אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מכירות ✔אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, איך לנתח טקסטים, ספר nlp, להתמודד עם התנגדות של לקוח, ייעוץ אישי, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, לימודי שכנוע, השפעה על אנשים, שיפור יכולת שכנוע, לשכנע אבא, התנגדויות מכירות, הצלחה בשכנוע, ניתוח טקסטים, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, להתראיין לטלוויזיה, לשכנע את המורה, לשכנע לקוחות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע את הילד, איך לשכנע את החברים, התנגדויות לקוח, NLP תוצאות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, יכולת לשכנע, שיווק ומכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, טקסט שכנוע, יכולת שכנוע, שיטת טיפול nlp, איך לשכנע את עצמך, סדנאות nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:33אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
מדוע חשוב שהעובדים ירצו לעבוד טוב יותר?

כל עסק שואף להצליח ולהגדיל את רווחיו. הצלחת העסק תלויה רבות בביצועי העובדים, ולכן חשוב מאוד שהעובדים יהיו בעלי מוטיבציה לעבוד באופן מיטבי. עובדים יעבדו טוב יותר אם הם מאמינים שכדאי להם לעשות זאת, בדרך כלל בזכות תגמול כספי או אפשרויות קידום. כאשר עובד מרגיש שיש לו רווח אישי מההשקעה שלו, הוא ישקיע מאמץ גדול יותר, וכתוצאה מכך, התפוקה תעלה והעסק יצליח יותר.

מה עומד מאחורי הרעיון של תגמול לפי ביצועים בלבד?

אליעד כהן מציג רעיון לפיו באידיאל, עובד יקבל שכר אך ורק בהתאם לתרומתו הישירה לעסק. לפי תפיסה זו, אין לשלם לעובד משכורת בסיסית אלא רק תשלום מותנה בביצועים. כך העובד יתאמץ וייתן את המיטב, משום ששכרו יהיה תלוי באופן מלא בתוצאות שהוא משיג. הגישה הזו מבטיחה רמת מאמץ מקסימלית מצד העובדים, כי מי שלא ייצר, לא יקבל תגמול כלל.

מדוע לא ניתן ליישם תגמול לפי תוצאות בלבד בפועל?

במציאות, לא ניתן לממש את הרעיון של שכר מותנה בלבד ללא תשלום בסיס, מפני שהחוק מחייב תשלום שכר מינימום. כלומר, גם אם עובד אינו מייצר, חובה לשלם לו לפחות את המינימום שקובע החוק. כך שהרעיון הטהור של "לא לעבוד, לא להרוויח" אינו אפשרי מבחינה משפטית ופרקטית.

כיצד מציבים לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס?

כדי להגדיל את התפוקה ולהעלות את המוטיבציה של העובד, מקובל להציב יעד ברור ומדיד, ולתת תגמול כספי במידה והיעד מושג. למשל, אם עובד ייצר 20 יחידות בחודש, הוא יקבל בונוס של 2000 שקלים. הרעיון הוא שלכל עובד יהיה ברור שככל שהוא ייצר יותר, כך יזכה לתגמול גבוה יותר.

מה הבעיה שנוצרת כשמנסים להעלות את היעד לעובד?

כאשר בחודש הבא רוצים להגדיל את היעד, למשל מ - 20 יחידות ל - 30 יחידות, נוצרת בעיה. העובד ידרוש העלאת בונוס פרופורציונלית: אם על 20 יחידות קיבל 2000 שקלים, הוא יצפה שעל 30 יחידות יקבל 3000 שקלים. מנגד, מנהלים רוצים להגדיל תפוקה מבלי להגדיל את התגמול באופן לינארי, מה שגורם למתח ואי הסכמה.

האם נכון להציב יעדים מאוד גבוהים לעובדים?

גישה אפשרית היא להציב יעד גבוה מאוד, כגון 50 יחידות, ולהציע תגמול גבוה במיוחד. אך אליעד כהן מסביר שהגישה הזו בעייתית כי היא עלולה להוביל לתסכול העובד, משום שהוא עלול להרגיש שהיעד בלתי אפשרי ולהתייאש. אם בכל זאת הוא יעמוד ביעד, בחודש הבא יהיה קשה מאוד להעלות שוב את הרף, כי העובד ידרוש תגמול גבוה עוד יותר.

מדוע עדיף לתגמל עובד לפי מאמץ ולא רק לפי תפוקה?

האידיאל האמיתי, לפי אליעד, הוא לתגמל עובדים לפי המאמץ שהם משקיעים. המאמץ משקף את הרצון האמיתי להצליח, אך לעיתים קרובות ישנן מגבלות פיזיות או מקצועיות שמונעות מהעובד להגיע ליעדים שהוגדרו. אולם, קיים קושי אמיתי במדידת מאמץ, ולכן התגמול בפועל נעשה לפי תוצאות מדידות בלבד.

מה קורה כאשר מיומנות העובד משתפרת?

ככל שעובד צובר ניסיון, הוא מצליח לייצר יותר יחידות באותו המאמץ. אז, המנהל יצפה לתפוקה גבוהה יותר ללא תוספת תגמול, בעוד העובד ידרוש תגמול גבוה יותר משום שהוא מספק יותר תפוקה. זה יוצר קונפליקט בין הרצון של המנהל לשלם פחות, לבין הרצון של העובד להרוויח יותר ככל שהוא הופך מיומן.

איך אפשר להעלות את היעדים בלי להגדיל את הבונוס?

הפתרון המעשי הוא להגדיר בכל חודש יעדים חדשים ושונים, במקום להגדיר יעד זהה בכל פעם. למשל, חודש אחד לקבוע 20 יחידות מסוג אחד, וחודש אחר 15 יחידות מסוג אחד ועוד 5 מסוג אחר. כך העובד מתקשה להשוות בין חודשים שונים ולדרוש בונוסים מוגדלים על כל תוספת יחידה.

מה היתרון בשינוי קבוע של המשימות והיעדים?

שינוי קבוע של היעדים מאפשר למנהלים להעלות את התפוקה הכוללת מבלי להעלות בהתאמה ישירה את התגמול. העובד לא יכול לדרוש תגמול פר יחידה כי הוא לא יכול להשוות בקלות בין יעדים שונים. בנוסף, במשרות ניהוליות שיש בהן אחריות רבה ותחומים רבים, קל יותר לשנות ולשלב משימות חדשות, מה שמקשה על העובד לעקוב אחרי חישובי התגמול, וגורם לו להמשיך להתאמץ לעמוד במשימות.

