אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ראפור nlp ✔יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ראפור nlp, איך לשכנע את הבוס, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, אומנות השכנוע, לשכנע דוד, מה זה nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע את האשה, אוטוסוגסטיה, מה זה לשכנע, שינוי עמדות, ייעוץ לפוליטיקאים, התנגדויות לקוח, יועץ אסטרטגי, איך לשכנע עובדים, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, גישת NLP, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע ללכת לפסיכולוג, מיומנות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, אומנות הנאום, לשכנע אשה להתחתן, מיומנויות מכירה, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, NLP תקשורת, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע גבר, הדרכת מכירות, NLP עובד, להשפיע, קורס דמיון מודרך, nlp techniques,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
וכאן אבאר, למה כ"כ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח?

והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו יותר לקבל את מה שהוא חושב שהוא עצמו אומר לעצמו, דרך המוכר.

ואסביר: כי לכל אדם יש את ה"אני" שלו, דהיינו, הדבר שאליו האדם מתכוון כאשר הוא אומר את המילה "אני". ובכל מקום שאליו האדם מסתכל, הוא בעצם רואה דברים שהם רחוקים ושונים מה"אני" שלו. כגון לדוגמה אדם שרואה אנשים אחרים סביבו, שהאדם חווה את אותם האנשים, שהם נפרדים מה"אני" שלו.

ובכל מקום שהאדם רואה דבר שהוא לא ה"אני" שלו, זה יוצר סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין אותו הדבר שאותו הוא רואה. דהיינו, שהאדם מרגיש חוסר שייכות וריחוק, מאותו הדבר שהוא בעצם לא ה"אני" שלו, ושהוא נפרד מה"אני" שלו.

וכאשר האדם מסתכל לדוגמה במראה, אז בעצם האדם רואה את עצמו / את ההשתקפות של עצמו במראה. והאדם חווה סוג של הזדהות רגשית מאוד עמוקה, בינו לבין הדמות שהוא חושב שהיא ה"אני" שלו.

ובין חוויית ה"אני" לבין חוויית ה"לא אני", יש באמצע טווח רגשי מאוד גדול. שבו האדם מתייחס לדברים מסוימים, כאילו הם ה"אני" שלו למרות שהם לא ממש ה"אני" שלו. כגון לדוגמה אדם שרואה את המשפחה שלו, שהוא מתייחס אליה כאילו זה ה"אני" שלו. למרות שבאמת, המשפחה שלך זה לא אתה ממש. וכאשר הילד נקלע לאיזו צרה, האדם מרגיש במקום מסוים, כאילו זה הוא עצמו נקלע לצרה הזאת. דהיינו, האדם רואה את ה"אני" שלו, בדברים שהם לא ה"אני" שלו.

ואחרי שהבנו את זה, עכשיו יש להבין, כיצד האדם מתייחס לדברים שהם ה"אני" שלו. ובד"כ האדם מתייחס לדברים שהם ה"אני" שלו, בצורה של יותר אמון ויותר אהבה. ז"א בד"כ האדם אוהב יותר את עצמו ומאמין יותר לעצמו, מאשר הוא אוהב את מה שהוא לא ה"אני" שלו, ויותר ממה שהוא מאמין למה שהוא לא ה"אני" שלו.

וכאשר האדם ניגש לברר פרטים על איזה מוצר וכיו"ב, אז מטבע הדברים כאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי האדם חווה שהמוכר, הוא לא ה"אני" שלו. ובפרט כאשר בד"כ המוכר הוא באמת אדם שהוא זר כלפי הלקוח, כי הוא לא קרוב משפחה של הלקוח וכיו"ב.

והנה, האדם בד"כ אוהב את עצמו, מאמין לעצמו, ומשתדל לשמור על עצמו, מכך שהסביבה שלו לא תפגע בו. וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח יוצא מנקודת הנחה, שמאוד יכול להיות שיש ניגוד אינטרסים, בינו לבין המוכר. כי הוא והמוכר אלו שני בני אדם שונים, ולכל אחד יש את האינטרס האישי שלו, שהוא לא תמיד תואם אחד את השני.

