אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטות לשכנוע ✔ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטות לשכנוע, לשכנע אמא, טיפים לאנשי מכירות, לשכנע ללכת לטיפול, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, טיפול זוגי nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, סוגסטיה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, יכולת לשכנע, לשכנע אנשים לקנות מוצר, להתראיין בטלוויזיה, כושר שכנוע ושינוי עמדות, ייעוץ אישי, לשכנע חבר להפסיק לעשן, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, עבודה ב nlp, אומנות התקשורת, לשכנע את אמא, nlp לימודי, רטוריקה, להתמודד עם התנגדות של לקוח, שיפור כושר שכנוע, התמודדות עם התנגדות של לקוח, איך להשפיע על אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, אסטרטגיות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות קניה, דמיון מודרך nlp, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, לנהל משא ומתן, איך לשכנע עובדים, להתמודד עם התנגדות במכירה, לשכנע שכנה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
מה ההבדל בין לשאול לקוח "מה חסר לך" ל"במה אפשר לשדרג אותך"?

אליעד מסביר שיש הבדל גדול ומשמעותי בין שתי השאלות הללו בתהליך המכירה וביכולת לשכנע לקוחות לקנות מוצר או שירות.

כאשר שואלים מישהו "מה חסר לך במה שיש לך?", אנחנו למעשה גורמים לו לחשוב שקיימת בעיה או חיסרון במצבו הנוכחי. ברגע שהלקוח מרגיש שקיים אצלו חיסרון, באופן טבעי הוא יחפש פתרון לבעיה הזו. כך, כשהמוצר או השירות שלנו נתפס כפיתרון, הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש אותו גבוה בהרבה. הוא ירצה לפתור את החוסר שהוא מזהה.

לעומת זאת, כששואלים אדם "במה אפשר לשדרג אותך?", הלקוח לא מרגיש שקיים חיסרון, אלא שהמצב שלו טוב מלכתחילה ואנחנו פשוט מציעים לו משהו "טוב יותר". במקרה כזה, השדרוג נתפס כאופציונלי או כתוספת, ולכן תחושת הדחיפות של הלקוח לרכוש יורדת משמעותית.

לדוגמה, אם רוצים למכור רכב ללקוח, ושואלים אותו "מה חסר לך ברכב הנוכחי?", הלקוח יחשוב מיד על בעיות קיימות כמו "המזגן חלש מדי" או "האוטו צורך יותר מדי דלק", ואז כשהמוכר יציג לו פתרון, הלקוח ירגיש צורך ממשי לרכוש.

אבל אם נשאל אותו "במה אפשר לשדרג את הרכב שלך?", הוא כנראה יחשוב על דברים כמו "מערכת סאונד איכותית" או "צבע יפה יותר". אלו דברים נחמדים, אך אינם נתפסים כצורך הכרחי. לכן, הסיכוי שירכוש יהיה נמוך יותר.

איזו שאלה תביא ליותר מידע מהלקוח?

למרות זאת, אליעד מחדד נקודה חשובה נוספת. אם נשאל את הלקוח בצורה ישירה "מה חסר לך?", יש סיכון שהוא יענה ש"לא חסר לו כלום". אנשים באופן כללי לא אוהבים להודות שיש להם חוסר או בעיה, כי זה פוגע באגו או בתחושת הערך העצמי שלהם.

מצד שני, אם נשאל "במה אפשר לשדרג אותך?", הלקוח לרוב יהיה פתוח הרבה יותר לשיחה, כי אנשים אוהבים את התחושה שהם מתקדמים, משתפרים או מתחדשים. כך, השאלה הזו מאפשרת לנו לקבל מידע רב יותר מהלקוח על הרצונות וההעדפות שלו.

לדוגמה, אם נשאל אדם "מה חסר לך בבריאות שלך?", סביר להניח שהוא יענה "לא חסר לי כלום, אני בסדר". אבל אם נשאל "במה אפשר לשדרג את הבריאות שלך?", הוא פתאום יגיד "הייתי שמח להיות יותר בכושר", "הייתי רוצה לאכול בריא יותר", או "לישון יותר טוב בלילה". כך מתקבל מידע רב, שמאפשר לנו להבין את הצרכים שלו.