מהי המהות של שיטת התגמול לפי יעדים מגוונים?

בשורה התחתונה, האידיאל הוא לתגמל לפי מאמץ, אך מכיוון שזה לא ישים, משתמשים בשכר בסיס ובונוסים לפי יעדים משתנים. המנהלים מגדירים בכל חודש יעדים שונים, ומצליחים לגרום לעובד להעלות בהדרגה את תפוקתו מבלי להעלות בהתאמה ישירה את התגמול. העובד מפתח מיומנויות ומשפר את ביצועיו, תוך שהמנהל מצליח לשמור על מסגרת התגמול המתוכננת, ולהגדיל יעדים מבלי לגרום לחוסר שביעות רצון.
למה חשוב שהעובדים ירצו לעבוד טוב יותר?

שאלה: מדוע בכלל יש משמעות לכך שהעובדים ירצו לעבוד יותר טוב, ואיך זה קשור להצלחת העסק?

תשובה: כאשר יש לנו עסק, אנחנו רוצים שהוא יצליח ויפיק רווחים גדולים יותר. כדי שזה יקרה, אנחנו זקוקים לכך שהעובדים יעבדו בצורה מיטבית, ישקיעו מאמץ, יעמדו ביעדים וינצלו באופן מלא את היכולת שלהם. אחת הסיבות המרכזיות לכך שעובד ירצה לעבוד טוב יותר, היא ההרגשה האישית שכדאי לו להתאמץ, למשל בגלל תגמול כספי או הזדמנות להתקדם. כאשר העובד מבין שיש לו רווח אישי מכך שהוא משקיע יותר, הוא צפוי להשקיע מאמץ גדול יותר.

מהו הרעיון של תגמול לפי ביצועים בלבד?

שאלה: מה עומד מאחורי הרעיון שלפיו כדאי בכלל לא לשלם משכורת בסיסית אלא רק לפי תוצאות וביצועים?

תשובה: ישנה מחשבה שבאידיאל אפשר לגייס עובד באופן כזה שלא ישולם לו שכר קבוע כלל, אלא רק לפי מה שהוא באמת תורם לעסק. ברעיון הזה, העובד מקבל תשלום רק אם הוא מספק תוצאות ממשיות, ואם אינו מספק תוצאות - הוא אינו מקבל כלום. כך המוטיבציה של העובד לעבוד קשה ולתת את המיטב תהיה מקסימלית, כי כל שכרו תלוי בהצלחתו.

למה אי אפשר לממש באמת תשלום לפי תוצאות בלבד?

שאלה: מדוע בעולם האמיתי הרעיון הזה לא תמיד ישים, ומה בכל זאת החוק מחייב?

תשובה: ישנם חוקי עבודה שמחייבים לשלם לפחות שכר מינימום. כלומר, החוק אינו מאפשר לשלם לעובד 0 שקלים ולהגיד לו "רק אם תייצר משהו תקבל תשלום". החוק דורש בסיס מינימלי, כדי להגן על זכויות העובד. לכן הרעיון הטהור של "לא לשלם דבר, אלא רק לפי ביצועים" אינו אפשרי מבחינה משפטית.

איך מציבים לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס?

שאלה: נניח שבכל זאת אנחנו רוצים לחזק את המוטיבציה באמצעות בונוסים - כיצד מציבים את היעד ואיך מגדירים את התגמול?

תשובה: דרך נפוצה היא להגדיר יעד מספרי: "אם תגיע לתפוקה מסוימת, תקבל בונוס כספי". לדוגמה, אפשר לקבוע שבחודש מסוים אם העובד יצליח לייצר 20 יחידות של מוצר מסוים, הוא יקבל 2000 שקלים בונוס. המטרה היא להבנות עבורו את התמריץ ולהבהיר לו שכל יחידה נוספת מעבר ליעד תשתלם לו.

איזו בעיה נוצרת בחודש הבא אם נמשיך באותו יעד?

שאלה: אם העובד קיבל בונוס של 2000 שקלים על 20 יחידות בחודש הנוכחי, מה הבעיה כשנרצה להעלות לו את היעד לחודש הבא?

תשובה: בשלב הבא נרצה מן הסתם יותר תפוקה - נרצה שישיג 30 יחידות. אולם אם ננסה להשאיר את אותו בונוס של 2000 שקלים, העובד עלול להתנגד. הוא יאמר "על 20 יחידות נתת לי 2000, למה על 30 לא תשלם לי 3000? אתה בעצם משלם לי פחות פר יחידה". מצד אחד, אנחנו כמנהלים רוצים להגדיל תפוקה בלי להכפיל את התשלום, אך מצד שני העובד נושא ונותן על הבונוס לפי אותו יחס קודם.

האם אפשר להעלות את היעד בצורה דרמטית כדי לדרבן את העובד?

שאלה: אולי נציב לעובד יעד עצום, כמו 50 יחידות, ונציע בונוס מאוד גבוה? האם זה פתרון טוב?

תשובה: לא בהכרח. אם נציב יעד לא ריאלי וגבוה מדי, העובד עלול להתייאש כי הוא מבין שלא יצליח לעמוד בו. בנוסף, אם הוא בכל זאת יעמוד ביעד הקיצוני, בפעם הבאה נרצה להציב יעד עוד יותר גבוה, ומיד יתעורר אותו ויכוח: "למה לא מעלים לי את הבונוס בהתאם?". לכן שיטה כזו יכולה לגרום לתסכול גם אצל העובד וגם אצל המנהל.

מדוע מושלם לתגמל עובד לפי מאמץ ולא רק לפי תפוקה?

שאלה: מה האידיאל האמיתי בתגמול, אם לא היינו מוגבלים ביכולת למדוד ולעקוב?

תשובה: בעולם אידיאלי, היינו משלמים לעובד לפי המאמצים שלו. אם העובד נותן 100 אחוז מאמץ, מגיע לו תגמול מלא, גם אם הספק היחידות בפועל יצא נמוך יותר. הסיבה היא שמאמץ הוא שיקוף של רצון אמיתי להצליח, אך בפועל יכולות להיות מגבלות פיזיות או מקצועיות שימנעו מהעובד להגיע לתפוקה שהגדרנו. הבעיה היא שאין לנו באמת דרך לדעת או למדוד כמה מאמץ הוא משקיע, וגם אין לנו שיטה ברורה לכמת את ערך המאמץ בתנאים המשתנים של השוק.

למה עולה קושי כשהמיומנות של העובד גדלה?

