אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מסרים שיווקים ✔מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מסרים שיווקים, nlp חינם, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, NLP התניה, ראפור, NLP להורים, לשכנע ללכת לטיפול, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, חוקים בשכנוע והשפעה, אסטרטגיות משא ומתן, ללמוד למכור, שיטות nlp, לשכנע מורה, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, הצלחה במכירות, מניפולציה, להתראיין לטלוויזיה, NLP סרטונים, עקרונות ה nlp, לשכנע אישה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע בן אדם, nlp שיטת טיפול, יחסי ציבור, לשכנע שכנה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע גבר להיות איתך, קורס nlp, לשכנע מישהו, NLP אימון אישי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע לקנות מוצר, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1:05:12מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
מה זה שיווק שותפים ולמה הוא יכול להתאים לכם?

אליעד כהן מסביר ששיווק שותפים הוא מודל עסקי לגיטימי שבו אדם משווק מוצרים של עסקים אחרים דרך האינטרנט ומקבל אחוזים על כל מכירה שהוא מבצע. שיווק שותפים אינו שונה במהותו מעבודת מכירות רגילה שבה איש מכירות מקבל אחוזים מהמכירה, רק שכאן העבודה מתבצעת באופן עצמאי וללא צורך להגיע פיזית למקום העבודה.

לדוגמה, אם יש עסק שמוכר מצלמות, במקום להיות שכיר שמקבל משכורת לפי שעה פלוס אחוזי מכירות, בשיווק שותפים אתם תעבדו מהבית, תשווקו את המוצר אונליין ותקבלו אחוזים גבוהים יותר על המכירות שלכם. המודל הזה מתאים במיוחד למי שמעוניין בעצמאות עסקית או כהכנסה נוספת.

איך לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלכם באינטרנט?

הנקודה המרכזית שאליעד כהן חוזר עליה שוב ושוב היא שבסופו של דבר אנשים לא קונים מוצרים, אלא קונים את התחושה הטובה שהמוצר אמור לספק להם. אנשים לא באמת מעוניינים במוצר עצמו, אלא בתחושת הסיפוק, הביטחון, האושר או ההצלחה שהמוצר יגרום להם להרגיש.

אליעד נותן דוגמה ממכירת סדנה לירידה במשקל בשיטת NLP. הוא מסביר שאנשים לא באמת מעוניינים בסדנה עצמה וגם לא בטכניקת ה - NLP, אלא בתוצאה הסופית שהסדנה אמורה להעניק להם. לכן, כאשר ניגשים לכתוב דף נחיתה או מסר שיווקי, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין בדיוק מה הלקוח הפוטנציאלי מחפש. למשל, האם הוא מחפש להרגיש בנוח עם גופו, להיראות טוב יותר, למצוא בן זוג, להצליח בעסקים או משהו אחר. רק אחרי שמזהים את הרצונות העמוקים של הלקוח, אפשר לפנות אליו בצורה מדויקת ולהציג לו את המוצר שלכם כהפתרון המושלם שיספק את התחושה שהוא רוצה.

איך כותבים מסר שיווקי שמוכר?

אליעד כהן מדגיש שהטקסט השיווקי הוא בסך הכל כלי תקשורת שמטרתו לתקשר עם הגולש או הלקוח הפוטנציאלי. המפתח לכתיבת מסר שיווקי אפקטיבי הוא להבין קודם כל מי הוא האדם שעומד מאחורי המסך. כדי לעשות זאת, יש לבצע מחקר עומק, להיכנס לפורומים וקבוצות, ולקרוא מה אנשים כותבים בנושא. למשל, אם מוכרים סדנה לירידה במשקל, צריך לבדוק בגוגל ובפורומים מה הבעיות שאנשים מציגים, מה הם כותבים שמפריע להם, ומה הם רוצים להשיג.

