... את עצמו בעיקר על בסיס תכונות חיצוניות, כמו יופי או כסף, לא יכול להתפלא כאשר אנשים מתייחסים אליו על פי מה שהוא משדר. אם הוא
משווק את עצמו ביופי או בכסף, הוא מושך אליו אנשים ... לצפות שיתעניינו בו גם על סמך תכונות פנימיות, כאשר הוא בעצם משדר את המסר ההפוך. איך דוגמת הפלאפל והשניצל מסבירה את הקשר בין
שיווק עצמי לאופן שבו אנשים נמשכים אלינו? כפי שדוגמה של אדם המוכר פלאפל לא יכול להתפלא כאשר הלקוחות רוצים רק פלאפל ולא שניצל, כך כאשר אדם
משווק את עצמו על בסיס יופי או כסף, הוא מושך אליו ... שיבואו להתעניין באדם בגלל תכונותיו הפנימיות עולה. למה אנשים מתלוננים שרוצים אותי רק בגלל המראה או בגלל הכסף למרות שהם עצמם
משווקים זאת? אליעד מציין כי
השיווק העצמי החיצוני מביא לעיתים את התוצאה הרצויה ... מושך אליו בעיקר נשים שמחפשות כסף או מעמד. אם הוא מתלונן אחר כך שכולן רוצות אותו רק בשביל הכסף, זו תוצאה טבעית של מה שהוא
משווק. אם הוא לא רוצה שירצו אותו בגלל כסף, הוא ... כאדם מן השורה, וכך למקד את תשומת הלב בתכונות האישיות שלו. למה אי אפשר לשחק משחק כפול בין מראה חיצוני לתכונות פנימיות? מי
שמשווק את עצמו קודם כל ביופי או בכסף, לא יכול ... היכן להשקיע מאמץ ולהבין שהמעשים והמסרים שלנו הם אלו שיוצרים את התגובה מבחוץ. איך דוגמת הפלאפל והשניצל מסבירה את הקשר בין
שיווק עצמי לאופן שבו אנשים נמשכים אלינו? ... באמצעות המראה החיצוני או הכסף, הוא מושך אליו אנשים שמחפשים בדיוק את זה. כדי לגרום לאנשים לראות בך משהו אחר, צריך להציג
ולשווק את המשהו האחר - בין אם מדובר באופי, באהבה ... לב גם לתכונות אחרות ולא רק לאספקט החיצוני שלך. למה אנשים מתלוננים שרוצים אותי רק בגלל המראה או בגלל הכסף למרות שהם עצמם
משווקים זאת? כי קל ליהנות מהדברים החיצוניים ... העמוקות שלך. להפגין אהבה, חוכמה, אכפתיות ועניין באחר, ובכך להזמין אנשים להתמקד גם במה שנמצא מעבר למראה או לכסף. ככל
שמשווקים יותר את הצדדים הפנימיים, כך עולה הסיכוי ...