אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיווק ישיר ✔איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיווק ישיר, התמודדות עם התנגדות מכירה, איך לשכנע את המפקד, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, לשכנע בנים, איך לשכנע גבר להיות איתך, מכירות ושיווק, טיפול אישי, איך לשכנע גבר להתחתן, טיפים למכירה, התמודדות עם התנגדות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע את המפקד, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, יועץ אישי, איך לשכנע אשה להיות איתך, איך למכור יותר טוב, להשפיע על תת המודע, ייעוץ רטורי, לשכנע גבר, לשכנע את בעלי, שיווק, אומנות התקשורת, NLP מאמרים, איך לגרום לאנשים, התניה קלאסית, יועץ פוליטי, התנגדויות מכירות, לשכנע, NLP טיפול אישי, nlp לצפייה, להעביר מסר תת הכרתי, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, הדרכת מכירות, ייעוץ אישי למנהלים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:54איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
מה ההבדל בין שכנוע ישיר לשכנוע עקיף?

אליעד כהן מסביר כי קיימות שתי שיטות עיקריות לשכנוע: שכנוע ישיר ושכנוע עקיף. שכנוע ישיר הוא כשאומרים לאדם בצורה מפורשת וברורה את מה שרוצים ממנו או מה הוא צריך לעשות. לעומת זאת, שכנוע עקיף פועל בדרך סמויה יותר, כאשר המסר לא נאמר במפורש אלא בצורה עקיפה, כך שהאדם יסיק בעצמו את המסקנה הרצויה. לדוגמה, בשכנוע ישיר אומרים "הדירה הזו מתאימה לך" או "אתה חייב לקנות את הרכב הזה". בשכנוע עקיף אומרים "כל שאר הדירות לא מתאימות לך" או "הרכבים האחרים קטנים מדי או יקרים מדי עבורך", מה שמוביל את האדם להסיק שהדירה או הרכב שעליהם מדובר הם הטובים ביותר עבורו.

למה לבחור בשכנוע עקיף ולא בשכנוע ישיר?

לפעמים משתמשים בשכנוע עקיף כדי להימנע מלחץ ישיר או להסתיר מידע. בשכנוע עקיף האדם לא מרגיש שמופעל עליו לחץ, כי הוא חושב שהגיע להחלטה בכוחות עצמו. כך, לדוגמה, כשאומרים ללקוח "לא כדאי לך לדחות את החתימה", הוא בעצם מבין לבד שכדאי לו לחתום עכשיו, בלי להרגיש שמפעילים עליו לחץ ישיר. בנוסף, בשכנוע עקיף קל יותר להסתיר חסרונות במוצר או במידע שמנסים להציג, לעומת שכנוע ישיר בו חייבים לעמוד באופן ברור ומדויק מאחורי ההצהרות.

איך נוצרת מניפולציה על ידי הצגת חסרונות של מתחרים?

אליעד כהן מציין שיטה נפוצה של מניפולציה שבה מציגים את החסרונות של מתחרים או אפשרויות אחרות כדי לגרום למוצר או לרעיון להיראות טוב יותר בעיני הלקוח. המוכר אינו חייב לציין את היתרון של המוצר שלו בצורה ישירה, אלא פשוט אומר ש"האחרים לא מספיק טובים". לדוגמה, אם רכב מסוים הוא יקר לתחזוקה, המוכר יכול להדגיש ש"התחזוקה של כל הרכבים האחרים יקרה מאוד", ובכך לרמוז כאילו אצלו המצב טוב יותר, למרות שבפועל ייתכן שגם אצלו המצב דומה או אפילו גרוע יותר.

מהי מניפולציית "הקוזאק הנגזל" ואיך היא מתרחשת?

מניפולציית "הקוזאק הנגזל" מתארת מצב בו אדם מאשים אחרים באותם דברים שהוא בעצמו אשם בהם. אליעד כהן מסביר שזו צורה חמורה של מניפולציה, שבה האדם עושה מעשה שלילי אך מיד מאשים אחרים בכך שהם ביצעו את אותו המעשה כלפיו. לדוגמה, ילד שמתחיל לריב ולפגוע בחבר, ואז מתלונן למבוגר שהחבר הרביץ לו, כאשר למעשה הוא היה זה שהתחיל את האלימות. דוגמה נוספת, חברת מזון שמשתמשת בכמות גדולה של חומרים משמרים ומאשימה חברה מתחרה בשימוש יתר בחומרים משמרים, למרות שבמציאות המתחרה כלל לא משתמשת בהם או משתמשת בהם הרבה פחות.

איך לזהות ולהיזהר ממסרים עקיפים ומניפולציות בשכנוע?

