אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה צרכי הלקוח ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, צרכי הלקוח, לדעת לשכנע, מומחה במכירות, מכירות ושיווק, שכנוע ושינוי עמדות, NLP דיכאון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים בטלפון, יועץ פוליטי, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, דרכים לשכנע אנשים, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע בחורה לשכב איתך, התמודדות עם התנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, ניהול משא ומתן, שיטת nlp, לשכנע טוב, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, התנגדות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע בחורה, לשכנע בנים, לשכנע את עצמך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, השפעה על התת מודע, אומנות הסוגסטיה, ניתוח תוכן, לשכנע משקיע, NLP לעסקים, לשכנע אמא, איך לכתוב טקסט משכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: צרכי הלקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, צרכי הלקוח, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תיאום פגישה עם לקוח למכור בהפסד לשכנע מישהו לא לנסות איך לשכנע ילדים? להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה... להיראות חכם בעיני הלקוח למכור כשאתה עייף לקבל מידע מלקוח שם חיבה של הלקוח למכור כשאתה בחרדה למכור בלי ביטחון משימות של איש מכירות השיווק של ביבי לגרום למישהו לרצות להיות חבר שלך להתמודד עם התנגדויות במכירות פיתוח מוצר להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה שיטות משא ומתן לדבר על המוצר לגרום למישהו להגיע לטיפול פגישה פרונטאלית עם לקוח חשיבה שלילית במכירות למכור מוצר אוטומטי שיווק חומרים מקצועיים מוצרים יקרים איך משמרים לקוחות? איזה חומר שיווקי להכין? הזדהות עצמית למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר לשכנע ילד לא לשקר לקבוע מחיר של מוצר איש מכירות או יועץ מקצועי לשכנע אקס לרצות אותך לשכנע מישהו לענות לסקר להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח לפטר לקוח מוצרים טובים אימון אנשי מכירות למה לקוח צריך לחשוב על זה... איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? לתת את המוצר בחינם להציג את המוצר ללקוח שיווק ישיר או שיווק עקיף שאלות סינון ללקוח איש מכירות אנושי למכור ללקוח בהתכתבות לשכנע ילד להירגע התנגדות בשיחת מכירות ביבי נתניהו כאיש מכירות שיווק מידע באינטרנט לגרום ללקוח לרצות לקנות כשלים רטוריים אמפתיה כלפי לקוח לקוח לא מאמין לאיש המכירות לשכנע מישהו לא לרצות אותך אמונה בתת מודע לשכנע אקסים לרצות אותך אמינות של איש מכירות איך לשתול מחשבות? האם לפרסם את המחיר ללקוח? לגרום ללקוח עצוב לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה מה הכי חשוב ללקוח? אנשי מכירות אחרים איתור לקוחות למכור את עצמך לעובדים שלך ראפור תקשורתי לגרום למישהו להודות בטעות למכור לעובדים את התפקיד שלהם כמה כסף יש ללקוח? ניסיון שכנוע לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט שכנוע פרסונאלי למכור גם מוצרים סוג ב... לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה למכור מוצר אחר לגרום למישהו להפסיק להטריד אותך שיווק לעסק חדש הגדלת כמות מוצרים התנגדויות בזמן מכירות יכולת שכנוע שכנוע לקוחות לגרום למישהו לא לחזר אחריך מוצרים גרועים לשכנע לקוח עצוב איך לקנות מוצר? להצליח להיות איש מכירות איך ניתן לשכנע? לשדר אמון ללקוח חייב לעשות איתור צרכי הלקוח למה הלקוח לא רוכש? לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלות ממי ללמוד מכירות? מתי ראפור רע? מוצרים סוג ב... מניפולציות של אנשי מכירות לגרום לאנשי המכירות המוצר יקר לי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, מכירות, מניפולציות בנושא צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.0586 שניות - עכשיו 17_11_2025 השעה 16:01:03 - wesi28