אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נישה שיווקית ✔בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, נישה שיווקית, אסטרטגיות משא ומתן, לשכנע את חברה שלך, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, פרסומות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות של לקוח, הדרכה אישית, איך לשכנע את הבעל, לשכנע פירוש, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שתילת מחשבה, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, הגדלת המכירות, מומחה מכירות, שינוי הרגלים nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, לנתח טקסטים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, nlp שיטת טיפול, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, אימון nlp, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP פיתוי, NLP שיטות, מאמן עסקי, קורס דמיון מודרך, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדויות במכירות, איך לשכנע את חברה שלך, NLP פיקאפ,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
וכאן נדבר על בידול עסקי. מה זה בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? ואיך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? מה זה בידול עסקי טבעי? ועוד.

אז קודם כל נסביר, מה זה בידול עסקי. ובידול עסקי פירושו, שאתה מבדל את העסק שלך מעסקים אחרים. מבדל מלשון הבדל / להבדיל. דהיינו, אתה גורם ללקוח שלך להבין, במה העסק שלך שונה מעסקים אחרים. אתה גורם ללקוח שלך להיות מסוגל להבדיל, בינך לבין עסקים אחרים. כמו שאני לדוגמה עשיתי גם כאן מצא את ההבדלים שמסביר באופן ספציפי הבדלים ספציפיים ביני לבין אחרים. אז בידול עסקי פירושו, להסביר ללקוח שלך על ההבדלים שבין העסק שלך לבין עסקים אחרים כדי שהלקוח יוכל להבדיל בינך לבין עסקים אחרים.

אז האם צריך בידול עסקי כדי להצליח? אז ברמת העיקרון, התשובה היא שזה תלוי. לפעמים חייב לעשות בידול עסקי ולפעמים לא צריך לעשות בידול עסקי. ובמה זה תלוי? אז לשם כך צריך להבין למה צריך בידול עסקי ומה המטרה של הבידול העסקי?

ובעיקרון כדי למכור, צריך לגרום ללקוח לרצות לקנות. וכדי שהלקוח ירצה לקנות, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש ממך. אבל יש כאן עוד נקודה חשובה שצריכים להתבונן בה.

כדי שהלקוח ירצה לרכוש ממך את המוצר, כמה החלטות הוא צריך לקבל? בדרך כלל, הוא צריך לקבל לפחות החלטה אחת והיא שהוא רוצה את המוצר. אבל לפעמים הוא צריך לקבל עוד החלטה והיא שהוא רוצה לרכוש את המוצר הזה דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

וכאשר אתה רוצה לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז בעצם אתה חייב בידול.

ונסביר: נניח שאתה מוכר עגבניות בשוק. ונניח שאתה מוכר עגבניות באיכות ממוצעת כמו של שאר הבסטות בשוק. ואתה מקבל חשיפה ממוצעת כמו שאר הבסטות בשוק. ואתה מוכר את העגבניות במחיר ממוצע כמו שאר הבסטות בשוק. במקרה כזה לדוגמה, אתה לא צריך בידול עסקי. כי במקרה כזה, אתה מוכר ללקוחות אקראיים / לקוחות מזדמנים, מכירה ממוצעת, במחיר ממוצע, מוצר ממוצע, ברווח ממוצע. ובמקרה כזה לדוגמה, אתה לא צריך בידול עסקי.

ולמה אתה לא צריך בידול עסקי? כי יש מספיק לקוחות שנחשפים לעסק שלך, שרוצים לקנות עגבניות ושלא באמת אכפת להם ממי הם קונים, כי עבור לקוח אקראי / לקוח מזדמן, הכל פחות או יותר אותו הדבר. ולכן אתה לא צריך בידול לעסק שלך.