שאלה: אפילו אם נמצא דרך לתגמל לפי תפוקה, מה קורה כשעובד צובר ניסיון והופך מיומן יותר?

תשובה: ככל שעובד נהיה מיומן יותר, הוא יכול להשיג באותו מאמץ הרבה יותר יחידות מאשר בעבר. לכן אנחנו, בתור מנהלים, מצפים ממנו ליותר תפוקה גם בלי להגדיל לו את התשלום. העובד, מצדו, דורש העלאת בונוס כי הוא טוען: "אני מייצר יותר, מגיע לי יותר שכר". כך נוצרת התנגשות בין הרצון שלנו לשלם כמה שפחות לבין רצון העובד להרוויח יותר בזכות היכולות שצבר.

איך ניתן להעלות את היעדים בלי לשלם יותר בכל פעם?

שאלה: אם המטרה היא להעלות את התפוקה באופן הדרגתי אך לא להגדיל כל הזמן את גובה הבונוס, מה אפשר לעשות בפועל?

תשובה: הפתרון הוא להגדיר בכל חודש (או בתקופת יעד אחרת) סט חדש של משימות ויעדים, במקום לחזור על אותה הגדרה חד - משמעית של "20 יחידות". לדוגמה, אם בחודש אחד אמרנו "20 יחידות מסוג מסוים" - נוכל בחודש הבא להגדיר יעד אחר, "15 יחידות מסוג אחד, ועוד 5 יחידות מסוג אחר, עד תאריך מוגדר", ובכך לשנות את החבילה כולה.

למה לשנות בכל חודש את ההגדרה המדויקת של היעד?

שאלה: מה התועלת ב"לערבב" כל פעם את המשימות?

תשובה: כאשר היעדים משתנים, העובד לא יכול להשוות בקלות בין החודש הקודם לנוכחי ולדרוש בונוס גבוה יותר ביחס ישיר לכל יחידה נוספת. אנחנו מחביאים את ההתקדמות בצורת משימות חדשות או מורכבות יותר, ומשלבים יעדים חלקיים שחשובים לנו, אפילו אם הם נראים לעובד כמו "משהו אחר". בעזרת הגיוון הזה אנחנו מצליחים להעלות את סך התפוקה שהעובד מייצר, מבלי להעלות בהכרח את התגמול המקביל.

בנוסף, ישנו יתרון גדול כשמדובר במנהלים או בתפקידים ניהוליים מורכבים. ברגע שלעובד יש הרבה תחומי אחריות, אפשר להגדיר לו בכל תקופה יעד כולל שמשלב בתוכו סעיפים מורכבים ושונים. כך הוא מתקשה לדעת בדיוק איך חושבו הבונוסים, וממשיך להתאמץ כדי לעמוד בכל המשימות והציפיות.

מהו הסיכום של הרעיון המרכזי?

שאלה: כיצד מסכמים את ההיגיון שמאחורי שיטת התגמול והגיוון ביעדים?

תשובה:
  • באופן אידיאלי היינו משלמים רק לפי מאמץ, אך איננו מסוגלים למדוד אותו ישירות.
  • בפועל אנו נדרשים לשלב בין שכר מינימום לבונוסים לפי תפוקה או הישגים.
  • כשאנו מציבים יעד ספציפי עם בונוס נלווה, עלול להיווצר קושי להגדיל את היעד בחודש הבא מבלי להעלות את השכר.
  • כדי להתגבר על כך, משנים בכל פעם את הגדרת היעד (תערובת חדשה של משימות ותפוקות), כך שהעובד אינו מסוגל להשוות בקלות בין חודש אחד למשנהו.
  • באמצעות שינוי היעדים והגדרת משימות חדשות, העובד מפתח מיומנות ומעלה את ביצועיו בכל חודש, בעוד אנחנו מצליחים לשמור על רמת תגמול יציבה או להעלות אותה באופן הנראה סביר.
ועכשיו העניין הוא כזה אנחנו יש לנו עסק אנחנו רוצים שהוא יצליח עד כאן הגיוני? הגיוני הלאה, בשביל שהוא יצליח יש עובדים ואנחנו רוצים שהם יעבדו יותר טוב למה העובדים עובדים יותר טוב כי הם רוצים לעבוד יותר טוב, למה הם רוצים לעבוד יותר טוב כי הם חושבים ששווה להם לעבוד יותר טוב אחת מהסיבות שהם חושבים ששווה להם לעבוד יותר טוב זה בגלל שהם מקבלים כסף עד כאן זה הגיוני? הגיוני.

עכשיו מה זה אומר בעצם שבאידיאל שלנו כשאנחנו מגייסים עובד לגייס אותו באידיאל כקונספט לגייס אותו בשכר, לגייס אותו בכלל לא לשלם לו בכלל משכורת והוא יקבל רק לפי מה שהוא נותן מה שאתה תיתן תקבל יתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו. עכשיו אלא מה מבחינה חוקית זה לא אפשרי ולכן האידיאל אומר שכולם בשכר מינימום שזה מה שהחוק מחייב מעבר לזה לפי ביצועים זה מה שאידיאל בעולם אידיאלי ככה זה אמור לקרות ובעולם אידיאלי אתה גם כן אמור לדעת לבדוק בדיוק כל עובד כמה כסף הוא מכניס לך כי אתה יודע מה הוא עשה בדיוק ואתה יודע כמה בדיוק כסף זה מכניס וכו' וזה בעולם אידיאלי מאחר שהעולם שלנו לא אידיאלי לכן קורה מה שקורה.

עכשיו בהנחה שאנחנו רוצים להציב לעובד יעדים אנחנו רוצים לתגמל אותו על היעדים האלה, אנחנו רוצים להגיד לו תקשיב אנחנו מציבים לך איזו מטרה אם תגיע אליה אתה תקבל סכום כסף מסוים, לדוגמה מה המטרה שאנחנו מציבים לו אם נגיד תספיק?

ש: לייצר 20 יחידות ביום.

אליעד: תצייר עשרים ביום? לא אבל נגיד על חודש למטרה חודשית אם נגיד תספיק לייצר עשרים יחידות החודש תקבל בונוס, כמה בונוס?

ש: אלפיים שקלים.

