אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצר יקר מידי ✔התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר יקר מידי, איך למכור נכון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, ללמוד דיבייטינג, לשכנע את בן הזוג, לשכנע את החברים, טריקים לשכנוע בטקסט, NLP טיפולים, איך לשכנע לקוחות, שיפור יכולת שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, מאמן אישי, לשכנע לקוח לקנות מוצר, לשכנע חברים לצאת, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, NLP סדנא, שינוי עמדות, NLP עוגן, לשכנע טוב, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע את המפקד, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP הרצאות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע לקוחות לקנות, NLP פירוש, לשכנע עובדים, לשכנע לקוח, להשפיע על אנשים, NLP טראומה, דרכים לשכנע אנשים, התמודדות עם התנגדויות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP הפסקת עישון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP כלים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
כשבאים למכור מוצר ללקוח, צריכים לעשות הפרדה, בין השאלה מה הלקוח צריך והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח צריך, לבין השאלה מה הלקוח רוצה, והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח רוצה. ואני אסביר.

ברמת העיקרון, כאשר אנחנו בודקים את ההתאמה של המוצר ללקוח, אז אנחנו יכולים לבדוק את זה מנקודת המבט של מה שאנחנו חושבים, על צרכי הלקוח, מה שהלקוח צריך, האם ועד כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך. לבין ההתאמה של המוצר, בין מה שהלקוח רוצה, לבין המוצר שלנו.

וצריכים לדעת, שהלקוח משלם כסף, על מה שהוא רוצה ולא על מה שהוא צריך. הלקוח משלם כסף, על מה שהוא חושב שמביא לו תועלת ולא כל מה שבאמת מביא לו תועלת. הלקוח משלם כסף, אם הוא יחשוב שהמוצר שלך, יביא לו את מה שהוא רוצה, ביחס לשאר האפשרויות שלו לקבל את מה שהוא רוצה.

וההתאמה של המוצר שלך ללקוח, צריכה להיות, בין מה שהלקוח שלך חושב על המוצר שלך, לבין מה שהלקוח שלך חושב שהוא רוצה. וההתאמה של המוצר ללקוח, לא צריכה להיות בין מה שאתה חושב שהלקוח שלך צריך לבין מה שאתה חושב שהמוצר שלך יכול לתת ללקוח.

כי יכול להיות שאתה יודע שהמוצר שלך הוא X ואתה יודע שלהבנתך זה בדיוק מה שהלקוח שלך צריך, אבל הלקוח שלך לא מבין את המוצר שלך והוא גם לא חושב שהוא צריך את מה שאתה חושב שהוא צריך. ואז במקרה כזה, הלקוח בסיכוי גבוה לא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך, או לכל הפחות הערך של המוצר שלך בעיני הלקוח, ירד.

כי הלקוח עושה השוואה, בין מה שהוא חושב שהוא רוצה, לבין מה שהוא חושב שהמוצר שלך. ולא בין מה שהוא באמת צריך לבין מה שהמוצר שלך באמת.

וכל זה נכון, בפרט אם אתה מנסה ליצור שוק חדש ולהמציא את הגלגל מחדש. שאז יכול להיות שאתה עונה לצורך אמיתי של הלקוחות שלך, אבל יתכן שהלקוח שלך עדיין לא רוצה את מה שאתה מספק לו.

לסיכום: התאמת המוצר ללקוח, צריכה להיות בין מה שהלקוח חושב שהוא רוצה לבין מה שהלקוח חושב על המוצר שלך. ולא בין מה שאתה חושב שהלקוח צריך לבין מה שאתה חושב על המוצר שלך.

ואיך לגרום למישהו לרצות משהו ואיך לדעת מה הלקוח רוצה ואיך לדעת מה הלקוח צריך ואיך לשכנע לקוחות אלו כמובן נושאים בפני עצמם.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר יקר מידי, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מוצר יקר מידי, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
בחירת מנהל שיווק תשתית שכנוע להוזיל מוצר לרמוז ללקוח לגרום למישהו להרגיש טוב עם עצמו למתג מוצר יקר לקוח מתייחס למוצר איך לדבר עם לקוח בשפה שלו? איך לענות ללקוח ששואל? לשכנע חולה נפש נאמנות של לקוחות לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה מה זה מנהל מכירות? לגרום למישהו להבין אותך התחייבות ללקוח על התוצאה חומרי שיווק תרתי משמע בשתילת מחשבות משכנעים אנשים לגרום ללקוח להישאר על הקו שיווק לטווח מיידי לשכנע מישהו לומר לך לגרום למישהו לקבל עזרה למה להשקיע בלקוחות? קונפליקט עם לקוח להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק תת מודע למכור ללקוח בהתכתבות לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר איך לבנות אמון עם לקוח? האם להביע הזדהות? מחיר השוק של מוצר לגרום למישהו לרצות רק אותך איך אפשר לשכנע אנשים? רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים לשכנע מישהו להבין למכור מוצר בלי יתרונות לגרום למישהו לחשוב עליך לשכנע את עצמי כל אחד יכול להיות איש מכירות למה חייבים להכין חומרי שיווק? איך ליצור הזדהות עם לקוח? שיטות מכירה ושכנוע תחרות שיווקית מניפולציה עצמית לחסוך כסף ללקוח איך להתייחס ללקוח? לקוח ביטל את העסקה לבנות אסטרטגיה שיווקית שתילת מחשבות בדייטים קושי במחלקת המכירות אין מכירות לגרום למישהו להבין דברים מה הדרך למכור משהו? מחיר מכירה של מוצר אפשרויות בחירה גרועות ללקוח לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה התועלת של הלקוח איך לשכנע שאתה מומחה? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שאלות סינון צרכי הלקוח ליצור לקוח חוזר מוצר בהתנגדות ביבי נתניהו כאיש מכירות התחייבות ללקוח לתוצאה הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה לגרום למישהו אחר לאהוב לנצח בדיבייטינג למה חשוב למכור את עצמך ללקוח? לשכנע שופטים ליצור אמון בשיחה ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה להיות מנהל מכירות לפרסם את המחיר ללקוח באיזו התנגדות לקוח להתמקד? לשכנע בדעה נגדית מה כדאי להסביר ללקוח? לשכנע מישהו לא לבגוד לגרום למישהו להסיק מה זה שיווק? מטרות במכירות מי ישכנע את מי? שימוש במילים של הלקוח לקרוא את המחשבות של הלקוח בקשה בצורה משכנעת לענות לשאלה של לקוח ניהול מלאי מוצרים חילוץ לאחור במשא ומתן להרגיש מוצר למכור מוצר קשה למכירה בידול שיווקי לגרום למישהו לשכוח אותך האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? לגרום למישהו להפליל מה התקציב של הלקוח? אסטרטגיית שימור לקוחות לגרום ללקוח להבין את התמחור הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, מאמן אישי, הדרכת מכירות בתחום מוצר יקר מידי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9844 שניות - עכשיו 11_12_2025 השעה 18:30:47 - wesi28