מי כן צריך בידול עסקי? תשובה: מי שהלקוח שלו צריך להחליט לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. לדוגמה, נניח שהעסק שלך ממוקם במקום יותר רחוק משאר העסקים. למה שהלקוח ירצה להגיע דווקא אליך? מה יש לך שאין למתחרים שלך? האם אתה יותר זול? האם הבידול שלך, הוא המחיר הזול שאתה מוכר את המוצר? למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? לשם כך צריך בידול עסקי.

ואם אתה רוצה למכור במחיר יותר יקר מאשר שאר המתחרים שלך, האם במקרה כזה הלקוח שואל את עצמו, למה לרכוש דווקא ממך ולא לרכוש מהמתחרים שלך יותר בזול? אם כן, אתה צריך בידול עסקי.

ואם אתה מוכר במחיר של כולם, אבל אתה רוצה לעשות כסף יותר מהמתחרים שלך, לשם כך אתה צריך למכור יותר מאשר המתחרים שלך. לשם כך אתה רוצה שאנשים ירצו לרכוש דווקא ממך, כדי שיקנו ממך יותר מאשר המתחרים שלך. לשם כך, אתה צריך בידול עסקי. אתה צריך לגרום ללקוח שלך להבדיל בינך לבין עסקים אחרים לבין המתחרים שלך.

אז מי צריך בידול עסקי? תשובה: מי שקהל היעד של הלקוחות שלו, צריכים להחליט, לא רק שהם רוצים את המוצר, אלא רוצים לרכוש דווקא ממנו. אם הלקוחות שלך צריכים לבחור דווקא בך ואם הם לא ירצו לרכוש דווקא ממך, אז הם לא ירכשו ממך, אז אתה חייב בידול עסקי. אבל אם הלקוחות שלך מזדמנים ולא באמת אכפת להם ממי הם קונים ומבחינת הלקוח שלך, ההחלטה העיקרית שלו, היא, שהוא צריך את המוצר וזהו ולא אכפת לו ממי לקנות, אז אתה לא צריך בידול עסקי.

ואיך עושים בידול עסקי? אז יש בזה המון עניינים, אבל ברמת העיקרון צריכים להתאים את הבידול העסקי לקהל היעד שלך. דהיינו, אתה צריך קודם כל להבין מי קהל היעד שלך, מי אתה רוצה שירכוש ממך, מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך.

ואחרי שברור לך מי קהל היעד שלך. עכשיו תשאל את עצמך, איזה סיבות יכולות להיות ללקוחות הפוטנציאלים שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. ובהתאם לזה, צריך לבנות את הבידול העסקי.

לדוגמה: נניח שאתה שונה מהמתחרים שלך, ב 10 דברים. אבל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, קהל היעד שאתה רוצה שירכוש ממך, הוא ירכוש ממך דווקא בגלל 3 סיבות מתוך ה 10 הבדלים שיש בינך לבין עסקים אחרים. במקרה כזה לצורך העניין, אתה צריך ליצור בידול עסקי, לא באופן כללי שידבר על 10 ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך, אלא בעיקר על 3 ההבדלים שיגרמו ללקוחות שאתה רוצה שירכשו ממך, להפוך להיות הלקוחות שלך.

אוסיף ואומר, שלפעמים אתה לא צריך לעשות בידול עסקי, כי יש לך בידול עסקי טבעי, גם בלי שתעשה משהו מיוחד. לדוגמה, נניח שאתה חנות הירקות היחידה בשכונה. אז במובן מסוים, יש לך בידול עסקי טבעי, שהוא שאתה החנות ירקות היחידה שיש בשכונה. והיתרון שלך על כל שאר המתחרים שלך, הוא שאתה נמצא בשכונה ושאף אחד אחר לא נמצא בשכונה.

במילים אחרות, לפעמים, יש דברים במציאות שהם לכשעצמם סוג של בידול עסקי ויתרון תחרותי שיש לך על פני המתחרים שלך, גם אם לא תיצור במיוחד בידול עסקי.

