אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מילים שיווקיות ✔NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות סיבה / מילות תוצאה / מילות מטרה - סיבה ותוצאה / סיבתיות - סדר המילים במשפט - התאמת מילים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מילים שיווקיות, לשכנע את אבא, טיפול בהתנגדות מכירות, להתמודד עם התנגדות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את האקסית לחזור, לשכנע את הבנק, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, nlp עבודה, לשכנע אישה, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, כושר שכנוע ושינוי עמדות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, אסטרטגיות שכנוע, פסיכוקיברנטיקה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, הבסיס למכירות nlp, ניתוח טקסטים, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP דיכאון, NLP התניה קלאסית, מסרים לתת מודע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מניפולציות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדויות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, התנגדות מכירה, שינוי הרגלים nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות סיבה / מילות תוצאה / מילות מטרה - סיבה ותוצאה / סיבתיות - סדר המילים במשפט - התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך לשתול מחשבות? רטוריקה
וכאן אבאר את משמעות המילים, של מילות סיבה / מילות תוצאה / מילות מטרה.

ומילות הסיבה, הן מילים שמטרתן היא: לציין סיבה / לנמק. כגון המילים: כי, מפני ש... משום ש... מאחר ש... הואיל ו... שכן... בשל, בגלל ה... בעקבות, בזכות ה... כיוון ש, בגין ה... לרגל ה... בעטיו של... מחמת ה... מפאת ה... עקב. שמבטאות קשר של סיבתיות. לדוגמה מאחר שהיום יורד גשם, לכן עליך לקחת מטריה.

והן יכולות להופיע גם אחרי וגם לפני התוצאה שלהן. כגון לדוגמה שאפשר לומר "מאחר שהיום יורד גשם, לכן עליך לקחת מטריה". שכאן הסיבה מופיעה לפני התוצאה. ויש גם את האפשרות לומר "עליך לקחת מטריה, בגלל שהיום יורד גשם". שכאן הסיבה מופיעה אחרי התוצאה.

ויש גם מילות תוצאה, שמטרתן היא לציין תוצאה. מילים כגון: כך ש... מכאן ש... מכאן נובע ש... לכן, על כן, לפיכך, הואיל וכך, כתוצאה מכך, אי לכך, משום כך... בעקבות זאת, עקב כך, בשל... מתוך כך, מכיוון שכך. לדוגמה: היום יורד גשם, ועל כן אי אפשר היום ללכת לטייל.

ויש גם מילות מטרה. שמטרתן היא לציין מטרה. כגון המילים: בחיוב: כדי ש... במטרה ש... על מנת ש... לשם ה... למען ה... כדי ל... במטרה ל... במגמה ל... על מנת ל... לשם כך, לתכלית זאת, בשביל ש... / בשלילה: כדי שלא, שלא, פן, שמא. כגון לדוגמה: עליך לקחת מטריה, כדי שלא ירד עליך גשם. או הפוך, כדי שלא ירד עליך גשם, עליך לקחת מטריה.

ובכל מקרה, מי שיתבונן יראה, כי יש כאן משחק של סיבתיות ושל סיבה ותוצאה, בין רעיונות שונים. דהיינו, שיש שני רעיונות שונים, שביניהם מתקיימת מערכת יחסים של סיבה ותוצאה. ומילות הקישור הנ"ל, מבטאות את קשר הסיבתיות שיש בין הרעיונות השונים.

ומי שיתבונן היטב יראה, כי את כל מילות הקישור השונות, ניתן לדרג אותן לפי העוצמה שבה הן מבטאות את רמת המחויבות של התוצאה מתוך הסיבה. דהיינו, עד כמה הסיבה מחייבת ומכריחה את התוצאה להיות כפי מה שהיא. דהיינו, עד כמה התוצאה מחויבת ומוכרחת להיות נכונה, בגלל אותה הסיבה.

