אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מניפולציות פסיכולוגיות ✔העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מניפולציות פסיכולוגיות, איך לשכנע את המורה, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, NLP כלים, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך ליצור הזדהות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, רטוריקה, אסטרטגיה שיווקית, nlp הדרכה, NLP לימוד, איך לשכנע אנשים לבחור בך, להתמודד בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע בחורה לשכב איתך, התנגדויות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, התנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע משקיע, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע בנות, ספרים nlp, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, לשכנע את עצמי לא לאכול, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע לקנות, לשכנע בחורה להתאהב בך, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, מאמן עסקי, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, nlp למתקדמים, לשכנע את הלקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:54העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
מדוע המוח מנתח כל מילה בנפרד במהלך השיחה?

כאשר אדם שומע משפט, המוח שלו מבצע ניתוח כפול: גם של המשפט כולו וגם של כל אחת מהמילים בנפרד. אליעד כהן מדגים זאת במשפט "אין כאן פילים". לכאורה, המשמעות ברורה: אין כאן פילים. אבל המוח, בו זמנית, מפרק את המשפט למילים "אין", "כאן", "פילים" ולביטויים כמו "אין פה", "פה פילים" וכדומה. בכל חלק שהמוח מנתח עולות לו אסוציאציות אחרות, והוא למעשה חושב על האפשרות החיובית ("יש פה פילים") כדי לשלול אותה בסוף. זו הסיבה לכך שהשלילה דווקא מעלה למודעות את הרעיון שאותו אנו רוצים לשלול.

כיצד שלילת רעיון יוצרת מחשבה הפוכה?

כאשר רוצים להבהיר שאין משהו, למשל אומרים "אף פעם לא היה פה חשמלאי", האדם ששומע את המשפט מצד אחד קולט את המשמעות הברורה שלא היה כאן חשמלאי, אך מצד שני הוא גם שומע באופן תת - מודע את המסר ההפוך: "היה פה חשמלאי". כלומר, השלילה של רעיון מסוים למעשה מכניסה אותו לתודעה של השומע, כי בשביל להבין שמשהו "לא קיים" המוח חייב לחשוב על האפשרות של הקיום שלו.

איך אפשר להעביר ביקורת בצורה עקיפה באמצעות שלילה?

לעיתים, אנשים רוצים להביע ביקורת או להצביע על דבר שהם חושבים עליו, אבל אינם יכולים לומר זאת בגלוי. אליעד נותן דוגמה של מישהו שרוצה לרמוז שהמלך מושחת, אך מפחד לומר זאת באופן ישיר. במקרה כזה, אפשר לומר "מה פתאום שאני אחשוב שהמלך מושחת?", ובכך להעביר את המסר הסמוי שהוא כן מושחת, למרות שהמשפט עצמו הוא כביכול שלילה מוחלטת. זו שיטה מתוחכמת להעביר מסרים סמויים או ביקורת בדרך עקיפה ובטוחה יחסית.

מה קורה כשאומרים "אל תעשה" משהו?

כשאומרים לילד "אל תלך לשחק", המוח שלו מתמקד במילה "לשחק". במקום לשכוח את הפעילות הזאת, הוא דווקא נזכר בה וחושב עליה יותר. עדיף להגיד לילד משהו פוזיטיבי כמו "לך ללמוד", בלי להזכיר את המילה "לשחק" בכלל. בדיוק באותו האופן, כאשר אומרים "אל תחשוב על פיל ורוד", האדם דווקא חושב על פיל ורוד מיד, כי השלילה עצמה מדגישה את הרעיון.

איך השלילה יכולה להוביל אנשים לבחור דווקא את המוצר שרוצים שיקנו?

אליעד כהן מסביר שאם רוצים למכור ללקוח מוצר ספציפי, אבל כביכול חייבים להמליץ לו על מוצר אחר, אפשר להשתמש בשלילה. למשל, אם אומרים ללקוח: "אל תקנה את המוצר ההוא, עדיף את זה", דווקא האמירה הזו גורמת לו לחשוב ולשקול שוב את המוצר שנאמר לו לא לקנות, ואולי דווקא להימשך אליו. כלומר, השימוש בשלילה גורם למוצר האסור להיות יותר בולט ומושך במחשבה של האדם.

