אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה קשה למכור מוצר יקר ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, קשה למכור מוצר יקר, טיפול nlp, איך לשכנע לקוח לקנות, אימון אישי למנהלים, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע, יועץ אישי, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, nlp techniques, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, שפת גוף, ייעוץ פוליטי, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, nlp למתקדמים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, להתראיין נכון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע את הבוס, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, השפעה סמויה, איך לשכנע את הבנק, NLP דמיון מודרך, NLP תרגילים, לשכנע את המפקד, NLP פוביה, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, ללמוד למכור, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, עקרונות ה nlp, טיפים למכירות, סודות השכנוע, לשכנע עובדים, תורת המשחקים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: קשה למכור מוצר יקר, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, קשה למכור מוצר יקר, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מדידת ביצועי השיווק שתילת מחשבות עצמית לקוח מפחד לקבל החלטה לענות ללקוח תשובה לגרום לאנשים לתת בך אמון האם לקרוא ללקוח בכינוי שלו? לדבר עם לקוח בשפה של הלקוח לשכנע מישהו לסלוח על בגידה התמודדות עם מוצרים מתחרים ליצור חומרים למשפך שיווקי למה לא כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? מניפולציה על מישהו למכור בצורה חכמה לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר מניפולציות רכישה קמפיין מכירות לשכנע מישהו לשכוח אותך האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? איך להכין חומרי שיווק? מצב הרוח של הלקוח למכור בטלפון להביא תועלת ללקוח מכירות ללקוחות איך לתגמל אנשי מכירות? מידע מקצועי ללקוח לשכנע ילד טכניקות לשכנוע לשחרר את הלקוח לקוחות שכנוע מהסיבה הלא נכונה שתילת מחשבות בדייט למכור משהו בלי לשקר למכור עם חשק תהליך חיפוש לקוחות למכור ללקוחות מוצר האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? מסרים בפרסומות בטלביזיה לגרום למישהו לרצות להיות חבר שלך לשכנע לקוחות לקנות חומרי שיווק שאמורים להביא עוד לקוחות יצירת כימיה עם הלקוח לגרום למישהו לא לנסות מגוון מוצרים להחזיק במלאי יכול למכור לכל אחד לקוח חשדן איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים מכנה משותף עם לקוח להיות יועץ של הלקוח מוצר מתכלה למכור את עצמך בראיון עבודה למכור את עצמך לאקס איך לגרום למישהו להסכים להיפרד ממך? ניתוח תהליך שיווקי מי צריך עוד לקוחות? טיפול בהתנגדויות במכירות להכיר את הלקוח הפוטנציאלי לנסות למכור ללקוח לחשוף את המחיר ללקוח לעשות מניפולציות על הלקוח לשכנע מישהו לטפל בעצמו פיתוי לתת מודע לגרום ללקוחות תמחור מוצר יקר לענות ללקוח תשובה שלילית לעשות איתור צרכים עם הלקוח לשכנע את הלקוח שהמוצר טעויות בהעברת מסרים שיווקים לקוח חצוף שיטה לשכנוע תהליכי מכירות מוצר מחויב כדאיות ייצור מוצר חיסכון כספי ללקוח רצון לקבל בשכנוע לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלות שיווק לטווח רחוק לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה לקוח שלא רוצה לקנות החומר השיווקי הראשון מה הכאבים של הלקוח? משא ומתן לבכירים ערך אמיתי של מוצר מה הכי חשוב להסביר ללקוח? מחשבות בתת המודע של הלקוח לגרום לאנשי מכירות מתחרים של מוצר nlp זה שקר תמחור מוצר ללקוח למדוד את איכות השיווק לקוחות עם דרישות מוזרות לקבל אנרגיה למכור אסטרטגיות ניהול משא ומתן להגיב ללקוח בצורה חברית לשכנע כל אחד תכונות של מוצר מרגיש שאני גונב את הלקוחות לגרום למישהו לרצות ללמוד לתת יעוץ ללקוח למה לא ללמד את אנשי המכירות למכור? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, קאוצינג, דמיון מודרך בתחום קשה למכור מוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1855 שניות - עכשיו 27_11_2025 השעה 06:48:59 - wesi28