כי יש מילות קישור שמבטאות את זה שיש סיבה, שגורמת לתוצאה. אך התוצאה היא אפשרית ורצויה בלבד, אך לא מחויבת ומוכרחת. אבל יש צורות ביטוי ומילות קישור שונות, שמבטאות את חוזק הקשר שבין הסיבה לבין התוצאה. וגורמות לשומע להרגיש, שהתוצאה היא מוכרחת להיות, בגלל אותה הסיבה.

ובנוסף, את כל מילות הקישור של מילות סיבה / מילות תוצאה / מילות מטרה, ניתן לדרג אותן גם לפי עד כמה הן מסתירות / מגלות את קשר הסיבתיות שיש בין הרעיונות השונים. כי יש מילים שגורמות לשומע להרגיש שיש כאן קשר של סיבה ותוצאה. וששני הרעיונות, הם לא באים במקשה אחת כישות אחת שקיימת תמיד, אלא יש כאן קשר של סיבה ותוצאה. לדוגמה: "קח מטריה, יורד עכשיו גשם" או הפוך "יורד עכשיו גשם, קח מטריה". ששני הרעיונות נשמעים כאילו הם רעיון אחד, שקיומו של רעיון אחד, קיים תמיד במקביל לקיומו של הרעיון השני. אבל יש גם "קח מטריה, על מנת של תירטב מהגשם שיורד עכשיו". שהוא מבטא את זה, שיש כאן קשר של סיבה ותוצאה, ושלא מחויב שהסיבה והתוצאה חייבות להיות תלויות אחת בשנייה.

ואת כל מילות הקישור, ניתן לדרג גם לפי העוצמה של עד כמה הדובר מעביר מסר שהתוצאה נגזרת ותלויה בקיומה של הסיבה, ועד כמה התוצאה עומדת בפני עצמה, גם בלי קשר לסיבה. כי יש "קח מטריה" שזה עומד בפני עצמו. ויש "קח מטריה, כי יורד גשם". שכאן ה - קח מטריה עומד בפני עצמו + שחקן חיזוק של סיבה שיורד עכשיו גשם. ויש גם, "יורד עכשיו גשם, אז תיקח מטרייה". שזה בעצם אומר שאם לא היה יורד עכשיו גשם, אז לא היית מוכרח לקחת מטרייה. ויש גם "יורד עכשיו גשם, אז כדאי שתיקח מטרייה". שזה בעצם אומר, שלמרות הסיבה, אעפ"כ התוצאה לא מחויבת ולא מוכרחת.

ולפעמים הדובר מזכיר את הסיבה בהתחלה ורק אח"כ מזכיר את התוצאה. כי הוא לא בטוח בתוצאה ולכן הוא רוצה להציג את הנימוקים שלו כבר בהתחלה. ולפעמים הדובר מזכיר את הסיבה רק בסוף, כי הוא מרגיש שהרעיון שלו לא מספיק חזק, ושהוא צריך לחזק אותו, גם אחרי שהוא אמר אותו.