והאמת היא, שאם באמת המוכר היה אוהב כ"כ את הלקוח, אז הוא היה צריך למכור לו את המוצר, בלי להרוויח עליו שום דבר. כמו לדוגמה ילד שרוכש מוצר בחנות של אבא שלו, שבד"כ, או שהאבא נותן לילד את המוצר במתנה. או שהאבא נותן לילד את המוצר בלי להרוויח עליו שום דבר. וזה משום שהאבא דואג לילד שלו, כאילו שהוא דואג לעצמו.

וכאשר לקוח רגיל נכנס לחנות רגילה, הרי שתמיד יש סוג של ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הלקוח. כי המוכר רוצה להרוויח מהלקוח כמה שיותר. והלקוח מבחינתו היה שמח, שהמוכר ירוויח ממנו כמה שפחות, כדי לחסוך כסף וכיו"ב. ולמוכר יש את האינטרסים שלו, וללקוח יש את האינטרסים שלו.

וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, אז הלקוח מטבע הדברים חווה סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי הוא מבין את האמת, שלמוכר יש אינטרסים, שהם לא בהכרח האינטרסים שלו של הלקוח. ואז מטבע הדברים, הלקוח מנסה להגן על ה"אני" שלו ועל האינטרסים שלו, ואז הוא מטיל ספק במוכר. ואז כל דבר שהמוכר אומר לו, הוא בודק האם זה טוב או רע וכולי. והכל משום שהאדם חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר.

וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) / יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה היא, ליצור סוג של מראה של הלקוח. דהיינו, שהלקוח יראה בך המוכר, את ה"אני" שלו עצמו הלקוח. דהיינו, לגרום ללקוח, שכאשר הוא מסתכל עליך, שהוא ירגיש את מה שהוא היה מרגיש אם הוא היה מסתכל במראה על עצמו. דהיינו, שהלקוח ירגיש, שאתה עצמך המוכר, זה בעצם ה"אני" שלו עצמו.

ומי שהוא מומחה לשכנוע ומומחה מכירות, הוא יודע להביא את הלקוח למצב רגשי כזה, שבו הלקוח כאשר הוא שומע אותך המוכר מדבר אליו, הוא בעצם מרגיש, שזה כאילו הוא עצמו מדבר אל עצמו, דרך הגוף שלך הלקוח. כמו לדוגמה שמקליטים בן אדם, ומשמיעים לו את עצמו. שהוא מרגיש שזה הוא עצמו מדבר. כמו לדוגמה מתחום הפיתומות, שבו האדם מדבר דרך בובה. ובעצם זה הוא עצמו מדבר, למרות שזה נראה שהבובה מדברת.