אליעד כהן מסביר שכדי להימנע מנפילה במניפולציות, חשוב לשים לב אם המסר שמועבר הוא ישיר או עקיף. כאשר המסר ישיר, קל יותר לבדוק את האמיתות שלו כי האדם שמדבר מחויב לעמוד מאחורי דבריו. לעומת זאת, כאשר המסר עקיף, הלקוח עלול להסיק מסקנות שלא נאמרו במפורש, וייתכן שהן בכלל אינן נכונות. לדוגמה, אם נאמר "אצלם יקר", זה לא אומר בהכרח שאצל הדובר המחיר נמוך. יש לבדוק היטב את העובדות ולא להניח שהדבר שלא נאמר מפורשות הוא בהכרח נכון. אליעד מדגיש את החשיבות של לשאול שאלות ולדרוש הוכחות ברורות לפני שמקבלים החלטה, כדי לוודא שלא מגיעים למסקנות מוטעות.

כיצד מוכרים משתמשים בשכנוע עקיף כדי להסוות חסרונות?

לפעמים מוכרים אינם יכולים לומר ישירות שהמוצר שלהם טוב וזול, אולי כי זה לא נכון, ואז הם משתמשים בשכנוע עקיף. לדוגמה, הם לא אומרים "המוצר שלי זול", אלא אומרים "המוצרים האחרים יקרים ולא שווים את הכסף". הלקוח מסיק לבד שהמוצר של הדובר זול וטוב, למרות שזה לא נאמר ישירות, ולמרות שהמציאות יכולה להיות שהמוצר כלל לא זול. בצורה זו המוכר נמנע מלהציג את המוצר שלו בצורה ישירה באופן שקרי, אלא משאיר את המסקנה בידי הלקוח.

לסיכום, כיצד לבדוק אם מנסים להפעיל עליך מניפולציה?

לסיכום, אליעד כהן ממליץ להיות ערניים ולבדוק תמיד אם המידע שמועבר הוא ישיר או עקיף, אם נאמר בצורה מפורשת או אם הסקת את זה לבד. חשוב לבדוק האם ההצהרות הן נכונות עובדתית, והאם המסקנות שהסקת הן מבוססות או שהן רק פרשנות שלך. כך, כאשר מוכר אומר "התחזוקה אצל אחרים יקרה", חשוב לוודא שזה לא אומר שהתחזוקה אצלו זולה יותר, אלא אולי גם יקרה או אפילו יקרה יותר. אליעד מזהיר לא להניח הנחות ללא בדיקה עובדתית ברורה, כדי שלא יוכלו להטעות אותך בקלות באמצעות מניפולציות.
איך אפשר להבין את ההבדל בין שכנוע ישיר לשכנוע עקיף?

בשפה העברית (כמו בכל שפה) יש מילים שמתארות דברים, למשל "זול", "יקר", "מומלץ", "יפה" או "חכם". מילים כאלו רק מוסיפות תיאור או דעת על דבר מסוים בלי להגדיר אותו באופן חד משמעי. לעומת זאת, יש מילים מגדירות שמצמצמות את ההגדרה, למשל "אלו" (אלו ולא אחרים), "היום" (היום ולא מחר) או "פה" (פה ולא שם). שכנוע ישיר משתמש בביטויים מוגדרים שמכוונים בדיוק למסר שרוצים להעביר, כגון "הדירה הזו מתאימה לך" או "אתה חייב לחתום עכשיו". שכנוע עקיף לעומת זאת מעביר את אותו המסר דרך ביטויים עקיפים, כמו לומר "כל שאר הדירות לא מתאימות לך", ודרכו לגרום לאדם להבין לבד שהדירה הספציפית הזו כן מתאימה.

איך נראה שכנוע ישיר ואיפה פוגשים אותו?

בשכנוע ישיר, הרעיון הוא לומר באופן ישיר ומפורש את מה שרוצים שהצד השני יבין או יעשה. לדוגמה, אם רוצים למכור דירה ללקוח, אפשר פשוט לומר לו "הדירה הזו מתאימה לך" או "כדאי לך לחתום עכשיו". אין כאן שימוש ברמזים או בהטיות עקיפות, אלא אמירה חזיתית: "אתה חייב לקנות", "אתה חייב לחתום", וכדומה. היתרון של שכנוע ישיר הוא בבהירות שלו - האדם השני מבין בדיוק מה מנסים לגרום לו לעשות, ואין אפקט של ניחושים או השערות מצד השומע.

מהו שכנוע עקיף ולמה לפעמים בוחרים בו?

שכנוע עקיף פועל דרך הצגה עקיפה של הרעיון. לדוגמה, במקום לומר "כדאי לך לקנות את הדירה הזו", אומרים "כל שאר הדירות לא מתאימות לך". במקום להצהיר "זו המכונית הכי טובה עבורך", אומרים "כל שאר המכוניות קטנות מדי, יקרות מדי, או לא חזקות מספיק". בשכנוע עקיף, האדם המשתכנע מגיע למסקנה בכוחות עצמו, כי הוא קורא בין השורות ומסיק מה כדאי לו לעשות. לעתים מעדיפים שכנוע עקיף כדי לא להיתפס כלוחצים מדי, או כדי להסתיר מידע (ואפילו לסלף אותו, כפי שיוצג בדוגמאות של המניפולציות).