איך השלילה חושפת את מחשבותיו האמיתיות של הדובר?

אליעד כהן מציין שלפעמים עצם השלילה חושפת דווקא את מה שהדובר מנסה להסתיר. אם פוליטיקאי אומר "אני לא נוסע לארה"ב כי אין לי סכסוך אישי עם הנשיא", עצם האמירה הזאת מעלה את החשד שאולי כן יש סכסוך. באותו האופן, אם רב אומר "אני לא גאוותן", ייתכן מאוד שהוא דווקא כן מתגאה, או שלפחות הגאווה היא נקודה רגישה אצלו. אנשים לא נוטים להכחיש דברים שלא קיימים במודעות שלהם כלל.

מדוע להימנע מאזכור רעיון שלילי אם רוצים להסתירו?

אם מישהו באמת רוצה להימנע מכך שאדם אחר יחשוב על משהו, עליו להימנע מלומר אותו לחלוטין, אפילו לא בצורה של שלילה. לומר "זה לא נכון ש..." בעצם מדגיש את הרעיון עצמו, ומכניס אותו לתודעת השומע, שממילא חייב לחשוב על הרעיון החיובי לפני שהוא שולל אותו. לכן, כשמנסים להסתיר דבר מה, אסור להזכיר אותו בשום צורה - גם לא בשלילה, כי השלילה היא זו שמחדירה אותו לתודעה.

לסיכום, מה חשוב לדעת בשכנוע והעברת מסרים דרך שלילה?

הנקודה המרכזית שאליעד כהן מדגיש היא שהשלילה היא כלי דו - כיווני. היא אמנם נועדה לכאורה למחוק או לשלול רעיון, אבל בפועל פעמים רבות היא דווקא מדגישה אותו ומכניסה אותו למודעות. אם רוצים להסתיר רעיון מסוים, יש להימנע מלהזכיר אותו כלל. לעומת זאת, אם רוצים דווקא לשתול רעיון באופן סמוי, אפשר להשתמש בשפה שלילית שתוביל את האדם לחשוב על המסר הנסתר בצורה לא מודעת.
מדוע המוח בוחן כל מילה במשפט בנפרד?

כאשר אומרים למוח משפט כמו "אין כאן פילים", הוא לא רק קולט את המשמעות הכוללת של "אין כאן פילים", אלא גם חושב על כל חלק במשפט בנפרד: "אין", "כאן", "פילים", "אין פה", "אין פילים", "פה פילים" ועוד. בכל אחד מהרכיבים הללו עוברות למוח אסוציאציות שונות, ומהן הוא מגבש את המסקנה הסופית לגבי משמעות המשפט. לכן, גם כשאומרים "אין כאן פילים", באותה נשימה מזכירים את האפשרות שיש כאן פילים, רק בשלילה.

כיצד שלילה יכולה ליצור מחשבה על הרעיון שאותו רוצים לשלול?

באמירה כמו "אף פעם לא היה פה חשמלאי", המאזין מקבל מצד אחד את המידע שלא היה חשמלאי, אך בו - זמנית הוא נחשף גם לרעיון ש"כן היה פה חשמלאי". כלומר, במילים "לא היה חשמלאי" טמונה גם המחשבה "היה חשמלאי". זו דוגמה לדרך שבה אפשר להעביר מסר מסוים (כמו "היה פה חשמלאי") דווקא על ידי שלילת המסר ("לא היה פה חשמלאי").

איך אפשר להשתמש בשלילה כדי לרמוז על רעיון שאי אפשר להגיד ישירות?

לעיתים, כשאנשים רוצים להעביר מסר ביקורתי, אך אינם יכולים לומר אותו באופן מפורש, הם משתמשים בשלילה. לדוגמה, אם מישהו רוצה לומר שהמלך מושחת, אבל חושש להגיד זאת בגלוי, הוא עשוי לומר: "מה, נראה לך שאני חושב שהמלך מושחת? מה פתאום! הוא בוודאי הכי ישר שיש." בדרך זו הוא מצהיר שהוא לא חושב שהמלך מושחת, אך למעשה מעלה את הרעיון שהמלך כן מושחת. זו טכניקה יעילה של שכנוע מרומז והעברת מסרים נסתרת.

