אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נישה שיווקית ✔בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, נישה שיווקית, איך לשכנע את הבנק, טיפים לאנשי מכירות, סדנת nlp, תשובות בראיון, לשכנע ללכת לטיפול, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע בחורה לצאת איתי, להגדיל מכירות, איך לשכנע אשה להיות איתך, איך לשכנע את עצמי, nlp לימוד חינם, טיפול בהתנגדות מכירות, סודות הרטוריקה, NLP אימון אישי, התנגדות מכירה, nlp לימודי, להתמודד עם התנגדות מכירות, NLP תת מודע, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, סודות ההשפעה הסמויה, דמיון מודרך, לשכנע אנשים לבחור בך, טכניקת nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע אשה להתחתן, ייעוץ פוליטי, התמודדות עם התנגדויות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שיטת ה nlp, איך לשכנע בנים, איך לשכנע את הלקוח, איך לשכנע את הבוס, ניתוח תוכן של טקסטים, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
האם נישה עסקית היא הכרחית להצלחה בעסק?

הנושא של נישה עסקית הוא רעיון מאוד נפוץ בתחום השיווק והעסקים, אך יש בו גם הרבה מיתוסים ושאלות שדורשות תשובות. נישה עסקית מתייחסת להתמקדות בתחום או מוצר מסוים בעסק, למשל, ספר שמתמקד בתספורות לנשים בגילאים 30-50, או מאמן כושר שמתמחה בעבודה עם מתאמנים מתחילים. הרבה אנשים מאמינים שהצלחה בעסק מחייבת התמחות כזו. אליעד כהן טוען שזו לא בהכרח האמת, ועסק לא חייב להתמקד בנישה צרה כדי להצליח.

השוואה בין עסקים נישתיים ורחבים

כדי להבין אם נישה הכרחית או לא, אפשר להשוות בין סוגי עסקים שונים:

- חנות שמוכרת רק ירקות מול סופרמרקט שמוכר ירקות יחד עם מוצרים נוספים כמו בשר, חלב, לחם ומוצרי ניקיון.

- מסעדה שמוכרת רק בשרים מול מסעדה שמציעה מגוון רחב של מאכלים.

- חנות שמוכרת רק כלי בית מול חנות שמציעה גם רהיטים.

לפי התפיסה הרווחת, עסק שמתמקד בנישה אחת אמור להיות מצליח יותר, משום שהוא ממוקד וממתג את עצמו כמומחה בתחום. אבל בסופו של דבר, הצלחת העסק לא תלויה רק בנישה שהוא בחר, אלא במגוון פרמטרים כמו איכות השירות, תמחור, ביקוש בשוק, רמת התחרות והמיקום של העסק.

מה שמוביל אנשים לחשוב שנישה היא חובה?

הסיבה לכך שעסקים רבים מאמינים בנישה עסקית נובעת מהמחשבה שכאשר עסק מתמקד בתחום מסוים, הוא הופך למומחה בו. לדוגמה, אם מטפל מציג את עצמו כמטפל בכל סוגי הבעיות הרגשיות, ייתכן שהלקוחות לא יראו בו מומחה. אם לעומת זאת הוא מתמקד בטיפול בחרדות, הוא יכול להתמחות בנושא, לפרסם תוכן ולקבל מוניטין כמומחה.

אבל לא תמיד זו הדרך היחידה להצליח. יש עסקים כמו סופרמרקטים או מרכזי קניות שיכולים להצליח בגדול, גם אם הם לא ממוקדים בנישה אחת.

האם עסק נישתי מרוויח יותר כסף?

התשובה לשאלה זו היא תלויה במגוון גורמים. עסק נישתי יכול להרוויח יותר אם יש ביקוש גבוה בשוק עבור הנישה שלו, והוא מצליח לבדל את עצמו. לעומת זאת, עסק רחב יכול להרוויח יותר אם הוא מציע מוצרים ושירותים שמכסים מגוון רחב של לקוחות ומצא את הדרך להבדל את עצמו בשוק. אליעד מציע דוגמאות מעשיות להמחשה:

1. חנות עגבניות בלבד: חנות שמוכרת רק עגבניות יכולה להרוויח יותר אם היא מתמחה בעגבניות איכותיות וייחודיות, אך ככלל, חנות שמוכרת רק מוצר אחד תתקשה למשוך מספיק לקוחות.