ובעיקרון, לפעמים הסיבות מחזקות את הרעיון, ולפעמים הסיבות מחלישות את הרעיון. כי דבר חזק, הוא דבר שקיים בזכות...
NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודע
... משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודע וכאן אתן עוד דוגמה למשמעות השונה שיש ...
NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
...המילים שאומר לי קצת חם. שהוא מראש מסתייג ומסייג גם את עוצמת החום וגם את מקור הכוח של האינפורמציה שחם. ומראש הדובר אומר לך, דע לך שאני הולך להעביר לך מידע סובייקטיבי. וגם ברמה הסובייקטיבית, אל תחשוב שהמידע הוא כפשוטו, אלא כאשר תשמע את המידע, תדע שזה רק קצת חם, אבל לא הרבה חם. ויש גם את הניסוח שאומר קצת, לי חם. שבו קודם כל היה חשוב לדובר להבהיר שלא מדובר על הרבה אלא על קצת. ורק אחכ היה חשוב לו להבהיר, שמדובר רק עליו ולא בהכרח באופן גורף על כולם. ויש גם את הניסוח שאומר חם קצת, לי - שבו הדובר נוקט עמדה...
NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
...בהרצאה זו, אליעד כהן דן בהשפעה של סדר המילים במשפטים על האופן שבו המוח מפרש את משמעותם. הוא מציין כי המילים יותר ו - גדול הן דוגמה מצוינת לכך שסדר המילים משנה את תחושת המשמעות המועברת. לדוגמה, כשאומרים יותר גדול יש דגש על הגידול של המילה גדול, ואילו ב - גדול יותר הדגש הוא על גדול עצמו. אליעד מסביר שהמיקום של המילה יותר משנה את הדרך בה המוח מעבד את המילים ומגביר את החשיבות של המילה המופיעה לפניה. איך המוח מפרש את המילים יותר ו - גדול? המוח מפרש את המילים יותר ו - גדול בצורה שונה לפי הסדר בהן הן מופיעות...
אומנות ההפחדה, אומנות השכנוע, מלחמה בטרור, איומי החמאס, איומי הטרור, יצירת פחד, יצירת בהלה, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, איך להפחיד אנשים? איך עובד הפחד?
אומנות ההפחדה, אומנות השכנוע, מלחמה בטרור, איומי החמאס, איומי הטרור, יצירת פחד, יצירת בהלה, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, איך להפחיד אנשים? איך עובד הפחד?
...אליעד גם מסביר בצורה יסודית את הקשר בין הטלת ספק לבין יצירת פחד. כשאומרים לאדם אני אתקוף אותך בשעה תשע, הוא עשוי לחשוב מיד האם באמת יתקפו אותו או לא. המוח מטיל ספק באופן טבעי ויכול לפרש את ההודעה כבלתי רצינית. לכן, על מנת שהפחד יהיה אפקטיבי, חייבת להיות תחושה חזקה של אמינות - האדם שמאיים צריך לשכנע את הצד השני שהאיום הוא מוחלט וודאי, ושהספק היחיד שנשאר הוא חוסר יכולתו של האדם לעצור את האירוע. אליעד מדגיש שהיכולת לייצר את התחושה שהאיום אכן יתממש ושהספק היחידי שנותר הוא חוסר האונים של האדם מול המציאות...
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
...שפה של אנשים שאינם דוברים שפת אם? אליעד כהן מסביר כי כאשר רוצים לנתח טקסטים או מילים של אדם שלא דובר את השפה כשפת אם, קיימת מגבלה מסוימת. אם אותו אדם טועה במילים או בתחביר, ייתכן שהטעויות לא נובעות ממחשבה או כוונה נסתרת, אלא פשוט מחוסר ידע או חוסר יכולת לבטא את עצמו נכון. אך יחד עם זאת, קיימים היבטים מסוימים שתמיד ניתן לנתח - כמו המבנה הרעיוני של המשפט או המילים שהוא בחר להשתמש בהן. למשל, אם אדם אומר זה אחראי לזה במקום אני אחראי לזה, הבחירה הזו עדיין משקפת את תהליך החשיבה שלו. לכן, גם כאשר השפה...
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
