אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מרגיש שהמוצר יקר ✔איך להיות שלם עם התמחור שלך? איך להיות שלם עם המחיר שלך? איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח, איך להרגיש בנוח עם המחיר שלך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מרגיש שהמוצר יקר, טיפול בהתנגדות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, שכנוע ומכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע את האשה, דמיון מודרך nlp, NLP טיפול בחרדה, התנגדות במכירה, NLP ביקורת, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, מניפולציות בטקסט, להתמודד עם התנגדות מכירה, שכנוע עצמי, מסרים לתת מודע, ייעוץ לאישי ציבור, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע לקוח לקנות, שיטת ה nlp, להשפיע על אנשים, לשכנע בחורה לצאת איתי, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע אנשים לתרום, לשכנע בחורה לצאת איתך, nlp עבודה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, nlp שיטת טיפול, ייעוץ רטורי, NLP עצמי, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפול בשיטת nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להיות שלם עם התמחור שלך? איך להיות שלם עם המחיר שלך? איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח, איך להרגיש בנוח עם המחיר שלך? איך להרגיש בנוח לבקש כסף? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך להרגיש בנוח עם תמחור גבוה? איך להרגיש בנוח לבקש הרבה כסף? איך להרגיש בנוח להעלות מחירים? איך להרגיש בנוח לבקש יותר כסף? איך להיות רגוע עם המחיר שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך למכור מוצר יקר, איך להעלות מחירים? איך לתמחר מוצר ביוקר?
וכאן אסביר, איך להיות שלם עם התמחור שלך? איך להיות שלם עם הכסף שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך להיות שלם עם המחיר שלך? איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח? ובמילים אחרות, איך באפשרותך להיות שלם עם הסכום / המחיר / התשלום שאותו אתה מבקש מהלקוח שלך, עבור המוצר / שירות שלך?

והתשובה לכך היא, שקודם כל צריכים לדעת, שלא בטוח שאתה יכול להיות שלם עם המחיר שלך ויתכן שבאמת אין לך אפשרות להיות שלם עם המחיר שלך. מה כן? כן יש אפשרות לעזור לך להיות שלם עם המחיר שלך, כשזה כן אפשרי. אבל לא בהכרח שזה אפשרי. אז איך להיות שלם עם המחיר שלך?

והתשובה היא, שכדי שתוכל להרגיש בנוח עם המחיר שלך, לשם כך צריכים להבין למה אתה לא שלם עם המחיר שאתה מבקש מהלקוח שלך? כי לזה יכולות להיות המון סיבות שונות. ובהתאם לסיבות, בהתאם לכך צריכים למצוא פתרון לכל מקרה לגופו.

וכאן אסביר סיבות שונות, למה יכול להיות שאתה לא שלם עם המחיר שאתה מבקש מהלקוח שלך.

אפשרות 1 - אתה חושב שהלקוח יכול לרכוש את אותו המוצר יותר בזול במקום אחר.

אפשרות 2 - אתה חושב שהלקוח לא באמת צריך את המוצר הזה וחבל על הכסף של הלקוח. ואתה לא מרגיש בנוח לקחת מהלקוח כסף שהוא לא באמת צריך אותו.

אפשרות 3 - אתה חושב שהלקוח יכול לרכוש מוצר אחר אפילו ביותר יקר, אבל שהמוצר האחר יותר יתאים לו. ומשום כך, ללקוח לא שווה לרכוש את המוצר הזה במחיר הזה.

אפשרות 4 - אתה חושב שהמוצר הזה מתומחר בצורה לא נכונה. לדוגמה, עלות הייצור מאוד זולה ויש רווח מאוד גדול כתוצאה מהתמחור היקר. ולדעתך, זאת גנבה ובקשה לא מוסרית, להרוויח הרבה כסף על הלקוח. כי הרווח כאן מאוד גדול וניתן למכור את המוצר בהרבה יותר זול.

אפשרות 5 - אתה חושב שללקוח אין את הכסף לשלם על המוצר הזה. ושבגלל שהלקוח ירכוש את המוצר הזה, לא יהיה לו כסף לדברים אחרים שלדעתך יותר חשובים מהמוצר הזה.