איך משלבים את שתי הגישות בצורה נכונה במכירות ובשכנוע?

אליעד מציע אסטרטגיה משולבת. מצד אחד, חשוב מאוד שהלקוח ירגיש שיש לו חוסר או צורך אמיתי, כי אז המוצר שלנו הופך להיות חיוני, ולא רק תוספת נחמדה. מצד שני, כדי לא לגרום ללקוח להסתגר או להתגונן, עדיף להתחיל דווקא בשאלה הרכה יותר: "במה אפשר לשדרג אותך?".

כך עושים זאת נכון בשלושה שלבים:
  1. בהתחלה, לשאול את הלקוח: "במה אפשר לשדרג אותך?"

    מטרת השאלה הזו היא לגרום ללקוח להיפתח ולשתף אותנו במה הוא רוצה או צריך, בלי להרגיש לא נוח או מתגונן.
  2. כשהלקוח מתחיל לספר במה הוא רוצה להשתדרג, עלינו להקשיב היטב ולאסוף מידע על הצרכים האמיתיים שלו.
  3. לבסוף, בשיחה עצמה, אנחנו מתרגמים את הרצונות שלו לחסרונות אמיתיים. כלומר, גורמים ללקוח להרגיש שזה לא רק שדרוג נחמד, אלא שהמצב הקיים שלו באמת לא מספיק טוב, והמוצר שלנו הוא זה שיפתור לו את החוסר.
לדוגמה, הלקוח אומר שהוא היה רוצה שדרוג במערכת המולטימדיה ברכב שלו. בהמשך השיחה, המוכר מציג זאת כחיסרון אמיתי: "האמת היא, שהמערכת שיש לך כרגע לא מספיק נוחה ומגבילה אותך בנסיעות ארוכות. היא אפילו גורמת לך להרגיש לא נוח כשאתה נוהג הרבה שעות. המערכת החדשה שלנו תפתור לך בדיוק את הבעיה הזו ותהפוך את הנסיעה שלך לנוחה ובטוחה בהרבה". עכשיו הלקוח לא מרגיש רק שהוא מקבל שדרוג נחמד, אלא שהוא באמת צריך את המערכת הזו.

מה חשוב לזכור בשכנוע ובמכירות?

המפתח לשכנוע אפקטיבי במכירות הוא להשתמש במילים הנכונות, לשאול את השאלות בצורה נכונה, וחשוב מכל - לגרום ללקוח להרגיש שאנחנו פותרים לו בעיה אמיתית. ככל שהלקוח ירגיש שהמוצר שלנו הוא לא רק תוספת נחמדה, אלא פתרון הכרחי למשהו שחסר לו, כך הסיכוי שהוא יבצע רכישה יגדל משמעותית.

כלומר, המטרה הסופית היא לעבור בתהליך המכירה מהשאלה הכללית של "במה אפשר לשדרג אותך?" אל התפיסה של הלקוח שלמעשה "חסר לו משהו" ושהמוצר שלנו הוא הפתרון המושלם לאותו חיסרון.

לסיכום, כיצד להגדיל את סיכויי המכירה שלך?
  • התחל בשאלה "במה אפשר לשדרג אותך?" כדי לפתוח את הלקוח.
  • אסוף מידע על הצרכים והרצונות שלו.
  • הובל את הלקוח לתפיסה שיש לו חיסרון אמיתי ושהמוצר שלך הוא הפתרון לכך.
השימוש המדויק בשאלות ובמילים משפיע ישירות על הצלחת המכירה ועל היכולת שלך לשכנע לקוחות. הבנה עמוקה של האסטרטגיה הזו יכולה לשדרג משמעותית את כישורי המכירה שלך.
ההבדל בין "מה חסר לך" ל"במה אפשר לשדרג אותך"?

כאשר אנחנו רוצים לשכנע מישהו לקנות מוצר או לקבל החלטה מסוימת, יש שתי דרכים עיקריות להציג את השאלה:

1. לשאול אותו "מה חסר לך במה שיש לך?"

