אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, ללמוד לשכנע, הכנה לראיון, NLP לימוד עצמי, ספרים nlp, טיפול זוגי nlp, להתמודד עם התנגדויות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות של לקוח, איך לשכנע את חברה שלי, איך לשכנע לקוח לקנות, לשכנע את המורה, רטוריקה, תורת המשחקים, דרכים לשכנע, לשכנע עובדת, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע בחור, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע שופט, יועץ פוליטי, מכירות ושיווק, יועץ תקשורת, מומחה בשיווק, לשכנע אנשים לתרום, ייעוץ אסטרטגי, אימון אישי למנהלים, לשכנע בחורה, ניתוח תוכן של טקסטים, לשכנע את עצמך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, תעמולה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
12:04פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
מדוע קמפיין "פרשת הבקבוקים" נגד נתניהו נכשל בשכנוע?

הקמפיין שהתמקד בפרשת הבקבוקים של אשת ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, היה ניסיון להשפיע על דעת הציבור כך שלא יצביע לנתניהו. אלא שאליעד כהן מסביר בהרצאתו שהקמפיין נכשל ולא היה אפקטיבי מבחינת שכנוע הציבור. הוא מסביר לעומק מה הייתה מטרת הקמפיין המקורית, היכן הייתה הטעות העיקרית שלו, ומדוע דווקא המסר שהיה אמור לשכנע גרם לתוצאה הפוכה.

מה הייתה הטעות המרכזית במסר השכנועי של הקמפיין?

לדברי אליעד כהן, הטעות המרכזית בקמפיין פרשת הבקבוקים הייתה שהמסר המרכזי לא הובן על ידי הציבור. המסר שהקמפיין ניסה להעביר לא היה שמדובר בסכום קטן של כמה אלפי שקלים שלכאורה נלקחו, אלא מסר עמוק הרבה יותר על נהנתנות, חמדנות ותחושת הניצול של המשפחה על חשבון הציבור. הקמפיין התכוון להמחיש לאזרחים שנתניהו ומשפחתו נהנים על חשבונם, עד לרמה שבה אפילו סכומים קטנים כמו החזרת בקבוקים, שגם אדם מן השורה לא תמיד מתעסק בהם, הפכו למקור של תאוות בצע.

הטעות הייתה שלא הצליחו להסביר את המסר באופן ברור לציבור הרחב, וכך נוצר רושם שגוי כאילו כל ההתעסקות הייתה סביב 4,000 שקלים בלבד. הציבור פירש את המסר כפשוטו, ובמקום להבין שיש כאן אמירה על חמדנות כללית ונהנתנות, הם חשבו שמדובר בזוטות ובסכום כסף זניח. זה גרם לרבים בציבור דווקא להרגיש שמדובר בהתנכלות לא מוצדקת לביבי, והוביל לתוצאה ההפוכה מהרצויה.

כיצד היה אפשר להציג את הקמפיין באופן נכון?

אליעד כהן טוען כי אילו הקמפיין היה מוצג אחרת, הוא היה יכול להיות אפקטיבי מאוד. הדרך הנכונה להציג את הקמפיין, לדעתו, הייתה להסביר לציבור שמדובר בתופעה רחבה הרבה יותר מהסכום הכספי הקטן. הקמפיין היה צריך להבהיר לציבור שהבקבוקים הם רק סימפטום לחמדנות הכללית של המשפחה, ובעצם לומר משהו כמו: "תראו איך ראש הממשלה ומשפחתו מתנהלים על חשבונכם, תראו כמה הם חושבים קודם על עצמם, אפילו בדברים הכי קטנים." כך הציבור היה מבין שיש כאן דפוס רחב של ניצול המשאבים הציבוריים ולא סתם התעסקות ב - 4,000 שקלים.

לדבריו, כאשר הקמפיין הוצג רק בהקשר של הכסף הקטן מהבקבוקים, הציבור התקומם ולא הבין את המסר הרחב. הם הגיבו באופן של: "מה אכפת לי מכמה שקלים של בקבוקים?" ולכן הקמפיין איבד את עוצמתו.

מהי הדוגמה שאליעד כהן נותן לגבי טלוויזיה מקולקלת?

אליעד כהן משתמש בדוגמה מעולם המכירות כדי להסביר את טעות הקמפיין: דמיינו שאתם נכנסים לחנות לקנות טלוויזיה ורואים טלוויזיה שבורה ומקולקלת. כששואלים אתכם מדוע אינכם קונים את הטלוויזיה, אתם אומרים שיש לה שריטה קטנה בצד. מיד יגידו לכם, "מה אכפת לכם מהשריטה, זו שטות קטנה, " אבל בפועל הטלוויזיה בכלל לא עובדת. הדוגמה נועדה להמחיש איך הקמפיין נכשל: הוא התמקד בשריטה הקטנה (הסכום הקטן) ולא בעובדה שהטלוויזיה (המדינה, בהקבלה) שבורה ומקולקלת תחת שלטונו של נתניהו.

מהי המניפולציה שאליעד כהן מזהה בתגובת נתניהו?

