אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצר היקר ✔איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר היקר, סודות ההשפעה, לשכנע מישהו, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP סרטונים, nlp עבודה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, אימון עסקי, קורס מכירות, טיפול nlp, לשכנע בעל לעוד ילד, מומחה מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע את חברה שלך, NLP טיפול אישי, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע אנשים להגיד כן, לשכנע את המורה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע אשה להתחתן, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע את המנהל, nlp לימוד חינם, חומר על nlp, איך לשכנע אישה, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, NLP פיקאפ, איך לגרום לגבר, לשכנע את עצמך, לימודי רטוריקה, התנגדויות לקוח, איך לנצח בוויכוח, יועץ אסטרטגי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה
וכאן ננתח את הסיטואציה הבאה. נניח שיש מוצר שאתה מוכן למכור אותו ב 100 ש"ח. כמובן שלא תסרב לקבל עליו 200 אבל אתה מוכן למכור אותו במחיר מינימום של 100. דהיינו, פחות מ 100 מבחינתך אין עסקה ואתה מוכן לוותר על העסקה.

או לצורך העניין אתה בראיון עבודה ושואלים אותך, מה ציפיות השכר שלך. ונניח שאתה מוכן לעבוד בשכר חודשי X. אבל לא תסרב כמובן לקבל יותר מ X. אבל פחות מ X אתה לא מוכן לעבוד.

ועכשיו הדילמה היא כזאת. מאחר שאתה רוצה למקסם את הרווח שלך ואתה רוצה להרוויח כמה שיותר, הרי שאתה לא תגיד מראש את מחיר המינימום שלך ואתה לא תציג מראש את הקו התחתון של הכסף שאתה מוכן לקבל כדי לעשות את העבודה. כי אם תבקש את הסכום הנמוך ביותר שאתה מוכן לקבל, כנראה שלא תקבל יותר ממנו. ומכך נובע שאתה לא רוצה להציג את מחיר המינימום שלך.

מצד שני אם תבקש סכום יותר גבוה מהמחיר הנמוך ביותר שאתה מוכן לקבל, הרי שיכול להיות שבגלל זה תאבד את העסקה. כי אם לדוגמא אתה רוצה מינימום 100 ותבקש 120, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך יגיד לך שזה לא מתאים לו ובזה נגמר הסיפור והפסדת את העסקה.

ולכן הדילמה היא, איך להציג את המחיר ללקוח? כאשר יש את הרצון למקסם את הרווח מהעסקה, ולכן לא תרצה להציג את המחיר הנמוך ביותר. ויש גם את הרצון לא לאבד את העסקה ולכן את חושש להתחיל להציג מחיר יקר יותר. אז איך אפשרי לגשת לזה?

ובעצם הפתרון לכך הוא, לשתול במוח של הלקוח / המראיין שלך בראיון עבודה, שבעצם הצעת המחיר שאתה נותן לו, היא לא הצעת מחיר סופית, אלא יש על מה לדבר ואפשרי לנהל משא ומתן על המחיר. דהיינו, גם לומר ללקוח את המחיר הגבוה, וגם לרמוז לו שאפשרי שהוא יבקש הנחה, כדי שהעסקה לא תיפול על המחיר.

ואני אחדד: ישנם מצבים שבהם הלקוח רוצה לבקש הנחה לא משנה מה והלקוח רוצה לנהל משא ומתן על המחיר לא משנה מה. דהיינו, ישנם מצבים שלא משנה איזה מחיר תגיד ללקוח, הוא תמיד יבקש הנחה והוא תמיד ירצה לנהל איתך משא ומתן על המחיר.

