אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שווי שוק של מוצר, סודות השיווק, להתמודד עם התנגדויות קניה, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, NLP שיווק, סודות השכנוע, לשכנע את הבנק, NLP תת מודע, nlp הפרעות אכילה, הצלחה בשכנוע, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, NLP המלצות, איך לשכנע ילדים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, פסיכוקיברנטיקה, לשכנע בן זוג, שיווק ומכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, יצירת עוגנים nlp, לשכנע לקנות מוצר, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טקסט טיעוני, לשכנע אשה להתחתן, טריקים לשכנוע בטקסט, מטפל nlp, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, יועץ תקשורת, nlp עוגנים, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP מטרות, סודות המשא ומתן, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע בחורות, טיפים לשכנע, התמודדות עם התנגדות של לקוח, לשכנע הורה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע עצמי / שכנוע אחרים - מדוע מנסה האדם לשכנע אחרים בצדקת דרכו?
...אפשרית היא, על ידי זה שהחכם מסביר לשומע את דעתו של השומע טוב יותר. דהיינו, החכם מסביר לאדם את דעתו של האדם טוב יותר. כדי שהאדם יתבונן טוב יותר לעומק של דעתו של עצמו. ולפעמים האדם לא מסוגל להכיל את המחשבה שהוא לא צודק, ואז החכם מסביר לאדם את הדעה של עצמו. מאחר שאין תועלת להסביר לו את הדעה ההפוכה לדעתו. ולפעמים האדם לא מסוגל להעמיק את מחשבתו בתוך הדעה של עצמו, ואז החכם מראה לאדם את הדעה שמנוגדת לדעתו, כדי לחדד אצלו את נקודת המבט שלו על דעתו. וכל אחת מהדרכים האל מובילה את האדם בסופו של דבר אל נקודת...
האם להיות קשה להשגה? איך לעשות טיזינג? איך לפתות מישהו? איך לגרום למישהו לרצות אותך? אמנות הפיקאפ, איך להצליח עם נשים? איך להצליח עם גברים? אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורה, איך להצליח בדייט?
האם להיות קשה להשגה? איך לעשות טיזינג? איך לפתות מישהו? איך לגרום למישהו לרצות אותך? אמנות הפיקאפ, איך להצליח עם נשים? איך להצליח עם גברים? אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורה, איך להצליח בדייט?
...הפוכה וליצירת ריחוק במקום משיכה. חשוב לזכור שלמרות שיש אפילו מעט יתרון בשימוש בהנמכה אישית כי האדם ינסה להוכיח שאינו כזה, הסיכון לפגיעה בביטחון העצמי שלו גדול, ועלול לגרום לריחוק מוחלט. לכן, אליעד ממליץ על גישה מאוזנת: טיזינג מתון, מרומז ולא אישי מדי. לסיכום, מה הדרך הנכונה להיות קשה להשגה? העיקרון המרכזי שאליעד כהן מדגיש הוא שצריך לעשות טיזינג בצורה מדויקת, מתוחכמת ומאוזנת. יש להיות קשה להשגה, אך לא במידה שתשדר חוסר סיכוי מוחלט. יש לשדר חוסר עניין באופן שאינו פרסונלי ואינו משפיל, אלא כזה שמשאיר...