2. מכירת רכבי יוקרה בלבד: אדם יכול להרוויח הרבה על כל רכב שהוא מוכר, אך סביר להניח שבעסק שמוכר רכבים פשוטים יד שניה בכמות גדולה יהיו הכנסות יותר גבוהות בסופו של דבר.

3. מטפל רגשי כללי מול מטפל לחרדות: מטפל שמתמקד בבעיה מסוימת כמו חרדות יכול לצבור מוניטין חזק יותר ולטפול בצורה עמוקה יותר בבעיה, אולם הוא עשוי להפסיד לקוחות לעומת מטפל כללי שמטפל בכמה תחומים.

מתי כדאי לבחור נישה?

אם המטרה שלך היא לבנות מוניטין חזק ולהיתפס כמומחה בתחום מסוים, אז בחירת נישה עשויה להיות רעיון טוב. לדוגמה, אם אתה רוצה להיות המטפל המוביל בתחום החרדות, התמחות בחרדות בלבד תסייע לך להיות מקודם בתחום ולהתבלט מול אחרים. אבל אם המטרה שלך היא פשוט להרוויח כסף ולא בהכרח להיות מומחה, ניתן להציע מגוון רחב של מוצרים ושירותים.

איך לשלב בין היתרונות של נישה לבין מגוון רחב?

אסטרטגיה טובה היא להתחיל בנישה צרה, לצבור מוניטין ולהתמקד במוצר או שירות אחד. לאחר מכן, ניתן להרחיב את ההיצע בהדרגה:

- מטפל שמתחיל בתחום החרדות, ובהמשך מציע גם טיפול בדיכאון או טיפול זוגי.

- חנות שמתחילה ממכירת כלי בית, ובהמשך מוסיפה גם רהיטים.

- מסעדה שמתחילה בביסטרו בשרים, ובהמשך מוסיפה תפריט דגים.

האם נישה הכרחית להצלחה בעסק?

לסיכום, לא חייבים לבחור נישה כדי להצליח בעסק. כל עסק יכול להרוויח כסף אם הוא מנוהל נכון, גם אם הוא לא ממוקד בנישה צרה. נישה יכולה להיות כלי מצוין למיתוג ולהתמקצעות, אך היא לא חובה לכל עסק.
נישה עסקית - האם היא באמת הכרחית להצלחה?

נישה עסקית היא רעיון נפוץ מאוד בעולם השיווק והעסקים. ישנה תפיסה רווחת שאם אדם רוצה להצליח בעסק, הוא חייב לבחור נישה מסוימת ולהתמקד רק בה. לדוגמה, ספר שמתמקד אך ורק בתספורות לנשים בגילאי 30-50, או מאמן כושר שעובד רק עם מתאמנים מתחילים. אך האם זה באמת הכרחי? האם עסק שלא מתמקד בנישה מסוימת ייכשל? בואו נעמיק בנושא ונבחן את ההיבטים השונים שלו.

השוואה בין עסקים נישתיים לעסקים רחבים

כדי להבין האם נישה היא באמת הכרחית להצלחה, בואו נבחן מספר דוגמאות מהעולם העסקי:
  • מה לדעתכם מרוויח יותר כסף - חנות שמוכרת אך ורק ירקות, או סופרמרקט שמוכר גם ירקות וגם מוצרים נוספים כגון בשר, חלב, לחם ומוצרי ניקיון?
  • מה עדיף - מסעדה שמוכרת רק בשרים, או מסעדה שמציעה גם דגים, פסטות, מאפים ואוכל צמחוני?
  • מי יצליח יותר - חנות שמוכרת רק כלי בית, או חנות שמוכרת גם כלי בית וגם רהיטים?
על פניו, נראה שעסק שמתמקד בנישה אחת אמור להצליח יותר, כי הוא ממתג את עצמו כמומחה בתחום מסוים. אך בפועל, ההצלחה של עסק לא תלויה רק בנישה שלו, אלא בהרבה מאוד פרמטרים נוספים כמו איכות השירות, תמחור, ביקוש בשוק, רמת התחרות, מיקום העסק והאסטרטגיה השיווקית שלו.

מדוע אנשים חושבים שנישה היא חובה?