אחרי שבונים רשימה מסודרת של הצרכים והרצונות האלה, אפשר להתחיל לבנות את המסר השיווקי סביב הרצונות האלו. לדוגמה, אם מזהים שאנשים רוצים לרדת במשקל כדי להרגיש יותר בנוח בבגד ים בים, המסר השיווקי יפנה בדיוק לרצון הזה ויציג את הסדנה כדרך המהירה והטובה ביותר להשיג זאת.

מה לכתוב בדף נחיתה ואיך למשוך את תשומת הלב של הגולש?

אליעד כהן מדגיש שהדרך הכי טובה לכתוב דף נחיתה אפקטיבי היא לתת לגולש טעימה אמיתית מערך המוצר. הוא ממליץ לא למלא את הדף רק בהבטחות ריקות או סיסמאות, אלא באמת לתת משהו בעל ערך שהגולש יוכל ליהנות ממנו מיד. למשל, אם מוכרים אופניים מיוחדים, אפשר להציג בדף נחיתה הדרכה קצרה על יתרונות האופניים או על האופן שבו אפשר לתחזק אותם בצורה קלה.

בנוסף, אליעד ממליץ להשתמש בטכניקה שבה המסר מתומצת בשורות הראשונות של הטקסט, כאשר בשורות הבאות ניתן לפרט יותר. כך אפשר למשוך גם את מי שרוצה מידע מהיר וגם את מי שמחפש מידע מפורט.

האם שיווק צריך להיות אגרסיבי או מתון?

אליעד מציין שאין שיטה אחת שהיא הכי טובה, אלא שיש מקום לשתי השיטות בהתאם למצב וללקוח. לפעמים מסר אגרסיבי וישיר יפעל טוב יותר, ולפעמים מסר מתון ושקט יעשה את העבודה. הכל תלוי בגולש ובסיטואציה, ולכן הדרך הטובה ביותר לדעת איזו שיטה מתאימה היא לנסות את שתיהן ולראות מה עובד.

לדוגמה, לפעמים תספיק אמירה קצרה וישירה כמו "אתה חייב לקנות את זה עכשיו!" כדי לגרום למישהו לרכוש מיד, ולפעמים יש צורך בטקסט ארוך יותר שמסביר את כל היתרונות כדי שהגולש ישתכנע. הכל תלוי בקהל היעד ובמצב הנוכחי שלו.

איך להצליח בשיווק לאורך זמן?

אליעד כהן מסביר שאנשים רבים מחפשים "נוסחה מהירה" למכור, אבל הוא מדגיש שנוסחאות כאלה בסופו של דבר לא עובדות לאורך זמן, כי כולם מתחילים להשתמש בהן ואז הן מאבדות מהאפקטיביות שלהן. לכן, עדיף להשקיע במחקר אמיתי, להכיר את המוצר ואת השוק שלכם לעומק, ולהציע ערך אמיתי לגולשים. הוא גם מדגיש שאם אתם באמת רוצים להצליח לאורך זמן, אתם חייבים באמת להאמין במוצר שלכם, ולדעת שהוא באמת יכול לעשות טוב לאנשים. אם המטרה שלכם היא רק "לעשות כסף מהיר" בלי לתת ערך אמיתי, כנראה שתתקשו להצליח.

אליעד מדגים זאת באמצעות דוגמה של אופני שטח, ומסביר שכדי למכור אותם יש ללמוד היטב את היתרונות הייחודיים של הדגם הספציפי ולשווק את היתרונות האלה במדויק. רק מי שיודע להציג את הערך של המוצר בצורה אמיתית ומשכנעת יצליח למכור בצורה עקבית לאורך זמן.