אליעד: אלפיים שקלים בסדר אוקי אלפיים שקלים קיבל. עכשיו מה קורה מה הבעיות לכאורה הכל בסדר תגיד לו תייצר עשרים יחידות והוא יקבל אלפיים שקלים הכל בסדר, מה קורה עכשיו משנה זה מה קורה בחודש הבא בחודש הבא אנחנו רוצים אנחנו בעיקרון מה רוצים שהוא ייצר כמה שיותר יחידות בכמה שפחות כסף כעיקרון נכון, השאלה היא איך עושים את זה בעצם כי מה תגיד לו בחודש תגיד לו "טוב עכשיו אני רוצה שתייצר שלושים יחידות" ואם תגיד לו "אני רוצה שתייצר שלושים יחידות" הוא יגיד "למה מה היחידות שוות פחות פתאום אם אני מייצר לך עשרים שווה לאלפיים אז אני רוצה עכשיו על שלושים שלושת אלפים למה אתה מביא לי רק אלפיים".

עכשיו מה האמת שזה פה בעיה כי מהיבט מסוים, עכשיו מה היה האידיאל מה האידיאל בעולם אידיאלי, רגע אז יש פתרון שאומר תציב לו איזו מטרה ענקית תגיד לו "אם לא תייצר חמישים אם תייצר חמישים יחידות" בא נגיד שהוא לא יכול לייצר חמישים תגיד לו "תייצר חמישים תקבל עשרת אלפים שקל" ואז הוא תמיד ישאף לחמישים הוא תמיד ינסה לייצר כמה שיותר אבל יש בעיה בגישה הזאת כי אז אתה עדיין תעשה לו איזה מדרגות מסוימות ואז בסוף הוא יבדוק יש הרבה מאוד בעיות בגישה הזאת בלהציב לו יעד כשאתה לא יודע אם זה ריאלי אם זה לא ריאלי ואם אתה תציב לו יעד לא ריאלי והוא לא יעמוד בזה זה יכול לשבור אותו ואם הוא יעמוד בזה אז יכול להיות שאתה ירדת אז אתה פתאום תרצה להציב יעד יותר גדול בלגן שלם.

בעולם אידיאלי האידיאל היה להציב לכל עובד מנגנון שבודק כמה הוא מתאמץ ואתה אומר לו ככה "אם התאמצת את המאה אחוז שלך קיבלת x התאמצת פחות קיבלת y התאמצת פחות קיבלת x מינוס" וזה בכלל לפי כמה התאמצת, למה כי אם מצד האמת כשהוא מתאמץ מאה אחוז הוא יכול לייצר רק עשר יחידות זה מה יש ואם אתה תגיד לו שאם הוא ייצר אחד עשרה יחידות הוא יקבל מיליון דולר זה לא משנה כי הוא לא יכול לייצר הוא יכול לייצר במאה אחוז שלו רק עשר יחידות ולכן בעולם אידיאלי היה שאנחנו ניתן לעובד תגמול לפי מאמץ.

שדרך אגב מי בעסק מקבל תגמול לפי מאמץ בעל העסק כי בעל העסק כמה שתתאמץ יותר כעיקרון אבל העובד שלך הוא לא שותף בעסק ואתה לא רוצה שהוא יהיה שותף בעסק, בהנחה שאתה לא רוצה שהוא יהיה שותף בעסק מסיבות אחרות ולכן אתה לא יכול בעצם לתגמל אותו לפי מאמץ אתה יכול לתגמל אותו לפי הספק אבל בעצם איך אתה יכול לתגמל אותו לפי הספק כאשר תפיסתית ההעדפה שלך היא לתגמל אותו לפי מאמץ.

ש: לפי שעות.

אליעד: לפי שעות זה הכי גרוע כי אז הוא ידפוק שעות כמה שיותר וישן בכלל.

ש: צריך להכניס את המאמץ איכשהו.

אליעד: הפוך דווקא אנחנו מעדיפים שהוא יעבוד פחות שעות ויתאמץ יותר.

ש: איך אתה יודע מה סף המאמץ שלו?

אליעד: נכון עכשיו אנחנו לא יודעים אז תיאורטית אם יכולנו לדעת, אם תיאורטית יכולנו לדעת שאם הוא יתאמץ במאה אחוז שלו הוא ייצר x אז נגיד לו על ה - x הזה תקבל ככה אבל אנחנו לא יודעים באמת מה המאה אחוז שלו יש פה עוד בעיה נוספת שנגיד שאם הוא יתאמץ מאה אחוז הוא יגיע ל - x אבל בחודש הבא אם הוא יתאמץ מאה אחוז הוא יגיע ל - x פלוס כי כבר יותר קל לו, באותה כמות מאמץ הוא יכול להגיע ל - x פלוס כי כבר יש לו יותר מיומנות מניסיון שהוא צבר מהחודש הקודם. איך אנחנו משקללים את כל זה מה אתה אומר?

ש: אני אומר שזאת בעיה קשה.

אליעד: נכון אז נגיד מה הפתרון.

ש: הפתרון שהוא ירגיש כמוך.

אליעד: אתה צודק אז באידיאל היה שהוא איכשהו יקבל אחוזים נגיד מהרווחיות של המחלקה שלו ואז יהיה לו אינטרס להתאמץ כמה שיותר כל הזמן אבל זה לא תמיד פתיר לא תמיד אתה יודע כמה כסף הוא מכניס, לא תמיד זה תלוי בו לא תמיד זה פה לא תמיד זה שם בלגן שלם. לכן מה שאנחנו יכולים לעשות זה כדלקמן מה שאנחנו יכולים לעשות זה להציב לו יעדים מסוימים שאנחנו חושבים שהוא יכול לעמוד בהם ולתת לזה מחיר מסוים, עכשיו כשהוא עומד ביעדים האלה וקיבל את התגמול שלו עכשיו לכאורה מה אנחנו רוצים לעשות להעלות את היעדים אבל על אותו תגמול אפילו על תגמול פחות כי אתה כבר יודע לעשות את זה למה שניתן לך את אותו סכום אבל אנחנו לא יכולים לעשות את זה נכון.

אז מה שאנחנו נעשה מראש כשאנחנו מציבים את היעדים אנחנו לא נגדיר אותם בצורה מדידה אנחנו לא נגיד לו "תקשיב אם אתה מייצר לי עשר יחידות קיבלת אלף שקל" לא נגיד את זה ככה נגיד לו "תקשיב אם אתה מייצר לי עד תאריך זה x יחידות מזה y מזה זה מזה וזה מזה" להרכיב איזה סיפור שלם "אלפיים שקל".

ש: אוקי וחודש הבא?

אליעד: חודש הבא נספר סיפור אחר.

ש: וחודש אחרי זה?