מדוע חשוב לשים לב כשאומרים 'אל תעשה' משהו?

כשאומרים לילד "אל תלך לשחק", למעשה מזכירים לו את האפשרות ללכת לשחק. אם רוצים באמת למנוע ממנו לשחק, עדיף לפעמים לומר לו "לך ללמוד" בלי להזכיר כלל את המילה "לשחק". באותה מידה, אם אומרים "אל תחשוב על פיל ורוד", זה מיד גורם למוח לחשוב על פיל ורוד. לכן, בכל נושא של שכנוע והעברת מסרים, חשוב להבין ששלילה עלולה לעודד את האדם להתמקד דווקא ברעיון שאנו מנסים להימנע ממנו.

איך שלילה משפיעה על בחירתו של אדם במוצר או בפעולה?

נניח שרוצים למכור לאדם מוצר שני, אבל חייבים לכאורה להמליץ לו דווקא על המוצר הראשון. אם אומרים לו "אל תקנה את המוצר ההוא", אז באופן טבעי המוח שלו חושב שוב על המוצר ההוא, ומתחיל לשקול אותו. לפעמים זו דווקא הדרך לגרום לו להתעניין במוצר שרצית שיבחר מלכתחילה. הטריק הוא שאזכור דבר - מה בשלילה מעלה אותו למודעות, גם אם בפועל המילים מתנגדות לו.

כיצד השלילה חושפת את האמת של הדובר?

לפעמים, כשמישהו טורח לשלול בפומבי טענה מסוימת, עצם העובדה שהוא בוחר להזכיר אותה מעלה את החשד שאולי הוא דווקא מאמין בה. לדוגמה, אם פוליטיקאי אומר "אני לא נוסע לארה"ב בגלל סכסוך אישי עם הנשיא", עצם השלילה עשויה לגרום לאנשים לתהות אולי כן יש פה סכסוך אישי. כאשר מישהו מדגיש "אני לא עושה כך וכך" או "אני לא גאוותן", זה עצמו עשוי להצביע על כך שהוא דווקא כן מתגאה באותה תכונה או מנסה להסתיר משהו.

מדוע כדאי להימנע מאזכור רעיון גם בשלילה, כשרוצים להסתירו?

אם לא רוצים שבן אדם יחשוב על רעיון מסוים, עדיף לא להזכיר אותו כלל. לומר "זה לא נכון שככה וככה" עדיין גורם למוח של השומע לחשוב על "ככה וככה" בטרם הוא דוחה את הרעיון. כדי לשלול משהו, המוח חייב להבין קודם את ההיגד החיובי ורק אחר כך לדחות אותו. לכן, שיחה רצופה בשלילות עלולה דווקא להחדיר לאדם מחשבות על מה שאתם מבקשים שיימנע ממנו.

מה ניתן ללמוד בנושא שכנוע והעברת מסרים?

המסקנה המרכזית היא שהשלילה איננה רק מחיקה של רעיון, אלא פעמים רבות דווקא מעלה את הרעיון לתודעה. אם רוצים להסתיר רעיון, כדאי להתרחק אזכורו, אפילו לא בשלילה. אם רוצים לרמוז על משהו מבלי לומר אותו ישירות, אפשר להשתמש בניסוחים של "אל תחשוב ש" או "ברור שאני לא חושב ש", וכך להעביר בעדינות את המסר הנסתר.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחד מהעקרונות בנושא של שכנוע והעברת מסרים ואיך להעביר מסרים ואיך לשכנע, והרעיון הולך כך כל פעם שהמוח שומע איזה משפט והסברתי את זה בהקשרים אחרים אני אסביר את זה עוד פעם עכשיו בהקשר אחר, כל פעם כשהמוח שומע משפט שומע איזה רעיון הוא מנתח אותו גם כיחידה אחת של המשפט וגם כל חלק בפני עצמו. לדוגמה נגיד שאומרים למוח "אין כאן פילים" מה בעצם אמרנו? שאין כאן פילים, אוקי אבל מצד שני כאשר אמרנו למוח "אין כאן פילים" המוח גם חשב על המילים "אין פה" גם חשב על המילה "אין" גם חשב על המילה "פה" וגם חשב על המילה "פילים" ועל כל אחת מהן הוא חשב בנפרד ובנוסף לכל זה הוא גם חשב על זה שאין כאן פילים.

