אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוקד מכירות טלפוני ✔תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוקד מכירות טלפוני, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע את האשה, לשכנע את, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע ילד, איך לגרום לאישה, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, איך להצליח למכור, מסר שיווקי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות מכירות, זיהוי מניפולציות בטקסט, להתכונן לראיון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מיומנויות שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, שאלות בראיון, מיומנויות מכירה, לשכנע את ההורים, פסיכולוגיה הפוכה, שפת גוף, לשכנע עובדים, לשכנע אמא, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע אנשים להגיד כן, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, יועץ תקשורת, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע גבר להביא ילד, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להגדיל מכירות, לשכנע גבר להיות איתך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש לקבל מידע נוסף טלפונית או באופן דיגיטאלי כזה או אחר. כגון, שאיש המכירות מנסה לתאם פגישה פרונטאלית עם הלקוח, אבל הלקוח אומר לאיש המכירות, שלח לי עוד חומרים במייל, תן לי מידע נוסף בטלפון וכיו"ב. והשאלה היא, איך להביא את הלקוח לפגישה פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח.

אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, בתהליך המכירה הגדול, אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר כלשהו, לדוגמה בית, שמצריך את איש המכירות, לפגוש בפועל את הלקוח, כדי למכור לו את הבית. אבל בתוך תהליך המכירה הראשי, יש גם תהליך מכירה משני, שבו על איש המכירות למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע את הלקוח להגיע לפגישה פיזית.

וכמובן שאנחנו מדברים על מצב, שבו איש המכירות רוצה להביא את הלקוח לפגישה פיזית. כי יתכן מצב שבו אנחנו דווקא נעדיף שלא לפגוש פיזית את הלקוח, אא"כ הוא לפני כן יעבור תהליך של סינון טלפוני כזה או אחר. כי יש גם עלות של פגישה פיזית, ביחס ל - לשלוח ללקוח חומרים באופן דיגיטאלי / טלפוני וכיו"ב.

אבל כאן אנחנו מדברים על מקרה שבו מתאם הפגישות, רוצה לתאם פגישה פיזית של הלקוח עם מנהל המכירות אבל הלקוח מתנגד להגיע לפגישה פיזית, והוא מבקש בעצם לקבל עוד מידע בטלפון וכיו"ב. אז איך בעצם נגרום ללקוח להגיע לפגישה ואיך לתאם פגישה עם הלקוח?

אז בעיקרון צריכים להסתכל על הדברים בצורה הבאה: אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר. המוצר הוא הפגישה. הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. זה יכול לנבוע מכמה סיבות אפשריות. ועלינו לנסות להבין, מה היתרונות שהלקוח מבין שיש בלהגיע לפגישה פיזית? מה החסרונות שהלקוח חושב שיש בלהגיע לפגישה פיזית? ומה האלטרנטיבות שהלקוח חושב שיש לו, במקום להגיע לפגישה פיזית, דהיינו, בעצם לקבל עוד מידע בטלפון, שזה בעצם המוצר שמתחרה בפגישה הפיזית. דהיינו, לקבל מידע בטלפון או באופן דיגיטאלי, זה המוצר המתחרה בפגישה הפיזית, שהלקוח כן רוצה לרכוש.

ועלינו להבין גם את המוצר המתחרה. מה היתרונות שהלקוח חושב שיש לו בלקבל מידע מרחוק ולא בפגישה פיזית? מה החסרונות שהלקוח חושב שיש בלקבל מידע מרחוק? ומה ההבדלים שהלקוח חושב שיש, בין להגיע לפגישה פיזית לבין לקבל מידע מרחוק באופן וירטואלי?

