אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצר יקר ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר יקר, איך לשכנע לקוחות, NLP דיכאון, לשכנע אנשים בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, ייעוץ לפוליטיקאים, NLP סרטונים, אימון אישי למנהלים, לשכנע לקוחות לקנות, מאמן עסקי, nlp עוגנים, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, הכנה לראיון בטלוויזיה, לשכנע אשה להתחתן, nlp ביטחון עצמי, לשכנע בחורה לצאת איתך, nlp בעברית, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע לקוחות בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע אנשים לבחור בך, להתמודד עם התנגדות קניה, nlp השפעה על אחרים, לשכנע חברים לצאת, תשובות בראיון, טקסט משכנע, איך לשכנע את החברים, לשכנע אישה, עקרונות ה nlp, NLP תרגילים, לשכנע את האקסית לחזור, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, טקטיקת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר יקר, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מוצר יקר, איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיטות רטוריקה איך למכור מוצר עם חסרונות? שיטה לשכנוע איך ליצור סוגסטיה? האם להביא לקוחות חדשים? להציג ללקוח טווח מחירים שתילת מחשבות בדייט לשכנע מישהו דתי יכולת למכור יכולות השכנוע וההשפעה יצירת אמון באמצעות לשכנע מישהו לא לאהוב מנהל שיווק טוב השפעה סמויה פרובוקציה שיווקית לשכנע לקוח שלך לקנות להתמודד עם התנגדות לקוח לקוחות שמכירים את המותג שלך מניפולציות קורונה למכור מוצר עם חסרונות האם אפשר למכור משהו בלי לשקר? תהליכי שיווק מוצרים מתחרים פחד ללמוד לשכנע לקוח מתעקש לקבל מחיר להבין לקוח לגרום למישהו להרגיש רע כדי שישתנה משפך שיווקי אורגני איזה חומר שיווקי ליצור? לשכנע מישהו להיות חבר טעויות בשכנוע איך לענות ללקוח כמה זה עולה? שיווק סטרטאפ להגיב ללקוח שיווק באינטרנט אוטוסוגסטיה עצמית לקוח מפחד לקבל החלטה במקום הפרת הסכמים על ידי לקוחות לגרום למישהו להתרחק להזדהות לבחור את הלקוחות שלך למכור מוצר בלי מצב רוח יצירתית במכירות בניית תהליך שיווקי איך לשכנע ללמוד? לקוח אומר אין לי כסף טכניקות שכנוע לקוחות איש מכירות לא מקצועי לשכנע מישהו לרצות לחיות לאהוב למכור ליצור לקוח חוזר לקוח בעייתי שיטות מניפולציה מסרים סמויים בפרסומות למכור בלי חשק מגוון מוצרים להציע ללקוחות מענה ללקוח התנגדות הלקוח לגרום למישהו לענות לגרום למישהו לשכנע שמשהו לקוח חושש מתגובה התנגדויות בזמן מכירות בטלפון מצגת ללקוח שיטות שיווק מוצרי יוקרה להציג ללקוח מידע מקצועי להתמודד עם חרדת מכירות איך לחשוב כמו הלקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? מסרים תת הכרתיים בפרסומות מתנגד לרכישת מוצר לגרום למישהו לאהוב אותך בלי תנאים לשכנע כל אחד בכל דבר שכנוע אנשים התנגדות לקוח לגרום למישהו לא להסתיר לשכנע בחורה לרצות לשכב לגרום למישהו להודות באמת הלקוח צריך או רוצה התנגדויות בזמן מכירות שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח שיפור מכירות לבקש תשלום מלקוח לגרום למישהו להרגיש רגש התנסות הלקוחות במוצר התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק ליצור אמון עם שותפים עסקיים האם השיווק טוב? הלקוח כאיש מכירות לרכוש את אמון הלקוח לעשות ללקוח טוב איך לדבר ללקוח? כתיבה שכנועית לדבר עם לקוח בשפה שלו לגרום למישהו לא לעשות משהו מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? מה הלקוח חושב על המתחרים? לגרום למישהו להרגיש מחויב ללקוח למכור לעצמו לחזור ללקוח שהשאיר פרטים פרסומות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, למכור, מומחה מכירות בתחום מוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 3.8125 שניות - עכשיו 03_11_2025 השעה 20:27:25 - wesi28