כי לפעמים הלקוח מנהל משא ומתן על המחיר, כי הוא מרגיש שהוא חייב לנהל משא ומתן על המחיר לא משנה מה. ולכן ישנם מצבים שאין ללקוח בעיה לשלם לך נניח 100, בתנאי שלפני כן ניהלת איתו משא ומתן על המחיר והוא הוריד אותך ממחיר יותר יקר. אבל אם מראש תגיד 100, הלקוח לא יסכים לרכוש ב 100, כי הוא יחשוב שהוא חייב לנהל משא ומתן על המחיר, כמו שכבר הסברתי למה לקוח מבקש הנחה, שיש לזה כל מיני סיבות, שאינן בהכרח קשורות למחיר. וגם בגלל זה, לפעמים בהכרח שצריכים לבקש יותר כסף, ממה שאתה מוכן לקבל. כדי להשאיר מקום לניהול משא ומתן על המחיר.

אז בעצם העצה היא, לבקש את המחיר הגבוה, אבל לשתול ללקוח מחשבה, שהוא יכול לבקש הנחה ולבקש לרדת במחיר. כמה מחיר גבוה לבקש מעל המחיר? כמה כסף לבקש מהלקוח? איך לתמחר את המוצר? איך לקבוע מחיר למוצר? כל אלו שאלות אחרות, שכבר הסברתי אותן כאן לתמחר וגם כאן כמה כסף לבקש. אבל ברמתה העיקרון, העצה היא, שתבקש סכום גבוה יותר, אבל תשתול ללקוח מחשבה, שהוא לא יברח מהעסקה אם המחיר גבוה לו מידי ותגרום ללקוח להבין שהמחיר אינו סופי.

ואיך לעשות את זה? תשובה: לא להציג את המחיר בצורה מוחלטת, אלא בצורה יחסית. לדוגמא הלקוח שואל, כמה זה עולה? ואתה לדוגמא יכול לענות משהו בסגנון של "מחיר המחירון הוא X,המחיר הרשמי הוא X, לפי המחירון הרשמי המחיר הוא X". כאשר בכל הצורות האלו אתה שותל ללקוח מחשבה, שהמחיר שאתה אומר לו, הוא לא המחיר בשבילו, המחיר לסגור עסקה, אלא המחיר הוא מחיר רק בהתאם למחירון, בהתאם למחיר הרשמי, בהתאם למחירון הרשמי וכיו"ב.

כי כאשר אתה אומר ללקוח מחיר המחירון הוא X, זה כמו לומר שיש עוד מחיר שהוא לא מחיר המחירון ושהוא לא המחיר הפורמאלי, אלא הוא מחיר שהוא מחיר מחירון מיוחד, מחיר לא פורמאלי, מחיר לא רשמי וכיו"ב. שזה כמו לומר ללקוח, שיש על מה לדבר על המחיר ושהוא יכול לבקש הנחה על המוצר שלך.