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
...את כל הטריקים ואת כל השיטות שקיימות בעולם לגבי איך לשכנע אנשים, איך אנשים משתכנעים וכו. ובשורה התחתונה אחת הסיבות שבגללה אני מסביר את הנושא של שכנוע היא כדי שכאשר בן אדם מרגיש רע שתהיה לו אפשרות לבדוק למה הוא חושב שהמציאות רעה ולראות איך המוח שלו שכנע אותו שזה רע ולדעת להיות מסוגל לא להשתכנע מהמוח שאומר שזה רע. זה דבר ראשון, זאת אומרת עוד פעם הבן אדם שילמד איך עובד שכנוע ואיך משכנעים אנשים ואיך הוא יכול להתגונן מפני מניפולציות אז מה שיקרה זה שכאשר יהיה לו רע הוא יוכל לנסות להבין למה רע לי? כי אני...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
...להסתפק רק בלומר ללקוח משהו, אלא אנחנו גם רוצים להמחיש לו, עם עוד חושים, לדוגמה באמצעות של תמונה / סרטון / סאונד וכולי. ולכן בעצם, חומרי השיווק אמורים לשקף את המסרים של המכירות שרוצים להעביר ללקוח. כמו כן ישנם המון תהליכי מכירה והסברים שחוזרים על עצמם בתהליכי מכירה, שוב ושוב. ומי שרוצה לעבוד ביעילות, הרי שבמקום שבכל תהליך מכירה הוא יחזור על עצמו שוב ושוב, הגיוני שהוא ישקיע ויפתח חומר שיווקי שיסביר ללקוח את כל מה שהוא רוצה, באמצעי המחשה נוספים וכולי. וזה בעצם אומר, שעל העסק להכין חומרי שיווק, בהתאמה...
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
...שיש לך המון עלויות ושאתה לא מרוויח המון ושבדיוק לאחרונה העלו את המעמ ושכל המחירים מתייקרים וכיוב. והשאלה היא, האם השיטה הזאת נכונה או לו, כדי להצדיק את המחיר שלך? ומה לעשות אם אתה משתמש בשיטה הזאת והלקוח שואל אותך, ואם העלויות ירדו, האם תוריד את המחיר? / אם המדד ירד, האם המחיר שלי ירד? וכיוב, איך לענות ללקוח? בפרט אם באמת אתה לא הולך להוריד לו את המחיר. לדוגמה ברכישת דירה, שהלקוח חותם שהמחיר צמוד למדד ושהמחיר לא ירד גם אם המדד ירד. אז איך להסביר את זה ללקוח? והעניין הוא, כך: בעיקרון הלקוח ירכוש...
לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
...ממך. לדוגמה: נניח שלקוח מתלבט האם לרכוש ממך מוצר X. ונניח שיש ללקוח 10 שיקולים האם לרכוש ממך או לא לרכוש ממך את המוצר. אז לצורך העניין אפשרי לעשות את החלוקה הבאה. קבוצה אחת של שיקולים, תהיה השיקולים שיש ללקוח לרכוש ממך, שהוא כבר משוכנע בהם לרכוש ממך. קבוצה שניה של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח לא לרכוש ממך, שיקולים שכנראה לא תוכל לשכנע בהם את הלקוח לשנות את דעתו. קבוצה נוספת של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח שלגביהם הוא מתלבט, האם כן או לא לרכוש ממך, שיקולים שיש ללקוח ספק לגבי הרכישה. ועליך כמובן...
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
...אנשים? טיפים למכירות למה כל מילה חשובה בתהליך המכירה והשכנוע? אליעד כהן מסביר שאחד הגורמים המרכזיים להצלחה במכירות ושכנוע הוא תשומת הלב לפרטים, ובעיקר תשומת הלב למילים המדויקות שבהן משתמשים בשיחה עם הלקוח. אליעד מדגיש שכל מילה היוצאת מהפה משפיעה באופן ישיר על תוצאות המכירה והיכולת לשכנע. הוא נותן דוגמאות מעשיות לכך שיש הבדל עצום בין אמירת אם תרצה לעומת כשאתה רוצה, שכן המילים האלה יוצרות הבדל בתחושת הביטחון וההתחייבות שהלקוח חש. למשל, כשאומרים כשאתה רוצה מניחים שהלקוח ודאי ירצה, בעוד שאם תרצה משאיר...