אפשרות 6 - אתה חושב שהלקוח טיפש והוא רוכש את המוצר מסיבות לא טובות ולא מוצדקות. ואתה בעצם מנצל את הלקוח וגורם לו לנזק.

אפשרות 7 - אתה חושב שהלקוח לא מבין את הנזק שיגרם לו מכך שהוא מבצע עכשיו את הרכישה. ובעתיד הוא יגלה שהעסקה הזאת לא באמת טובה עבורו.

אפשרות 8 - אתה חושב שהלקוח לא מבין את המוצר מספיק טוב. ושהלקוח חושב שהמוצר יותר טוב, ממה שהוא באמת. ואם כך, הרי שאתה מטעה את הלקוח.

אפשרות 9 - אתה חושב שאתה לא היית רוכש את המוצר הזה, מכל מיני סיבות.

אפשרות 10 - אתה חושב שבגלל שהלקוח ירכוש את המוצר הזה, יגרמו לו כל מיני נזקים כאלו ואחרים.

אפשרות 11 - אתה חושב שאתה מנצל את הלקוח בתהליך הרכישה, מסיבות שונות.

אפשרות 12 - אתה חושב שלא הגיוני שאתה תבקש כל כך הרבה כסף, מסיבות שונות.

אפשרות 13 - אתה חושב שאם תבקש הרבה כסף, אז יכול להיגרם לך נזק מזה. לדוגמה, ללקוח יהיו יותר ציפיות ממך והלקוח יבוא אליך יותר בתלונות וכיו"ב.

אפשרות 14 - אתה חושב שאם תמכור ביוקר, אז אולי יגרם לך נזק לשם שלך ולתדמית שלך בעיני הלקוח שירכוש או בעיני אנשים אחרים.

אפשרות 15 - אתה חושב שאנשים עשירים, הם אנשים רעים.

אפשרות 16 - אתה חושב שאסור לקנות בזול ולמכור המון ביוקר, כי זה ניצול וכיו"ב.

אפשרות 17 - אתה נזכר בטראומה שיש לך, שניצלו אותך או שרכשת מוצרים יותר מידי ביוקר והתחרטת עליהם. ואתה לא רוצה לעשות לו רע, כמו שאתה לא היית רוצה שיעשו לך רע.

אפשרות 18 - אתה חושב שלבזבז כסף זה רע. ובעיניך המוצר הזה הוא בזבוז כסף.

אפשרות 19 - אתה חושב שבאופן כללי מי שרוכש את המוצר הזה, הוא טיפש ושהוא רוכש אותו מסיבות לא נכונות.

אפשרות 20 - אתה חושב שאם תבקש הרבה כסף, זה יגרום ללקוח לא לרצות לרכוש ממך עוד מוצרים נוספים.

אפשרות 21 - אתה חושב שאם תמכור ביוקר, זה יכול לגרום ללקוח או למישהו אחר, לחשוב עליך כל מיני מחשבות רעות.

אפשרות 22 - אתה חושב שאם תמכור ביוקר, זה יכול לגרום לך עצמך, לחשוב על עצמך כל מיני מחשבות רעות.

וכמובן שאפשרי להמשיך כאן עוד רשימה ארוכה, עם דוגמאות ופירוט.


אז איך להתמודד עם זה? אז כמו שניתן להבין, קודם כל צריכים להבין, למה אתה מרגיש לא בנוח לבקש עוד כסף? למה אתה מרגיש לא בנוח לבקש העלאה במשכורת? למה אתה מרגיש לא בנוח להעלות מחיר? וכיו"ב. ורק בהתאם לכך להחליט מה הפתרון הנכון עבורך.

ומה בטוח נכון? בטוח נכון, שעצות של כל מיני יועצים עסקיים כאלו ואחרים, יכולות לא להתאים לבעיה הספציפית שלך ויכולות לגרום לך ליותר נזק מתועלת. כי כאשר נותנים לך עצה, שלא מתאימה לבעיה שלך, הרי שיכול להיגרם יותר נזק מתועלת. ועיקר החידוד כאן, הוא להראות שיש המון סיבות אפשריות לכך שאתה לא מרגיש בנוח לבקש את הכסף שאתה מבקש. ולכן צריכים להבין מה הבעיה, לפני שמציעים לה פתרון.