אז כאן ניתן כמה דוגמאות לחסרונות שלקוח עשוי לחשוב, שיש בלהגיע לפגישה פיזית. 1 - עניין של זמן, כי להגיע לפגישה זה לוקח זמן, פקקים, דלק, למצוא חניה וכיו"ב. 2 - בפגישה פיזית יתכן שיופעל לחץ יותר גדול על הרוכש, מצד מנהל המכירות. דהיינו, שהלקוח חושש מכך שהוא לא יודע להגיד לא לאיש המכירות, והלקוח חושב שאם הוא יגיע לפגישה פיזית, אז מנהל המכירות יפעיל עליו לחץ, כדי לחתום על איזה מסמך ולרכוש מוצר, גם אם הוא לא מתאים ללקוח. 3 - הלקוח עשוי לחשוב, שיותר קל לו לקבל ולהבין את המידע, בנחת, בצורה מסודרת, בבית שלו, כשהוא פנוי נפשית ומחשבתית, לעבור על החומרי שיווק של המוצר, באופן מסודר, אות אחרי אות, במקום להגיע לפגישה, שלא ברור איך היא תנוהל בפועל.

איזה יתרונות הלקוח יכול לחשוב שיש בלהגיע לפגישה פיזית? אולי שהמידע יועבר בצורה יותר מוחשית, או שהוא יבין יותר טוב מי האנשים שאיתם הוא הולך לבצע את העסקה וכיו"ב.

ולכן לדוגמה הלקוח עשוי להעדיף שלא להגיע לפגישה, אלא לדרוש לקבל עוד מידע מקדים בטרם הפגישה. כי הלקוח מאמין שהמידע שהוא יקבל מרחוק, הוא יהיה מספיק טוב ואולי אפילו יותר טוב, מאשר המידע שהוא יקבל בפגישה. כי מרחוק, הוא יקבל את כל המידע באופן מלא, באופן מסודר, הלקוח יוכל לעבור עליו בנחת במזגן, בלי איש מכירות שיושב לו על הראש ושמנסה לגרום לו לקנות. וכל זה בלי לעמוד בפקקים, למצוא חניה, לקחת יום חופש מהעבודה וכולי.

אז מה בעצם עלינו לעשות כדי לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? תשובה: עלינו לגרום לו מצד אחד להעריך את המידע שאנחנו נותנים לו מרחוק בלי פגישה, מצד שני להקטין את הערך של המידע הזה ביחס לפגישה פיזית. כדי שהלקוח יבין את התועלת שתצא לו מלהגיע לפגישה פיזית. בנוסף עלינו לבנות אמון עם הלקוח, שהוא יבין שהוא ייתרם מלהגיע לפגישה הפיזית ושלא יגרם לו נזק מכך שהוא יגיע לפגישה הפיזית.

ואיך עושים את זה? תשובה: ראשית צריכים לגרום ללקוח להרגיש, שלא מנסים למכור לו בכח משהוא שלא מתאים לו. אלא שיש כאן תהליך של איתור צרכי הלקוח, שבו אנחנו מנסים להבין את הצרכים של הלקוח, ומנסים להתאים את המוצר ללקוח, לבדוק האם ואיזה מוצר אולי מתאים ללקוח בהתאם לצרכים של הלקוח. אבל בשום אופן לא מנסים למכור ללקוח.

במידה והצלחנו לעשות את זה, עכשיו צריכים לגרום ללקוח לרצות לעשות 2 פעולות. 1 - לגרום לנו ולו להבין כמה שיותר טוב את הצרכים המדויקים שלו. 2 - לגרום לנו ולו להבין כמה שיותר טוב את המוצרים הספציפיים שאנחנו יכולים להציע לו, כדי לדעת מה בדיוק אולי מתאים לו.

דהיינו, הלקוח צריך לרצות לעבור איתנו תהליך של אפיון צרכים כמה שיותר באופן מדויק. וגם תהליך של הבנה יותר מדויקת של המוצר שלגביו יש ללקוח התלבטות האם לבצע את העסקה או לא.

ברגע שהלקוח רוצה לעבור איתנו את התהליך הזה, עכשיו עלינו לגרום ללקוח להבין, שבמידע מרחוק, יש המון מידע שיכול לעזור ללקוח, אבל מרחוק בלי פגישה פיזית, הרבה יותר קשה לעשות איתור צרכים מדויק של הלקוח, כי קשה הרבה יותר לעשות בטלפון איתור צרכים ללקוח, מאשר שקובעים זמן מסודר ומתאמים פגישה מסודרת להבין יותר טוב, את נקודות הכאב של הלקוח, ואת הצרכים המדויקים של הלקוח.

