אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מרגיש שהמוצר יקר ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מרגיש שהמוצר יקר, NLP דימוי עצמי, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP טיפול אישי, לשכנע שופט, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, להצליח במכירות, לשכנע אנשים בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, סודות השיווק, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע בחורה לצאת איתך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, סודות המשא ומתן, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, הדרכת מכירות, איך לשכנע אנשים להגיד כן, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, nlp לצפייה, NLP טכניקות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, טיפול בהתנגדויות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שפת גוף, שיטות לשכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך לשכנע בנות, איך לשכנע לקוח לקנות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לאנשי מכירות, איך לשכנע לקוחות, לשכנע פירוש,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מרגיש שהמוצר יקר, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מרגיש שהמוצר יקר, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לבחור את הלקוחות מדידת ביצועי מנהל שיווק מוצרים זולים יכולות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק לדבר עם לקוח בצורה נכונה תמחור מוצרים ושירותים טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות להציג מראש את המחיר ללקוח לדבר עם התת מודע מוח של איש מכירות ראיון עבודה לאנשי מכירות לקוחות ממליצים באינטרנט להשקיע בלקוחות לשכנע מישהו להבין האם nlp מומלץ? מוצר בחינם לקוחות מתלוננים עליך לשכנע מישהו לא לנסות הקמת מערכת מכירות לשכנע שאנשים משתנים להתמודד עם לקוח ששואל לשכנע מישהו להרגיש טוב איך יוצרים שכנוע עצמי? מיינדסט של איש מכירות מומחה לגרום למישהו להרגיש חזק טעויות במשא ומתן הבנה של לקוח את התמחור למכור מוצר חדש אסטרטגיית שיווק טובה הפחדה של לקוח איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? חוק סימון מוצרים התאמת המוצר לצורך של הלקוח להגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות יכולת ללמד מישהו למכור לגרום למישהו להפסיק להאמין באלוהים מתנגד לרכישת מוצר להשפיע על אחרים לגרום למישהו לא לשכוח אימון אנשי מכירות טעויות בשכנוע לגרום לאנשים לטעום מהמוצר ראפור עם התת מודע לגרום ללקוח לסגור עסקה האם יש נוסחה לשכנע לקוחות? בתוך התת מודע לקוחות שרוצים מחיר יקר לשכנע ילד ללמוד ליצור לקוחות חוזרים למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? יעוץ שיווקי שיטת מכירות מאפיינים טכניים של מוצר כסף לבקש על מוצר ליצור ללקוח רצון חדש לגרום למישהו להסיר אחריות איך לעשות מניפולציות של ביבי נתניהו? איך לגרום למישהו לא לעשות? איזה סל מוצרים להחזיק? להישמע חכם בעיני הלקוח איך למכור את עצמך? תכונות של איש מכירות להציע ללקוח מחיר בטלפון השיווק של ביבי נתניהו מוצר קשה למכירה הדרכת מכירות צוות מכירות יתרונות מוצר להשיג מכירות מוצר שלקוח אחר לא רצה באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח? איך לקנות מוצר? אינטרס של לקוח לגרום ללקוח לא לעזוב אותך להיות מנהל מכירות להפוך את הלקוח לחבר איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? לקוח אחר לא היה מעוניין לחזור בך במשא ומתן לגרום למישהו להקשיב להערות שלך לקנות מאנשי מכירות לפעמים לקוח לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך תיעדוף משימות של איש מכירות לגרום למישהו לפתח ביטחון עצמי איך לסרב ללקוח? ביבי נתניהו כאיש מכירות לגרום למישהו להודות בגניבה תכנון משפך שיווקי איך להציג ללקוח מוצר? הכאב המקורי של הלקוח שאלות ראיון עבודה מכירות איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? מודל תגמול לאנשי מכירות איך לשכנע את האקס? מצגת שיווקית איך לשתול מחשבה? טיפול בהתנגדויות הלקוח לגרום למישהו לאהוב אותך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תת מודע, הדרכת מכירות, לשכנע בנושא מרגיש שהמוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.9375 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 10:27:29 - wesi28