2. לשאול אותו "במה אפשר לשדרג אותך?"

לכאורה, שתי השאלות עוסקות באותו נושא, אך בפועל יש הבדל משמעותי ביניהן, שמשפיע על הדרך שבה האדם יתפוס את הצורך שלו ואת המוצר המוצע.

מה גורם לאדם לרצות לקנות?

כאשר אדם מרגיש שחסר לו משהו, הוא חווה צורך, חוסר, ואפילו בעיה מסוימת. אם נציע לו פתרון לבעיה הזו, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יקנה את המוצר, כי אנחנו למעשה מספקים לו משהו חיוני.

לעומת זאת, כאשר הוא חושב שהמוצר הקיים כבר טוב ואנחנו רק מציעים לו שדרוג, אין לו תחושת דחיפות לקנות. שדרוג נתפס כמשהו נוסף ולא כהכרחי, ולכן סיכויי המכירה קטנים יותר.

מתי אנשים מוכנים לתת תשובות?

מצד שני, אנשים לרוב לא אוהבים להודות שחסר להם משהו. אם נשאל מישהו "מה חסר לך בבית שלך?" או "מה חסר לך ברכב שלך?", פעמים רבות הוא יענה "לא חסר לי כלום" - כי אף אחד לא אוהב לחשוב שיש לו מחסור.

לעומת זאת, אם נשאל "במה אפשר לשדרג אותך?", רוב הסיכויים שהוא יתחיל למנות אפשרויות רבות - כי אנשים אוהבים שדרוגים ותוספות.

איך משלבים את שתי הגישות?

השיטה היעילה ביותר היא לשלב בין הגישות:

1. להתחיל בשאלה רכה יותר, כמו "במה אפשר לשדרג אותך?" - כי כך נגרום לאדם לשתף מידע ולספר על הצרכים והרצונות שלו.

2. להוביל את השיחה למקום שבו הוא ירגיש שזה בעצם חסר לו, ולא רק שדרוג - כי כאשר הוא חושב שהוא באמת צריך את זה, הוא יהיה מוכן יותר לבצע רכישה.

לסיכום

כדי לשכנע אדם לקנות, עדיף שהוא יחשוב שחסר לו משהו, ולא רק שאנחנו משדרגים אותו. עם זאת, כדי להוציא ממנו מידע, כדאי להתחיל דווקא מהשאלה הרכה "במה אפשר לשדרג אותך?" ואז להוביל אותו להבנה שזה בעצם משהו שהוא חייב.