...בין אם זה כדי למכור רעיון, מוצר או ליצור קירבה ואמון באינטראקציות יומיומיות, כמו בדייטים או במערכות יחסים. אליעד כהן מסביר שהבסיס לשכנוע מוצלח הוא לגרום לאדם האחר לחשוב שאתה דומה לו, משום שאנשים נוטים להאמין לעצמם יותר מאשר לאחרים. לכן, ככל שאדם יחוש שאתה דומה לו, כך יאמין לך יותר, כי הוא יראה בך השתקפות של עצמו. דרך עוצמתית ופשוטה ליצור תחושה זו היא באמצעות טכניקה של השלמת משפטים. הטכניקה הזו מבוססת על כך שכאשר אתה מצליח לנחש את המילים שאדם אחר עומד לומר, נוצרת אצלו תחושה של דמיון עמוק ביניכם,...
רטוריקה, איך לשכנע אנשים? האם זה בגלל הרצון או בגלל הצורה? למה רע לך? האם זה בגלל שאתה לא רוצה או בגלל מה שקורה? מהי סיבתיות? סיבה ותוצאה, אמונות תפלות, קריאת תהילים, צדקה, אמונות של דתיים
רטוריקה, איך לשכנע אנשים? האם זה בגלל הרצון או בגלל הצורה? למה רע לך? האם זה בגלל שאתה לא רוצה או בגלל מה שקורה? מהי סיבתיות? סיבה ותוצאה, אמונות תפלות, קריאת תהילים, צדקה, אמונות של דתיים
...מתרפא. אך אליעד מדגיש שגם אז יהיה אפשר לטעון שהקבוצה שלא התרפאה פשוט לא התפללה מספיק בכוונה. הוא מציין שזו הסיבה שקשה לשכנע אנשים להטיל ספק באמונות שלהם, כי תמיד ניתן למצוא סיבות חלופיות. האם השהייה בבית גורמת לדיכאון או שהסיבה פנימית? אליעד מתעמק במקרה של אדם שטוען כי להישאר בבית זמן רב גורם לדיכאון. הוא מסביר את השגיאה האפשרית: זה נכון שהאדם הרגיש דיכאון בכל פעם שהיה בבית, אבל זו לא בהכרח הסיבה לדיכאון. אליעד אומר שהדיכאון לא בהכרח נובע מהשהייה בבית, אלא מכך שהאדם לא רצה להיות בבית. הוא מסביר...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
...השני של העולם ובלילה הציפורים האלה הן צועקות מאוד חזק, הן מזדווגות אחת לשנייה. ש: בבוקר לא שומעים אותן. אליעד: יש איזה סיפור שהיה להם בנושא הזה. עכשיו ואז הוא אמר להם שכל האנשים שסובלים בעולם כי התת מודע שלהם שומע את הציפורים האלה צועקות, עכשיו ויש איזה בעיה מאוד רצינית שאי אפשר להביא ציפור אחת לשנייה, אי אפשר יש איזה בעיה ואז הוא אומר להם ואני יכול לזרוק קולות, מה זאת אומרת? אני נגיד יכול לעמוד פה ולגרום לך משמה לשמוע מישהו שמדבר איתך, אני כמו האלה לדוגמה שמדברים עם הבובות, נגיד הבובה פה ואתה יכול...
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
...לשכנע כיצד אפשר להפוך אפשרויות למחויבות? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בתהליכים של שינוי עמדות ושכנוע, תוך שימוש בטכניקות של NLP (תכנות נוירולינגוויסטי), סוגסטיה, מניפולציות ורטוריקה. הוא מסביר כיצד ניתן להפוך מצבים בהם מישהו פועל מתוך אפשרות למצבים בהם אותו דבר הופך למחויב. תהליך זה עוסק בשינוי התפיסות האישיות של האדם, כך שהוא רואה פעולה מסוימת ככמובן, ולא כאלטרנטיבה אפשרית. כחלק מההסבר, אליעד מציין את החשיבות של ההיפוכים במוח, כלומר, ההפיכה של עקרונות מוצים למשהו שניתן לשנות או להחיל בו גמישות. הוא...
דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
...לו. והוא חווה שהוא מוכרח להסכים איתך, וזה פוגע בו. אבל אם תגיד לו שאתה מסכים איתו, ואחכ תציג את הדעה הנגדית. אז לפעמים האדם יהיה מוכן להסכים עם הדעה הנגדית, כי זה נותן לו את התחושה, שהוא עצמו בוחר לחשוב את הדעה הנגדית, ושהיא לא נכפית עליו. ועוד נוסיף, כי לפעמים יש לאדם ספקות בדעה שלו עצמו. ואז אם תסכים איתו לגמרי, זה יגרום לו לאבד את האמון שלו בך. זא שלפעמים האדם עצמו חושב שאולי הוא טועה. ואם תאמר לו שהוא גם צודק וגם טועה, לפעמים זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יסכים איתך, יותר מאשר אם תגיד לו שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות סיבה / מילות תוצאה / מילות מטרה - סיבה ותוצאה / סיבתיות - סדר המילים במשפט - התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך לשתול מחשבות? רטוריקה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מילים שיווקיות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מילים שיווקיות, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