אליעד: גם סיפור אחר עכשיו נשנה את כמות החבילות את כמות המוצרים את כמות היעדים ואת התאריכים את השמות נשנה משהו. עכשיו מבחינתנו שים לב למשהו מעניין מבחינתנו אפילו נוסיף עז ונוריד עז זאת אומרת כל חודש נגיד שאנחנו חשוב לנו שהוא ייצר כמה שיותר יחידות מסוג x וזה מה שחשוב לנו וכל השאר לא מעניין אותנו, אנחנו כל חודש נגיד לו "אוקי תייצר לי עשר יחידות מסוג x פלוס משהו" שאנחנו בכלל לא צריכים שהוא ייצר אותו.

בחודש הבא אנחנו נגיד לו "תייצר לנו x יחידות מאותו משהו עשרים יחידות פלוס y" נגיד אחר למה כי אנחנו לא רוצים שהוא ידע על מה הוא קיבל את הכסף, אנחנו רוצים כשאנחנו מתגמלים אותו שהוא לא ידע. עכשיו ברגע שאתה אומר לו לבן אדם "תייצר עשר יחידות תקבל אלף שקל" בסוף החודש מה קיבלנו ממנו בעצם גם קיבלנו את העשר יחידות ונתנו לו אלף שקל אבל גם קיבלנו שעכשיו הוא כבר יותר מיומן איך לייצר עשר יחידות המיומנות הזאת לא נעלמת ממנו יכול להיות שהוא לא יתאמץ כל כך בחודש הבא אבל המיומנות נשארת לו.

ולכן בחודש הבא גם אם אנחנו נגיד לו "תקשיב החודש אני צריך שאתה תייצר לי שמונה יחידות מזה שש יחידות מזה" מה שזה לא יהיה התועלת שהוא צבר מיומנות מהחודש שעבר תישאר לגבי החודש הזה. מה המהות של מה שאמרתי?

ש: בסופו של דבר זה חוזר על עצמו.

אליעד: לא.

ש: כמה חודש חודשיים שלושה תספר סיפורים.

אליעד: לא למה אתה יכול להרכיב לו תפקידים חדשים כל פעם מה הבעיה אתה חייב לתת לו, תראה אני מסכים איתך שאם יש בן אדם שכל מה שהוא עושה כל היום זה קוטף תפוזים מאותו סוג מאותו עץ באותה נקודה באותו דבר וזה רק דבר אחד אני מסכים איתך שזה יותר בעייתי למרות שעדיין אתה יכול להגיד "טוב אני אגיד לו שאני צריך שהוא יאסוף לי תפוזים בין השעה לשעה מסוימת" ואז להגיד "אני רוצה עכשיו בין שעה לשעה אחרת" והוא לא יודע למה מאיפה הוא יודע אתה אומר "אני שווה לי בצהריים ככה לעשות ככה עכשיו אני מחליף לו את היעדים נסובב לו את היעדים מחדש".

המהות של מה שאני אומר זה תרכיב לו את התפקיד מחדש פעם תגיד לו "החודש נציב לך יעדים" תציב לו "אני צריך ממך את זה ואת זה תעמוד בזה תקבל בונוס", חודש הבא תגיד לו "אני צריך את זה ואת זה" סתם תרכיב יעדים. עכשיו אוטומטית היעדים שלך תמיד יהיו יותר ויותר קשים כי ביחס אליו כמות המאמץ שלו נשארה זהה כי הוא שיפר את המיומנות שלו מהחודש שעבר אבל אתה לא עושה את זה בדיוק זהה, ברגע שאתה לא עושה את היעדים זהים בדיוק אז הוא לא יכול לעשות השוואה בין דבר לדבר.

מה עושות נגיד חברות שיווק שרוצות למכור מוצר נגיד יש להם מוצר שלא מצליחים למכור אותו ועוד מוצר מחברים לך את זה פלוס זה ופלוס זה אומרים לך הנה זה חבילה והחבילה זה כבר מחיר אחר, למה אתה משלם על זה כי זאת חבילה אתה לא משלם על הבורג אתה משלם על הבורג פלוס זה ופלוס זה שווה מחיר אחר, איך יכול להיות כי בראש שלך אתה לא יודע על מה לקחו לך את הכסף "לקחו לי אותו על זה או על זה לא יודע על מה, איפה הלך התקציב" אתה לא יודע. הבנו את הסיפור אתה הבנת מה אתה הבנת?

ש: מה אני הבנתי.

אליעד: כן.

ש: הבנתי שצריך לייצר לעובד יעדים שונים כל פעם כדי שהוא לא בדיוק ידע על מה הוא קיבל את הכסף שהוא יחשוב שזה אולי קשור לזה אולי לזה לבלבל אותו.

אליעד: כי אם זה יהיה לו בדיוק אותו דבר כל חודש אז אתה לא יכול להעלות לו את היעד כי אם תעלה לו את היעד אתה צריך לתת לו תגמול ישיר בדיוק על אותו סכום. איפה זה עובד יותר טוב אם זה תפקידים ניהוליים יותר כי אם התפקידים ניהוליים יותר ממילא יש לך יותר תחומי אחריות, יש לך יותר תחומי אחריות ניתן להציב לך יותר משימות יותר יעדים זה נכון שככל שאתה יורד יותר למטה לצוואר הבקבוק יש לך פחות דרכים איך לגוון לו את כמות המשימות שלו אבל אם מדובר על מנהלים אתה יכול לתגמל אותו באלף ואחת דרכים אתה יכול לתת לו אלף ואחת משימות שונות "אני רוצה החודש שיפור פה ושיפור פה" כל פעם תעשה קומבינה אחרת.

הבנו את הסיפור המהות היא ככה באידיאל אני חוזר עוד פעם באידיאל היה שתתגמל אותו לפי מאמץ אלא מה שאנחנו לא באמת יכולים לדעת כמה הוא התאמץ אנחנו לא יכולים לדעת כמה הוא יכול להתאמץ ואין לנו דרך לאמוד את זה ולכן אנחנו מתגמלים אותו לפי יעדים אבל אנחנו רוצים שהיעדים יעלו כל הזמן כי אנחנו רוצים שהוא יתן כמה שיותר תפוקה ואנחנו לא רוצים לתגמל אותו כל פעם עוד ועוד כי זה גם לא העניין, אנחנו נשאף לתגמל כמה שפחות אבל תשאף לתגמל סכום קבוע נגיד ואנחנו לא יכולים להעלות את היעדים על אותו סכום ולכן אנחנו כל פעם נגדיר את היעדים בצורה שונה כדי שהוא לא יוכל להשוות.