ובנוסף, לא משנה כמה מידע נעביר ללקוח מרחוק, עדיין יש המון מידע שלא ניתן להעביר באופן דיגיטאלי. ובנוסף לא בטוח שהלקוח מבין נכון את המידע. והמידע הדיגיטאלי, לא באמת ממצה את...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך?
...ולאחר מכן יש פגישה פיזית עם הלקוח. ובשביל לבצע מכירה מול הלקוח, הרי שצריך לפני כן לפגוש פיזית את הלקוח. אבל מה לעשות אם הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה פיזית איך להתמודד עם זה? ולמה בעצם הלקוח השאיר פרטים שהוא מתעניין, אבל בפועל הוא לא רוצה להגיע לפגישה פיזית, שבה הוא יקבל מידע נוסף על המוצר וכולי? ויש לזה כל מיני סיבות וכל מיני היבטים, אבל עליך לשאול את עצמך את השאלה הבאה: נניח שהלקוח הזה שאתה מדבר איתו, על זה שהוא לדוגמה מתעניין ברכישת רכב, ונניח שאתה היית החבר הכי טוב שלו והוא היה חושב שאתה מבין בזה...
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2
...לגבי מה שנראה לנו וללקוח שהוא שאל, אבל באמת לאמיתה, הלקוח לוקח את המידע שלנו ומפרש אותו ומסיק ממנו מה שבא לו. ולכן בתהליך של הדרכת אנשי מכירות, מנהל צוות המכירות הטלפוני, צריך לקחת שאלות נפוצות של לקוחות בטלפון ולהראות לצוות המכירות, את הסיפורים האפשריים מאחורי השאלות של הלקוחות. וגם לקחת תשובות נפוצות של אנשי המכירות ולהראות לאנשי המכירות, כיצד הלקוח יכול לפרש במגוון רחב של דרכים? את התשובות של איש המכירות. תשובות ופירושים שאינם בהכרח נכונים. בדרך הזו, אנשי המכירות הטלפוניים שאמורים לתאם פגישות...
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1
...איתנו פגישה רק כדי להתקדם עם העסקה אבל הוא לא ירצה סתם כך להגיע לפגישה, שבה הוא כביכול הופך להיות טרף עבור איש המכירות שינסה למכור לו מוצר שהוא לא צריך. ולכן, כדי למכור ללקוח פגישה פיזית, לשם כך עלינו לגרום ללקוח להבין, שמטרת הפגישה היא לא כדי לנסות למכור לו משהו, אלא כדי לנסות להציג לו מידע נוסף לגבי המוצר, מידע שיעזור ללקוח להחליט אם הוא רוצה או לא רוצה לרכוש את המוצר. ושוב, מטרת הפגישה, היא לא כדי לגרום לו לקנות או כדי להתקדם איתו בעסקה, אלא היא כדי לספק לו עוד מידע נוסף, שרלוונטי לגבי ההחלטה...
איך להפוך שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית?
...להגיע לפגישה פיזית? כאשר מנסים בשיחת טלפון, לתאם פגישה פיזית פרונטאלית, צריכים להעביר ללקוח את המסר התת הכרתי שיש מידע נוסף שהוא יכול לקבל אותו רק בפגישה פיזית ושכדאי לו לקבל אותו בפגישה פיזית. ולפעמים הלקוח שואל בטלפון שאלה ספציפית מאוד סגורה ומדוייקת והלקוח מצפה לתשובה מאוד ספציפית לגבי השאלה שלו, ואז איש המכירות נכנס למלכודת שבה מצד אחד הוא כאילו צריך לתת ללקוח תשובה סגורה לשאלה סגורה של הלקוח, אבל מצד שני אם הלקוח יקבל תשובה סגורה לשאלה הסגורה שלו, אז למה לו כלקוח להגיע לפגישה פיזית. כי הפגישה...
איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך?
...מה מנסים לעשות. לכן ההתחלה צריכה להיות מי הקהל ומה ריאלי שהוא יעשה, ולא כמה קליקים היו. מה המשמעות של דף נחיתה ליצירת לידים להסכם ממון? דף נחיתה מוצלח שמטרתו לייצר לידים להסכם ממון, הוא כזה שמבין לעומק את הצורך האמיתי של הלקוח, ומבדיל בין הצורך הכללי בהסכם ממון לבין הצורך לפנות דווקא לעורך דין ספציפי. אליעד כהן מסביר שלא הכמות של המבקרים או הזמן שבו הגולשים נמצאים בדף הם הדברים החשובים, אלא התוצאה הסופית - כמה עסקאות נסגרות בסופו של דבר. דוגמה לכך היא כאשר מתוך 554 מבקרים באתר, רק שבעה השאירו פרטים...
