צרכי הלקוח, טעויות בבירור
צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי
צרכי הלקוח? איך לעשות בירור
צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות
איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי
צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות
איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי
איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו
איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? ... ללקוח שלנו טוב וכולי. ולמה אנחנו רוצים
לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ... עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה
לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי. ובקצרה, יש 2 סיבות
לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של ... בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של
צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב ... משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין
צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש ... של 100K ולהפך. כמו כן יש לשים לב? שיש
צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס
לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל ... רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי
צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו. וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי ... כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על
צרכי לקוח מהותיים ולא על
צרכי לקוח אפשריים. לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם ... יש לשים לב לכך, שצריכים לעשות סדר בתוך כל
צרכי הלקוח, מה לדעתנו יותר קריטי מבחינת הלקוח ומה פחות קריטי מבחינת הלקוח. צריכים לדעת באיזה סדר
לאתר את צרכי הלקוח? צריכים לדעת על אילו
צרכי לקוח צריכים לשים דגש או לא וכולי. כמו כן כאשר לקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו, עלינו להבין, האם זה אחרי או לפני שעשינו זיהוי צרכים עם הלקוח. אם זה אחרי שעשינו זיהוי
צרכים של הלקוח וברור לנו שברור ללקוח המוצר שלנו וברור לנו שברור ללקוח מה שאנחנו באמת חושבים על המוצר שלנו וברור לנו? שבאמת לדעתנו ... לאיתור הצרכים שאנחנו עושים ללקוח. בקיצור,
איתור צרכי הלקוח זוהי לא משימה פשוטה. ואסור לעשות אותה בצורה רובוטית. יש סדר איך הגיוני לעשות איתור צרכים ללקוח. קודם לשאול שאלות ... עם הלקוח. בקיצור, צריך להפעיל את המוח
באיתור צרכי הלקוח. ...