וכאן נדבר על מניפולציות של מנטורים ועל מניפולציות של מועמדים להתקבל לעבודה, מה הם עושים כדי לנסות לגרום לך להאמין ששווי השוק שלהם הוא יותר גבוה ממה שהוא באמת. ואיך אפשרי להתמודד עם זה? וכאשר אתה בראיון עבודה, אז אם שואלים אותך מה ציפיות השכר שלך, איזו טעות אל תעשה? ועוד.
אז נניח שמנטור רוצה למכור לך כרטיס להרצאה בעלות של 1,000 ש"ח. אחת הדרכים לגרום לך להיות מוכן לשלם לו 1,000 ש"ח להרצאה, היא באמצעות זה שהוא יספר לך ששעת פגישה אישית איתו, היא פי 10. לדוגמה הוא יגיד לך ששעת פגישה אישית איתו, היא 10,000 ש"ח, כדי שאתה תעריך יותר את העלות של ההרצאה איתו לכמה שעות.
ברמת העיקרון, כשמישהו מצדיק את המחיר שהוא מבקש ממך, באמצעות הוכחה שמוצר אחר שלו עולה יותר כסף, באפשרותך לבקש ממנו להראות לך שהוא עושה מכירות בפועל של המוצר היקר יותר שלו, שעליו הוא מתבסס כדי למכור את המוצר היותר זול שלו.
לדוגמה: הוא אומר לך, תשלם לי 1,000 ש"ח כי אני מוכר שעת פגישה אישית ב 10,000 ש"ח, כדי שתוכל להעריך את שווי מחיר השוק של ההרצאה שלו. במקרה כזה אם הוא מנופף לך באמירה ששעת פגישה אישית איתו שווה 10,000 ש"ח, באפשרותך לבקש ממנו להראות לך חשבוניות מהחודש האחרון של לקוחות אמיתיים ששלמו לו את הסכום הזה בגין השירות הזה.
אם באמת יש אנשים שמוכנים וששילמו לו 10,000 ש"ח על שעת פגישה אישית, אולי באמת שעת הרצאה קבוצתית שלו, שווה 1,000 ש"ח. אבל עצם זה שמישהו מתמחר מוצר X שלו בסכום כלשהו, זה לא אומר שחצי המוצר שלו, שווה חצי X ממה שהוא תמחר את המוצר הגדול יותר שלו.
עוד אוסיף בהתאם ללוגיקה הזאת, לגבי אם אתה מנהל שעושה ראיון עבודה למועמד לעבודה. אז אם אתה שואל את המועמד לעבודה, מה ציפיות השכר שלך?. אז אם המרואיין מבקש ממך X משכורת והוא מספר לך שעד עכשיו הוא קיבל יותר, או קיבל X או שיש לו הצעות אחרות שהציעו לו יותר או פחות וכיו"ב, באפשרותך לבקש ממנו להראות לך את תלוש המשכורת האחרון שלו ואת ההצעות האחרות שהוא קיבל. בדרך כלל, כדי לחשוף את הבלוף שלו.
ואם אתה המתראיין, לך אפשרי להציע, שאם אתה רוצה סכום X שהוא גבוה ממה שכולם יודעים שמקובל לקבל על התפקיד שלך בשוק העבודה, אז תגיד שזה מה שאתה רוצה, ושזה מה שאתה שווה ושאתה תביא לעסק יותר תועלת ממה שאתה מבקש. אבל אל תשתמש בקלף של "במקום אחר מציעים לי יותר". כי זכותך לרצות את מה שאתה רוצה, גם בלי קשר למה שמישהו אחר מציע לך. מידע נוסף בנושא, כאן וכאן
אז נניח שמנטור רוצה למכור לך כרטיס להרצאה בעלות של 1,000 ש"ח. אחת הדרכים לגרום לך להיות מוכן לשלם לו 1,000 ש"ח להרצאה, היא באמצעות זה שהוא יספר לך ששעת פגישה אישית איתו, היא פי 10. לדוגמה הוא יגיד לך ששעת פגישה אישית איתו, היא 10,000 ש"ח, כדי שאתה תעריך יותר את העלות של ההרצאה איתו לכמה שעות.
ברמת העיקרון, כשמישהו מצדיק את המחיר שהוא מבקש ממך, באמצעות הוכחה שמוצר אחר שלו עולה יותר כסף, באפשרותך לבקש ממנו להראות לך שהוא עושה מכירות בפועל של המוצר היקר יותר שלו, שעליו הוא מתבסס כדי למכור את המוצר היותר זול שלו.