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון
...וכולי. ככל שיש לך יותר ביקוש וככל שיש לך יותר לקוחות שמתעניינים ברכישת המוצר שלך וככל שאתה יכול יותר להרשות לעצמך לאבד לקוחות בגלל המחיר שאתה רוצה על השירות שלך, כך הגיוני יותר כן לתת את המחיר בטלפון, או בהתכתבות או בפרסום שהלקוח רואה עוד לפני שיחת הטלפון וכולי. אבל ככל שיש לך פחות ביקוש וככל שאתה יותר חייב לסגור עסקה כדי להצליח בעסק שלך, כך אתה כן תגדיל את עלויות המכירה שלך, וכן אולי תפגוש אנשים ותשקיע יותר בתהליך המכירה, וכן תשתדל שלא לתת הצעת מחיר בטלפון. ויש כאן עוד נקודת איזון אפשרית, והיא...
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
...מנת לשלוט בשיחה. האמת, כפי שמציג אליעד, אינה דווקא ביצירת קרבה או סמכות, אלא הדבר החשוב ביותר במשפטים הראשונים הוא לעורר עניין שיגרום לאדם בצד השני לרצות להמשיך להקשיב לך. למה חשוב למכור את השיחה עצמה עוד לפני המוצר? הסיבה החשובה ביותר לכך היא שבטלפון, בניגוד למפגש פנים אל פנים, הלקוח יכול פשוט לנתק את השיחה. לכן, מטרת המשפטים הראשונים בשיחה היא לא למכור את המוצר, לא להציג את עצמך ולא לבזבז זמן, אלא רק לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה עצמה לפחות למשך שתי דקות. לדוגמה, אם מישהו יגיד ללקוח בטלפון אם...
מכירות טלפוניות. איך למכור בטלפון? איך לפתח שיחה בטלפון? איך למשוך שיחה בטלפון? איך להאריך שיחה בטלפון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה בטלפון? שאלות פתוחות, שאלות סגורות.
...זה לא רלוונטי כבר קניתי וכיוב. אז נניח שאנחנו בוחרים להגיב בשאלה כלשהי, כדי למשוך את השיחה. עלינו לשאול את עצמנו, האם אנחנו ממשיכים בשאלה סגורה או פתוחה. שאלה סגורה פירושו? שאלה שיש פחות אפשרויות לענות על השאלה, פחות תשובות אפשריות. לעומת שאלה פתוחה, שהיא שאלה שיש עליה הרבה יותר תשובות אפשריות, הרבה יותר קל לפתח עליה שיחה, יש בה יותר אפשרויות לספר סיפורים בפסטיבל מספרי סיפורים וכיוב. קח את מה שאתה שואל את הלקוח, ותנסה להבין, מה האפשרויות של הלקוח לענות. ככל שיש לו יותר אפשרויות לענות? ככל שהתשובה...
למכור בהתכתבות, למכור בכתב, מכירה בהתכתבות, למכור ללקוח בהתכתבות, שיחת מכירה בהתכתבות, תקשורת בהתכתבות, לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון, שיחות מכירה בטלפון, מוקד טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח לרצות לדבר בטלפון? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתב
...ויותר מתוכננת. דהיינו, יותר קל לחשוב על כל מילה שאומרים, ששואלים, שמגיבים, שעונים וכולי. אפילו ניתן להיעזר במישהו שיגיד לך מה לענות בזמן אמת בהתכתבות. מה שפחות אפשרי בשיחת טלפון. והדגש כאן, הוא להראות שגם בשיחת מכירה בהתכתבות, גם בה יש יתרונות למוכר. ולצורך העניין נניח שאיש המכירות כן מעדיף לדבר עם הלקוח בטלפון, במקרה כזה מה כדאי לעשות? אז צריכים לנסות להבין למה בעצם שלקוח יעדיף לדבר אך ורק בהתכתבות? וכמובן מה אפשרי לעשות כדי