איך זה קשור למה שדיברנו קודם קשור אם אתה רוצה להוריד לו את השכר מה אמרנו תנסה לשנות לו את התפקיד. הבנו?
ראיון עבודה במכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, טעויות בראיון עבודה למכירות, להתכונן לראיון עבודה במכירות, איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? איך לראיין עובדים במכירות? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך להתקבל למנהל מכירות? איך להתקבל לסמנכל מכירות? איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להיות מנהל מכירות, להתקבל למנהל מכירות, להיות סמנכל מכירות, ראיון לסמנכל מכירות, ראיון עבודה לסמנכל מכירות
... עבודה במכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, טעויות בראיון עבודה למכירות, להתכונן לראיון עבודה במכירות, איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? איך לראיין עובדים במכירות? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך להתקבל למנהל מכירות? איך להתקבל לסמנכל מכירות? איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להיות מנהל מכירות, להתקבל למנהל מכירות, להיות סמנכל מכירות, ראיון לסמנכל מכירות, ראיון עבודה לסמנכל מכירות וכאן אדבר על אחת הטעויות הנפוצות שעושים מחפשי עבודה בתור איש מכירות, כאשר הם נמצאים בשלב של ראיון עבודה כאיש מכירות? ובמה שונה ראיון למשרת איש מכירות מכל ראיון עבודה אחר? אז קודם כל צריכים לדעת, שראיון עבודה למשרת איש מכירות, שונה מכל ראיון עבודה אחר בכל תחום אחר. כי בראיון עבודה בתור איש מכירות, ראיון העבודה עצמו, הוא עצמו סימולציית מכירה שאתה בתור מתראיין משתתף בה בזמן אמת. דהיינו, ראיון העבודה עצמו, בוחן את כישורי המכירה שלך, איך אתה מוכר את עצמך לעסק, איך אתה מוכר את יכולת המכירה שלך, לעסק שאתה רוצה לעבוד בו בתור איש מכירות. בשונה כמובן מכל תחום אחר, שאתה מספר על היכולת המקצועית שלך, אבל הסיפור עצמו, לא הוא עצמו ביטוי ליכולת המכירה עצמה. ומאחר שראיון העבודה עצמו, הוא עצמו מבחן שבוחן את סגנון ואת יכולת המכירה שלך, לכן צריכים לדעת שהטעות הנפוצה ביותר של אנשי
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
... מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות , ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר? וכאן נסביר מה תפקידו של מנהל מכירות? ונדבר על אחד מההבדלים שבין מנהל המכירות לבין איש המכירות ונסביר מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות, בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות. ויש בזה כל מיני היבטים, לדוגמה שאיש המכירות אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה אנשי
ללמוד למכור, 2 סוגים של לימוד מכירות, מה צריך ללמוד כדי למכור? 2 דברים שצריך כדי לדעת למכור, האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות
... למכור, 2 סוגים של לימוד מכירות, מה צריך ללמוד כדי למכור? 2 דברים שצריך כדי לדעת למכור, האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות , תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות וכאן נסביר, האם כל אחד יכול ללמוד למכור, האם כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות? ולכאורה התשובה היא שכן, שכל אחד יכול ללמוד למכור והאינטרנט מלא במנטורים למכירות שמלמדים למכור ויש המון קורסים למכירות שמלמדים את הבן אדם למכור. והשאלה היא, מה האמת, האם באמת אפשרי ללמוד למכור, האם יש מישהו שבאמת לא מתאים לעבוד במכירות? ויש בזה כל מיני היבטים, וכאן נחדד את ...
האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? מה זה לעבוד במכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות? האם אני איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך איש מכירות? מי מתאים לעבוד במכירות? איש מכירות מתחיל, כל אחד יכול למכור
... כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? מה זה לעבוד במכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות? האם אני איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך איש מכירות? מי מתאים לעבוד במכירות? איש מכירות מתחיל, כל אחד יכול למכור כאן אבאר מה עליך לעשות, אם אתה מרגיש שאתה נאלץ למכור משהו ולהתעסק במכירות בתחום הפעילות העסקית שלך, למרות שאתה מרגיש שאתה לא טוב במכירות ושלא נולדת איש מכירות. כי יש הרבה אנשים שלא ממש אוהבים למכור ואפילו שונאים לעבוד במכירות. אבל בכל עסק, יש את הרכיב של המכירה. כי אם אין קונה, ואין מי שישלם על השירות ... שכירים שהחליטו להפוך לעצמאים, שאז פתאום הם מגלים, שהם צריכים לעבוד גם במכירות כדי למכור את עצמם. וכאן אשיב לשאלות, מה לעשות אם אתה מרגיש שלא נולדת איש מכירות? האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך זה לעבוד במכירות? מה לעשות אם קשה לך למכור? מה לעשות אם אתה שונא למכור? ואיך להצליח למכור בכל זאת? ולשאלה הזאת, יש כל מיני תשובות שגויות. יש כאלו שיספרו לך כמה הם אנשי מכירות מופלאים ומקסימים, למרות גם הם בעבר לא ...
תמכור לי את העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ריאיון עבודה במכירות? איך להתקבל לעבודה במכירות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות?