אז עוד פעם אמרנו לבן אדם "אין כאן פילים" הוא חשב על זה שאין כאן פילים אבל עברה לו עוד מחשבה בראש על מה פירוש המילה "אין" מה פירוש המילה "פה" ומה פירוש המילה "פילים" וגם כמובן שהוא חשב מה זה "אין פה" והוא גם חשב מה זה "פה פילים" וגם הוא חשב מה זה "אין פה פילים". בקיצור את כל הווריאציות המוח חשב ומזה הוא גיבש את המסקנה הסופית לגבי מה משמעות המשפט "אין פה פילים", מה זה בעצם אומר? זה בעצם אומר שכאשר שוללים איזה רעיון אז תוך כדי השלילה שלו אנחנו בעצם מזכירים את הרעיון עצמו.

זאת אומרת שאם לדוגמה נגיד אומרים "אף פעם לא היה פה חשמלאי" אז אוטומטית הבן אדם ששומע את זה, מה אמרנו לו שאף פעם לא היה פה חשמלאי אבל מצד שני הוא שמע את המילים "היה פה חשמלאי", זאת אומרת שהכנסנו לו לראש מחשבה שהיה פה חשמלאי למרות שבעצם אמרנו לו "לא היה פה חשמלאי". עכשיו הדבר הזה יכול לשמש בכמה דרכים אז קודם כל בא נחדד את העניין בגדול יש דברים שאפשר להגיד אותם בצורה פוזיטיבית ובצורה נגטיבית, אפשר להגיד לבן אדם "לך תעשה ככה וככה" ואפשר להגיד לבן אדם "אל תעשה ככה וככה" לדוגמה אפשר להגיד לו "תשמור על השקט" אפשר להגיד לו "אל תרעיש", אפשר להגיד לו "אתה צריך ללמוד" ואפשר להגיד לו "אסור לך לא ללמוד.

לכאורה אותו דבר אבל ויש לזה המון היבטים ועניינים אבל כרגע אני מדבר על היבט מאוד ספציפי והוא כדלקמן לפעמים רוצים להעביר למישהו מסר אבל אי אפשר להגיד לו את מה שחושבים או אי אפשר להגיד לו את זה בצורה פורמאלית, או צריך אפילו לגרום לו לחשוב שחושבים את ההפך מהדבר עצמו מה שבאמת חושבים אבל עדיין רוצים להגיד לו את זה, אז מה עושים? במקרה כזה בעצם אפשר להעביר למישהו מסר דווקא בדרך השלילה נגיד שאנחנו רוצים שהילד ילך לשחק שהוא לא ילך ללמוד, אנחנו רוצים שהוא ילך לשחק ולא ילך ללמוד אבל אי אפשר להגיד לו "לך תשחק" צריך גם ללכת ללמוד אבל אנחנו רוצים שהוא גם ישחק, אז אם נגיד לו "לך ללמוד" אמרנו לו ללכת ללמוד.

אז אם אנחנו לדוגמה נגיד לו "היום אתה לא יכול לעשות מה שבא לך וללכת לשחק לך תלמד", מה אמרנו לו בעצם? "מה שבא לך זה ללכת לשחק" בעצם אמרנו לו "אל תעשה ככה וככה" אמרנו לו לא לעשות את זה ובעצם אמרנו לו לעשות את זה, בעצם הקפצנו לו למודעות את מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה למרות שאמרנו לו "אל תעשה". עכשיו אם הבן אדם "המחויב שלו" העוגן שלו של זה ששומע אותנו הוא לעשות את מה שאמרנו לו אם אמרנו לו "אל תלך לשחק" הוא לא ילך לשחק אבל אם המצב של אותו שומע אם הוא ירצה ללכת לשחק הוא ילך לשחק וזה לא כל כך קשור למה אנחנו אומרים לו אז במקרה כזה אם אנחנו נגיד לו לדוגמה "תלך ללמוד" אז השכחנו ממנו את זה שהוא רוצה לשחק אבל אם נגיד לו "אל תלך לשחק" הזכרנו לו את זה שהוא רוצה ללכת לשחק והוא דווקא ילך לשחק.