וברמת העיקרון צריכים לדעת, כי תמחור ולדעת כמה כסף לבקש, אלו נושאים שצריכים לדעת ללמוד אותם ולחקור אותם. כי הם מצד אחד פשוטים, מצד אחר מורכבים. ויש בהם המון שיקולים כאלו ואחרים. ואם לדוגמה אין לך מושג איך הגעת למחיר שאתה מבקש, או אם לא ברור לך התמחור שלך, או אתה לא יודע להסביר ללקוח את התמחור ואתה לא יודע איך להסביר ללקוח את המחיר וכיו"ב, או אם יש לך כל מיני אמונות כאלו ואחרות בנושאים שונים, כגון אמונות לגבי כסף, אמונות לגבי העולם, אמונות לגבי אנשים עשירים, אמונות לגבי ניצול, אמונות לגבי טוב ורע וכיו"ב, הרי שכל הדברים האלו עשויים להשפיע על האם תרגיש בנוח עם המחיר שאתה מבקש.

לכן לסיכום: אם אתה רוצה להרגיש בנוח עם המחיר שאתה מבקש, צריכים להבין למה אתה לא מרגיש בנוח עם המחיר שאתה מבקש. ולפי זה להמשיך להבין מה הפתרון שיהיה הכי נכון עבורך, כדי שאתה תוכל להרגיש בנוח עם המחיר שאתה מבקש. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו.
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות איך להתמודד עם התחושה שהמוצר יקר מדי? ... הלקוח שלו, ושהמוצר נמכר במחיר לא הוגן. מה גורם לאיש המכירות לחשוב שהמוצר יקר? הסיבה העיקרית לכך שאיש המכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי, היא התפיסה שלו לגבי הפער בין עלות הייצור לבין המחיר שבו המוצר נמכר ללקוח. לדוגמה, אם עלות הייצור ... איש המכירות אינו בעל השליטה על קביעת המחיר והוא מתמודד עם תחושה שהוא מרמה את הלקוח. מדוע איש מכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי? לעיתים, התחושה שהמוצר יקר נובעת מהפער שבין עלות הייצור למחיר המכירה. לדוגמה, אם מוצר עולה לייצור שקל ונמכר ...
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
... יקר שקיים אצלו. המוכר הוא שכיר ולא קובע את המחיר, לכן אין לו אפשרות להוזיל את המחיר למרות שהוא מרגיש שהמוצר יקר מדי. אליעד מביא דוגמה מהתוכנית יצאת צדיק, שבה מתקן מכונת כביסה גבה 500 שקלים על תיקון שכלל לא ביצע ...
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
...המחיר? במקרים בהם המוצר לא שווה את המחיר בעיני הלקוח, או שאין לו יתרונות שמצדיקים את עלות המוצר, אליעד מציין כי המוכר צריך לשקול אם כדאי לו להוריד את המחיר או להוסיף תועלות כדי להפוך את העסקה לאטרקטיבית יותר. אם לא ניתן להוריד את המחיר או להוסיף תועלות, יתכן ויהיה על המוכר להימנע ממכירה. הסיכום הכללי העיקרון הבסיסי שמבקש אליעד להעביר הוא: אל תעשה הנחות או שינויים במחיר מבלי להבין קודם אם המוצר שלך באמת יקר. תתחיל בשאלה האם המוצר שלך באמת יקר, ולאחר מכן תוכל להסביר את היתרונות או הצרכים של הלקוח...
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
...יקר לא שאת תסבירי למה זה לא יקר, את הבנת כשמישהו אומר זה יקר לי יש כמה גישות גישה אחת אומרת אוקי בא נסביר לו למה זה לא יקר למה זה טוב למה זה פה למה זה שם אבל הכיוון הכללי צריך להיות שהוא יגיד למה זה יקר למה אתה אומר שזה יקר למה אתה חושב שזה יקר ולמה אתה חושב שזה לא יעזור לך למה אתה חושב שלא צריך את זה לא משנה שהוא הוא יצטרך להסביר כדי לשים את נטל ההוכחה עליו. יותר קשה אם את מתחילה להסביר לדוגמה למה זה לא יקר נטל ההוכחה עליך עכשיו את כאילו שמה לו ואז הוא אומר רגע מה שהיא אומרת זה נכון או לא נכון...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