אילו דוגמאות מראות איך נוצרת מניפולציה באמצעות הצגת חסרונות אצל האחר?

יש מקרים שבהם מוכר או משכנע מסתיר את החיסרון שקיים אצלו, ופשוט מדגיש את אותו חיסרון בדיוק אצל המתחרים. כך הוא גורם לצד השני לחשוב שאצל המתחרה יש בעיה, בעוד שאצלו אין את הבעיה הזו, אף על פי שבמציאות ייתכן שדווקא אצלו היא עוד יותר חמורה.

דוגמה ראשונה היא בתחום הרכב:

- אם רכבים מסוימים יקרים לתחזוקה, המוכר עלול לומר "בכל הרכבים האחרים התחזוקה מאוד יקרה" ובכך לרמוז שלרכב שלו אין בעיית עלות תחזוקה, למרות שבפועל ייתכן שהתחזוקה אצלו יקרה אפילו יותר.

דוגמה שנייה היא בתחום המזון:

- אם חברה אחת מרבה לשים חומרים משמרים, היא יכולה להאשים חברה אחרת בשימוש מופרז בחומרים משמרים, אף על פי שבאותה חברה מאשימה יש שימוש מוגבר פי כמה וכמה.

דוגמה שלישית מתייחסת לאופן התנהגות בין אנשים או ארגונים:

- ילד שמתחיל מריבה ומכה, אך מספר למבוגר כאילו רק חברו הרביץ לו, תוך הסתרת העובדה שהוא החל באלימות.

- בגישה דומה, "הקוזאק הנגזל" מאשים אחרים בגזל, בעוד שהוא עצמו היה הגזלן מלכתחילה.

- יש גם מי שיגידו שזה מזכיר טענות הדדיות בין קבוצות גדולות יותר, לדוגמה אנשי ארגון שטוענים שפגעו בהם, מבלי לציין שהם עצמם החלו במעשי פגיעה מלכתחילה.

איך נזהרים ממסר עקיף או ממידע מטעה?

כאשר שומעים טיעון כלשהו, כדאי לשים לב אם מדובר במסר ישיר ("אצלנו זול יותר") או במסר עקיף ("אצלם יקר יותר"). מסר ישיר מאלץ את הצד השני לעמוד מאחורי דבריו, אך במסר עקיף ייתכן שאנו רק מבינים משהו שלא נאמר במפורש, ואולי זהו הבנה שלנו בלבד ולא אמת עובדתית.

חשוב לבחון אם באמת נאמר שרכב מסוים זול, או שרק נאמר "הרכבים האחרים יקרים". ייתכן שזה אומר ששניהם יקרים, ושהמשכנע מנסה להסתיר זאת. צריך גם לבדוק אם מה שנאמר בכלל נכון מבחינה עובדתית. לא כל הצהרה על "המתחרים" מעידה בהכרח על כך שלמשכנע אין את אותה בעיה או אפילו בעיה גדולה יותר.

בסיכומו של דבר, בשכנוע ישיר אומרים באופן מפורש את המסר, בעוד שבשכנוע עקיף משתמשים ברמזים, באמירות שליליות על אפשרויות אחרות או בהדגשת חסרונות של מתחרים, כדי שאדם יסיק בעצמו את המסקנה הרצויה. כך נבנית לעתים מניפולציה, במיוחד כאשר מסלפים או מסתירים מידע ממשי.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטת שכנוע ומניפולציה איך משכנעים אנשים איך מוכרים לאנשים, איך מרמים אנשים וכו' וכמובן שאני מסביר את זה מהצד של מי שרוצה לעשות את זה וגם מהצד של מי שרוצה לדעת איך הוא יכול להימנע מזה שיעשו לו את זה אוקי ואני מסביר באופן כללי איך התופעה עובדת. אז הנושא הוא כדלקמן יש נושא שנקרא שכנוע ישיר ויש דבר שנקרא שכנוע עקיף אפשר לשכנע בן אדם בצורה ישירה ואפשר לשכנע אותו בצורה עקיפה, זאת אומרת לפעמים אומרים לבן אדם "לך תעשה משהו" ולפעמים אומרים לבן אדם דברים מסוימים גורמים לו לרצות ללכת לעשות את המשהו הזה שזה כבר נקרא שכנוע עקיף.

