אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצר יקר מידי ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר יקר מידי, אימון עסקי, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, nlp לימוד חינם, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, הדרכת אנשי מכירות, NLP דמיון מודרך, איך לשכנע את בן הזוג, לשכנע אישה, לשכנע גבר לחזור, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לימוד דמיון מודרך, איך לשכנע בחורות, לשכנע אנשים בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP סוגסטיה, לשכנע אמא, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, הגדלת המכירות, אימון אישי לפוליטיקאים, לשכנע מישהו, התנגדות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע אשה להיות איתך, להתמודד עם התנגדויות לקוח, אומנות הפרזנטציה, ניתוח טיעונים, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, גישת ה nlp, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך לשכנע ילדים, איך לשכנע בוויכוח, NLP דימוי עצמי, מומחה במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר יקר מידי, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מוצר יקר מידי, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מוצר טוב מניפולציות שיווק צמיחת חברה בעקבות תהליכי השיווק זיהוי הכאב של הלקוח לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר איך לשכנע מישהו להסכים איתך? למכור מוצר שלא שווה למכור אותו למכור בכמה שיותר מכירות דרך האינטרנט האם אפשר להצליח בעסק בלי למכור? להיות יותר חזק מהלקוח תוכנית של הכנת חומרי שיווק לקבל מידע מלקוח לסנן לקוח לשכנע מישהו להימשך אליך אופי של איש מכירות הכי טוב שיש התועלת של הלקוח לשכנע אקסית לא להתאהב מתי לומר ללקוח את המחיר? כמה להקשיב ללקוח? לשכנע לקוח שמח לקוחות מתלוננים בפייסבוק להגדיל את כמות המוצרים לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה לגרום למישהו להקשיב לך למכור בלי איש מכירות באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? השכנוע וההשפעה של ברק אובמה מניפולציות של בנימין נתניהו מנהל שיווק תרגיל בראפור אובדן לקוחות והעלאת מחירים חומר שיווקי דיגיטאלי לרמוז ללקוח לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים להשקיע כסף בתהליך שיווקי איך למכור את המוצר? לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר לבחור את הלקוחות לגרום ללקוח לא להסתיר מידע איש מכירות שקרן ביקורות שליליות של לקוחות למכור בהתכתבות איך ניתן לשכנע? לשכנע מישהו לקבל את ההצעה שיווק עצמי במקום העבודה מי הלקוח האידיאלי שלך? האם להתעקש עם לקוח? לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח פרסום חומרי שיווק לשכנע מישהו לא לקנא יחסי אמון שיווק לטווח הקצר איך לגרום למישהו להיות מכור למשהו? מצגת שיווקית לשכנע מטופלים לבוא אליך לספק מוצר ללקוחות nlp לימודים לקוח לא קונה ממך הסברים של איש מכירות בחירה ללקוח ראיון עבודה לאנשי מכירות לשכנע אקסים לסלוח סודות השיווק באינטרנט טיפים לאנשים מכירות הגדלת מכירות בעסק משפך שיווקי רחב הזדהות רגשית חזקה עם לקוח לשכנע שאתה צודק הכנסת עיזים למשא ומתן למכור זה כיף שאלה סגורה של לקוח כמה הנחה לתת ללקוח? לשכנע בוחרים איך לעשות שיווק? תהליך חיפוש לקוחות איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? מנהל המכירות חושש ממנהל השיווק לגייס איש מכירות לגרום למישהו לא למות מוצר ממשי ציפיות של לקוח למכור את המוצר הכי יקר איפה ללמוד nlp ושכנוע? nlp לימוד איך למכור ביותר כסף? חוק סימון מוצרי מזון מוצר לא מספיק טוב האם אפשרי לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה? תום לב במשא ומתן איך לשכנע מישהו לא להתאבד? לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו למכור נדלן לקוח חושש לצאת טיפש לקוח שמציב אולטימטום איך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? לקוח שאכפת לו רק מהמחיר שיטה לשתילת מחשבות לעטוף מוצר להגיב ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, מאמן אישי, פרסומות בנושאי מוצר יקר מידי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7813 שניות - עכשיו 11_12_2025 השעה 18:32:26 - wesi28