אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצר יקר מידי ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר יקר מידי, NLP לימוד עצמי, מניפולציה, טריקים לשכנוע בטקסט, לשכנע אבא, טיפול בהתנגדות, אסטרטגיות משא ומתן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע לקוח לקנות מוצר, איך לשכנע גבר, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, זוגיות nlp, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע את הבנק, התנגדויות מכירה, nlp עוגנים, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע בעל, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, ייעוץ אישי, NLP סוגסטיה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לגרום לאנשים, איך לשכנע את חברה שלי, אימון nlp, איך לשכנע את המורה, NLP סדנא, טכניקת nlp, לשכנע בעל לעוד ילד, איך לשכנע את בעלי, nlp הדרכה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, תשובות בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפים למכירה, איך אפשר לשכנע אנשים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר יקר מידי, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מוצר יקר מידי, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? תשובה ללקוח לקוח שאומר יקר לי לגרום למישהו להימשך nlp לימוד באינטרנט לגרום למישהו לשאול אותך שאלות להשתמש בדמיון מודרך שכנוע התת מודע איך לעשות הרבה כסף במכירות? מנהל צריך להיות איש מכירות למכור או לקנות תכנון הכנת חומר שיווק לנסות למכור מניפולציות של רבנים הוצאת הצעת מחיר ללקוח האם איש מכירות טוב? רשימת חומרי שיווק ללמוד שיווק לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה לעזור למכור לכדורגל לגרום ללקוח להרגיש רע ליצור סנכרון עם הלקוח שכנוע להגדיל איך להתחיל משא ומתן? תכנון תהליכי שיווק למה קשה לשכנע? איך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? למכור בצורה מסתורית למכור שירות חדש שימוש בשם הלקוח למכור לאנשים שכיר שעובד במכירות משא ומתן עסקי לשכנע מישהו לאהוב משהו לתכנת את התת מודע הצבת גבולות ללקוח לשכנע שוטר לגרום למישהו ללכת לפסיכולוג צריכת מוצרי יוקרה לגרום למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר לשכנע לקוח להיות מרוצה תכנות התת מודע לגרום למישהו לשחרר שיווק באופן כללי איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? מכירות דרך האינטרנט לעשות איתור צרכים עם הלקוח לקוח רוכש מוצר להקטין את עלויות השיווק לגרום למישהו לאהוב להתאמץ ניהול משא ומתן למתקדמים לגרום למישהו להאמין לך לשכנע מישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה לא רוצה למכור שיטות לשכנע אנשים לקוח לא בטוח בעצמו מוצר לא איכותי שיווק ומכירות מניפולציות במכירות עיצוב חומר שיווקי לגרום למישהו להפליל את עצמו בעקבות תהליכי השיווק לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? מסרים של קמפיין שיווקי מניפולציות של הקורונה להציג מחיר ללקוח למכור דירה להסביר את המחיר ללקוח להוזיל את עלות השיווק עדויות של לקוחות מרוצים פגישה עם לקוחות פוטנציאלים למכור מכוניות לשכנע מישהו לא להיקשר לגרום ללקוחות שיטות לשכנוע ליצור אמון אחרי בגידה שיווק יוצר ביקוש למתחרים מניפולציות בטקסט אמפתיה כלפי לקוח התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? איך לנהל משא ומתן? פסיכולוגיה מול nlp לשכנע אקסים לחזור מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? לשכנע אקסית לא להתאהב fomo של לקוחות שיקולים בהצגת המחיר ללקוח לגרום למישהו להתייחס אליך בכבוד לשכנע את הלקוח לסגור עסקה מניפולציות והשפעה על אנשים הדרכת אנשי מכירות גרועה מי הלקוחות שלי? לגרום ללקוח למכור לעצמו הרגשה של קרבה עם לקוח המוצר יקר למכור את עצמך כאיש מכירות איש מכירות מוצלח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא להשפיע, לקוחות, אוטוסוגסטיה בתחום מוצר יקר מידי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.5898 שניות - עכשיו 23_10_2025 השעה 10:36:13 - wesi28