עכשיו איך הנושא עובד וניתן כאן עוד סוג של היבט בסיפור הזה זה עובד ככה מי שישים לב יש בשפה העברית כמו בכל שפה יש מילים שהם תיאור, תיאור כללי לדוגמה "זול יקר, מומלץ צריך, יפה חכם כדאי" כל מיני מילים, אוקי עכשיו המילים האלה לא אומרות על מה זה מדובר נגיד שאומרים על משהו מסוים שהוא זול אבל לא אמרנו מה זול, עכשיו לעומת זאת יש מילים שהן בעצם מגדירות הן מגדירות הן אומרות לך זה ולא דבר אחר. לדוגמה איזה מילים נגיד מגדירות שהן יוצרות הגדרה? סתם נגיד המילה "אלו", "אלו" מה המוח מבין? אלו ולא אחרים, לדוגמה נגיד "היום" המילה "היום" מגדירה היום ולא מחר פה ולא שם, עכשיו ולא קודם ולא אחר כך בקיצור יש מילים שמתארות דברים ויש מילים שמגדירות מה הדברים.

עכשיו מה זה שכנוע ישיר? שכנוע ישיר לדוגמה נגיד רוצים לקחת דירה להגיד שהיא מתאימה, בן אדם רוצה למכור דירה ללקוח אז איך הוא יכול לעשות את זה באמצעות שכנוע ישיר? להגיד "הדירה הזו מתאימה לך", "הדירה הזו" הוא הגדיר את הדירה "מתאימה לך" הוא תיאר את הדירה הזאת "הדירה הזאת מתאימה לך" זה נקרא שכנוע ישיר. מה זה שכנוע עקיף? שכנוע עקיף זה בעצם להגיד "כל שאר הדירות לא מתאימות לך" זה בעצם שכנוע עקיף, כי אם כל שאר הדירות לא מתאימות לך אז מה זה "כל שאר הדירות"? "כל שאר הדירות" זה כאילו חוץ מהדירה הזאת "כל שאר הדירות לא מתאימות לך" משמע שהדירה הזאת כן מתאימה לך, אוקי שכנוע ישיר שכנוע עקיף.

עכשיו מי שרוצה לשכנע בצורה ישירה הוא צריך לשים לב שהוא לא מדבר ברמזים וגם לא מדבר בחידות אלא הוא אומר בדיוק את מה שהוא רוצה, לדוגמה אם אתה רוצה להגיד למישהו מסוים שהדירה הזאת מתאימה לו ושהוא צריך לחתום על החוזה היום אל תגיד לו "אתה יודע כל שאר הדירות נראה לי לא יסתדרו לך לא כדאי לך לדחות את החתימה", מה זה "לא כדאי לך לדחות את החתימה"? תגיד לו "כדאי לך לחתום עכשיו" אל תגיד לו "לא כדאי לך לדחות" כי לא כדאי לך לדחות זה כאילו מסר עקיף "לא כדאי לך לדחות" ולכן התת מודע של הבן אדם מבין "ולכן כדאי לקנות עכשיו" או "לחתום עכשיו" לא, אם אתה רוצה לשכנע בשכנוע ישיר דבר בצורה ישירה אל תדבר ברמזים אל תגיד "אני חושב שאתה תתחרט אם אתה לא תקנה" תגיד לו "אתה חייב לקנות", אוקי זה שכנוע ישיר.

עכשיו לעומת זאת יש גם שכנוע עקיף לא תמיד רוצים להגיד לבן אדם את מה שרוצים להגיד לו מהרבה מאוד סיבות זה יכול להיות, תכף תראו גם עוד סיבה ללמה לפעמים דווקא שכנוע עקיף עדיף על ישיר אני אתן עוד דוגמה תכף ואז מה שצריך לעשות לפעמים זה לעשות שכנוע עקיף, אתה לא חייב להגיד לבן אדם "תעשה את זה ואת זה" אתה יכול בעצם לגרום לו להבין שהוא לא רוצה לעשות שום דבר אחר לא חייבים להגיד לו "אתה יודע אתה חייב לקנות את הרכב הזה" אפשר פשוט להסביר לו למה כל שאר הרכבים לא מתאימים לו "אתה יודע הרכב ההוא וההוא קטן, הרכב ההוא וההוא חלש, הרכב ההוא וההוא ככה", מה הבן אדם הבין? שכנראה הרכב הזה שעליו מדברים איתו כנראה שהוא מספיק טוב לו, אוקי זה נקרא שכנוע עקיף.