ניתוח NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה
ניתוח NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה
...משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה מהם העקרונות המרכזיים בניתוח נאום פוליטי? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על ניתוח טקסטים טיעוניים, במיוחד נאום פוליטי של בנימין נתניהו, שנאמר באומות המאוחדות. הוא הציג את החשיבות של כל מילה במשפט, והראה כיצד ניסוחים שונים עשויים לשנות את משמעות הנאום ואת המסר שהמרצה מנסה להעביר. כיצד השימוש במילים יכול לשנות את המשמעות של טקסט? אליעד נתן דוגמה מהנאום של נתניהו, שבו הוא אמר: מרגע קמתה, לפני 63 שנה, ישראל הושיטה את ידה לשלום. הוא הסביר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שווי שוק של מוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שווי שוק של מוצר, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, שווי שוק של מוצר, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע בירוקרטים סדנא למכירות מחיר ללקוח בתהליך מכירה להביא לקוחות לעסק יצירת יתרונות שקריים למוצר לנסח טקסט משכנע למה לא רק לאהוב את המוצר? איך להתחיל לעשות שיווק? ההשפעה של אובמה איך להיות בטוח במוצר שלי? איך ליצור ראפור? לקוח מבקש בקשה לא הגיונית מצגת שיווקית ליצור השפעה לקוח שמציב אולטימטום איך לזהות את התנגדות הלקוח? למכור משהו בראיון עבודה תסריט שיחה של לקוח למה קשה לשכנע אנשים? לשתול לעצמך אמונה בתת מודע לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה סיכוי סיכון במשא ומתן מתנגד לרכישת מוצר לקוח עצבני הבעת הזדהות לרכוש מוצרי יוקרה הכנסת עיזים במשא ומתן למצוא לקוחות לגרום למישהו לומר לך את האמת איך להציג ללקוח שירות? לגרום למישהו להרגיש טוב עם עצמו לשכנע מישהו לא להיפגע איך ללמוד nlp? יצירת מוטיבציה לאנשי המכירות להתמודד עם סירוב של לקוח איך לגרום למישהו לקבל את עצמו? תוכנית של הכנת חומרי שיווק למכור או לקנות להסביר ללקוח את המחיר איש מכירות יצירתי לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך שכנוע nlp מניפולציות של הקורונה איך להשפיע על אנשים? לגרום למישהו ליהנות לנסות לשכנע לקוח איך לשכנע משקיע? האם חייבים לשקר לקוח? כוונת שכנוע שיחה עם לקוח לשכנע בחור לרצות אותך איך למכור משהו למישהו? דרך החשיבה של הלקוח לגרום למישהו לחשוב בהיגיון שכנוע יחסי לכתוב ללקוח הצעת מחיר לשכנע מישהו להגיד לך להתחרות על המוצר האיכותי ביותר טיפים לניהול משא ומתן עולם המושגים של הלקוח שיווק למתחילים לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן שכנוע סובייקטיבי הרצון של הלקוח להתמקד בכאב של הלקוח מה גורם למוצר להיות יקר? לגרום למישהו לא לפגוע בעצמו הזדהות מלאה שיטות שיווק לעסקים פרסומות למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה קשה לי למכור ללקוחות? איך לא לגרום למישהו לאהוב אותך? שיווק מוצרי מידע לגלות ללקוח סודות לקוח אומר אין לי כסף להסביר שוב ושוב את אותם הדברים ללקוחות האם לספק מוצר ללקוחות? סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים לגרום למישהו לא לקחת אותך להיות לא נחמד ללקוח לדבר עם לקוחות לגרום לאנשים לטעום מהמוצר לגרום למישהו לרגשות אשמה לשכנע את הקולות הצפים לשכנע מצביעים להצביע לך לפטר לקוחות לצמצם את סל המוצרים אימון לשיווק לשכנע אנשים לחשוב שאתה בר סמכא לגלות אמפתיה כלפי הלקוח מה הכי חשוב ללקוח? האם להתעקש עם לקוח? ניהול משא ומתן עם עובדים למכור ללקוח מוצר איך להכין חומרי שיווק? שיטת ראפור למכור כשאתה עצוב להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח תכנון חומרי שיווק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, מניפולציות, משא ומתן בנושאי שווי שוק של מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4531 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 08:21:54 - wesi28