ויש בזה עולם שלם, של לוגיקה איך להחליש...
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
... מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני? וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך משפיע תמחור יקר מידי של המוצר שלך ותמחור מעל מחיר השוק של המוצר שלך? האם ואיך הם משפיעים על הדרך שבה הלקוחות הפוטנציאלים שלך תופשים אותך? ונסביר, ... של התמחור, הלקוח יכול להסביר לעצמו כל מיני הסברים בראש שלו. הלקוח יכול לדוגמא להסביר לעצמו שלמרות שהמחיר של המוצר X הוא הכי יקר שיש יותר מכל שאר המוצרים המתחרים, הרי שבאמת לדעתו של הלקוח, המוצר הזה מתומחר מאוד זול, ביחס לכמה שהלקוח חושב שכן אפשרי לבקש בעבור ... עצמו היה רוכש את המוצר. וכאשר הלקוח מאוד אוהב את המוצר וכאשר הלקוח מבין את הערך שהמוצר נותן, אז למרות שאולי המוצר מתומחר יותר יקר מכל שאר המוצרים, הרי שהלקוח יכול בכלל לחשוב שביחס ליתרונות של המוצר, הרי שהמוצר מתומחר יותר זול ממה שהיה הגיוני לתמחר אותו. ויכול גם להיות מצב שהלקוח יחשוב שהתמחור של המוצר נכון ומוצדק, לא בגלל שהלקוח יודע להסביר לעצמו מה בדיוק היתרונות של המוצר שמתומחר יקר ביחס לאחרים ולא בגלל שהלקוח מבין את ההיגיון של התמחור, אלא בגלל שהלקוח מאמין באופן כללי שהמוצר הזה יותר טוב ממוצרים אחרים, גם אם ... בכך. ואני אחדד, יש מצבים שהלקוח: 1 - מבין את ההבדלים השונים שיש בין המוצרים המתחרים. ושהלקוח מבין את היתרונות שיש במוצר הכי יקר. 2 - הלקוח מבין את ההיגיון של התמחור. דהיינו, הלקוח יכול להעריך או שהוא יודע את עלות הייצור של המוצר היקר והלקוח מבין למה היתרונות ... הרי זה מבורך. אבל בעולם האמיתי לפעמים לקוח נתקל במוצר שמתומחר מעל למחיר השוק והלקוח לא בדיוק מבין את ההבדלים שבין המוצר הכי יקר לבין שאר המוצרים. או שהלקוח לא מבין למה התמחור ככ יקר לדעתו, כי אולי לדעת הלקוח היתרונות אמורים להיות מתומחרים בפחות כסף. וישנם מצבים שהלקוח לא חושב שהתמחור מוצדק. ואז יכולים ... שהחיסרון הוא בי. אבל כנראה שיש כאן איזה היגיון וכולי. במילים אחרות, בתרחיש הזה, התמחור היקר, הוא חלק מתהליך השיווק עצמו. כי המחיר הגבוה, גורם ללקוח להאמין ולחשוב שהמוצר הזה יותר טוב ממוצרים אחרים. דהיינו, עצם זה שהמוצר מתומחר יותר גבוה, זה גורם ללקוח להתחיל לחשוב ... הזה יותר טוב, כי אחרת הוא לא היה מתומחר ככה וכולי. הסברים שונים שעשויים לעבור במוחו של הלקוח, שגורמים ללקוח לחשוב שהמוצר הכי יקר, הוא כנראה גם הכי טוב. אבל יש עוד אפשרות הפוכה (וכמובן שיש גם אפשרויות באמצע) והיא שהלקוח יחשוב דברים רעים על התמחור שבעיניו נתפש ... הלקוח לא חושב שהתמחור מוצדק. וכאשר הלקוח חושב שהתמחור לא מוצדק, זה עשוי לגרום לו לחשוב דברים רעים על העסק שמנסה למכור הכי יקר שיש. וכמובן שבכל תרחיש, תהליך שיווק טוב יכול לפתור כל בעיה, אבל ברמת העיקרון בטווח הקצר והמיידי, הלקוח עשוי לחשוב שהעסק הזה כנראה ... יוכל להסביר לעצמו בדרך הגיונית בעיניו, את ההבדל שיש בין המוצרים השונים שמצדיק בעיניו את המחיר שאתה מבקש על המוצר שלך, הכי יקר שיש. ועוד נקודת מבט צריכים לזכור, כי יתכן שהלקוח שלך מרגיש רע מאוד מכך שהוא לא יכול לרכוש את המוצר שלך. כי אולי הלקוח שלך כן מבין ... שגם מסביר בפועל את ההבדלים שיש בין המוצרים ואת עלות הייצור הגבוהה יותר שבין המוצרים השונים. כך יהיה ללקוח יותר קל לקבל את המחיר הגבוה ולרצות לרכוש את המוצר שלך כאשר יהיה לו כסף לכך. ולא להסתפק רק במיתוג חלקי, שעשוי לגרום ללקוח לחשוב עליך את ההפך ולחשוב שהתמחור לא ...