עכשיו זה היה עד כאן עכשיו בא נמשיך איך בעצם זה יכול להתפתח ולהשתדרג הנושא הזה מה שקורה לפעמים כבר לקטע של מניפולציה, מה קורה לפעמים במצבים בעולם שמנסים למכור לאנשים דברים? שלפעמים לוקחים חיסרון שיש במוצר או בדבר ובעצם אומרים "הנה תסתכל שמה ושמה יש את החיסרון הזה". לדוגמה נגיד שיש רכב קטן, קטן נגיד זה המוח יכול לראות בעין שהוא קטן בא נגיד שרכב מסוים נגיד עולה להחזיק אותו התחזוקה שלו מאוד יקרה, מה המוכר יכול לעשות אם הוא שקרן? אז הוא יכול להגיד לקונה "אתה יודע כל שאר הרכבים התחזוקה שלהם מאוד יקרה", עכשיו נניח שבאמת כל שאר הרכבים התחזוקה שלהם מאוד יקרה כי יכול להיות שזה נכון ויכול להיות שזה לא נכון אבל גם אם נניח שכל שאר הרכבים התחזוקה שלהם מאוד יקרה זה לא אומר שהרכב הזה התחזוקה שלו לא יקרה.

יכול להיות כשמישהו אומר לך "אתה יודע מה חשבת לקנות?", "חשבתי לקנות את הרכב ההוא וההוא", "עזוב אותך הרכב ההוא התחזוקה שלו מאוד יקרה", "רגע ושלך התחזוקה לא יקרה גם שלך התחזוקה יקרה אז מה אתה אומר לי ששמה יקרה אולי שלך בכלל עוד יותר יקרה". אז בקיצור מה אני מנסה לומר שלפעמים בן אדם רוצה לקמבן את הלקוח, המוכר רוצה לקמבן את הלקוח לשקר אותו ואז לא תמיד הוא מדבר בצורה ישירה לא תמיד הוא אומר "הרכב שלי התחזוקה שלו זולה", הוא לא יגיד את זה למה? כי זה שקר, אז מה הוא יגיד? הוא יגיד כי לפעמים זה שקר ואז במקרה כזה הוא יעדיף להגיד "אתה יודע הרכב ההוא וההוא שרצית לקנות התחזוקה שלו מאוד יקרה" כדי לגרום למשתמע לבן אדם ששומע את המסר הזה לחשוב כאילו הרכב עצמו הוא לא יקר אבל לא נכון גם הרכב עצמו יקר.

ולכן הבן אדם צריך לשים לב לנושא הבא כאשר מנסים למכור לך משהו תנסה לבדוק "רגע הוא אמר לי את זה בצורה ישירה או שרק הבנתי את זה בצורה עקיפה?" כי הרבה פעמים בן אדם מבין איזה מסקנה ואומרים לו "רגע איך הגעת למסקנה הזאת?", "מה כי אמרו לי ככה וככה אז ברור שככה וככה", "לא ברור זה שאתה מבין מניח הנחת יסוד כזאת וכזאת זה שאתה מסיק את המסקנה מי אמר שזה נכון בכלל?" זה לא מחויב מה שנקרא. אוקי אז שימו לב אז כפי שאמרתי מההתחלה יש את המצב הבסיסי שבו רוצים להגיד לבן אדם "אתה יודע כדאי לך לקנות את הרכב הזה כי הוא זול" נגיד אבל נגיד לדוגמה שלא נעים להגיד "הרכב הזה זול" כי אולי המוח יחשוב "אם הוא זול הוא לא טוב" אז אומרים לקונה "אתה יודע הרכבים האחרים הם מאוד יקרים לא שווים את הכסף", "לא שווים את הכסף זה כאילו אומר שהם יקרים הרכב הזה זול אז הוא כנראה כן שווה את הכסף", אוקי זה מקרה רגיל.

יש את המקרה המניפולטיבי ברמת מניפולציה רמה אחת שהיא בעצם אומרת מה החיסרון הקיים כרגע בוא נאשים את המתחרים באותו חיסרון ואז השומע יניח שאם אנחנו מאשימים את המתחרים שלנו בחיסרון מסוים כנראה שלא יהיה לנו את החיסרון הזה. המניפולציה העוד יותר מרושעת היא אומרת ככה יש מצב שבן אדם יש לו איזה חיסרון ולמתחרים שלו אין את החיסרון הזה והוא כדי להסתיר שיש לו את החיסרון הזה הוא פשוט משקר ואומר שלמתחרים שלו או לדבר הנגדי יש את החיסרון כשבעצם אין למתחרים שלו את החיסרון הזה ויש את החיסרון הזה רק לעצמו ובכך הוא בעצם מנסה להעביר מסר שכאילו הוא בסדר למרות שבכלל הוא לא בסדר.

לדוגמה נגיד שיש חברה שהיא טוחנת המון חומרים משמרים בתוך המוצרים שלה ואז היא תלך על איזה חברה אחרת למתחרה שלה ששמה נגיד אין חומרים משמרים והיא תגיד "מה החברה הזאת מפטמת אותכם, המתחרים שלנו שמים לכם המון חומרים משמרים" אבל סליחה אדוני הם לא שמים חומרים משמרים בכלל ואם הם שמו זה בכלל זאת בכלל הייתה תקלה חד פעמית ואתה המומחה בלשים חומרים משמרים אז מה אתה מעמיד פנים שאתה לא שם חומרים משמרים. אוקי כמו לדוגמה נגיד ויש הרבה דוגמאות כאלה לא חסר כשמישהו כשהוא נאשם במשהו הוא ישר מאשים את השני כמו ילד נגיד שהתחיל איזה מריבה ואומר "הוא הרביץ לי" איך הוא הרביץ לך מה אתה עושה הוא בכלל התגונן הוא לא הרביץ לך.