לחשוב על המילים שאנו משתמשים בהן זה מפתח להצלחה במכירות, בשכנוע ובהשגת מטרות. למידע נוסף ניתן להיכנס לאתרים העוסקים בטכניקות שכנוע, שימוש נכון במילים והשפעה פסיכולוגית. שיהיה בהצלחה!
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
... בשכנוע ובהשפעה על אנשים, ויש לדעת מתי וכיצד להשתמש בו בהתאם למטרות השיחה. איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? שיטות לשכנוע והשפעה בדיבור ישיר כיצד לשלב ביטחון עצמי בשיחה מול מתנגדים כלים מעשיים למכירות ולהשפעה איך להחליש התנגדות באמצעות דיבור ... ובשאלה עד כמה רוצים להציג את הדברים בצורה ודאית או להשאיר מקום לגמישות. איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? שיטות לשכנוע והשפעה בדיבור ישיר כיצד לשלב ביטחון עצמי בשיחה מול מתנגדים כלים מעשיים למכירות ולהשפעה שלום לכולם הפעם אני רוצה ...
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
... נוכל להציג לו את ההקשבה או הפעולה שאנו רוצים שהוא יעשה ככזו שתשפר את מצבו או תביא לו תועלת. שיטות לשכנוע באמצעות סיפור בהמשך השיחה, אליעד מציע לשאול את עצמנו איך הסיפור או הנושא שאנחנו רוצים לשתף יכול להשפיע על ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
... ההדדית של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של ...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
...עצמם / להאמין שמנסים להסביר להם את המידע בצורה אובייקטיבית ושאף אחד לא מנסה למכור להם שום דבר ואם הם ישתכנעו מצד האמת אז הם יקנו. ללקוחות כאלה לא להשתמש מולם בשיטות שכנוע גלויות אלא רק בשיטות שכנוע סמויות, למה? כי ברגע שמתחילים להשתמש מול לקוח כזה בשיטת שכנוע גלויה הוא מתחיל לחשוב מה הוא מנסה לשכנע אותי, הוא מנסה לעשות עלי מניפולציה? לא רוצה לקנות את המוצר, למרות שהמוצר הזה טוב בכלל הוא מתחיל הלקוח להיות יותר חשדן. ולכן כפי שאני מסביר מההתחלה אם מדובר על שיטת שכנוע סמויה דהיינו, כל שיטות השכנוע...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
...להכניע את היריב שלך. כי כל תרגיל, נועד עבור מצב אחר. ולכל מצב ומצב, יש כמה וכמה תרגילים אפשריים וכמה אסטרטגיות שונות, איך להכניע את היריב שלך. אבל בו זמנית, לכל שיטה ושיטה, יש גם את החסרונות שלה. כידוע לכל מי שעוסק בתחום אומנויות הלחימה לעומקו. ובעולם אומנויות הלחימה, אין שום התחייבות כלשהי, שדרך כלשהי, תוביל תמיד לניצחון על כל יריב שהוא. וכך גם בדיוק, לגבי השיטות לשכנע אנשים ולגבי שיטות מכירה ושיטות הצלחה וכיוב. שאין שום שיטה מוגדרת, שיכולה להתחייב שהיא תמיד תוביל אל הניצחון. ולשכנע מישהו, זה תהליך...
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
...טוב או להפיק תועלת אישית. לכן, כאשר אנשים מתווכחים או מתלבטים לגבי החלטה מסוימת, חשוב להבין ששני המניעים האלה משפיעים עליהם. לדוגמה, כאשר אדם מאמין בדעה מסוימת, הוא יכול להיות מושפע הן מהאמונה שהדעה נכונה (אמת) והן מהאמונה שהדעה הזאת תועיל לו אישית (תועלת). ההחלטה האם לשנות דעה או להחזיק בה, מושפעת מהאיזון בין שני המניעים האלה. אליעד מסביר שבכל דיון או ויכוח, חשוב מאוד לזהות איזה מהמניעים משפיע יותר על האדם שאותו רוצים לשכנע. אם ברור שהאדם מונע בעיקר מתועלת אישית, צריך להתמקד בטיעונים של תועלת....
ניתוח שיטות שכנוע, דוגמאות לשתילת מחשבות, מניפולציות של מחזירים בתשובה, שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה, טריקים להחזרה בתשובה, שמירת מצוות, אמיתות התורה, ניתוח וידאו
...אליעד מסביר שגם אם נקבל את הרעיון שיש חוקיות, זה עדיין לא מוכיח שהחוקיות תוכננה על ידי ישות אינטליגנטית. יכול להיות שהחוקיות תמיד הייתה קיימת, ושהיא בכלל לא נבראה ולא נוצרה. הטענה שיש אינטליגנציה מאחורי החוקיות אינה מוכחת ואינה מחויבת המציאות, וזו רק עוד מניפולציה נפוצה של מחזירים בתשובה כדי להציג הוכחה לאמיתות התורה. כיצד להימנע ממניפולציות ומהטעיות בשיחות? אליעד כהן מדגיש שלכל אדם חשוב להבין את ההבדל בין הוכחה של אפשרות (משהו הגיוני) להוכחה של מחויבות (משהו שחייב להיות כך). כדי לא ליפול למניפולציות...