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל ... שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, ... שלך הוא הכי תחרותי שיש. ולכן, כאשר המחיר שלך הוא יתרון מבחינתך, הרי שכנראה תענה ללקוח מה המחיר, אם הוא רוצה לדעת מה המחיר. אבל אם אתה הכי יקר שיש, אם המוצר שלך הוא המוצר הכי יקר שיש, איך תענה ללקוח שקודם כל שואל אות מה המחיר וכמה זה ... מבין את היתרונות של המוצר, הרי שבעצם זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח יהיה מרוצה מהמחיר היקר. ולכן בעצם נשאלת השאלה, נניח שאתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש, ונניח שהמחיר שלך הוא החיסרון היחיד שלך, ונניח ... הרי שבעצם אתה עשוי לאבד את הלקוח, לעומת אם תגיד לו מה המחיר בסוף התהליך של המכירה. אז איך ניתן לפתור מצב כזה? ואיך ניתן להציג מיד את המחיר הגבוה, בלי לאבד את הלקוח בגלל המחיר הגבוה? אז לעניין הזה יכולות להיות כל מיני לוגיקות איך לפתור ... הזאת כמובן לא תמיד תעבוד, כי לפעמים הלקוח יתעקש מיד לקבל את המחיר. להקדים תרופה למכה אפשרות נוספת תהיה לתת את המחיר ומיד להוסיף טיפול בהתנגדות מחיר אפשרית, באמצעות הסבר שהמוצר מאוד טוב וכיוב. לדוגמא, ... טוב שיש, או בגלל שיש למוצר הזה הרבה מאוד יתרונות. דהיינו, לכוון את הלקוח להמשיך את השיחה, כי הוא יחשוב שיש למוצר עוד הרבה יתרונות למרות המחיר הגבוה שלו. כמובן שגם השיטה הזאת לא תמיד תעבוד, כי בסיכוי גבוה שהלקוח ינטוש את השיחה אם הוא יפסול מיד את המוצר בגלל המחיר הגבוה שלו, עוד לפני שהוא ישמע על היתרונות של המוצר. טווח ... לענות ללקוח שהמחיר יכול להיות בין X ל Y. שזאת בעצם תשובה שיכולה להכיל בתוכה את המחיר הנמוך ביותר, שיכול לגרום ללקוח להישאר, אבל גם מחיר גבוה יותר שיכול להיות בסופו של דבר, המחיר שיוצע ללקוח. איך ... תלוי במצב החדרים, תלוי בגודל החדר, תלוי במצב הקיר באופן כללי וכיוב. אבל כאן צריכים לשים לב לעניין הבא שהולך כך: נניח שהמחיר שלך הוא הכי יקר שיש. נסה לענות על השאלה הבאה: ציין כמה דברים שבהם המוצר ... חומרים, לוחות זמנים וכולי, גם אם באמת אין לך את כל האפשרויות האלו, גם אם בסופו של דבר אתה לא באמת תספק ללקוח את האיכות הנמוכה ביותר במחיר הזול ביותר. ושוב, אני אולי מקצין כאן ואולי מגזים כאן וכל ... דבר. וכמובן שכל מקרה לגופו. ובאופן כללי אני ממליץ ללמוד את הנושא של מתי להציג את המחיר ואיך לקבוע מחיר ואיך להציג מחיר ללקוח ואיך לטפל בהתנגדות מחיר ומה לענות ללקוח שאומר יקר לי וכולי. ...
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
