אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצר ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע ללכת לרופא, NLP פחדים, התמודדות עם התנגדות של לקוח, NLP דוגמאות, NLP לעסקים, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, nlp techniques, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, ייעוץ אישי למנהלים, nlp חינם, איך למכור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע את הבוס, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, מכירות ושכנוע, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ראיון בתקשורת, NLP ומכירות, לשכנע את, NLP שיטות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, NLP למטפלים, NLP מטרות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, קורס nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, איך למכור מוצר, NLP טיפולים, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מוצר, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מישהו להקשיב לשכנע מישהו ברעיון להציג מוצר ללקוח לגרום למישהו לאהוב אותך בלי תנאים לקנות ולמכור להציע ללקוח מספר הצעות נוסחה לשכנע לענות ללקוח ששואל אותך מילים שיווקיות לשכנע מהר מידי להגיע מוכן לפגישת מכירות לשכנע ילדים לאכול פירות לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו לגרום למישהו לחשוב עליך מתי הכי כדאי להציג ללקוח? טעויות בהעברת מסרים שיווקים להתגונן משתילת מחשבות למה הלקוח שונא אותך? להשיג לקוחות חוזרים מניפולציות של מנטורים לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה למכור ללקוחות מוצר לספק מוצר ללקוחות איך לעשות ראפור? איבוד לקוחות נוסחה לגרום למישהו להתאהב בך מניפולציה איכותית איש מכירות שקרן לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות מה הצרכים של הלקוח? בעקבות תהליכי השיווק בקשה לא סבירה של לקוח איך לשווק מוצר? איזה מוצר למכור? לתעדף לקוחות לבנות אמון מחדש איך לדעת מה התקציב של הלקוח? היצע וביקוש מול לקוחות הרגשה של הזדהות חומרי שיווק מקצועיים איך ליצור הזדהות עם לקוח? עבודה בתור איש מכירות עצבות של לקוח הדרכת אנשי מכירות בטלפון עלויות של מוצר להצליח בתפקיד איש מכירות לא לשאול את הלקוח שאלות לדבר על המוצר לשכנע ילדים לאכול בריא פגישה פיזית עם לקוח בעיות של אנשי מכירות שיווק ויראלי למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? המוצר הכי טוב סודות השכנוע למתקדמים התנגדות מצד הלקוח איך להזדהות? רמת אמון שיווק מצליח התנגדות בשיחת מכירות בטלפון כמה לקוחות יש לך? לשכנע אנשים לאהוב אותך השיווק עוזר למכירות לשכנע מישהו ליהנות לתת חיסכון כספי ללקוח שיטות שיווק לעסקים לגרום למישהו לרצות להיות איתך בזוגיות חומרי שיווק טובים מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? לא יודע לשכנע מניפולציות של המוח באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? לשכנע ילד לחשוב לענות לשאלה של לקוח לקוח מפחד לטעות לקבוע יעדי מכירות ארגון המידע השיווקי לקוחות חדשים להטעות לקוח למה צריך לשקר לקוח? לשכנע מישהו לשכוח לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש לקוח שואל משהו ליהנות לעבוד במכירות לפגוש עוד לקוחות לאהוב את המוצר הצגת מידע ללקוח חוצפה של לקוחות סוגי שאלות של לקוחות לשכנע את האדם לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו למה הלקוח מפחד להחליט? לקוח לא אידיאלי לגרום ללקוח להישאר על הקו להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט לעשות ייסורי מצפון ללקוח לגרום ללקוחות לחזר אחריך התנגדויות לקוחות לגרום ללקוח לקנות מוצר מוטיבציה למכור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, מומחה במכירות, אימון עיסקי בתחום מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2656 שניות - עכשיו 28_11_2025 השעה 19:40:30 - wesi28