אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מרגיש שהמוצר יקר ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מרגיש שהמוצר יקר, אומנות הפרזנטציה, כיצד לשכנע אנשים, כושר שכנוע ושינוי עמדות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, התנגדויות במכירה, דרכים לשכנע אנשים, טכניקת nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, דיבייט, להשפיע על אנשים, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, הדרכת אנשי מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע גבר לחזור, לשכנע לקוחות בטלפון, איך לשכנע את עצמי ללמוד, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע ילדים, טיפים לאנשי מכירות, להצליח למכור, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע את הלקוח, טריקים לשכנוע בטקסט, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP עצמי, איך לשכנע את עצמך, NLP תבניות, לשכנע בחורות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, התנגדות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את אשתי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מרגיש שהמוצר יקר, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מרגיש שהמוצר יקר, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו לחשוב כמוך לכתוב בהצעת המחיר ללקוח לקוחות קשים לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית לקוח שלא תמיד משלם האם למכור כמה מוצרים? לקוח מבקש הנחה לגרום למישהו לחשוב עליך לשכנע אנשים לתת ללקוח אפשרות לחלץ לאחור במשא ומתן שיווק בשוק תחרותי לשכנע מישהו להפליל את עצמו הפקת חומר שיווקי להגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות אני לא מצליח לשכנע ראפור טוב עמלת מכירות של המוכר שכנוע חזותי ליצור קרבה עם לקוח מניפולציות של מנהיגי כתות לקוח ממש לא מבין את התמחור איך לתאם פגישה עם לקוח? להתמודד עם מוצרים מתחרים טיפול בהתנגדות לקוח שיחה יוצאת עם לקוח לשכנע שופט בבית משפט רצונות במשא ומתן עזרי מכירה לאיש מכירות לקוח עצוב סוגסטיה ושתילת מחשבות לגרום ללקוחות להמליץ עליך להתיש את הלקוח לשכנע גבר ליצור לקוח חוזר לחשוף ללקוח את המחיר לגרום למישהו לא להאמין באמונה תפלה סלוגן שיווקי לשכנע לקוח מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? לשכנע אותו שאת צודקת לשכנע את האקסית לחזור אליך לקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה... לשכנע מישהו למכור מוצר איך ליצור צורך ללקוח? הפחדה של לקוח ליצור הזדהות רגשית חזקה חשיבות האיכות עבור הלקוח יצירת לחץ על הלקוח לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות לגרום ללקוחות לחזר אחריך ליצור קמפיין שיווקי לא מאמין במוצר למדוד את ביצועי מנהל השיווק שכנוע בפרסום להציג ללקוח הנחה על מוצר לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות איך לשכנע דתי? איך למכור חוסר ידיעה? להתעלם משאלה של לקוח מניפולציות של ביבי נתניהו איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לגרום למישהו להתאהב בך בדייט התאמת המוצר לרצון להיות nlp master practitioner לא רוצה לרמות לקוח אסטרטגיות שכנוע התנגדות של הלקוח לקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון לשכנע משוגעים אסטרטגיית שיווק טובה לגרום למישהו לעשות משהו לגרום למישהו לייסורי מצפון לשכנע את התת מודע איזה חומרי שיווק חייבים להכין? תהליך מכירות לשכנע גבר לחשוב מעצב מוצר להיכנס לתת מודע לגרום למישהו להיות יותר חכם איך למכור עם אנרגיה? מסרים לתת מודע לבחור את הלקוחות תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות לגרום למישהו להתחייב לך איך לעודד עובדים למכור יותר... לשכנע משוגע לשכנע לקוח שלך לקנות למכור למינימליסט מוצרי יוקרה ניסוח יותר משכנע לגרום למישהו לא להתנגד שיווק והעלאת מחירים ללקוחות נקודת המבט של הלקוח לשכנע מישהו האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? ניהול משא ומתן עם אויב ההשפעה של אובמה למכור שירותים יקרים למכור ללקוח מוצר גרוע חרדת ביצוע של אנשי מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, תת מודע, קואצ'ר בתחום מרגיש שהמוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0156 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 10:28:06 - wesi28