... לבדוק האם הוא מתכוון לסכום מקסימלי או שזה רק נקודת פתיחה למשא ומתן. אפשר למשל להציע סכום מעט גבוה יותר ולבדוק את תגובת הלקוח. אם הלקוח מסכים או מתחיל לדון על המחיר הגבוה יותר, זה סימן שההצעה הראשונית שלו הייתה נמוכה ממה שהוא באמת מוכן לשלם. לסיכום, איך לנהל ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... כוחה, מהסיבה שלה. זא אם הלקוח אומר לדוגמא אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר. אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. זא ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, שהיא המחיר של המוצר. או ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... לקנות את המוצר, אבל כרגע, לא שאין לך כסף, אלא שאתה חושב שאין לך מספיק כסף (נשתל במילה יותר כסף), כדי לקנות את המוצר. או לדוגמא אתה לא רוצה את המוצר, כי אתה רוצה לרכוש אותו במחיר זול יותר. שזה בעצם מסר זהה, אבל מסר שונה, עם משמעות זהה ...
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
... של ההקצנה של אותו המשפט. לדוגמא, לקוח נכנס לחנות ורוצה לקנות מתנה לאשתו. ואז הלקוח מביע התנגדות לכך שהמחיר יקר עבורו. כאשר הלקוח אומר שהמחיר יקר עבורו, הוא בעצם אומר, שהוא גם לא מספיק אוהב את אשתו. כי אם הוא היה אוהב את אשתו עוד יותר, הרי שהוא היה עושה הכל, כדי לקנות עבורה את הדבר הטוב ביותר. כי הלקוח לא אמר, שהמתנה לא טובה עבור אשתו. הוא אמר שהמחיר יקר עבורו. זא הוא חושב שהמתנה טובה עבור אשתו, אבל הוא חושב שהמחיר יקר עבורו. דהיינו, הוא לא מוכן לשלם כל מחיר עבור אשתו. וזה בעצם אומר, שכאשר הלקוח אומר שהמחיר יקר עבורו, אז אם ברצונך להתעקש שהוא דווקא יקנה את המוצר הספציפי שהלקוח אומר שהוא יקר עבורו, אז באפשרותך לעמת את הלקוח, עם המחשבה שהוא מדחיק בתת המודע שלו. המחשבה שאומרת שהוא לא מספיק אוהב את אשתו. ובאפשרותך לומר לו, אתה ...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
... מסתיר את זה שאתה גם כן לפעמים יותר מידי לצד הנגדי של החיסרון שאותו הצגת. כי לפעמים במוצר אחד יש חסרונות מנוגדים. כגון לדוגמא מוצר שמצד אחד הוא יקר ביחס למוצרים אחרים. ומצד שני המוצר הוא לא מספיק ... להסתיר את החסרונות היחסיים שיש במוצר, על ידי זה שתספר על החיסרון המנוגד של החסרונות שיש במוצר. דהיינו, תודה בפני הלקוח שהמוצר הזה הוא אכן מוצר יקר, כי השקיעו בו הרבה מאוד כסף בפיתוח וכי הוא מוצר מאוד איכותי ולכן הוא עולה ככ יקר. ובעצם בכך אתה חוסם מהלקוח את האפשרות לחשוב על זה שאולי בכלל המוצר עצמו לא ככ איכותי גם ברמת האיכות שלו. וכפי שבאמת ניתן לראות בחוש, שלפעמים מוצר יקר, בחיסרון של המחיר שלו, הוא מסתיר את החיסרון ... אלא שהדבר עצמו גם לא יספק לאדם את מה שהוא רוצה. ובעיני האדם יש דברים שנתפשים כמנוגדים. כגון לדוגמא, שהאדם קשה לו לחשוב על זה, שדבר יהיה גם יקר וגם גרוע. או שדבר יהיה גם קשה להשיג אותו וגם הוא ... חיסרון שהוא דומה במהותו לחיסרון המקורי שאותו אתה מנסה להסתיר. כי לפעמים כאשר מציגים חיסרון מנוגד, כגון לדוגמא שמספרים לאדם על החיסרון שהמוצר יקר ושקשה מאוד להשיג אותו, אז לפעמים זה עוד יותר ...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