הטיפ המרכזי של אליעד כהן להצלחה במכירות ושיווק באינטרנט

הטיפ המרכזי שאליעד נותן למי שרוצה להצליח בשיווק ובמכירות באינטרנט הוא להפסיק לחשוב במונחים של "איך אני מוכר?" ולהתחיל לחשוב במונחים של "איך אני עושה טוב לאנשים?". כאשר נקודת המוצא שלכם היא לעשות טוב ללקוח ולתת לו ערך אמיתי, המכירות יבואו באופן טבעי וקל יותר. אנשים מרגישים כאשר מנסים למכור להם, וכאשר הם מרגישים שמישהו באמת מנסה לעזור להם, הם הרבה יותר פתוחים לקנות.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מסרים שיווקים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מסרים שיווקים, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ביקורות שליליות של לקוחות מה המוצר שלך? למכור בכל מחיר שיווק לטווח הארוך לקוח מתעקש לקבל מחיר למכור בשיחת טלפון ראיון עבודה לאנשי מכירות לגרום ללקוח לשתף אותך לתכנן את הכנת חומרי השיווק ניתוח משפך שיווקי לשכנע בחורה טיפול בהתנגדויות לקוח מראש איך להציג ללקוח שירות? לשכנע מישהו לא להתנגד להצעה שלך לגרום למישהו לא להיות תלותי בך לשכנע מישהו למכור מוצר איך לקוח מפרש את התמחור? לנתח חומרי שיווק של המתחרים לשדר ללקוחות תזמון הצגת המחיר ללקוח לגרום למישהו להפסיק לעשן תהליכי שכנוע לגרום למישהו לרצות לתת לך לדבר עם הלקוח בשפה שלו להישמע מתנשא כלפי הלקוח איך לא לשתול מחשבה שלילית? להוביל את הלקוח לקוח עצבני לקוחות שסומכים עליך דיבייטינג האם ניתן לתת אמון מחדש אחרי בגידה? הפחדה של לקוח אנשי מכירות להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח איך לרמוז ללקוח? אמצעי שכנוע צריך או רוצה מול לקוח באפשרותך להשפיע על אנשים לגרום למישהו לא לפחד לאהוב אותך למכור ידע ליהנות לעבוד במכירות איזה חומרי שיווק ליצור? המשמעות של לתת הנחה ללקוח תסריט שיחה עם לקוח רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים לתגמל אנשי מכירות ראפור רע לשכנע אנשים אחרים ממי לא ללמוד nlp? שיווק תכנים מקצועיים לקוח משקר סרטון שיווקי אסטרטגיה שיווקית ניתוח טקסט משכנע איזה חומר שיווקי להכין? לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך לגרום למישהו להסכים להיפרד תוכנית להכנת חומרי שיווק לטפל בהתנגדות לקוח שיווק מצוין למכור מוצר גרוע איך למכור בטלפון? סוגים של משא ומתן לגרום למישהו לא לאהוב משהו משימות של איש מכירות איך למכור מוצר זול ופחות טוב? לרכוש מוצר יקר לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה דרישות במשא ומתן לשכנע את הלקוח לקנות איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? הזדהות אישית למה ראפור רע? למכור בשפה של הלקוח אני לא מצליח למכור למכור מוצר כשאתה לא במיטבך התנגדויות מכירות בטלפון בקשות של לקוח פיתוח מוצרים לשתול מחשבות ללקוח לגרום ללקוחות לרצות לרכוש תהליך שיווקי הוכחה לשווי שוק של מוצר למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו לשכנע מישהו לקבל טיפול איך להצליח במכירות? ייעול תהליכי המכירות לתמחר מוצר ביוקר לגרום למישהו לא להיקשר רשימת חומרי שיווק להגן על עצמך משתילת מחשבות הלקוח רוכש את המוצר האם המוצר מתאים ללקוח? אפשרות לשכנע לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים לגרום למישהו באופן אקראי להצליח לשכנע אנשים מניפולציות של מחזירים בתשובה לגרום למישהו להודות שניצחת למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא להשפיע, דיבייטינג, אימון מכירות בתחום מסרים שיווקים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8984 שניות - עכשיו 10_11_2025 השעה 11:32:52 - wesi28