אותו דבר נגיד רוצים למכור ללקוח איזה מוצר ואנחנו רוצים שהוא יקנה דווקא את המוצר השני אבל אנחנו צריכים להגיד לו שיקנה את המוצר הראשון אז אפשר להגיד לו "תקשיב תקנה את המוצר הזה" את המוצר שאנחנו צריכים להגיד לו לקנות אבל אם אנחנו בכלל רוצים שהוא יקנה את המוצר השני אז אפשר להגיד לו "אתה יודע אל תקנה את המוצר ההוא ששם שככה וככה תקנה את זה ואת זה". עכשיו שימו לב עוד פעם מה לנסח איך לנסח זה אני כרגע פחות נכנס לזה אבל הרעיון הוא שגם כשאומרים למישהו אל תעשה משהו או "אל תחשוב על פיל ורוד" בעצם גרמנו לו לחשוב על פיל ורוד ולכן הרבה פעמים כשרוצים להגיד משהו ואי אפשר להגיד אותו נגיד כולם רוצים להגיד שהמלך עירום, כולם רוצים להגיד שהמלך מושחת נניח שהקיסר דופק אותנו, אוקי אז מה עושים ואי אפשר להגיד את זה למה כי אנחנו בדאעש ודאעש יוריד לנו את הראש.

מה עושים? אז מה שעושים אומרים את זה על דרך השלילה "אתה יודע הטיפשים חושבים שהמלך עירום" משהו כזה או "מה נראה לך שאני חושב שהמלך עירום מה פתאום תראה את הבגדים החדשים של המלך" רגע אבל המלך באמת עירום אין לו בגדים חדשים. אוקי ולכן בעצם אפשר להעביר מסרים דווקא להגיד לא ובעצם להתכוון לכן וכו' ואותו דבר צריך לשים לב גם מהכיוון ההפוך שלפעמים לא רוצים להגיד משהו וכשלא רוצים להגיד משהו או כשרוצים שמישהו לא יחשוב על משהו או שהוא לא יעשה משהו צריך להשתדל לא להזכיר את הדבר הזה גם לא בדרך נגטיבית. זאת אומרת אם אתה לא רוצה שהילד ילך לשחק אל תגיד לו "אל תלך לשחק" כאילו תגיד לו "לך ללמוד" כי כשאתה אומר לו "אל תלך לשחק" אתה מזכיר לו את האופציה שהוא ילך לשחק.

עוד פעם הכל תלוי בהקשר הכל תלוי בעניין לפעמים גם דווקא "כן אתה רוצה ללכת לשחק, לשחק אל תלך", עוד פעם הכל תלוי בהקשר אבל לשים לב לזה שלפעמים עדיף בהנחה שרוצים להסתיר דבר מסוים גם לשלול אותו זה לא מספיק טוב, כי למה כי כששוללים משהו תוך כדי ששוללים אותו בעצם מזכירים אותו וברגע שהזכרנו אותו ברגע שאומרים "זה לא נכון שהוא ככה וככה" אז אמרת שהוא ככה וככה אומנם אמרת שזה לא נכון אבל אמרת גם "ככה וככה" ותוך כדי שהמוח של הבן אדם מנתח "רגע זה לא נכון שככה וככה" הוא גם צריך לחשוב שזה "ככה וככה" בצורה פוזיטיבית כדי לשלול את זה אחר כך שזה לא נכון, בשביל להגיד שזה לא נכון משהו מסוים הוא היה צריך להבין שזה כן נכון ואז לשלול את זה שזה לא נכון.