... מוחשית ולהסתיר את חסרונותיו. כל פרסומת משתמשת בטכניקות פסיכולוגיות כדי להעצים את יתרונות המוצר ולצמצם את החסרונות. לדוגמה, אם מוצר יקר נמכר, הפרסומות ימתגו את המחיר כהשקעה משתלמת, כך שהלקוח לא יחשוב על המחיר כעל חסרון אלא יתרון. הצגת המוצר דרך דמות שמיתממת ... כל פרסומת משתמשת בטכניקות פסיכולוגיות שמובילות את הצופה להאמין שהיתרונות גוברים על החסרונות. לדוגמה, אם מדובר במוצר שיש לו מחיר יקר, הפרסומות ימתגו את המחיר הזה כהשקעה משתלמת ובכך יפחיתו את ההתנגדות. בנוסף, יש להציג את המוצר דרך דמות שנראית אמינה בעיני הצופה, ...
איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע, טריקים לשכנוע, להתווכח עם אנשים, דיבייטינג, אמנות השכנוע, NLP, איך לנצח בוויכוחים? רטוריקה, שינוי עמדות, איך לשנות עמדות? מניפולציות, איך להשפיע על אנשים?
איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע, טריקים לשכנוע, להתווכח עם אנשים, דיבייטינג, אמנות השכנוע, NLP, איך לנצח בוויכוחים? רטוריקה, שינוי עמדות, איך לשנות עמדות? מניפולציות, איך להשפיע על אנשים?
... אומר זה נכון ואז תחתוך את זה לדוגמא נניח לקוח אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר ובוא נניח שאתה מבין שלא כדאי לו לקנות את המוצר מהיבט מסוים, עכשיו למה שלא יהיה כדאי לו לקנות את המוצר כי המוצר יקר נניח אבל נניח שהוא לא יודע הוא נניח שהוא לא מבין למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר, נניח שהוא לא מבין למה אבל ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... זה בעצמו?. כאשר מוכר חושב כך, הוא נכנס לתחושת רמאות ולא משדר ללקוח אמון או אמינות. במקום זאת, על המוכר לשכנע קודם את עצמו בערך המוצר. מה עושים אם המוצר יקר יותר מאותו מוצר במקום אחר? אם המוצר נמכר במחיר גבוה יותר מאותו מוצר בדיוק במקום אחר, אליעד מדגיש שצריך להבין מה בעצם ההבדל - וזה לא יכול להיות אותו מוצר בדיוק אם יש תוספת של שירות או אחריות. במקרה כזה, המוכר צריך להדגיש את היתרונות הנוספים הללו. לדוגמה, אם לקוח מתלונן שהמחיר גבוה, המוכר צריך להסביר שהמחיר כולל אחריות ושירות אישי שלא ניתן למצוא במקום אחר, ולכן זה כבר לא אותו מוצר. איך ליצור ערך אמיתי במוצר גם אם יש חסרונות? אליעד נותן דוגמה עם מחליק ... המוצר, ורק אחר כך לנסות לשכנע את הלקוח. איך למכור מוצר ללקוח? איך ליצור ערך במכירות? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך למכור מוצר יקר יותר? האם לשקר ללקוח במכירה? ש: אוקי, איך אני מלביש את הרצון שלי על האדם שמולי שהוא יחשוב שזה הרצון שלו. אליעד: תסבירי את זה עוד פעם. ש: יש לי רצון. אליעד: כן. ש: ... כן אבל ברמה שהוא ירצה לשלם יותר מאשר אם הוא משלם על זה במקום אחר. אליעד: את אותו מוצר בדיוק? ש: את אותו מוצר בדיוק. אליעד: אוקי, למה פה זה הרבה יותר יקר, למה אצלך זה עולה יותר יקר אם במקום אחר את אותו מוצר בדיוק עולה בחצי? ש: אתה מקבל שירות עם המוצר. אליעד: אז אתה מקבל שירות עם המוצר, אז תדחפי לו את העניין של השירות. ש: שירות אחריות. אליעד: רגע, אז ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר היקר, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מוצר היקר, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, תורת המשחקים, אוטוסוגסטיה בנושאי מוצר היקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2656 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 05:13:13 - wesi28