לדוגמה: הוא אומר לך, תשלם לי 1,000 ש"ח כי אני מוכר שעת פגישה אישית ב 10,000 ש"ח, כדי שתוכל להעריך את שווי מחיר השוק של ההרצאה שלו. במקרה כזה אם הוא מנופף לך באמירה ששעת פגישה אישית איתו שווה 10,000 ש"ח, באפשרותך לבקש ממנו להראות לך חשבוניות מהחודש האחרון של לקוחות אמיתיים ששלמו לו את הסכום הזה בגין השירות הזה.
אם באמת יש אנשים שמוכנים וששילמו לו 10,000 ש"ח על שעת פגישה אישית, אולי באמת שעת הרצאה קבוצתית שלו, שווה 1,000 ש"ח. אבל עצם זה שמישהו מתמחר מוצר X שלו בסכום כלשהו, זה לא אומר שחצי המוצר שלו, שווה חצי X ממה שהוא תמחר את המוצר הגדול יותר שלו.
עוד אוסיף בהתאם ללוגיקה הזאת, לגבי אם אתה מנהל שעושה ראיון עבודה למועמד לעבודה. אז אם אתה שואל את המועמד לעבודה, מה ציפיות השכר שלך?. אז אם המרואיין מבקש ממך X משכורת והוא מספר לך שעד עכשיו הוא קיבל יותר, או קיבל X או שיש לו הצעות אחרות שהציעו לו יותר או פחות וכיו"ב, באפשרותך לבקש ממנו להראות לך את תלוש המשכורת האחרון שלו ואת ההצעות האחרות שהוא קיבל. בדרך כלל, כדי לחשוף את הבלוף שלו.
ואם אתה המתראיין, לך אפשרי להציע, שאם אתה רוצה סכום X שהוא גבוה ממה שכולם יודעים שמקובל לקבל על התפקיד שלך בשוק העבודה, אז תגיד שזה מה שאתה רוצה, ושזה מה שאתה שווה ושאתה תביא לעסק יותר תועלת ממה שאתה מבקש. אבל אל תשתמש בקלף של "במקום אחר מציעים לי יותר". כי זכותך לרצות את מה שאתה רוצה, גם בלי קשר למה שמישהו אחר מציע לך. מידע נוסף בנושא, כאן וכאן
לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
... טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר ... כרגע היא לא זמינה. ונאמר לו, שמישהו אחר, החליט שהאפשרות הזאת טובה עבורו. ויש כאן לוגיקה שקשורה לעניין של שווי השוק של מוצר. שבה אנחנו נותנים ללקוח כמה אפשרויות, כאשר בין כל האפשרויות יש אפשרות יקרה, שהלקוח יכול להאמין שיש מישהו שרוכש את האפשרות הזאת, ואז מכך הלקוח יכול להסיק על שווי השוק של מוצר אחר שאנחנו רוצים למכור לו. אבל החידוד כאן הוא, שאם נאמר ללקוח שיש לו כרגע כמה אפשרויות, עם אפשרות ... הלקוח מאמין שמישהו אחר רכש את המוצר האחר, היותר יקר, זה נותן ללקוח שלנו כרגע, נקודת עוגן, שמעלה את שווי השוק של המוצר שכרגע זמין עבורו. לסיכום: כאשר מציעים ללקוח אפשרויות בחירה שונות, גם אם רוצים לכוון אותו לאפשרות ספציפית, באמצעות הצגת ... וגם לגבי בנושא של לתת אפשרויות בחירה ללקוח וגם בנושא של להציע כמה הצעות גרועות ללקוח וגם בנושא של שווי שוק של מוצר ועוד.
איך נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
...יעוץ ארגוני שאלה: מה עדיף ואיך נכון לשלם לעובדים בארגון, האם שכר בסיס גבוה ועמלות נמוכות על הביצועים, או שכר בסיס נמוך ועמלות גבוהות לפי הביצועים? תשובה: כל מקרה לגופו. אם אתה יודע בוודאות שיצא לך יותר זול לשלם לעובד שלך בצורה כלשהי, אין שאלה. אבל בדכ בממוצע, עדיף שהבסיס יהיה נמוך ושהעמלות יהיו גבוהות לפי התוצאה של העובד. כי ככה העובד הופך להיות סוג של שותף בעסק. ובאופן יחסי, אנשים עובדים יותר טוב עבור עצמם, מאשר עבור מישהו אחר. מצד אחד העובד שלך ירצה שכר בסיס גבוה, כדי שיהיה לו שקט נפשי. אבל מצד...
איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה
...אותו ב 100 שח. כמובן שלא תסרב לקבל עליו 200 אבל אתה מוכן למכור אותו במחיר מינימום של 100. דהיינו, פחות מ 100 מבחינתך אין עסקה ואתה מוכן לוותר על העסקה. או לצורך העניין אתה בראיון עבודה ושואלים אותך, מה ציפיות השכר שלך. ונניח שאתה מוכן לעבוד בשכר חודשי X. אבל לא תסרב כמובן לקבל יותר מ X. אבל פחות מ X אתה לא מוכן לעבוד. ועכשיו הדילמה היא כזאת. מאחר שאתה רוצה למקסם את הרווח שלך ואתה רוצה להרוויח כמה שיותר, הרי שאתה לא תגיד מראש את מחיר המינימום שלך ואתה לא תציג מראש את הקו התחתון של הכסף שאתה מוכן...
עליית ערך נכס, עליית ערך דירה, עליית ערך קרקע, מה הסיכוי שערך הנכס יעלה? מה הסיכוי להרוויח מעליית ערך הנכס? מה הסיכוי שערך הדירה יעלה? מה הסיכוי שערך המניה יעלה? מה הסיכוי שערך הבית יעלה? שמאות מקרקעין, רכישת קרקע חקלאית, השקעה בנדלן, השקעה במניות, השקעה בביטקוין, מתי להיכנס לבורסה? לקנות בזול ולמכור ביוקר, השקעה בקרקע חקלאית, רכישת דירה להשקעה, רכישת נדלן להשקעה, השקעה בשוק ההון, כמה הנכס שווה? מה שווי הנכס? הערכת שווי שוק של נכס, שמאי מקרקעין
...כסף, אתה חייב להיות יותר טוב מאחרים. לדוגמה, אתה צריך לדעת משהו שאחרים לא יודעים, שכמה שפחות אנשים יודעים עליו. לדוגמה, אתה יודע סטטוס של פינוי בינוי, לפני שאחרים יודעים עליו. או בחברות, שימוש במידע פנים של חברה, שזאת עבירה פלילית ושהיא אסורה על פי החוק. אבל במהות הרעיון הוא, שאתה יודע משהו שאחרים לא יודעים ולכן אתה קונה בזול ומוכר ביוקר. אבל אם אתה לא יודע משהו שאחרים לא יודעים, אז כנראה שאתה רוכש במחיר השוק, שמאוד יתכן שהוא כבר מגלם בתוכו את עליית הערך העתידית. והדברים כאן לא מדויקים במאה אחוז...
קבוצה וחברים, חשיבות הקבוצה, חשיבות החברים, לימוד בקבוצה, האם הקבוצה חשובה? מהי חשיבות הקבוצה? אהבת חברים, כתות, מניפולציות של מורים רוחניים, תלות במורה רוחני, חברותא, מנטורים, גורואים, הארה רוחנית, מנהיגי כתות, הצורך בקבוצה
...למה מנהיגי כתות יוצרים תלות בקבוצה ולא בהם ישירות? אליעד כהן מסביר שכדי לשלוט באנשים, מנהיגים של כתות משתמשים לעיתים קרובות בטכניקה מניפולטיבית שמטרתה ליצור תלות של האדם בקבוצה, במקום תלות ישירה בהם עצמם. הרעיון המרכזי הוא שאנשים חושבים שההצלחה שלהם תלויה בקשר ובחיבור לקבוצה, ולא במנהיג עצמו. בצורה זו, המנהיג מסתיר את כוונתו האמיתית ויוצר אשליה שהאדם אינו תלוי בו, אלא תלוי בקבוצה. כך קל לו יותר לשלוט ולהוביל את האנשים לאן שירצה, בלי שהאנשים ירגישו מנוצלים או תלויים באדם אחד בלבד. מהי האמת מאחורי...
