שהמוכר מעוניין ... את המחיר. עלויות ייצור גבוהות יותר כאשר עלויות הייצור של המוצר גבוהות יותר, המחיר יהיה בהתאם. הבדלים במוצר עצמו מוצרים איכותיים יותר, אשר מציעים יותר ערך, יהיו יקרים יותר. לדוגמה, אם מדובר בשירות או במוצר עם תוספות כמו אחריות מורחבת או שירות לקוחות איכותי יותר, המחיר יעלה. איך לנהל משא ומתן על המחיר? כאשר אנו רוצים לשלם מחיר נמוך יותר, ישנן מספר אסטרטגיות שניתן להשתמש בהן: הדגשת הרווח של המוכר אפשר לטעון שהמחיר גבוה בגלל שהמוכר פשוט רוצה להרוויח יותר, ולא בהכרח משום שהעלות גבוהה. הצגת הצעה מתחרה ניתן ... נמכר במחיר נמוך יותר אצל ספק אחר. הפחתת המחיר בהתבסס על העלות האמיתית טענה שהמוכר יכול להוריד את המחיר משום שהעלות האמיתית נמוכה יותר ממה שהוא טוען. איך להצדיק מחיר גבוה? כדי להצדיק מחיר גבוה, אפשר להשתמש בכמה טיעונים: איכות המוצר ניתן לטעון שהמוצר איכותי יותר ולכן שווה יותר. עלויות הייצור המחיר הגבוה יכול להיות בגלל שהמוצר עשוי מחומרים איכותיים יותר. שירות סביב המוצר הוצאות נוספות כמו ... גבוה או נמוך, משדר מסרים שונים על המוצר, המוכר והעסקה כולה. כדי לנהל משא ומתן אפקטיבי, חשוב להבין את הדינמיקות שמאחורי המחיר ולדעת מתי להילחם על הנחה ומתי להציג מחיר גבוה כמצדיק את עצמו. איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לגרום למישהו לשלם יותר? איך למכור מוצר יקר? איך לרכוש מוצר יקר? מה משפיע על עלות המוצר? איך נקבע מחיר של מוצר? הבנת המחיר בניהול משא ומתן במאמר זה נעמיק בהבנת הדינמיקות שמאחורי קביעת מחירים, כיצד מחיר נקבע, מדוע יש מוצרים יקרים יותר ואחרים זולים יותר, ומה ניתן לעשות אם רוצים למכור מוצר יקר או לקבל הנחה במשא ומתן. נלמד כיצד המחיר מושפע מעלויות, רווחיות ותפיסות שוק, ואיך ניתן ... והמוכר רוצה להרוויח 10%, הוא ימכור אותו ב - 1.10 שקלים. אם הוא רוצה להרוויח 50%, הוא ימכור אותו ב - 1.50 שקלים. מה משפיע על מחיר המוצר? ישנן מספר סיבות לכך שמחיר של מוצר אחד גבוה יותר ממוצר אחר, גם כאשר מדובר במוצרים דומים לכאורה: רווחיות גבוהה יותר: המוכר ... יותר ולכן מעלה את המחיר מעבר לעלות. עלויות ייצור שונות: אם עלויות הייצור של מוצר גבוהות יותר, המחיר יהיה בהתאם. הבדלים במוצר עצמו: מוצרים איכותיים יותר לרוב יקרים יותר כי הם מציעים יותר ערך. לדוגמה, שני עסקים עשויים למכור את אותו סוג של רכב, אך אחד גובה מחיר גבוה יותר כי הוא מציע אחריות מורחבת, שירות טוב יותר או מותג חזק יותר. איך להשתמש בהבנת המחיר במשא ומתן? כאשר רוצים לקבל הנחה במשא ומתן, ישנן מספר אסטרטגיות: לשדר למוכר שהמחיר גבוה בגלל שהוא פשוט רוצה להרוויח יותר. לטעון שהעלות האמיתית שלו נמוכה יותר ולכן אין סיבה למחיר הגבוה. להציג הצעה מתחרה ולהראות שאפשר להשיג את אותו מוצר בפחות כסף. המטרה היא לשכנע את המוכר שהמחיר שלו גבוה מסיבה שאינה מוצדקת ולכן יש מקום להפחתה. איך להצדיק מחיר גבוה? לעומת זאת, אם מוכרים מוצר יקר ורוצים להצדיק את המחיר, ניתן להשתמש בטיעונים הבאים: המוצר איכותי יותר ולכן שווה יותר. ... כי המוצר עשוי מחומרים טובים יותר. השירות סביב המוצר, כמו אחריות או תמיכה, מוסיף ערך למוצר. ככל שניתן לשכנע את הלקוח שהמחיר משקף ערך אמיתי, כך יהיה קל יותר להצדיק מחיר גבוה. האם מחיר נמוך תמיד טוב? מחיר נמוך אינו תמיד יתרון. מחיר נמוך יכול לשדר ללקוח מסרים ... לפעמים לקוחות יעדיפו לשלם יותר כדי לקבל ביטחון ואיכות. שימוש באסטרטגיות אלו במשא ומתן היכולת לנהל משא ומתן טוב תלויה בהבנה של הדינמיקה שמאחורי המחיר. אפשר להצדיק מחיר גבוה בכך שהמוצר איכותי יותר, השירות טוב יותר, או שהמחיר הנמוך של המתחרים מעיד על בעיות ... סיכום המחיר הוא לא רק מספר - הוא מייצג רווחיות, איכות, תפיסת מותג, מצב עסקי ועוד. הבנת הגורמים שמאחורי המחיר מאפשרת לנהל משא ומתן בצורה חכמה, לדעת מתי להתעקש על מחיר גבוה ומתי לדרוש הנחה. השימוש באסטרטגיות נכונות במשא ומתן יכול להוביל לעסקאות משתלמות יותר הן עבור מוכרים והן עבור קונים. איך לנהל משא ומתן על מחיר איך למכור מוצרים יקרים כיצד לתמחר מוצרים מה משפיע על עלות המוצר אסטרטגיות מכירה ושיווק איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לגרום למישהו לשלם יותר? איך למכור מוצר יקר? איך לרכוש מוצר יקר? למה מוצר יקר? למה מוצר זול? ויכוח על המחיר, יקר לי, התנגדויות מכירה, אסטרטגיות במשא ומתן, הצעת מחיר, תמחור מוצר, מוצרים זולים, מוצרים יקרים, למה מישהו זול? למה מישהו יקר? לקוח שאומר יקר לי, למה זה כזה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצרים יקרים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מוצרים יקרים, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, מומחה בשיווק, לקוחות בנושאי מוצרים יקרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3398 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 15:42:02 - wesi28