מה שנקרה הקוזאק הנגזל אחד שהוא קוזאק שהוא שודד והוא אומר "גנבו אותי", למה הוא אומר גנבו אותי? כי הוא משחק אותה כאילו כמו נגיד שיש כאלו שיגידו שאפשר למצוא את זה נגיד בחמאס, יש כאלה שיגידו "תראה החמאס מאוד דופקים אותנו מרביצים לנו, אכלו לנו שתו לנו" אבל מה אתה עשיתם קודם למה עשו לכם את זה אז הם בעצם בודקים במה הם לא בסדר ואומרים מראש כמו בוא נאשים את השני שהוא לא בסדר בזה. בקיצור בשורה התחתונה כפי שאמרתי יש מסר ישיר יש מסר עקיף כאשר בן אדם מבין משהו מסוים הוא צריך לבדוק "האם אני מבין את זה בצורה ישירה האם אני בטוח שזה נכון או שרק הסקתי את המסקנה הזאת ממשהו שאמרו לי וגם לא בטוח שמה שאמרו לי זה נכון וגם לא בטוח שהמסקנה שהסקתי מכך היא נכונה?". אז שלא יעבדו עליכם.
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? ... לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר. מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את ... ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר. לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה. אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור ... שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו. איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף? ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמה סרטונים והסברים שמראים איך ... לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי. מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף ...
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן ... אומנם קשה וארוכה, אבל היא הרבה יותר קצרה בטווח הבינוני והארוך. והדרך היא, לעשות המון שיווק עקיף ולא רק שיווק ישיר ואני אסביר. נניח שאתה רוצה למכור שירותי עיצוב פנים, אז כנל באפשרותך לפרסם שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים, לכל ... בעיצוב פנים, להכיר אותך. כדי שכאשר הוא ירצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, הוא יפנה אליך. וזהו שיווק עקיף ולא שיווק ישיר. שאתה לא מנסה למכור כלום באופן ישיר, אבל מפרסם המון תכנים שהלקוחות שלך צורכים אותם ממך, עד שכאשר הם ...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
...שכנוע הזאת בשביל לשכנע את הבן אדם, זה לא פסול להגיד לו אני אשכנע אותך, יחד עם זאת יש מצבים מסוימים והמוכר אם הוא פיקח הוא יודע להבדיל או יודע יותר טוב להבדיל מה הסיטואציה המתאימה ואז הוא צריך לדעת לזהות מצבים שבהם הלקוח לא רוצה שיבואו בגישה שמנסים לשכנע אותו אלא הוא רוצה להרגיש כאילו אומרים לו את האמת ואף אחד לא מנסה למכור לו שום דבר, ותרצה תקנה לא תרצה לא תקנה, אני רק אמרתי לך את האמת ובדרך סיבובית לשכנע אותו. אוקי ולכן כל אותם אנשי מכירות שאומרים אנחנו לא מנסים למכור אנחנו מוכרים בלי לנסות למכור...
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
...לעשות ככה בשביל ככה וככה וזהו מאוד פשוט אמרנו לו את מה שאנחנו רוצים שכנענו אותו בצורה ישירה בזה נגמר הדיון. לעומת זאת אם אנחנו נדבר איתו בצורה עקיפה לא בטוח שהוא יבין לא בטוח שזה יעזור, זה יכול לקחת הרבה יותר זמן, זה הרבה יותר מסובך וכו. יחד עם זאת יש גם יתרונות בשכנוע עקיף, למה כי כאשר באים לשכנע בן אדם בצורה ישירה תקשיב תעשה ככה וככה הרבה פעמים הוא יגיד לא רוצה ולכן אם נעשה את זה בצורה מתוחכמת, אם עושים את זה בצורה מתוחכמת שמשכנעים אותו בשכנוע עקיף, נסביר בדיור מה זה אומר אז במקרים כאלה הבן אדם...
NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
