אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוקד מכירות טלפוני ✔תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוקד מכירות טלפוני, מומחה שיווק, ללמוד nlp באינטרנט, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע בת זוג, טקסט טיעוני, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, NLP טיפול בדיכאון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, לימוד nlp בחינם, התמודדות עם התנגדות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, דיאטת nlp, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, אומנות המכירה, לשכנע אשה, איך למכור מוצר, ניתוח תוכן של טקסטים, מומחה במכירות, לשכנע את עצמי ללמוד, שכנוע ושינוי עמדות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, הכנה לראיון בטלוויזיה, טקטיקת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, התניה קלאסית, לשכנע בחורה לשכב איתך, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, כיצד לשכנע אנשים, טיפול בהתנגדות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
וכאן אסביר איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? ואיך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים? או לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות? ואיך לפתוח שיחה עם לידים קרים? ואיך לחזור ללידים קרים שהשאירו פרטים בעבר? ואיך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? ואיך להתמודד עם שיחות יוצאות? ואיך לגרום ללקוח להישאר על הקו? ואיך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? ואיך למכור ללקוח את שיחת המכירה? ועוד.

ואתחיל בלדבר על טעות של אנשי מכירות בטלפון, במצב של שיחות יוצאות (ולא במצב של שיחות נכנסות), שכאשר הם מתחילים את השיחה עם הלקוח, הם מתחילים אותה בסגנון של: "שלום X, אני פונה אליך כי השארת לנו הודעה / כי שלחת לנו הודעה / כי התעניינת במוצר שלנו" וכיו"ב. כאשר המהות היא, שאיש המכירות הטלפוני, אומר ללקוח שהסיבה שהוא איש המכירות פונה אל הלקוח, היא כי הלקוח השאיר פרטים / שלח בקשה למידע נוסף וכיו"ב.

ולמה איש המכירות הטלפוני מתחיל בצורה הזאת את השיחה? תשובה: כי הוא רוצה להסביר ללקוח, למה בעצם הוא פונה אליו. כדי שהלקוח יסכים לשתף פעולה עם השיחה. כדי לחבר את הלקוח לשיחת הטלפון וכולי.

במילים אחרות, המבנה של הפתיח של שיחת הטלפון עם הלקוח, הוא כך: פתיח כלשהו כגון "שלום לך [שם הלקוח] " אחר כך אולי אמירה כללית של "ערב טוב / בוקר טוב / מה שלומך" וכיו"ב. ואחר כך יש אמירה של סיבה שבה איש המכירות מסביר ללקוח למה הוא פונה אליו. כי כמו שאמרתי, מדובר על שיחה יוצאת ולא על שיחה נכנסת. אז צריך להסביר ללקוח למה אתה מתקשר אליו, כדי לנהל איתו את השיחה. והסיבה לכך שאתה פונה ללקוח, היא בגלל שהוא השאיר פרטים / שלח בקשה למידע נוסף וכיו"ב.

והגישה הזאת, היא שגויה ויש גישה יותר טובה ממנה כמובן. והעניין הוא, כך: במהות, איך המכירות רוצה להסביר ללקוח למה הוא יוצר איתו קשר. כי אחרת, על מה ולמה שהלקוח ישתף איתך פעולה וימשיך את השיחה? ולכן יש צורך להסביר ללקוח למה יוצרים איתו קשר. והסיבה לכך היא, שהלקוח השאיר פרטים. או שאולי אפילו הלקוח יאמין שהוא השאיר פרטים, למרות שאולי הוא לא באמת השאיר פרטים וכיו"ב.

אבל בגישה הזאת ובתסריט השיחה הזה יש בעיה, מכמה סיבות. וצריכים לדעת שברמת העיקרון, יש סיבה מחלישה ויש סיבה מחזקת. דהיינו, כאשר אומרים סיבה של משהו, לפעמים זה מחזק את המשהו ולפעמים זה מחליש את המשהו. ובמקרה הזה, אם אנחנו אומרים ללקוח, "אני פונה אליך כי X", לכאורה יש כאן סיבה שלכאורה מחזקת את השיחה עם הלקוח. אבל זאת לא כל האמת.

כי בעצם האמירה של "אני פונה אליך כי השארת הודעה" וכיו"ב, היא בעצם שותלת ללקוח את המחשבה, שההצדקה לקיום של השיחה הטלפונית, היא רק בגלל שהוא השאיר הודעה. אבל אם הוא לא השאיר הודעה, אז אין הצדקה לקיום של השיחה. וזאת כמובן בעיה. כי בעצם הפוקוס של הלקוח, עובר או יכול לעבור לשאלה של "מתי השארתי הודעה / איפה השארתי הודעה / איזה הודעה השארתי / מי נתן לך את הפרטים שלי" וכיו"ב.

כי בעצם איש המכירות עסוק בלהסביר ללקוח למה בכלל הוא מדבר איתו. ואיש המכירות עסוק בלהצדיק בפני הלקוח את השיחה עם הלקוח. ואיש המכירות עסוק בלמכור ללקוח את השיחה שלו עם הלקוח. שלכאורה זה הגיוני. אבל זה לא הכרחי. כי יש אפשרות טובה יותר.