תמכור לי את העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ריאיון עבודה במכירות? איך להתקבל לעבודה במכירות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות? והפעם נדבר על אחת מהשאלות הנפוצות בראיון עבודה לאיש מכירות, והיא שמבקשים ממנו למכור משהו בזמן הריאיון, סימולציית מכירה בראיון עבודה. בסרט הזאב מוול סטריט, ישנה סצינה שבה מבקשים מאיש המכירות למכור עט, תמכור לי את העט הזאת Sell Me This Pen, סוג של מבחן לאנשי מכירות. ואנשי המכירות מנסים את מזלם, למכור את העט. גם על בסיס זה, נוצרה סצינה בראיונות עבודה לאנשי מכירות, שבה מבקשים מאיש המכירות, תמכור לי את ה X הזה, לראות איך איש המכירות מוכר את אותו הדבר שרוצים שהוא ימכור אותו. והשאלה כמובן היא, איך למכור עט או איך למכור חפץ או איך ל
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות
... לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות וכאן נסביר האם ואיך אפשרי להיות עשיר מתחום המכירות. דהיינו, האם אפשרי לעשות הרבה כסף בתחום המכירות? האם אפשרי להיות עשיר להיות איש מכירות? האם ואיך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? וקודם כל אני אסביר, כי ברמת העיקרון אפשרי לעשות כסף גם מתחום המכירות. דהיינו, בשביל לעשות כסף, אתה לא צריך להיות זה שהמוצר שלו, ואתה לא צריך להיות בעל העסק שאתה מוכר את המוצר שלו. אלא מספיק שתהיה איש המכירות של העסק, כדי שתוכל לעשות הרבה כסף, גם יותר מאשר בעל העסק עצמו עושה. דהיינו, לפעמים איש המכירות מרוויח יותר כסף, מאשר בעל העסק שהוא מוכר עבורו את המוצר. ולמה זה ככה? מהמון סיבות. ובגדול, מבחינת בעל העסק, יש לו הוצאות ייצור, הוצאות שיווק ומכירה והוצאות שונות כאלו ואחרות. ואז לוקחים את כל ההכנסות שמחלקת המכירות מייצרת, מפחיתים ממנה את כל ההוצאות, כולל את הוצאות ה
גיוס אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות
גיוס אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות
... אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות איך לראיין איש מכירות בצורה נכונה? הדרך הכי טובה לראיין איש מכירות היא לתת לו לבצע בפועל את העבודה שאותה הוא אמור לבצע. אליעד מדגיש את החשיבות של מבחן מעשי במקום שאלות כלליות ... אופן, אם מראיינים מנהל, להציג בפניו דילמה ניהולית ולראות איך הוא פותר אותה. כאשר מדובר באיש מכירות, הראיון הטוב ביותר יהיה פשוט לתת לו למכור את המוצר שאותו החברה מוכרת בפועל. לדוגמה, אם מדובר בסוכנות רכב, במהלך הראיון פשוט להגיד למועמד: אנחנו מוכרים כאן רכב. האם יש לך שאלות לפני שתתחיל את המכירה? מדוע חשוב לתת למועמד לשאול שאלות על המוצר? חשוב מאוד לתת לאיש המכירות לשאול שאלות, אבל יש להקפיד לא לספק לו יותר מדי מידע מראש, אלא לחכות שהמועמד ישאל ויגלה עניין בעצמו. איש מכירות איכותי הוא זה ששואל שאלות מדויקות, רלוונטיות ומעמיקות על המוצר, ולא כזה שפשוט מנסה למכור באופן שטחי וללא הבנה אמיתית. לדוגמה, מועמד טוב ישאל מראש שאלות כמו: למה דווקא הרכב הזה ולא רכב אחר? מה מייחד ... הרכב הזה לעומת המתחרים? מה המחירים של רכבים מתחרים? אילו התנגדויות נפוצות יש ללקוחות כשאתם מוכרים להם את הרכב? מועמד פחות טוב פשוט ינסה למכור בלי לקבל מידע, מה שיצביע על חוסר מקצועיות או על ניסיון מועט בתחום המכירות. כיצד לנהל סימולציית מכירה עם מועמד? אליעד ממליץ לבצע סימולציית מכירה. לאחר שהמועמד שאל שאלות וקיבל מידע, הוא מתבקש למכור את המוצר עצמו. בשלב זה חשוב מאוד לאתגר אותו עם התנגדויות לקוח אמיתיות שקיימות בתחום. למשל, אם מדובר ברכבים, ... יקר מדי. יש רכבים אחרים עם יותר אבזור באותו מחיר. אני עדיין מתלבט אם הרכב מתאים לי. על איש המכירות לדעת להתמודד עם ההתנגדויות האלו בצורה אפקטיבית ומשכנעת. המבחן האמיתי הוא האם המועמד יודע לנטרל את ההתנגדויות ולהמשיך בתהליך המכירה עד לסגירת עסקה. אם הוא מצליח, הוא מועמד טוב, ואם הוא נכשל בהתמודדות, כנראה שאינו מתאים למשרה. למה מבחן התנגדויות הוא המבחן הטוב ביותר לאנשי מכירות? המבחן המעשי שמציגים בפני המועמד מאפשר להבחין באופן ברור בין איש מכירות שמכיר את העבודה ומנוסה בתחום, לבין מועמד שרק מספר סיפורים על הניסיון שלו או על הצלחות עבר. אדם יכול לספר על עצמו שהוא אלוף במכירות, שהוא עבד בחברות מובילות או שיש לו כישורים יוצאי דופן, אך בפועל, המדד היחיד החשוב הוא האם הוא מסוגל להתמודד עם ההתנגדויות האמיתיות של לקוחות ולמכור את המוצר. אליעד מדגיש כי כל דבר אחר שאינו מבחן מעשי ואמיתי בשטח הוא סיפורים ואגדות. הדבר המשמעותי היחיד הוא ...
הדרכת אנשי מכירות, מהי המחלה של אנשי המכירות? למה אתה לא מצליח למכור? איש מכירות טיפש, איש מכירות חכם, טעויות של אנשי מכירות, מה לעשות אם אין ללקוח כסף? איזה אופי צריך איש מכירות? הלקוח מוכר לאיש המכירות, אל תיתן ללקוח למכור לך, טיפול בהתנגדויות מכירה, איש מכירות עם אופי גרוע, לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח, איך למכור בכל מצב? מיינדסט של איש מכירות מומחה, איך ללמוד למכור? עובדה ופירוש בתהליך מכירה, הטלת ספק בתהליך מכירה, ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה
... אנשי מכירות, מהי המחלה של אנשי המכירות? למה אתה לא מצליח למכור? איש מכירות טיפש, איש מכירות חכם, טעויות של אנשי מכירות, מה לעשות אם אין ללקוח כסף? איזה אופי צריך איש מכירות? הלקוח מוכר לאיש המכירות, אל תיתן ללקוח למכור לך, טיפול בהתנגדויות מכירה, איש מכירות עם אופי גרוע, לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח, איך למכור בכל מצב? מיינדסט של איש מכירות מומחה, איך ללמוד למכור? עובדה ופירוש בתהליך מכירה, הטלת ספק בתהליך מכירה, ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה וכאן נסביר, כי המחלה הגדולה ביותר של אנשי המכירות, היא שהלקוח מוכר להם שהוא לא יכול או לא רוצה את העסקה מסיבות שונות. ואיש המכירות קונה את זה שהלקוח לא יכול או לא רוצה את העסקה מסיבות שונות. לדוגמה: הלקוח אומר, אין לי כסף. ואז אם איש המכירות הוא איש מכירות טיפש, אז הוא יגיד ללקוח אין כסף. דהיינו, הלקוח מכר לאיש המכירות, שאין לו כסף. כי אם איש המכירות היה איש מכירות חכם, אז איש המכירות היה אומר הלקוח אמר שאין לו כסף, שזאת אכן עובדה ולא פירוש. אבל האמירה שאומרת ללקוח אין כסף, זאת קביעת עובדה, שהלקוח מכר לאיש המכירות את הרעיון שאין ללקוח כסף. או לדוגמה נניח שאיש המכירות לא מצליח לסגור פגישה, כי הלקוח אמר שאין לו זמן. אז איש מכירות טיפש יגיד כעובדה, ללקוח אין זמן ולכן אני לא מצליח לסגור איתו פגישה. כאשר האמת היא, שהלקוח אמר שאין לו ...