ולכן צריך לשים לב לא בטעות להעביר מסר כביכול "אבל אמרתי לו לא לעשות למה הוא עשה?" כי אמרת לו את זה בצורה ששתלת לו את המחשבה שזה נכון למרות שאמרת לו שזה לא נכון. אוקי אותו דבר גם אתם מהצד של השומעים או המשמיעים המשתכנעים או אלו שמנסים לשכנע אותו צריך לשים לב כשמישהו אומר לכם משפט הרבה פעמים הוא אומר שזה לא נכון ככה וככה הוא בעצם חושף מה שהוא חושב כי אם זה לא נכון למה אתה צריך להגיד לי שזה לא נכון, כאילו אולי אתה חושב שזה כן נכון לכן אתה צריך להגיד לי שזה לא נכון יכול להיות כזה דבר, אם ברור לך שזה לא נכון למה אתה אומר לי את זה. זה היבט אחד זאת אומרת בגלל שהוא דיבר בצורה נגטיבית כמו שהיה ראש ממשלה אחד שאמר "אני לא נוסע לארה"ב כי אני יש לי סכסוך אישי עם ברק אובמה", אוקי אדוני אם אין לך סכסוך אישי עם ברק אובמה למה אתה צריך להגיד שאין לך סכסוך אישי עם ברק אובמה על ראש הגנב בוער הכובע.

