אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה משא ומתן ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, משא ומתן, nlp הדרכה, לשכנע את ההורים, מיומנות מכירה, זיהוי מניפולציות בטקסט, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, לימוד nlp, NLP הסבר, NLP פיקאפ, nlp לימודי, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, NLP עובד, מיומנויות שכנוע, טיפול בהתנגדויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע לקוח לקנות, קורס מכירות, nlp להורדה, לשכנע אנשים לקנות מוצר, ניתוב לשוני פיזיולוגי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, NLP עיגון, איך לשכנע בוויכוח, איך לשכנע את הלקוח, לימוד nlp בחינם, איך ליצור הזדהות, התנגדויות לקוח, פרסומות, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, שתילת מחשבות, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, מיומנות רטורית, טיפים לאנשי מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מכירות ושכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: משא ומתן, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, משא ומתן, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? איתור הצרכים של הלקוח מסע הלקוח איך לשכנע את הלקוח? לגרום למישהו לאהוב את החיים נגד nlp לקוח שמפר הסכמים איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום? הזדהות מלאה שיווק לשוק חדש לשכנע אקס לקוח ששואל הרבה שאלות לשכנע מישהו לא לנסות לגרום למישהו להרגיש טיפש ראיון עבודה לסמנכל מכירות לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף לשכנע ילד לא לצעוק לעבוד נכון עם לקוחות איך לרמוז ללקוח? ליצור ללקוח כאב איך לגרום למישהו להאמין לשקר שלך? להתמודד עם התנגדויות לקוח סוגים של פגישות מול לקוח למכור מוצר יקר ביחס למתחרים להעביר נושא מול התנגדות לקוח איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? להביע הזדהות עם ההתנגדות למכור תפקיד לגרום למישהו לא לפחד לאהוב אותך השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות לגרום למישהו לאהוב את עצמו בלי תנאים מניפולציה רעה בחירת הלקוחות שלך למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? רצונות במשא ומתן לגרום ללקוח לשתף אותך איך למכור בלי ביטחון עצמי? לגרום למישהו להיות חבר שלך איך עובד התת מודע? לעשות את הלקוח מאושר חבילות מוצרים להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע סוגים של חומרי שיווק מקצועיים עקרונות שירות לקוחות למכור את עצמך ללקוח שיווק ישיר סוגים של מניפולציות המוצר הכי זול על חשבון הלקוח איך לא לשכנע? לגרום למישהו לומר את האמת ניתוח רטורי האם ללמוד nlp? למה חשוב לעשות שיווק? התקציב של הלקוח להשקיע במכירות או בשיווק הרמוניה עם לקוח nlp לימוד עצמי מוצר רווחי הגדלת מכירות ללקוחות טריקים לשכנוע בטקסט האמון של הלקוח nlp סוגסטיה לגרום למישהו להאמין תכנון יעדי מכירות פיתוח מיומנויות ראפור nlp master זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי איך לשפר את המשפך השיווקי? לקוח רוצה התחייבות על תוצאות למכור נדלן שיווק מוצרי יוקרה לגרום למישהו לכעוס על עצמו שיווק בפייסבוק ליהנות לעבוד במכירות ללמוד דיבייט למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? מכירות עם AI מה הלקוח רוצה? לגרום למישהו לחשוב שהוא טועה לשכנע מישהו להצביע איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר שימוש בנשים בפרסומות לעבוד במכירות בקלות מסרים סמויים בפרסומות להשפיע התועלת של הלקוח מהמוצר לעשות ייסורי מצפון ללקוח לגרום למישהו לחזור אליך לעשות איתור צרכי לקוח לגרום ללקוח לרצות לקנות אסטרטגיית שיווק למתחילים שיטות השכנוע של מנטורים למכירות למכור מכוניות ניסוח משכנע להציג ללקוח מחיר מוצר למכור ללקוח מוצר גרוע הזדהות עם לקוח האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, מומחה שיווק, הדרכת מכירות בתחום משא ומתן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.4531 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 02:50:38 - wesi28