רבים מאמינים שנישה עסקית היא מרכיב קריטי בהצלחה, מכיוון שהיא מאפשרת לעסק להפוך למומחה בתחומו ולבנות לעצמו מוניטין ייחודי. לדוגמה:

- אם מישהו מציג את עצמו כמטפל לכל סוגי הבעיות הרגשיות, ייתכן שאנשים יתקשו לראות בו מומחה.

- לעומת זאת, אם הוא מתמקד רק בטיפול בחרדות, הוא יכול לכתוב עשרות מאמרים בנושא, לפרסם מחקרים, לצבור המלצות מלקוחות, ובכך למתג את עצמו כאוטוריטה בתחום.

אך האם זה אומר שכל אחד חייב לבחור נישה כדי להצליח? לא בהכרח. ישנם עסקים כלליים שמצליחים מאוד, כמו סופרמרקטים גדולים, מרכזי קניות, חנויות כלבו ואפילו רשתות מזון מהיר שמציעות מגוון רחב של מנות.

האם עסק נישתי מרוויח יותר כסף?

התשובה היא - זה תלוי. עסק יכול להרוויח או להפסיד כסף גם אם הוא נישתי וגם אם הוא רחב. ההצלחה של העסק תלויה בגורמים רבים:
  • האם יש ביקוש גבוה לנישה?
  • האם העסק מצליח לבדל את עצמו?
  • מהי איכות המוצרים והשירות?
  • מהי רמת התחרות בשוק?
  • כמה אנשים מוכנים לשלם עבור השירות או המוצר?
דוגמאות מעשיות

1. חנות עגבניות בלבד - האם חנות שמוכרת רק עגבניות תצליח יותר מחנות ירקות שמוכרת גם גזרים, מלפפונים ובצל? זה אפשרי אם החנות מתמחה בעגבניות ייחודיות, איכותיות במיוחד, עם שירות מעולה ולקוחות שמוכנים לשלם על כך. אך ברוב המקרים, חנות שמציעה רק מוצר אחד תתקשה למשוך מספיק לקוחות.

2. מכירת רכבי יוקרה בלבד - אדם יכול להקים עסק למכירת רכבי יוקרה בלבד, ולמכור כל רכב ברווח של מיליון דולר. מצד שני, עסק אחר יכול למכור מכוניות יד שנייה פשוטות ולהרוויח על כל רכב סכום קטן יותר, אך בזכות הכמות הרבה - להרוויח יותר בסוף החודש.

3. מטפל רגשי כללי מול מטפל לחרדות - מטפל שמציע שירותים למגוון רחב של בעיות נפשיות עשוי למשוך קהל רחב יותר, אך מטפל שמתמקד אך ורק בחרדות יכול להתמחות בתחום בצורה עמוקה יותר, לכתוב על כך מאמרים, להוציא ספרים ולקבל מוניטין חזק כמומחה.

אז מתי כן כדאי לבחור נישה?

נישה עסקית יכולה להיות כלי מצוין אם המטרה היא לבנות מוניטין חזק ולהיתפס כמומחה. אם למשל מישהו רוצה להיות המטפל המוביל בחרדות, יהיה לו קל יותר להתבלט אם יתמקד רק בנושא הזה, יכתוב עליו תוכן רב וישקיע בפרסום ייעודי.

מתי לא חייבים לבחור נישה?

אם המטרה היא פשוט להרוויח כסף, ולא בהכרח להיחשב מומחה, אפשר להציע מגוון רחב של מוצרים או שירותים. אנשים קונים בסופרמרקטים לא כי הם מתמחים בירקות או בבשרים, אלא כי זה נוח ויש להם מבחר.

איך לשלב בין היתרונות של נישה לבין מגוון רחב?

אחת האסטרטגיות הטובות ביותר היא להתחיל מנישה צרה, לצבור מוניטין ולהתמקד בהתחלה במוצר או שירות אחד. לאחר מכן, אפשר להרחיב את ההיצע בהדרגה. למשל:
  • מטפל שמתחיל בהתמקדות בחרדות, ובהמשך מציע גם טיפול בדיכאון או טיפול זוגי.
  • חנות שמתחילה ממכירת כלי בית, ובהמשך מוסיפה גם רהיטים.
  • מסעדה שמתחילה כביסטרו בשרים, ובהמשך מוסיפה תפריט דגים.
המסקנה הסופית

לא חייבים נישה כדי להצליח.