...איתך. וכאשר אתה מנסה לשכנע מישהו בשכנוע ישיר, אז לפעמים יש איזה הנחת יסוד מאוד בסיסית, שהרעיון שלך תלוי בה, ושהאדם שמולך לא מסכים עם הנחת היסוד הבסיסית שלך. ולפעמים אתה מנסה לשכנע מישהו ולא מצליח לשכנע אותו, בגלל שיש הנחת יסוד נסתרת, שעליה אתם לא מסכימים עדיין. וזה בעצם אומר, שכאשר אתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, עליך לבדוק עם עצמך, מהן הנחות היסוד שיש מאחורי הרעיון שאתה מנסה לשכנע את האדם האחר. ולא רק מהן הנחות היסוד ברמה הראשונה, אלא גם מהן הנחות היסוד הבסיסיות יותר שנמצאות ברמת עומק עמוקה יותר, בבסיס...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
...המחיר וכיוב. כאשר הרעיון הוא, שאתה מראש כבר גורם ללקוח לחשוב על התשובות שתיתן לו, אחרי שהוא יעלה את ההתנגדות האפשרית שלו, לרכישת המוצר. וכאשר האדם עצמו מזדהה עם רעיונות כלשהם, אז אחכ הרבה יותר קשה לו להראות שהוא מתנגד אליהם. ולכן מראש תנסה לגרום ללקוח להסכים איתך, לא רק על הסיבות שאמורות להוביל אותו למסקנה שהוא ירכוש את המוצר שלך. אלא שהוא יסכים איתך, גם על הרעיונות שהם יהיו התשובות להתנגדויות שהוא יכול להעלות בהמשך כלפי רכישת המוצר שלך. ובסיכומו של דבר, אם ברצונך לשכנע מישהו במשהו, באפשרותך לעשות...
בקשה משכנעת, איך לבקש בצורה משכנעת? איזה ניסוח יותר משכנע? איך לנסח משפט בצורה משכנעת? איך לנסח מכתב משכנע? איך לכתוב מכתב בצורה משכנעת? איך לבקש בקשה בצורה משכנעת? איך לנסח בקשה בצורה משכנעת? משמעות כל מילה במשפט, ניתוח טקסט משכנע, איך לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך? איך לבקש בקשה משכנעת? שכנוע יתר, לא לנסות לשכנע יותר מידי, כל המוסיף גורע, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, טעויות בשכנוע למתקדמים, ניסוח טקסטים, ניסוח מכתבים, לנסח טקסט, ניסוח משכנע
...הרי שלא הגיוני לומר לו, שאתה מבקש את הבקשה שלך, רק בגלל שאתה יודע שהוא לחלוטין לא יפגע כנל. זה לא הגיוני והוא לא יאמין לך ויתפוס אותך כלא אמין באופן כללי. ולכן למרות שאתה רוצה שהשני יחשוב שהבקשה שלך לחלוטין לא תפגע בו, הרי שאל תכתוב את זה. כי אין לך הוכחה לך והוא לא יחשוב את זה והוא יחשוב שגם אתה לא חושב את זה, כי הטענה עצמה לא באמת נכונה. ולכן עדיף לכתוב ניסוח שמצד אחד הוא יותר חלש, אבל מצד שני הוא יותר משכנע. דהיינו, יותר חלש לכתוב אני פונה אליך כי אני חושב שהבקשה שלי לא תפגע באינטרסים שלך, שזה...
איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי להשפיע על הרצון שלו לעשות את הפעולה? איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי לחזק את הרצון שלו לעשות את המשהו? למה מישהו עושה משהו? במה תלוי שמישהו יעשה משהו? להשפיע על מישהו לעשות משהו, איך לגרום לו לעשות משהו? איך לגרום לה לעשות משהו? לחזק את הרצון, לחזק את היכולת, רצון או יכולת, חיזוק הרצון, חיזוק היכולת, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, סודות השכנוע למתקדמים, רצון לתת בשכנוע, רצון לקבל בשכנוע, לגרום למישהו לרצות לעשות משהו
...לבקש מהילד לאכול. הבקשה מהאדם לעשות את הפעולה, אמורה לחזק אצלו את הרצון לעשות את הפעולה. וחיזוק הרצון יכול להיות במגוון דרכים. לדוגמה בצורה ישירה, שנאמר לאותו אדם: אני רוצה שתעשה X או אני אשמח שתעשה X וכיוב. דהיינו, שהאדם מבין שאני רוצה שהוא ירצה לעשות X. דהיינו, שאני מנסה לחזק לו את הרצון. כמובן שאפשרי לעשות זאת גם בצורה סמויה, מה שנקרא שכנוע עקיף, דהיינו, בצורה עקיפה לגרום לרצון שלו להתחזק, בלי שהוא יבין שאנחנו מנסים לגרום לרצון שלו להתחזק. אבל ישנם מצבים, שיש חשש, שהאדם השני יבין שאנחנו מנסים...
NLP - איך לשתול מסרים סמויים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
...הזה הוא טעים ומתוק, באמצעות ודרך סיבות נוספות אחרות, שבזכותן הוא יכול להבין שהמוצר הזה הוא טעים ומתוק. והוא לא צריך להבין שהמוצר הזה הוא בריא ואיכותי, כדי להבין שהוא בריא ומתוק. ולכן בעצם המסר הסמוי שלך, הוא מסר סמוי אפשרי ולא מסר סמוי מחויב. וככל שהאדם כבר מכיר את הסיפור שאתה רוצה לספר לו, וככל שהוא כבר חושב שהסיפור הזה הוא נכון מסיבות אחרות, כך בעצם יש את הקושי לגרום למסר הסמוי שלך, להיות מסר סמוי מחויב, שהאדם יהיה חייב להסכים איתו, כדי להבין את הסיפור. ולכן, עליך לקחת את מה שהאדם כבר יודע כאמת...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