להעביר אותו לטלפון? אז סיבה אחת אפשרית, יכולה להיות טכנית בלבד. לדוגמה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוקד מכירות טלפוני, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מוקד מכירות טלפוני, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות איך להתמודד עם קושי למכור? לעשות הרבה כסף כאיש מכירות אני שונא למכור אסטרטגיית שיווק למתחילים מנהל המכירות חושש ממנהל השיווק איך להכיר לקוח? לחזור ללקוח שהשאיר פרטים לקוחות שרוצים מחיר יקר להבין את צרכי הלקוח איך לבנות טבלת יעדי מכירות? תקציב של לקוח איך להתאים מוצר ללקוח? איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? אין תשובה לשאלה של לקוח איך למכור סדנא ביותר כסף? שכנוע יצירת כימיה עם לקוח האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר נתינה ללקוח מכירה חוזרת של מוצר לתת סיבה להנחה ללקוח לקוחות מתלוננים בפייסבוק לתת ללקוח אפשרות בחירה להביא לקוחות לעסק שכנוע השפעה איך לקבע את המחיר אצל הלקוח? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? איך ליצור תוכן שיווקי? רעיון למוצר חדש איך לעבוד נכון עם לקוחות? מניפולציות של רבנים לסגור עסקה עם לקוח במקום קושי למכור למכור פגישה פרונטאלית מי מתאים להיות איש מכירות? שכנוע שתמיד עובד האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? לאתר את צרכי הלקוח להשקיע כסף בתהליך שיווקי למה הלקוח לא מעריך את המוצר? לשכנע ילד לעשות ספורט זיהוי צרכי הלקוח טקטיקות משא ומתן למכור את עצמך איך לא לרצות למכור? להיות מנהל מכירות לשכנע את הילד להתחבר עם הלקוח איך להציע מחיר ללקוח? אי אפשר למכור האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? להתאים את המוצר מתי זה כיף למכור? איך לעשות שכנוע? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? מרגיש לא בנוח למכור לשתול מחשבות לאקס איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? מה זה שיווק טוב? תהליכים במכירת מוצר איך לרכוש את אמון הלקוח? אמון מחדש איך לכתוב מכתב בצורה משכנעת? לקוחות מתלוננים עליך להסביר ללקוח הצלחה בעבודה במכירות איך למכור בלי ביטחון עצמי? סוגים של חומרי שיווק עקיף אסטרטגיות של משא ומתן איך לתת הנחה ללקוח? למכור בטלפון איך לכתוב מסרים שיווקיים? זיהוי מניפולציות בטקסט לגרום למישהו לא להתאבד ביקורות שליליות של לקוחות שיווק סטרטאפ חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח איך להצליח בתור איש מכירות? עבודה כאיש מכירות לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי לתמרץ אנשי מכירות לשכנע מישהו לשנות את דעתו עליך איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? לדפוק את הלקוח מתי להוציא את המוצר לשוק? להציג מוצר שכנוע עסקי השיווק של ביבי נוסחה לשכנע אנשים בעיית תקציב שיווקי להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות מוצר בחנות לגרום למישהו להקשיב למשהו איך לגרום למישהו לסמוך עליך? לשדר אמינות ללקוח שכנוע באופן מוחלט עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, פרסומות, הדרכת מכירות בתחום מוקד מכירות טלפוני - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.3115 שניות - עכשיו 08_10_2025 השעה 03:07:37 - wesi28