אפשר להרוויח כסף גם בעסק רחב וגם בעסק ממוקד, כל עוד מנהלים אותו נכון. נישה יכולה להיות כלי טוב למיתוג ולהתמקצעות, אך היא לא חובה לכל עסק.
איך להצליח בעסק? איזו חנות לפתוח? איזה מוצר למכור? איזה מוצר לייצר? איך להצליח בעסקים? טעויות של מנטורים עסקיים, מנטור לעסקים, טעויות בהקמת עסק, למה לא חייב נישה עסקית? מומחה לתחום מסוים, במה אתה מומחה? מומחה לכל דבר, מומחה רב תחומי, איך להתמקצע? איך למתג את עצמך כמומחה בתחומך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להפוך את עצמך למומחה? איך לעשות המון כסף? איזה עסקים יותר מצליחים? ייחודיות עסקית, יצירת בידול ייחודי, איך לבדל את עצמי? איך לשווק את עצמי? אימון עסקי, איך למתג את עצמי? איך לייחד את עצמי?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: נישה שיווקית, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, נישה שיווקית, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למכור לאנשי מכירות לא להסתיר מידע מהלקוח איזה שיטת שכנוע עדיפה? למה המוצר מתומחר במחיר הזה? לזהות מניפולציות בשכנוע לשכנע לקוח לחזור לשכנע מישהו לא לאהוב אותך הלקוח לא קונה טיפול בהתנגדות של לקוח אני לא מצליח למכור להיות סמנכל מכירות איך להשפיע על עצמך? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? שיווק לא טוב תכנון יעדי מכירות לגרום למישהו לא להסתיר שיווק למתחילים מוכר מוצר מוצר יוקרה לשכנע ילדים לאכול בריא לשכנע אותו לחשוב שיווק שותפים מוצרים באיכות בינונית לקוחות ממליצים בגוגל לקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה... למכור את עצמך בראיון פחד לדבר עם לקוח למכור את המוצר הטוב ביותר לקוחות משמיצים באינטרנט לשכנע מטופלים להמליץ עליך לגרום למישהו להאמין למשהו איך לא לסרב ללקוח? מה כדאי להסביר ללקוח? להיות איש מכירות יותר טוב לנצח במשא ומתן לשכנע מישהו לספר את האמת לעשות שטיפת מוח ללקוח איתור צרכים של לקוח כמה הלקוח מבין את המוצר? אפשרויות ללקוח ביטחון עצמי במכירות לגרום למישהו לענות להציע כמה הצעות גרועות ללקוח לשכנע מישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה למה אני לא מאמין במוצר שלי? להשפיע על הלקוח לשכנע אנשים לא חכמים איך לא לשתול מחשבה שלילית? פחד למכור לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו איך למכור פגישה? בניגוד לציפיות של הלקוח לטפל ב nlp לשכנע מישהו להודות בבגידה איך לדעת מי הלקוח האידיאלי? לשכנע מישהו לרצות אותך לא להזדהות עם מישהו שכנוע למתקדמים לגרום ללקוח להבין את התמחור מוצר בחינם מוצרים אוטומטים חומרי שיווק כתובים עלויות השיווק והמכירה מהי המחלה של אנשי המכירות? פרובוקציה בשיווק למכור גם את המתחרים הגדלת מכירות לעשות אוטומציה ללקוח כתיבת הצעת מחיר ללקוח לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו תהליך של איתור לקוחות לסגור עסקה עם לקוח כמה שיותר מהר שיפור מוצר לגרום למישהו לרצות לעשות סקס רק איתך מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? לשתול מחשבות בתת המודע אימון מכירות לאנשי מכירות איך לאהוב למכור? הזמן הנכון לשכנע שיטת nlp לגרום למישהו להגיד את האמת מתנגד למכור התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? לשכנע מישהו לא לשקר לך האפשרות הכי טובה של הלקוח נוסחה לגרום למישהו לרצות אותך לגרום למישהו לשמוח לשתול מחשבות בדייט לגרום למישהו להתחייב לך שכנוע בעבודה לכתוב מכתב בצורה משכנעת לשכנע עובד לקבל איך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? תועלת של לקוח מהמוצר ניהול מנהלי מכירות ללמוד לשכנע יותר טוב לגרום למישהו להיקשר למשהו לשכנע נשים האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, מאמן עיסקי, מומחה במכירות בנושאי נישה שיווקית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0313 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 05:00:25 - wesi28