למרות שגם אם אתה היחיד בשכונה והיתרון שלך הוא הקרבה לבית, עדיין הגיוני שתעשה קמפיין שנקרא "הכי קרוב לבית", דהיינו, שתזכיר ללקוחות שלך, שבעצם אתה החנות הכי קרובה לבית שלהם. כדי להזכיר להם את הבידול העסקי שלך.

לסיכום: מי שמבחינתו להיות עסק ממוצע ללקוחות ממוצעים ברווח ממוצע במחיר ממוצע וכולי, הוא לא צריך בידול עסקי. אבל מי שרוצה שהלקוח שלו ירצה לרכוש דווקא ממנו ולא ממישהו אחר, הוא חייב לעשות בידול עסקי כנ"ל. וכמובן שיש בזה עוד המון מידע שניתן לקרוא עליו כאן בידול עסקי וגם כאן משפך שיווקי וגם כאן קהל יעד וכולי.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: נישה שיווקית, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, נישה שיווקית, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח שואל בשיחת הטלפון לקוח שלא עומד בהסכמים לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור למכור מנייה בהפסד למכור גם מוצרים פגומים להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות למה לא לעשות ראפור? להציג ללקוח מחיר זול לשכנע בחורה סוגים של שכנוע מה הכי קשה לשכנע? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? המניפולציה של הפחד מוצרים משלימים לתאר מוצר איך לעשות מניפולציה על לקוחות? לבנות אמון עם לקוח קריירה במכירות לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית לשכנע מישהי להתאהב בך ההתאמה של המוצר לצורך שלך תפישת העובד כלקוח טעויות של מנהלי שיווק ומכירות לשכנע פקיד האם להסתיר מידע מהלקוח? לא שלם עם המוצר מיתוג מוצר יקר שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים טיימינג של שכנוע עקיף הדרכת אנשי מכירות מתחילים איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? איך לתכנן מסע לקוח? מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? שכנוע אנשים שיווק בשוק תחרותי מסרים סמויים בפרסומות לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר איש מכירות מקצועי הרצון של הלקוח אגרסיביות כלפי לקוח איך להפוך ליד ללקוח? לקוח שמפר חוזה שקרים במכירות איך לשכנע את עצמך? שכנוע ישיר לקנות ולמכור מניפולציות שיווקיות איך לגרום ללקוח להרגיש... מוצר של המתחרים לגרום למישהו להיות מיני טיפול בהתנגדויות של לקוח טעויות רטוריות משפך שיווקי גרוע הדרכת מנהלי מכירות אנשי מכירות אנושיים שיווק מצליח זיהוי מסרים לתת מודע איך לנהל משא ומתן על המחיר? לענות ללקוח כמה זה עולה להציג ללקוח שירות לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות התמודדות של אנשי מכירות איך לתת אמון מחדש? המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה להצליח במכירות שכנוע כסף מוצר לקוחות לא טובים מתי להציג את המידע ללקוח? מתי לא ליצור הזדהות? איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? לחץ על הלקוח רעיונות לחומרי שיווק אין מכירות השקעה במכירות כיף למכור למכור שירותי עיצוב פנים השקעה בשיווק שיטות לנהל משא ומתן האם השיווק טוב? איך האדם משתכנע? ניהול משא ומתן על המחיר זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח מכירות ללקוח לשכנע מישהו להיות מוכן איך להתחבר ללקוח? האפשרויות של הלקוח מלחמת המכירות למה חשוב ללקוח מי המוכר? להתאים מוצר לשכנע מישהו להרגיש לא בנוח איכות השיווק הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה דרכי שכנוע מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? לשכנע שאתה מנומס איך למכור בטלפון? להוריד עומס מאיש המכירות למכור מוצר חדש שיפור יכולת שכנוע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, דמיון מודרך, מאמן עיסקי בתחום נישה שיווקית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7656 שניות - עכשיו 08_11_2025 השעה 18:08:44 - wesi28