אוקי אפשרות אחת, אפשרות שניה היא שימו לב שכשהוא אומר משפט כשמישהו אומר משפט והוא אומר "אני לא ככה וככה" אולי הוא מנסה להגיד שהוא כן ככה וככה, כמו רב שאומר "אין לי גאווה אני לא גאוותן" אולי הוא מנסה להתגרות בזה שאין לו גאווה, "אני אף פעם לא ככה וככה" אולי הוא מנסה לעשות את ההפך דווקא במה שהוא אמר. אוקי ובקיצור שלא יעבדו עליכם.
NLP, מניפולציה על אנשים, לרמות אנשים, ליצור חיסרון, יצירת חיסרון, הגדלת חיסרון, יצירת רצון, הגדלת רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות שכנוע, לרמות אנשים, טכניקות שכנוע
NLP, מניפולציה על אנשים, לרמות אנשים, ליצור חיסרון, יצירת חיסרון, הגדלת חיסרון, יצירת רצון, הגדלת רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות שכנוע, לרמות אנשים, טכניקות שכנוע
... במצבים שבהם הם חושבים שהם כבר מילאו את רצונם באופן מלא. איך לשכנע אנשים לעשות משהו? יצירת חיסרון פסיכולוגי מניפולציות פסיכולוגיות על אנשים איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא חושב שיש לו? שיטות שכנוע אפקטיביות כיצד להגדיל רצון של אדם? ...
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
... אליעד כהן מסביר כיצד ניתן ליצור רגשות חיוביים או שליליים כלפי משהו או מישהו בעזרת שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, התניות ומניפולציות פסיכולוגיות. הגישה המרכזית שהוא מציג היא שיטה של שכנוע הפוך או התניה הפוכה. לפי שיטה זו, במקום לנסות לשכנע את ...
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
...נכון ואי אפשר להגיד לו את מה שרוצים להגיד לו או בהנחה שזה נכון אבל לא רוצים להגיד לו את זה בצורה ישירה אלא רוצים להגיד לו את זה בצורה עקיפה, אז עוד פעם אז מה שצריך לעשות זה לקחת את מה שרוצים להגיד לו וכל בן אדם צריך לשאול את עצמו את השאלה הבאה באיזה היבטים המשפט הזה יכול להיות נכון? ואת ההיבטים האלה להגיד. אני אסביר למה אני מתכוון, נגיד שרוצים להגיד למישהו הדירה הזאת טובה עבורך זה מה שרוצים להגיד לו, עכשיו יכולות להיות שתי סיבות או כמה סיבות למה שלא נרצה להגיד לו את זה as is כפי שזה, סיבה ראשונה...
איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
...אם מישהו נגיד אומרים לו: תקנה את המוצר, נגיד הלקוח אומר: אני לא רוצה לקנות את המוצר אז אומרים: תקנה את המוצר. מישהו אומר לו אל תקנה, מישהו אומר לו כן תקנה, מילה מול מילה. אבל אם מישהו אומר לו: תקנה את המוצר ומישהו אומר לו: אל תקנה את המוצר, אז עוד פעם זה מילה מול מילה. אבל אם מישהו אומר לו תקנה את המוצר ומישהו אומר לו בשום פנים ואופן אל תקנה את המוצר, מי נשמע יותר בטוח בעצמו? ברור שמי שאמר בשום פנים ואופן אל תקנה את המוצר. בא נגיד שמישהו אומר: אל תקנה את המוצר ומישהו בתגובה אומר לו: אתה חייב, אתה...
NLP, איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? איך לגרום למישהו לעשות משהו? הפסקת עישון, איך שותלים מחשבה? לתכנת את התת מודע, לשתול מסרים, איך לשכנע את התת מודע?
NLP, איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? איך לגרום למישהו לעשות משהו? הפסקת עישון, איך שותלים מחשבה? לתכנת את התת מודע, לשתול מסרים, איך לשכנע את התת מודע?
...להגיד לו באופן ישיר תקשיב, לעשן זה רע כי..., אתה אומר אוקי, אני רוצה שהוא יבין שלעשן זה רע כי לעשן גורם..., מה גורם לעשן? נזק בריאותי נגיד. אוקי, אז מה בעצם אנחנו צריכים לעשות, שני דברים, אחד לגרום לו להבין מעצמו שעישון גורם נזק בריאותי, שתיים שזה אפשר לחשוף אותו בצורה זאת או אחרת למידע, אפשר גם את זה להסביר, לדוגמה נגיד שאין לו מידע הוא לא יודע את זה, מה עושים? חושפים אותו למידע מקביל הבריאות של האדם תלויה בחומרים שהוא מכניס לגוף, תלוי באיכות האוויר שהוא נושם, תלוי ברעלים שיש במזון וחברות המזון...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
...הרעיון הוא לא להתנגד ישירות למה שהוא מאמין בו, אלא לעטוף את התפיסה שלו בהגזמה מסוימת, כך שהוא עצמו יחפש את דרך האמצע. זהו תהליך של הצגת סתירות פנימיות תוך שימוש באותו עיקרון שהוא מאמין בו. לדוגמה, אדם שחושב שהוא צריך להיות עשיר כדי להיות מאושר, אפשר לקחת את זה לקצה ולומר לו: אתה צודק, כל עוד אין לך מיליונים אתה חסר ערך, אין שום דרך שתוכל לחיות חיים טובים בלי כסף. כאשר זה נאמר בצורה מוקצנת, האדם עשוי להתנגד לאבסורדיות שבדבר ולהתחיל לחשוב שאולי הוא כן יכול להיות מאושר גם עם פחות כסף. דוגמאות היסטוריות...
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
...שכל עובדה יכולה להיות גם פירוש. הוא מדגיש את החשיבות של המילים בהבאת אדם למקום של שינוי מנטלי. לדוגמה, כשמישהו טוען שאני סובל, ניתן לשנות את התפיסה על ידי שינוי מילים, כמו האם אתה נהנה מזה?, ובכך לגרום לאדם לחשוב על ההסבל בצורה שונה. כיצד נוכל לשפר את יכולת השכנוע שלנו בעזרת שפת גוף? אליעד מדבר גם על היכולת להתנהל במכירה או שכנוע בצורה שהיא אינסטינקטיבית, שבה כל מילה ופעולה שנעשית מציינת כוונה מסוימת. הכוונה היא לפתח את המיומנות שמאפשרת לשים לב למילים ולאופן שבו הן משדרות את הכוונה. איך נוכל להבין...