...בצורה אוטנטית, בלי שהוא מבין שהמחשבה הזאת נשתלה אצלו על ידי המוכר, על ידי זה הוא מביע יותר אמון והזדהות עם אותה המחשבה. וכמובן שיש גם מקרים הפוכים, כגון בחוסר ביטחון עצמי של הלקוח וכיוב, שהוא דווקא יותר יאמין למחשבה, אם היא תגיע ממקור חיצוני לו. ובמקרים כאלו, הלקוח לא סומך על עצמו, והוא מעדיף שיגידו לו מה לעשות. וצריך בכל מקרה, להתאים את המסרים, לפי המצב של הלקוח באותו הרגע. כך ששליטה בתת המודע של הלקוח, יש בה יתרונות כנל. והעיקר שלה הוא, שהלקוח חושב, שהמחשבה שלו מגיעה ממנו ושהוא עצמו רוצה לרכוש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיווק ישיר, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, שיווק ישיר, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
התנגדויות מכירה של מוצר לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים למכור ללקוח ולא לעצמך הכנת חומרי שיווק ליהנות לעבוד במכירות לגרום ללקוח להיות מוכן לשכנע לקוחות לקנות לבחור את הלקוחות שלך באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? אמינות של איש מכירות שימוש בשם הפרטי של הלקוח לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו האם כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות? איך להסביר את התמחור ללקוח? להתאים את המוצר ללקוח איך לקבוע יעדי מכירות? מניפולציות של הקורונה איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? איתור לקוחות למה לא רק לאהוב את המוצר? להישמע מתנשא כלפי לקוח לשכנע מישהי להתאהב בך לראות את הבוס כלקוח לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות תחרות אנשי מכירות ביחס למוצר לקוח משוגע מוצרים באיכות בינונית איך לגרום ללקוחות לחזור? יצירת אמון כדאיות ייצור מוצר סיבת ההנחה ללקוח לשכנע את עצמך להרגיש טוב איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? לגרום ללקוח עצוב הרגשה של הזדהות ראיון עבודה לסמנכל מכירות איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? שמחה של לקוח לגרום ללקוח להרגיש טוב סינרגיה עם לקוח ממי הלקוח רוצה לקנות? אספקת שירותי בניה ללקוח לשכנע כל אחד בכל דבר הלקוח צריך או רוצה איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה צודק? לקוח מאוכזב של המתחרים בניית מסע לקוח מוצרים ברמה ירודה לגרום למישהו לרצות דווקא אותך לקוח חשדן כשלים רטוריים למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מומחה מכירות למה המנהל שלך הוא הלקוח שלך? פרסומות בטלוויזיה לקוח שרוצה לקבל הנחה איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? למכור מותגי על... לגרום ללקוח לעבוד איתך לאפשר ללקוח לבחור שאלה סגורה של לקוח התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון ללמוד לשכנע עובדים איך לעשות מניפולציה עצמית? אימון מכירות לאנשי מכירות לעשות מניפולציות על הלקוח מלחמת המכירות פחד לא למכור שיטות תמחור מוצר במה תלוי אם תהנה למכור? איך לבחור מנהל שיווק? ללקוח למכור לעצמו לגרום למישהו לחשוב מחשבה משפך שיווקי שלא עובד לאבד לקוח איך לומדים לשכנע? מה הלקוח באמת רוצה? ליצור התניה משכנעת שיווק לטווח קצר להתנגד לבקשה של לקוח לגרום למישהו להתאהב בי שיווק לקהל היעד לקוח מסרים בתת מודע הרגשת קרבה עם לקוח שפת הגוף של לקוח מוצר לא רווחי למה קשה לשכנע? למכור בלי התנגדויות לקוח למכור מוצרים יקרים ליצור קמפיין שיווקי לגרום למישהו למכור מוצר לימוד סודות השכנוע אסטרטגיית ניהול משא ומתן למתקדמים מסרים משכנעים טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, מאמן עיסקי, מומחה מכירות בתחום שיווק ישיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5625 שניות - עכשיו 10_10_2025 השעה 07:15:57 - wesi28