...למה ביחס לכסף שיש לי זה הרבה כסף מה זה ביחס למה. ש: ביחס לכסף שיש לך. אליעד: ביחס למחירים בעולם מה זה זה. ש: לא השאלה איזו תועלת זה נותן לך. אליעד: עוד פעם מישהו אומר יקר לי מה אינסטינקטיבית אתה צריך לעשות. ש: אולי להכיל אותו. אליעד: נכון זה יקר אני מסכים שזה יקר מה לעשות רגע ומה הרפלקס הוא אומר יקר לי. ש: למה אתה מצפה?. אליעד: מצפה למחיר אחר. ש: ולאיזה מוצר אתה מצפה? אליעד: לאותו מוצר במחיר אחר, למה אתה מצפה? לזה במחיר כזה. ש: במחיר כזה והוא אומר לך כבר אומר את המחיר ישר הכל. אליעד: כן אתה אומר...
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
...המון כסף. עושה ללקוח רע, לקחת את מעט הכסף שיש לו, ולתת אותו למישהו שמתעשר על חשבון המצוקה של הלקוח. וכן, אם הלקוח יחשוב שאתה תוכל לחיות טוב, גם אם תמכור לו ביותר זול, הלקוח גם ישנא אותך וגם ירצה לא לרכוש ממך. ולכן, לתמחור יש המון משמעות, גם מבחינת של איך הלקוח מבין את סיבת התמחור ולמה התמחור גבוה בעיני הלקוח. ולכן אסור שהלקוח יחשוב שאתה גנב וכיוב. כן לגיטימי שהלקוח יחשוב שהמוצר שלך מאוד איכותי, ולכן הוא עולה המון כסף ושלמרות זאת המוצר לא מתאים לו. אבל אסור שהלקוח יחשוב עליך דברים רעים בגלל התמחור...
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
...אומר שזה יקר לך? מהו המחיר שאתה מוכן לשלם? האם אתה חושב שמה שאני מציע לא שווה את המחיר? האם יש משהו שהיית מצפה לקבל מהמוצר ולא קיבלת? אם הלקוח אומר שמחיר המוצר גבוה בהשוואה למקום אחר, מומלץ לשאול אותו מה בדיוק הוא ראה במחיר הזול יותר, ולהסביר את היתרונות של המוצר המוצע בהשוואה למתחרים. אם הלקוח לא מבין את יתרונות המוצר, חשוב להבהיר לו את כל התועלות שהוא יכול לקבל ממנו, ולהסביר את הערך המוסף. במקרים כאלה, הלקוח עשוי לחשוב שהוא מקבל אותו מוצר או תועלת במחיר נמוך יותר במקומות אחרים, אך בפועל הוא לא...
התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה?
...מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה? וכאן ניתן עוד נקודת מבט, לגבי איך להתמודד עם לקוח שלא רוצה...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
...של המוצר שלך. אבל אם לדעתך אם הלקוח שלך לא ירכוש את המוצר שלך, גם אם הוא באמת יבין את היתרונות של המוצר שלך, אז: 1 - עליך לנסות לדבר למערכת האמונה של הלקוח. כי באמצעות האמונה אפשרי לשקר את הבן אדם. ואפשרי לשקר את הלקוח ולגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך הרבה יותר טוב, ממה שהוא באמת. ואת זה אפשרי לעשות רק באמצעות אמונה. כי עם שכל ואמת? אי אפשר לשקר. כן אפשרי לשקר באמצעות דמיון ואמונה. אז אם ברצונך לשקר את הלקוח שלך, ולגרום לו להאמין שהמוצר שלך יותר טוב ממה שהוא באמת, אז עליך לעשות זאת באמצעות אמונה....
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות?
...אחריות ארוכה ומקיפה יותר. הפחתת סיכון של תקלות או בעיות עתידיות. איכות גבוהה יותר של הרכבה או התקנה. כאשר היתרונות הללו מודגשים היטב, קל יותר ללקוח להבין מדוע הוא צריך לשלם יותר, ומדוע המחיר הגבוה משתלם לו בטווח הארוך. איך לתמחר מוצר כך שיהיה קל יותר למכור אותו ביוקר? כשמוכר מבין שמוצר מורכב מערכים רבים מעבר לרכיביו, הוא יכול גם לתמחר אותו בהתאם. קל הרבה יותר להצדיק מחיר גבוה כאשר המוכר מודע ליתרונות ולערכים הנוספים שהוא מספק. תמחור גבוה מראש אינו רק מגדיל את הרווח, אלא אף מסייע ללקוח להבין שהמוצר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להיות שלם עם התמחור שלך? איך להיות שלם עם המחיר שלך? איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח, איך להרגיש בנוח עם המחיר שלך? איך להרגיש בנוח לבקש כסף? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך להרגיש בנוח עם תמחור גבוה? איך להרגיש בנוח לבקש הרבה כסף? איך להרגיש בנוח להעלות מחירים? איך להרגיש בנוח לבקש יותר כסף? איך להיות רגוע עם המחיר שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך למכור מוצר יקר, איך להעלות מחירים? איך לתמחר מוצר ביוקר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מרגיש שהמוצר יקר, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מרגיש שהמוצר יקר, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך למכור נכון ולהרוויח יותר... כוונות שכנוע איתור צרכים של לקוח מאוכזב למי יותר קל למכור? איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איזה יעדי מכירות להציב? התועלת של הלקוח מהמוצר ניהול משא ומתן עם עובדים איך לפרוץ לתת מודע? למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו שיטות השכנוע של ביבי נתניהו לקוח מכחיש שהוא שלח פניה לקוחות סרק טכניקת שיווק להגן על עצמך משתילת מחשבות כימיה עם לקוח בקשות של לקוח חצוף איך להסביר מוצר יקר? לשכנע מישהו להודות לקוח מעדיף להתכתב איך לגרום למישהו לקנות? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? השווי האמיתי של המוצר איש מכירות תותח שימוש בבחורות בפרסומות בטלוויזיה למה קשה לי למכור ללקוחות? איך להשפיע על רגש? לגרום ללקוח להאמין במוצר שיווק ללקוחות חדשים לעבוד עם לקוח משוגע לקוחות מתלוננים בגוגל השפעה על אנשים מכירות ושירות למה אני לא מאמין במוצר שלי? איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון? שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים איך המחיר משפיע על הלקוח? כתיבה שיווקית מנהל כאיש מכירות להתעקש עם הלקוח איך לגרום למישהו להתמכר אליך? טעויות בשיווק למה מנהל צריך להיות איש מכירות? לקבוע מחיר של מוצר מניפולציות בזוגיות אסטרטגיות שכנוע איך משכנעים לקוחות? איך לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי? לקוח לא רוצה לשלם מראש איך לעשות שיווק באינטרנט? מוצר ברמה גבוה לגרום ללקוח להחליט לקנות שיווק פרובוקטיבי לגרום למישהו לשמוח לנהל שיחה משכנעת מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? מניפולציות קורונה שיטת שיווק איך למצוא לקוחות? לשכנע מישהו שיש סיבה לשכנע ילד ללמוד המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה מבצע מכירות כריזמה במכירות לפגוש את הלקוח אופי של אנשי מכירות לקוח קשה מאוד לקוחות במהירות לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח פגישת מכירות הכנת מידע על המוצר להציע הצעה נגדית ללקוח להבין את הלקוח ניהול משא ומתן עסקי איך לשכנע מצביעים להצביע לך? ליצור סנכרון עם הלקוח טיפול בהתנגדות לקוח למכור ללקוחות את המוצר למכור שירות גרוע איך למכור עם אנרגיה למכירות? חייב לעשות איתור צרכי לקוח מוצר רווחי לגרום למישהו לקבל טיפול טעויות בתהליך שכנוע לקוח איך לבחור את הלקוח? איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? איך לשכנע בוחרים להצביע לך? איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק? איך למכור בלי ביטחון עצמי? לרכוש את המוצר הבעת הזדהות עם התנגדות nlp למתקדמים האם המוצר יקר ללקוח? אחריות על מוצר איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר יכולת שכנוע לגרום למישהו לא לעשות משהו לגרום למישהו לשכנע בלי איש מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, משא ומתן, לקוחות בתחום מרגיש שהמוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.3750 שניות - עכשיו 05_10_2025 השעה 10:13:20 - wesi28