והרעיון הוא, פשוט ביותר, והוא לגרום ללקוח להרגיש שה"אני" שלו בכבודו ובעצמו, מדבר מתוך גרונך שלך זה שרוצה לשכנע אותו / לשנות את דעתו. וכאשר דבר כזה קורה, אז ממילא הרבה יותר קל לאדם להקשיב לעצמו בבחירה חופשית...
ראפור / NLP - יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים של האדם השני - איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר על ידי השלמת המשפטים שלו? איך להשלים משפטים של אדם אחר? איך ליצור הזדהות רגשית?
...את המחשבות שלו. ויותר מידי להראות לבן אדם שאתה יודע בדיוק מה קורה אצלו בראש שלו, לפעמים זה יוצר את התוצאה ההפוכה, דהיינו, תחושה של חשדנות. כי האדם מרגיש כאילו אתה פלשת לו למרחב האישי והפרטי שלו. והוא מרגיש סוג של חדירה לפרטיות, כאשר אתה מראה לו שאתה יודע עליו הכל. כך שצריך לדעת לעשות את זה בחוכמה, בלי ליצור חשדנות. ואחדד עוד יותר, שהשלמת משפטים של האדם האחר, יוצרת אמון חזק ביותר, בפרט אם השלמת את המשפט ואת הרעיון, שאותו האדם רצה לומר, אבל שהוא פחד וחשש לומר אותו. כי יש מצבים שאתה פשוט יכול להשלים...
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
... להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע מתי וכיצד כדאי ליצור הזדהות עם הלקוח? אנשים תמיד שואפים להרגיש טוב יותר, ולכן ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
...אחד יצרת אמון עם תת המודע של הלקוח, אבל מצד שני יצרת חוסר אמון, עם המודע של הלקוח. ולכן צריך לדעת לעשות את זה בחוכמה. שמצד אחד אתה מראה ללקוח שאתה מסכים עם מה שהוא אומר באופן גלוי ומודע. ומצד שני אתה מראה לו שגם אתה בדיוק כמוהו, לא ככ שלם עם מה שאתה חושב, ואתה עצמך מבטא את מה שהלקוח חושב בתת המודע שלו. וזה יוצר אמון בינך לבין הלקוח. וניתן דוגמה מתחום של מערכות יחסים. לדוגמה, בחורה שאומרת שהיא חושבת על עצמה שהיא נראית טוב. אבל בתת המודע שלה, היא עצמה לא מרוצית מאיך שהיא נראית, והיא עצמה חושבת שהיא...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
...לשתף גם אנחנו גרים באותה עיר. ברגע שנראה לו שהמקום או הדברים שאנחנו חווים משותפים לו, הוא ירגיש קרבה אלינו ויתחיל לראות אותנו כחלק ממנו. איך ליצור קרבה כאשר יש הבדל בין אנשים? לפעמים כדי ליצור הזדהות אמיתית, צריך למצוא נקודות שבהן אדם שונה מאחרים ולהשדר לו שאנחנו דומים לו גם במובנים המיוחדים והייחודיים לו. לדוגמה, אם יש לו הרגל או דעה שונה מהכלל, אם אנחנו מוצאים את הדרך להראות לו שאנחנו חלק מההבדלים הללו, אז נוכל להקים קשר חזק יותר. מהי חשיבות ההזדהות עם תכונות רעות של אדם? כשאנחנו מציינים תכונות...
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
...ולהאמין לו בצורה אוטומטית. אבל אם אתה מודע לעצמך, תוכל לעצור ולשאול: האם אני באמת מאמין לו, או שאני מאמין לו רק כי הוא אמר לי שהוא מאמין בי?. כיצד החשדנות שלך משפיעה על הצד השני? אליעד מוסיף הסבר נוסף, שאם אתה מראה חשדנות כלפי אדם, אתה בעצם משדר לתת - המודע שלו שאתה רואה בו אדם זר, ולכן אין ביניכם אינטרס משותף. זה יגרום לו אוטומטית להרגיש שאתם באמת אנשים זרים, וכך הוא יהיה יותר חשדן כלפיך. לדוגמה, אם בעסקה מסוימת אתה מתחיל להיות חשדן מדי, לשאול יותר מדי שאלות, להתמקד יותר מדי בפרטים קטנים, ולשדר...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
...הרעיון שלו, ושאתה חושב שהוא צודק, על ידי זה אתה הופך להיות חלק מהמשפחה של הלקוח, ואתה רוכש את אמונו. ונחדד, כי הזדהות עם דעה לא שגרתית של הלקוח, זה יוצר הזדהות חזקה כנל, אבל יש דרך לגרום ליצירת ההזדהות הזאת, להיות עוד יותר חזקה. וזאת על ידי זה שאתה אומר בשם הלקוח, את מה שהוא רצה לומר ולא אמר, על זה שרק הוא חושב כך או אחרת, בניגוד לדעה הרגילה. ונסביר: נניח שהלקוח יש לו דעה ייחודית כלשהי לגבי העולם. עכשיו, אם תראה ללקוח שלך, שגם אתה חושב כך, זה יצור הזדהות רגשית חזקה, בינך לבין הלקוח. אבל ישנם מקרים...
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