ניתוח שיטות שכנוע, דוגמאות לשתילת מחשבות, מניפולציות של מחזירים בתשובה, שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה, טריקים להחזרה בתשובה, שמירת מצוות, אמיתות התורה, ניתוח וידאו
...אז אולי הם קיימים. זוהי מניפולציה, כי גם אי - היכולת להפריך משהו לא מוכיחה שהוא נכון. הוא מציין כי משפטים כמו אתה יכול להוכיח שלא? נשמעים הגיוניים במבט ראשון, אך למעשה יש בהם כשל לוגי. עצם השאלה האם אתה יכול להוכיח שזה לא נכון? כבר גורמת לאדם להרגיש שאולי הוא טועה או חסר יכולת להפריך את הטענה, ובכך היא משכנעת אותו לקבל את הטענה מבלי שתהיה לה הצדקה אמיתית. למה חשוב להבדיל בין היגיון אישי להיגיון מוחלט? אליעד כהן מסביר כי אנשים משתמשים במשפטים כמו זה נראה לך הגיוני? כאילו מה שהגיוני לאדם הוא בהכרח...
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
...באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע? מהי הדרך היעילה ביותר לשיווק ומכירת מוצר? הדרך היעילה ביותר לשיווק מוצר או שירות היא להציע ללקוחות הפוטנציאליים להתנסות במוצר או שירות ללא כל דרישות מוקדמות. מדובר בהסרה של כל חומה או מניע בדרך של הלקוח, כמו דרישות להשאיר פרטי קשר, תשלום מראש, או הגבלת זמן. הדרך הבסיסית ביותר היא פשוט לאפשר ללקוחות להשתמש במוצר בחינם ולהרגיש את יתרונותיו קודם שמבקשים מהם להתחייב. כוחה של התנסות חינמית כאשר אדם מקבל מוצר או שירות בחינם, והם עונים על הצרכים שלו או מציעים לו ערך אמיתי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מניפולציות פסיכולוגיות, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מניפולציות פסיכולוגיות, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לתת שירות טוב ללקוח לקוחות משמיצים בגוגל להצליח בשכנוע עקיף בעד ונגד nlp לגרום לאנשים nlp שימוש בבחורות בפרסומות בטלוויזיה מוצר יחודי להתמודד עם לקוח בעייתי למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך שיווק פרובוקטיבי איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? טיימינג של שכנוע עקיף לשכנע מישהו להצביע למפלגה איתור צרכים עם לקוח לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים מי צריך עוד לקוחות? להצליח לשכנע אנשים פחד לעשות מניפולציות לשכנע אנשים להאמין לך למה לאתר את צרכי הלקוח? הרצון הפנימי של הלקוח חוויית אמון איך אנשי מכירות עושים מניפולציות? למכור עם אנרגיה למכירות שתילת מחשבות למה חשוב למכור את עצמך ללקוח? לשלוט בתת מודע תהליך של שכנוע המוצר יקר לשכנע בחור לרצות אותך איך לטפל בהתנגדויות לקוח? רטוריקה ניהולית איזה חומר שיווקי להכין ראשון? לקוח של המתחרים לאיזה לקוח למכור קודם? באז שיווקי לשכנע ילד לעשות שיעורי בית מתי להציג ללקוח? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? מוטיבציה לאנשי מכירות לגרום ללקוח לקנות מוצר לגרום למישהו להתגרש מאשתו לגרום למישהו להרגיש חבר שלך להיות יועץ של הלקוח מסרים שכנועים מוצרים אוטומטים להתמודד עם לקוחות בעייתיים יצירת אמון באמצעות איש מכירות כמו רובוט מה התפקיד של השיווק? להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות לתכנן את הכנת חומרי השיווק להתנגד לבקשה של לקוח לקבל את ההצעה של הלקוח למכור ידע העלאת מחיר ללקוחות להבין לקוחות אנשי מכירות בראיון עבודה האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? שכנוע גלוי או שכנוע סמוי למה לא לתת הנחה ללקוח? קורס לאנשי מכירות לתת ללקוח אפשרויות גרועות לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני לשכנע ילד לאכול ירקות לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים ליצור תוכן שיווקי לגרום למישהו להפסיק לחזר אחריך למכור עם חשק ליצור אמון עם האקסית לגרום למישהו להתרחק באיזה מילים להסביר ללקוח? טראומות של לקוח לקוח לא רוצה לקנות למכור עם ביטחון עצמי התמודדות עם מוצרים מתחרים לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר לשכנע אנשים לאהוב אותך שיווק ללקוחות מה לעשות כשאין לקוחות? פיתוח מיומנויות ראפור למה הלקוח מעדיף להתכתב? שימוש במילים של הלקוח חוסר הסכמה עם לקוח הלקוח מחליט מכנה משותף עם לקוח לשכנע מישהו להצביע בלי איש מכירות הסוד להצליח במכירות רצון לקבל מהלקוח כוונת שכנוע איך לשכנע שאתה מומחה? לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים שיפור יכולת שכנוע יכולת רטורית איך ליצור קרבה עם לקוח? הכנסת עיזים למשא ומתן כמה לשלם על מוצר? לשכנע בעל מקצוע סודות השכנוע וההשפעה של אובמה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, שיווק, מכירות בנושאי מניפולציות פסיכולוגיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2344 שניות - עכשיו 19_10_2025 השעה 09:34:44 - wesi28