אליעד כהן מציין שנתניהו עצמו השתמש בטעות השכנוע של הקמפיין כמניפולציה נגדית. נתניהו אמר לציבור: "תראו איך מנסים להפיל אותי בגלל כמה אלפי שקלים של בקבוקים." הציבור השתכנע שההתנכלות לא הוגנת, וכך נתניהו בעצם ניצל את הכישלון של מתנגדיו כדי לחזק את התמיכה בו.

המניפולציה הזאת עובדת כך: אם מנסים לשכנע אדם לא לבצע פעולה מסוימת (כמו להצביע לביבי) מהסיבה הלא נכונה, אז ברגע שהוא מזהה שזו סיבה לא טובה או לא רצינית, הוא מתעלם מכל שאר הסיבות החשובות באמת שהיו יכולות לשכנע אותו. כלומר, דווקא כשהציבור השתכנע ש"הבקבוקים הם לא סיבה מספיק טובה" לא להצביע לנתניהו, הוא שכח את כל הסיבות הרציניות האחרות, וכך נוצר האפקט ההפוך.

מה המסקנה העיקרית שאליעד כהן מציג לגבי שכנוע?

המסקנה שאליעד כהן מציג היא שכשמעבירים מסר שכנועי, חייבים לוודא שהמסר ברור וישיר, ושלא ניתן לפרש אותו באופן מוטעה. ככל שהמסר מתוחכם או מורכב מדי, הוא עלול להיות מובן בצורה הפוכה לגמרי. הסיכון הוא גדול במיוחד כשהקהל אינו מבין את התחכום, ובמקום לקבל את המסר שרוצים להעביר לו, הוא מבין את ההיפך בדיוק, וכך משיגים את התוצאה ההפוכה מזו שרצו.

אליעד כהן מסכם כי המסר השכנועי צריך להיות ברור, ישיר וחד - משמעי. ככל שמסר השכנוע מתוחכם מדי או לא ברור מספיק, הוא עלול להוביל לכישלון מוחלט, ואף לחזק את העמדה המנוגדת.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע מהסיבה הלא נכונה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום לגרום למישהו לסגור עסקה לתאם פגישה עם לקוח בטלפון להבין לקוחות תהליך של הפצת חומרי שיווק האם להשקיע בלקוחות? לנהל אנשי מכירות לשכנע ילד לאהוב משהו שיטות פרסום למוצרי יוקרה מניפולציה עצמית איך לשכנע את עצמך להרגיש טוב? תכנון אסטרטגיית שיווק איך לעשות דמיון מודרך? תיעדוף הכנת חומרי שיווק אין לי לקוחות יצירת חומרים שיווקיים התנסות במוצר לגרום למישהו לרצות משהו יצירת חומרי שיווק תכנון מסע לקוח לשכנע מישהו לרצות אותך איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? טוב במכירות איך להציג מוצר? לשכנע אקסים לחזור טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח טיפים לשיווק להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה לשכנע אנשים שאתה עשיר פשוט למכור איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? למכור ללקוח מטבח למה הלקוח לא קונה? מבוא ל nlp קושי למכור לגרום למישהו להתאהב בי לשכנע מישהו לא לשקר לך איך לגרום לאנשי המכירות שלך? החדרת מסרים לתת מודע לקוחות טובים הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת לשכנע מישהי לאהוב לא רוצה לעבוד במכירות טעויות של מנטורים לשיווק דיגיטלי קונפליקט עם לקוח איך לקצר את התהליך של הלקוח להחליט? איך לעשות מבצע מכירות? חרדת מכירות איך לרכוש את אמון הלקוחות? שכנוע סמוי איך ללמוד לשכנע? איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? איך לתת מוטיבציה לאנשי מכירות? איך להציג ללקוח מחיר זול? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? להציג ללקוח שירות לדוגמה איזה סרטון שיווקי לעשות? איך המחיר משפיע על הלקוח? שכנוע בבת אחת לגרום למישהו להרגיש חבר שלך איך למכור בלי התנגדויות לקוח? להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק איך לשמר לקוח? לקוח לא רוצה לשלם בשביל מה להכין חומר שיווקי שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום שכנוע מניפולטיבי לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה לגרום ללקוחות לאהוב אותך להעביר ללקוח חומר מקצועי איך לגרום למישהו לרצות אותך? מהם הצרכים של הלקוח? מה התקציב של הלקוח? אפשרויות בחירה ללקוח לגרום למישהו לומר איך לא לשכנע מהר מידי? איך לעשות שיווק סמוי? איך לבנות אמון? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? ממי לא ללמוד למכור? מה רע באיתור צרכי לקוח? אמפתיה ושכנוע למכור את עצמך ביוקר טריקים לשכנוע עמלת מכירות נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה לקוח מתלונן איך לשכנע את הבוס להעלות לך את המשכורת? מומחה למכירות מוצר פשוט לגרום למישהו להתרגל ללמוד שכנוע להתמודד עם קושי למכור פרובוקציות בשיווק למכור למישהו פרסום לשפר מוצר לקוח לא מרוצה בצורה משכנעת לגרום ללקוחות לרצות לרכוש למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, שיווק, תורת המשחקים בתחום שכנוע מהסיבה הלא נכונה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2344 שניות - עכשיו 01_10_2025 השעה 21:33:38 - wesi28