...משהו חדש, הוא ייטה להאמין שזוהי באמת המחשבה שלו, אפילו אם הוא לא חשב עליה לפני כן באופן מודע. זהו מצב שבו מתאפשרת שתילת מחשבות, משום שאותו אדם יתייחס לדברים שלך כאילו הם הגיעו ממנו, ולכן סביר יותר שהוא יקבל אותם ויאמין בהם. אליעד מדגיש שכדי לייצר את האפקט הזה, עליך להתאים את עצמך לאדם השני, להקשיב לו היטב ולהבין את הכוונה ואת הרגשות מאחורי דבריו, וכך למעשה ליצור תחושה של קירבה, ראפור וכימיה חזקה שמאפשרת בניית אמון ותקשורת אפקטיבית. איך ליצור אמון באמצעות שכנוע? מה זה ראפור בתקשורת בין אישית? איך...
יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים?
יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים?
...מאחורי שיטה זו הוא שפיתוח היכולת לקרוא את האדם שמולך, ולהשלים את מה שהוא עומד לומר, יוצר תחושת הבנה הדדית ותחושת אמון. המטרה היא להרגיש שהשני מבין אותנו, יודע עלינו, וכולנו נמצאים באותו המקום. איך עובד תהליך השלמת המשפטים? כאשר אדם שוחח איתך ומתחיל משפט מסוים, אתה יכול לנסות לחזות מה הוא הולך לומר ולהשלים את המשפט בשבילו. לדוגמה, אם מישהו אומר: הייתי היום בכביש, והיו פקקים, וזה היה ממש..., אתה יכול להשלים את המשפט ב - ממש מעצבן, ולראות אם המילה שבחרת אכן הייתה מה שהוא התכוון לומר. אם הצלחת לנחש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: ראפור nlp, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, ראפור nlp, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הרגשת קרבה עם לקוח להציג מחיר ללקוח ליצור הרמוניה עם לקוח להיות מומחה לשכנוע מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? למכור את עצמך לאקסית להזדהות עם אנשים הכאב החדש של הלקוח לראיין עובדים במכירות להיות נחמד ללקוח לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים טיפול בהתנגדויות לקוחות איך ליצור אמון באמצעות? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? למכור משהו להתחבר עם הלקוח לקוח לא סומך עליך לטעום מהמוצר איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? לתת הנחה ללקוח עצבות של לקוח תכנות התת מודע ללמוד איך לשכנע אנשים איך להוזיל את עלות השיווק? הפצת חומרים שיווקיים איך ליצור צורך ללקוח? לעבוד עם לקוח משוגע איך ליצור לקוחות מרוצים? ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות למכור שירותי מכירה תלונות של לקוחות באינטרנט שיווק חומרים מקצועיים לטפל בהמון לקוחות מה לא לבקש במשא ומתן? לא יכול לשכנע חוויית לקוח תוכן פרסומות איך להתמודד עם מצב שאין מכירות? כמה לקוחות יש לך? כושר שכנוע מעולה איך לשכנע אישה? חוקי ההזדהות לקוח לא רוצה לקבל הנחה למה אני לא מצליח למכור? מיומנות רטורית לפרט את הצעת המחיר ללקוח מניפולציות על אנשים לקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון השכנוע של ביבי נתניהו מתי ליצור ללקוח רצון חדש? מושגים של הלקוח תהליכים במכירת מוצר שכנוע שכלי איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק ראיון עבודה לאיש מכירות תקשורת בין אישית עם לקוח איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? איך לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי? חרדת מכירות איך לתעדף לקוחות? חשיבה יצירתית במכירות לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה הגדלת כמות מוצרים איך לשווק מוצר יקר? למכור ללקוח פוטנציאלי לגרום ללקוח להבין אותך איך לנצח במשא ומתן? תהליכי שיווק לתמחר מוצר ללקוח לקוח שלא תמיד משלם לחלץ לאחור במשא ומתן איך להתקבל למנהל מכירות? להתמקד בלמכור האם להיות כנה עם הלקוח? האם אני איש מכירות? מניפולציה בשאלה לתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון ניתוח השיווק שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח לשכנע אנשים לא חכמים לשקר לקוח לאבד את האמון של הלקוח לקוח עם דרישות מוזרות השקעה במכירות איך להיות עשיר ממכירות? איך להציג ללקוח טווח מחירים? לשכנע באמצעות הומור לשחרר את הלקוח שיווק מצוין איך להשפיע על עצמי? שיטת השכנוע של ביבי נתניהו לשכנע טרנסגנדר האם אתה יודע איך להסביר ללקוח את התמחור? שיווק עצמי במקום העבודה התמודדות עם לקוחות בעייתיים האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לשכנע בוחרים למכור מכוניות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, שינוי עמדות, אימון עיסקי בתחום ראפור nlp - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 03_10_2025 השעה 15:32:40 - wesi28