מהו החוק היחיד לשכנע אנשים? מהו החוק היחיד לגרום לבחורה לרצות אותך? מהו החוק היחיד להשפיע על אנשים? מהו החוק היחיד להצליח במכירות? 2 סוגים של עצות, 2 סוגים של שיטות שכנוע, סוגים של יועצים, איך לבחור יועץ? שיטות להתחיל עם בחורה
מהו החוק היחיד לשכנע אנשים? מהו החוק היחיד לגרום לבחורה לרצות אותך? מהו החוק היחיד להשפיע על אנשים? מהו החוק היחיד להצליח במכירות? 2 סוגים של עצות, 2 סוגים של שיטות שכנוע, סוגים של יועצים, איך לבחור יועץ? שיטות להתחיל עם בחורה
...האם יש עצות קסם במערכות יחסים? כמו בשכנוע ובמכירות, אין תשובות קסם בכל מערכת יחסים. כל פעולה יכולה להוביל לתוצאה חיובית או שלילית. לדוגמה, להיות נחמד או לשדר ביטחון עצמי עשוי להוביל למשיכה או לדחייה. יש להבין את ההקשר הספציפי בכל מערכת יחסים, ולבחון איך כל פעולה עשויה להתפרש. ההבנה של ייעוץ לא שלם ייעוץ חסר הוא ייעוץ המציע שיטה אחת שתמיד תצליח, דבר שאין לו בסיס. ייעוץ טוב מציע פתרון אפשרי אך מסביר גם את ההיבטים השליליים של השיטה ואיך הם עשויים להוביל לתוצאה ההפוכה. למה אנשים מאמינים בעצות מהירות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מבצעי מכירות איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים מה לקוחות שואלים? ליצור ללקוח חוויית רכישה רצון לתת ללקוח תכנות התת מודע ליצור סנכרון עם לקוח לפגוש את הלקוח שכנוע באופן מוחלט מחיר סופי ללקוח לגרום לעסק להצליח בלי לקוחות להציג ללקוח את המחיר של המוצר עיצוב באנר שיווקי ראיון לסמנכל מכירות איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? יצירת חומרים שיווקיים למכור כל דבר לכל אחד איך להתמודד עם מניפולציות? להיות תותח במכירות שכנוע מוקדם מידי כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות מודע ותת מודע למכור פגישה פיזית לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו ליצור אמון עם האקס בניית מסע לקוח מוצרים יקרים האם לתת הנחה ללקוחות? ליצור הזדהות רגשית חזקה למה קשה לעבוד במכירות? למכור מוצר בהנחה שיווק מוצרי יוקרה לשכנע נשים איך להיות איש מכירות מומחה? לגרום למישהו לקבל ביקורת למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו לשכנע מישהו להפסיק לעשן לימוד nlp למתקדמים למכור את עצמך האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? מניפולציות של מוכרים לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר מה הלקוח רוצה לדעת? אמון עם האקסית איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? לקוחות רלוונטיים שתילת מחשבות עצמית למכור הרבה בזול איך להתגונן משתילת מחשבות? טראומה ללקוח זיהוי שיטות שכנוע nlp למכירות לנסח בקשה בצורה משכנעת מוצר פגום מבחן לאנשי מכירות לגרום למישהו להימשך מכירות דור טו דור שיטות שכנוע ומכירות לגרום לאנשי המכירות איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח לשכנע מישהו לא לחשוד בך כמה לשלם על מוצר? עיזים במשא ומתן לקוח עם דרישות מוזרות איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח למכור עגבניות ללמוד דיבייטינג איך לגרום למישהו לסגור עסקה? לשכנע אקס להתגעגע פחד במכירות לשכנע אנשים לחשוב איך ליצור אמון אצל אנשים? האם להכין חומרי שיווק? למכור ביעילות למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? מחיר השוק של מוצר ליצור תחושת קרבה עם הלקוח הלקוח רוצה צעד בונה אמון איך לגרום למישהו להקשיב לך? לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה לשכנע את המראיין איך לשכנע מישהו להסכים איתך? מומחה לתת מודע איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? לשכנע לקוח להיות מרוצה לבנות אמון עם שותפים איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? תקשורת שכנועית ללמוד איך לשכנע אנשים לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח חומרי שיווק מפודקאסט להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף סלוגן שיווקי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, תורת המשחקים, הדרכת מכירות בתחום שיטות לשכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4609 שניות - עכשיו 03_10_2025 השעה 19:30:56 - wesi28