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
... שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא יספק ואותו עובד כל הזמן מאשים אחרים, בכך שהוא לא מצליח להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא. לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, הלידים לא טובים, הלקוחות לא רלוונטיים, התמחור לא טוב. כולם אשמים חוץ ממנו ומתהליך המכירה שלו. הוא לדבריו לא יכול להביא את התוצאות, לא בגללו אלא בגלל גורמים אחרים בארגון. והשאלה היא, איך להתמודד עם מקרה כזה? דהיינו, איך לדעת מה ... חושבים שהעובד עושה את המקסימום שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו. לדוגמה, נניח במקרה הנל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיוב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה. ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו על הצד הטוב ביותר? תשובה: עלינו להתבונן בפעולות שעושה איש המכירות במסגרת תפקידו כאיש מכירות, מהרגע שהליד נכנס לארגון ועד הרגע שיש או שאין עסקה עם הלקוח ועלינו לחלק את התהליך הזה לחלקים. ולהתבונן בכל חלק בפני עצמו ולנסות להבין, האם לדעתנו או לדעת מומחה מטעמינו? היה ניתן לבצע את התהליך הזה בצורה טובה יותר. לדוגמה, לוקחים את שיחת המכירה של איש המכירות עם הלקוח, ולוקחים מומחה שיבדוק את השיחה ושייתן ציון לשיחת המכירה בפני עצמה כשיחת מכירה, בלי קשר ליכולת האמיתית לסגור את העסקה. דהיינו, גם אם נאמר שאין אפשרות שהלקוח ירכוש, כי לדוגמה אין לו כסף, האם היה ניתן לעשות את שיחת המכירה יותר טוב? האם היה ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר? וכולי. ואם גילינו שלדעתנו איש המכירות פועל בצורה אופטימאלית לתהליך שלו, הרי שבאמת אנחנו לא יכולים לבוא אליו בטענות על כך שאין תוצאות. אאכ אנחנו חושבים שאנחנו או מישהו אחר, כן היה יכול לעשות פעולות יותר טובות, כדי להביא תוצאות יותר טובות, ביחס לסמכות ולאחריות של אותו עובד ואותו מנהל מכירות כנל. אבל אם אנחנו חושבים שאותו מנהל מכירות, כן יכול לעשות פעולות יותר טובות במסגרת התהליך ותחומי האחריות שלו, הרי שגם אם אין מכירות מסיבות שאינן קשורות בהכרח לאותו איש
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
... ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות למה כל כך הרבה אנשים רוצים ללמוד קורסים וסדנאות למכירות? בעולם של היום קיימת תופעה רחבה מאוד של אנשים המחפשים קורסים וסדנאות שמטרתם לשפר את יכולות המכירה שלהם. התופעה הזו פופולרית כי אנשים מבינים שהיכולת לשכנע ולמכור היא מיומנות חיונית כמעט בכל תחום בחיים. אנשים מוכנים להשקיע בלימודי שיטות מכירה כי הם מאמינים שזה ישפר את היכולת שלהם לשכנע לקוחות, למכור מוצרים, שירותים או רעיונות. ישנה כמות אדירה של אנשי מכירות, מרצים ומומחים הטוענים שיש בידיהם את השיטה המנצחת שתלמד כל אחד כיצד למכור בהצלחה. איך אפשר לדעת האם שיטת מכירה באמת יעילה? כשמישהו מציע לך שיטת מכירה, חשוב לבדוק עד כמה השיטה באמת יעילה ואמינה. אפשרות אחת פשוטה היא לנסות אותה בפועל ולראות אם התוצאות משתפרות. ... האם אפשר באמצעות אותה שיטת מכירות לשכנע אותו שזה טוב שהוא נשרף באש? אם התשובה חיובית, זה סימן חזק לכך שהשיטה באמת חזקה ואמינה. מה הקשר בין שיטות מכירה לבין רעיונות הזויים וקיצוניים במיוחד? כדי להבין לעומק אם שיטת מכירה היא באמת טובה, אליעד כהן מציע לקחת רעיונות עוד יותר קיצוניים ולבדוק את השיטה גם עליהם. לדוגמה, האם אפשר ... בלבד. מדוע מי שמומחה במכירות לא משתמש בכישוריו לטיפול בבעיות נפשיות? אליעד כהן שואל: אם יש אדם שטוען שיש לו שיטה למכור כל דבר לכל אחד, מדוע הוא מגביל את עצמו רק לעולם המכירות העסקיות? למה לא להשתמש באותה יכולת כדי לטפל באנשים עם הפרעות נפשיות? הרי טיפול נפשי הוא סוג של מכירה: לקחת רעיון חיובי או שונה ולשכנע אדם שנמצא במצב רגשי שלילי לקבל אותו. לדוגמה, אם אדם חרד שרודפים אחריו או ... מהרעלה, מדוע אותו מומחה במכירות לא משתמש ביכולתו כדי לשכנע את האדם החרד שהמציאות אינה מפחידה כפי שהוא חושב? רוב אנשי המכירות כנראה יענו זה לא התחום שלי או הוא משוגע, אך לפי אליעד, אם השיטה שלך באמת טובה, היא אמורה לעבוד גם במקרים ... איך לבדוק האם שיטת המכירה עובדת גם על בני משפחה או על מצבים רגשיים קשים במיוחד? כדי לבדוק אם השיטה באמת יעילה, כדאי לנסות אותה על ... גם שם, אז יש בידינו שיטת מכירות טובה ואמיתית. אך אם התשובה תהיה זה קיצוני מדי, זה לא קשור לשיטה, אז כנראה השיטה היא חלקית ומוגבלת. מדוע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מכירות, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, סוגסטיה, קאוצינג בנושא מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9102 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 16:40:39 - wesi28