והיא, שבמקום להתחיל שיחת מכירה טלפונית, בלמכור ללקוח את השיחה עצמה, אפשרי להתחיל למכור ללקוח את המוצר עצמו ודרך זה למכור לו את השיחה. ואיך לעשות את זה? אז נניח שאתה מוכר שירותי ביטוח. ונניח שהלקוח השאיר או לא השאיר פרטים. הרי שבמקום לומר ללקוח אני פונה אליך כי השארת פרטים, אפשרי לומר ללקוח משהו בסגנון של "אני פונה אליך בנוגע לשירותי ביטוח / לחידוש ביטוח / לבדיקת הביטוחים שלך" וכיו"ב. או נניח שאתה מוכר בתים, אז במקום לומר ללקוח "אני פונה אליך כי שלחת לנו הודעה" אפשרי לומר ללקוח "אני פונה אליך בנוגע לרכישת בית / בקשר לעניין של רכישת דירה" וכיו"ב.

ואני כאן לא נכנס לשאלה של מה בדיוק ובאיזה מילים בדיוק להשתמש מול הלקוח. כי כל מקרה לגופו וצריכים להבין בדיוק את המוצר ובהתאם לזה להציע מה בדיוק נכון לומר. אבל אני מחדד את העניין והוא, שאל תתעסק בלהסביר ללקוח שהוא השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין את הלקוח. מה כן? כן תנסה להתחיל לעניין אותו במה שאתה רוצה למכור לו. איך בדיוק? כמו שאמרתי, זה עניין אחר בפני עצמו. אבל בטוח נכון, שלא לדבר עם הלקוח על זה שהוא השאיר פרטים. כי זה לא מעניין.

ואם הלקוח עצבני מאוד למה אתה מתקשר אליו ולמה אתה חושב שהוא מתעניין ברכישת המוצר שלך, אז בהחלט שכן אפשרי לומר ללקוח שהוא השאיר פרטים וכיו"ב. דהיינו, זה שהלקוח השאיר פרטים, זאת סיבה לכך שאתה מדבר איתו על המוצר עצמו. ואפשרי לומר ללקוח שהוא השאיר פרטים, רק אם הוא שואל למה התקשרת דווקא אליו וכיו"ב. אבל ברמת העיקרון, אפשרי ישר להתחיל את השיחה עם הלקוח, במוצר עצמו שרוצים למכור לו.

ואוסיף: נניח שהלקוח השאיר פרטים. צריך לדעת ש - אם הלקוח באמת מתעניין ברכישת המוצר שלך, הרי שכנראה שהוא ימשיך איתך את השיחה, גם אם לא תאמר לו שהוא השאיר פרטים. ואם הוא לא מתעניין ברכישת המוצר שלך, הרי שגם אם תספר ללקוח שהוא השאיר פרטים, הרי שהוא יגיד לך שזה היה בטעות / שהוא לא זוכר שהוא השאיר פרטים וכיו"ב.

ככה שחבל להתחיל שיחת מכירה בלדבר על הסיבה שבגללה עושים את שיחת המכירה. וחבל להתחיל שיחת מכירה בלהצדיק את שיחת המכירה, בכך שהלקוח השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין וזה עשוי לגרום לנזק. כן הגיוני, להתחיל את השיחה בלדבר עם הלקוח ספציפית על הנושא הספציפי שרוצים לדבר איתו.

לדוגמה: הלקוח ביקש מידע נוסף בנוגע למטבחים. אז נאמר ללקוח "אני פונה אליך בנוגע לתכנון מטבח / בנוגע לעיצוב מטבח" וכיו"ב. אבל לא "כי השארת לנו פרטים" וכיו"ב.

והעצה הזאת שנתתי כאן, היא טובה עוד יותר במקרים שעושים שיחות יוצאות ללידים קרים. דהיינו, לאנשים שבעבר הרחוק השאירו הודעה, אנשים שאולי הם בכלל לא זוכרים שהם שלחו הודעה, אנשים שאולי הם כבר לא מתעניינים במוצר. שבפרט אז, כדאי להתחיל את השיחה, ב"אני פונה אליך בנוגע לרכישת X" במקום לבלבל את המוח ללקוח, על זה שפעם הוא השאיר הודעה וכולי.

לסיכום: במקום לדבר עם הלקוח על שהוא השאיר פרטים ולנסות למכור לו את השיחה, במקום זה להתחיל למכור את המוצר עצמו ודרך זה למכור ללקוח את השיחה. כדאי לך לדבר איתי, כי אתה אולי מתעניין במוצר ולא כדאי לך לדבר איתי, כי השארת פרטים. ואיך ומה בדיוק לומר, זה כבר עניין של לבנות תסריט שיחה וכל מקרה לגופו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוקד מכירות טלפוני, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מוקד מכירות טלפוני, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, קואצינג, מומחה מכירות בתחום מוקד מכירות טלפוני - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1797 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 14:07:45 - wesi28