סוגים של שכנוע אמון של לקוח איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? תוכן פרסומות לומר ללקוח רק את האמת תורת שכנוע איך לשתול מחשבות בתת מודע? אצליח למכור מה תפקידו של מנהל מכירות? להתקבל לעבודה כאיש מכירות להתמקד בכאב של הלקוח האם לקנות או למכור? לשכנע בחורות לגרום למישהו להגיב איך לשכנע את האקסית? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? אמצעי שכנוע בפרסומות איך לסרב ללקוח? nlp דמיון מודרך איך לשכנע אקסית? יצירת יתרונות שקריים למוצר לדבר ללקוח איך לעשות כסף מלקוחות טובים? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לשכנע את התת מודע? פרצה בתת מודע איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? להצליח למכור את עצמי ללקוחות פרסום חומרי שיווק למכור כוס מים במדבר לרכוש את אמון הלקוח לשכנע בעל סמכות איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? מה הכי חשוב ללקוח? להציג ללקוח מחיר זול לשתול מחשבות לעצמך מומחה שכנוע לפתח קריירה במכירות לגרום למישהו להחליף מחשבות מוצר דומה יותר קל לשכנע אמינות של איש מכירות מוצרים ברמה ירודה לשכנע בחורה איך לקוח מפרש את התמחור? מוצר מחויב שיווק למכירות לראות את הבוס כלקוח מצב שאין מכירות טעויות של מנהלי שיווק ומכירות לסגור עסקה עם לקוח כמה שיותר מהר איך להתמודד עם מצב של קושי למכור? איך לשתול מחשבות בשיחת מכירה? מיומנות רטורית למלא את הרצון של הלקוח איזה חומרי שיווק כדאי להכין? לשכנע מישהו לאהוב משהו שכנוע גלוי להיות לא נחמד ללקוח איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? אימון מכירות למתקדמים איך למכור חפץ? על חשבון הלקוח שיחה יוצאת עם לקוח לחקור חומרי שיווק של המתחרים לשכנע בחורה לרצות לשכב לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו nlp בעבודה ללמד אנשי מכירות למכור לשכנע מישהו ברעיון ראיון עבודה לאנשי מכירות למה אתה לא מצליח למכור? לקוח חושש לעשות טעות לקוח טוב למכור עסק לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך לעשות הרבה כסף כאיש מכירות מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? להשקיע כסף בתהליך שיווקי סוגים של חומרים שיווקיים איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? איך להתכונן לפגישת מכירות? אמון באמצעות מיתוג שיווקי לשכנע מישהו להאמין למשהו לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים מוצרים זולים תהליכי מכירות שכנוע השפעה טיפול בהתנגדויות של לקוח למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח איך לגרום למישהו אחר? חוויית אמון למה חשוב ללקוח מי המוכר? לקנות או למכור כמה חומרי שיווק להכין? ניגוד אינטרסים בין המכירות לבין השיווק לגרום ללקוח להאמין מניפולציות פשוטות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, קואצ'ר, אימון עיסקי בתחום מילים שיווקיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4531 שניות - עכשיו 07_10_2025 השעה 12:28:35 - wesi28