אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מחלקת מכירות ✔הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מחלקת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מומחה בשיווק, NLP טיפול בחרדה, NLP הרזיה, יכולת שכנוע, איך לשכנע הורים, אימון אישי למנהלים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, אסטרטגיה שיווקית, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע אישה, התניה קלאסית, פסיכולוגיה הפוכה, NLP ודמיון מודרך, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, שיטה לשכנוע ההמון, שידול, nlp בחורות, איך לשכנע את בעלי, טיפול בהתנגדויות במכירה, איך למכור מוצר, לשכנע ילדים, איך לשכנע את החברה, לשכנע הורה, nlp לאנשי מכירות, שיפור יכולת הדיבור, להתמודד עם התנגדויות במכירות, לנהל משא ומתן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, סדנת מכירות, התמודדות עם התנגדויות לקוח, nlp מזה, איך לשכנע אשה לחזור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא יספק ואותו עובד כל הזמן מאשים אחרים, בכך שהוא לא מצליח להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא.

לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, הלידים לא טובים, הלקוחות לא רלוונטיים, התמחור לא טוב. כולם אשמים חוץ ממנו ומתהליך המכירה שלו. הוא לדבריו לא יכול להביא את התוצאות, לא בגללו אלא בגלל גורמים אחרים בארגון.

והשאלה היא, איך להתמודד עם מקרה כזה? דהיינו, איך לדעת מה האמת? איך לדעת מי אחראי לכך שאין תוצאות? ואיך לדעת איפה לשים את האחריות? כי השאלה היא לא איך להאשים את העובד, ואיך לגרום לעובד לקחת אחריות, אלא קודם כל איך לדעת מי אחראי. ורק אחר כך להבין איך לפעול מול העובד.

והתשובה היא שצריכים לעשות הפרדה בין השאלה למה אין תוצאות, לבין השאלה האם העובד עושה את המקסימום שלו שהוא כן יכול לעשות. אלו שאלות נפרדות. ונכון שיכול להיות שגם אם העובד יעשה את המקסימום שלו, עדיין לא יהיו תוצאות מסיבות שאינן קשורות לעובד, הרי שהשאלה האם העובד עושה את המקסימום שהוא כן יכול לעשות, היא נפרדת מהשאלה האם זה שהעובד יעשה את המקסימום שלו, האם זה יביא את התוצאות הרצויות.

ולכן כאשר אנו באים לבחון את התהליך בכללותו, עלינו לנסות להבין למה התהליך לא מצליח באופן כללי ויתכן שהעובד שמסיר אחריות, הוא באמת צודק, שהוא לא אחראי לכך שאין הצלחה בתהליך בכללותו. אבל כאשר אנחנו באים למדוד את העובד בפני עצמו, עלינו לא למדוד את העובד לפי הצלחת התהליך, אלא לפי האם אנחנו חושבים שהעובד עושה את המקסימום שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו.

לדוגמה, נניח במקרה הנ"ל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיו"ב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה.

ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו על הצד הטוב ביותר? תשובה: עלינו להתבונן בפעולות שעושה איש המכירות במסגרת תפקידו כאיש מכירות, מהרגע שהליד נכנס לארגון ועד הרגע שיש או שאין עסקה עם הלקוח ועלינו לחלק את התהליך הזה לחלקים. ולהתבונן בכל חלק בפני עצמו ולנסות להבין, האם לדעתנו או לדעת מומחה מטעמינו? היה ניתן לבצע את התהליך הזה בצורה טובה יותר.

לדוגמה, לוקחים את שיחת המכירה של איש המכירות עם הלקוח, ולוקחים מומחה שיבדוק את השיחה ושייתן ציון לשיחת המכירה בפני עצמה כשיחת מכירה, בלי קשר ליכולת האמיתית לסגור את העסקה. דהיינו, גם אם נאמר שאין אפשרות שהלקוח ירכוש, כי לדוגמה אין לו כסף, האם היה ניתן לעשות את שיחת המכירה יותר טוב? האם היה ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר? וכולי.

ואם גילינו שלדעתנו איש המכירות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מחלקת מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מחלקת מכירות, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להציג ללקוח טווח מחירים קשה למכור מוצר יקר לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה למכור בטלפון יכולת לשכנע אנשים לגרום למישהו לחשוב עליך לשכנע פקיד למכור שירותי עיצוב לסרב למכור ליהנות לעבוד במכירות לראיין מנהל מכירות להתחרות על המוצר האיכותי ביותר כמה להיות כנה עם הלקוח? לגרום למישהו לרצות רק אותך אומנות השכנוע לבחור מנהל שיווק הפקת חומר שיווקי למכור כשאתה בדיכאון בחירת מלאי מוצרים לוגיקה של ניהול משא ומתן יועצי שיווק צעד בונה אמון לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה למה לא לאתר את צרכי הלקוח? עזרה לאנשי מכירות איך לעשות שיווק באינטרנט? כל אחד יכול להיות איש מכירות לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח למה קשה לשכנע אנשים? ליצור אוטוסוגסטיה לגרום למישהו להודות בבגידה לגרום למישהו לרצות לעשות משהו למה אתה לא מצליח למכור? שיטת מכירות תהליך מסע הלקוח לשכנע שאנשים משתנים אני לא טוב במכירות להוציא עיזים במשא ומתן מתי לשחרר לקוח? ליצור אמון שיטות מניפולציה למתקדמים תכנים שיווקיים מקצועיים טכניקת מכירות החזר השקעה שיווקית לדבר עם התת מודע הכשרת אנשי מכירות הדרכה לאנשי מכירות בקשה בצורה משכנעת לקוח שמח להתמודד עם מניפולציות מחיר מכירה של מוצר אימון למכירות לחשוב על טובת הלקוח תחושת ריחוק מול הלקוח חוסר הבנה של לקוח את המחיר איך לקוח חושב? שיקולים האם לתת הנחה ללקוח לקוח מתעניין להסתיר מידע מהלקוח למכור גם מוצרים לכל כיס לשכנע מישהו להיות חבר הנחה על מוצרים לגרום למישהו לעזוב אותך מוצר בהתנגדות עלויות איש מכירות איך עושים סוגסטיה? לקוח מכחיש לקוח מבקש בקשה לא הגיונית זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שיווק באופן עקיף מנטורים לשיווק דיגיטלי באיזה מילים למכור? לגרום למישהו להתמכר אליך למנוע שתילת מחשבות שחיקה במכירות איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? להצליח למכור מוצר יקר להתאים את המוצר האם להסתיר מידע מהלקוח? מוצר בחנות על מה הלקוח צריך לחשוב איך נבנה אמון? לקוח שמציב אולטימטום למכור בצורה מסתורית למכור את עצמך כשאין לך אנרגיה מוצרים מתחרים צורכי הלקוח לתת ללקוח לבחור ראפור למתקדמים לשכנע משוגעים איך לשכנע מישהו לעשות משהו? למכור את עצמי פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק האם הגיוני למכור מוצר בהפסד? שיווק לפי המכירות ניתוח ראיון ביבי נתניהו להשפיע על אחרים שכנוע מהסיבה הלא נכונה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, סוגסטיה, משא ומתן בנושא מחלקת מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.5940 שניות - עכשיו 04_11_2025 השעה 00:26:05 - wesi28