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
...ממי ללמוד שיווק ומכירות? אליעד כהן ממליץ לבדוק היטב כיצד אותו יועץ או מנטור עסקי משווק את עצמו. הדרך הטובה ביותר לזהות אם יועץ או מנטור מבין בשיווק ומכירה, היא לבחון האם הוא מאפשר ללקוחות להתנסות במוצר או בשירות שלו ללא תשלום. אם הוא נותן ידע, כלים ותוכן משמעותי בחינם, הדבר מעיד על ביטחון באיכות השירות והמוצר שלו. אליעד מציג כדוגמה את עצמו, כשהוא נותן באתר שלו אלפי הרצאות ומאמרים בחינם לגמרי. בדרך זו הלקוחות מתנסים באיכות המוצר שלו לפני שהם מחליטים לשלם על שירות נוסף. מה חשוב לזכור כשאתה משווק את...
כריזמה ומנהיגות, מהי כריזמה? איך להיות כריזמטי? איך להיות מנהיג? איך לשכנע אנשים? איך להיות מנטור? איך לשדר ביטחון עצמי? למה אני לא כריזמטי? איך להיות כריזמטי? איך לפתח כריזמה? האם אפשרי לפתח כריזמה? מנהיג כריזמטי, שידור כריזמה
...קודם כל מאמין במוצר שהוא מציע, ורק אז הוא מצליח לשדר כריזמה ולהשפיע על לקוחות. מהם השורשים של כריזמה? היכולת להשפיע על אחרים לא נובעת רק ממילים או מהתנהגות חיצונית, אלא גם מהרגשות והתפיסות הפנימיות. אם אתה מאמין באמת במשהו, ובמיוחד אם אתה מאמין בו בצורה שיכולה לגעת באחרים, תוכל לשדר כריזמה אמיתית. הדרך להגיע לכך היא לעבוד על עצמך - להאמין במטרות שלך, להיות שלם עם הדרך שלך ולהיות מחובר לרגשותיך ולמניעים הפנימיים שלך. מה המפתח לפיתוח כריזמה? אם אתה רוצה לפתח את הכריזמה שלך, עליך לעבוד על הגורמים הרגשיים...
להפוך את הידע שלך לכסף, להיות מנטור, להיות מאמן, להיות מגשר, להיות יועץ, להיות nlp master practitioner, להיות גורו, להיות מורה רוחני, להיות אלוהים, להיות מרצה מבוקש, למכור קורסים, להתעשר מהר, לייצר הכנסה פאסיבית, קומבינות
...את הידע שלהם כדי להתעשר. האמונה הכללית היא שבאמצעות מכירת קורסים, סדנאות והפצת ידע, כל אחד יכול להרוויח כסף במהרה ולהגיע להצלחה גדולה. עם זאת, חשוב להבין את הסיכונים והבעיות הקשורות בתפיסת העולם הזו. האם הדרך להצלחה יכולה להימצא בקיצורי דרך? המציאות היא שכאשר אנשים מחפשים הצלחה מיידית, הם נוטים להימשך להבטחות על קיצורי דרך - כמו קורסים שמלמדים איך להפוך למנטורים או מאמנים מוצלחים. אך מה שמרבים לא להבין הוא שבדרך כלל האנשים שמרוויחים כסף אמיתי מהקורסים האלה אינם המורים עצמם, אלא דווקא המוכרים של...
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים
...לכך שהוא פועל בשיטה דומה. מהי המסקנה? כאשר אדם מחפש יועץ, מטפל או מנטור, עליו לבדוק עד כמה האדם שמולו מסוגל להסביר את ההיגיון מאחורי עצותיו. אם הוא דורש אמון עיוור, משתמש בתעודות כמקור סמכות בלעדי או מפעיל מניפולציות מילוליות - יש להיזהר ממנו. שקרים של מנטורים איך לזהות שרלטנות? מניפולציות של גורואים אמונה במורים רוחניים איך לבחור איש מקצוע? איך לזהות שרלטנים? איך לזהות שקרנים? מקור הסמכות של היועץ, מה מקור הסמכות שלך? מה ההסמכה שלך? למה שאקשיב לך? למה לקבל ממך עצות? למה שאאמין לך? מי יבקש ממך להאמין...
מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
...במראה חיצוני כדי להשפיע על אחרים? אנשים רבים, כמו מנטורים, מאמנים ומנהיגים, מנסים לשדר שהם מושא להערצה או דמות שהצופה או המאזין ירצה להיות כמותה. לדוגמה, לובשים חליפה כדי לשתול מחשבה שהם רציניים או מצליחים, מצטלמים ליד רכב יוקרתי, בים או בנוף מרהיב כדי לשדר הצלחה וחופש, או מתאפרים ומתייפים במטרה לגרום למי שרואה אותם לרצות לקבל מהם עצות. כיצד נוצרת התחושה שרוצים להיות כמותם? אם מישהו רוצה להיות שחקן כדורסל, הוא יעדיף לשמוע עצות ממי שכבר משחק כדורסל, אם מישהי רוצה להיות עשירה, היא נמשכת לעצות של מי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שווי השוק של המוצר, הוכחה לשווי שוק של מוצר, טריקים של מנטורים לכסף, איך לראיין עובדים? משא ומתן על שכר בראיון עבודה, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה שכר מגיע למישהו? כמה לשלם לנותן שירות? שיטות מכירה של מנטורים, איך למכור את עצמך ביותר כסף? איך למכור סדנא ביותר כסף? הצעות מתחרות בראיון עבודה, כמה כסף מגיע לך? כמה כסף אתה רוצה? כמה כסף לבקש? איך לבקש משכורת? מניפולציות של מנטורים
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331
שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים
- הספר על: שווי השוק של מוצר, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שווי השוק של מוצר, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
נושאים נוספים לעיונך...
איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר איך השיווק עוזר למכירות? איך להתחיל לעבוד במכירות? טכניקות שכנוע מתקדמות התנגדות מכירות בטלפון תכונות של איש מכירות איך לעשות מניפולציה על מישהו? חשיבה שלילית במכירות איך לאהוב למכור? למה לגרום ללקוח? להבין לקוחות טיימינג של שכנוע מומחה שיווק אנשי מכירות מרמים לקוחות להחליף את איש המכירות לזהות מניפולציות ניהול מכירות בטלפון לומר ללקוח את כל האמת איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? למכור למישהו לקוח שהשאיר פרטים באתר למכור ללקוח ולא לעצמך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? לקוחות קשים להתפשר במשא ומתן איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך? להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות מניפולציה איכותית לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה איך למכור מוצר ביותר כסף? לשכנע אקסית לחזור אליך לגרום ללקוחות להתחבר אליך החזר ההשקעה של השיווק איך להיות מומחה למכירות? שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים מוצרים מתחרים איך למכור ללקוח יותר טוב? לספר ללקוח על המוצר לגרום למישהו להגיע למפגש לקוח רוצה לקנות האם כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות? להצליח במשא ומתן איך לעשות איתור צרכי הלקוח? לעמוד בפני מניפולציות איזה שיטת שכנוע עדיפה? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? לימודי nlp סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה לנצח במשא ומתן מחלקת מכירות אמצעי שכנוע לשוניים כמה הנחה לתת ללקוח? אושר למכור למכור את שיחת המכירה לכתוב מסר משכנע צוות מכירות טלפוני למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? לוגיקה של ניהול משא ומתן מניפולציות של גורואים איך לגרום למישהו להבין? איך להתחיל תהליך שיווקי? השכנוע של ביבי לגרום ללקוח לומר לגרום למישהו לרצות לתת לך קשיים של אנשי מכירות איך להצליח בתור איש מכירות? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... לקוח משלם תורת המכירות שיווק מוצרי יוקרה פחד ממכירות לא ליצור תחושת זרות מהלקוח הנחה ללקוחות ללמוד לעשות מניפולציות לשכנע בחורה לרצות לשכב איך להציב יעדי מכירות? להשפיע על רצונות לשתול מחשבה לעצמך לעבור ראיון לאיש מכירות למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? חסרונות המוצר לגרום למישהו לרצות לעזור לך לגרום למישהו לבחור בך לשכנע נשים שאני רוצה פיתוח מוצרים מניפולציות בשיווק זיהוי התנגדות הלקוח למכור מוצר פיתוח מוצר מה זה ראפור? לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר אמון אישי חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח טיפים למכירות למכור גם מוצרים פגומים הצגת היתרונות ללקוח איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך להציג ללקוח מחיר מוצר? עוד נושאים ...
בכל עניין, ניתן ליצור קשר בווצאפ
050-3331-331
☎️
🔔 הרשם לקבל עדכונים 🔔 ערוץ WhatsApp ערוץ YouTube הקבוצה Facebook עדכונים בדפדפן


☎️
🔔 הרשם לקבל עדכונים 🔔 ערוץ WhatsApp ערוץ YouTube הקבוצה Facebook עדכונים בדפדפן
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, לשתול מחשבות, מומחה שיווק בנושאי שווי השוק של מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.3750 שניות -
עכשיו 08_10_2025 השעה 00:18:04 - wesi28