אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, NLP, איך לשכנע את הבנק, nlp שינוי, הכנה לראיון, לנסח טקסט משכנע, nlp ביטחון עצמי, דרכים לשכנע, לכתוב טקסט משכנע, להתמודד עם התנגדויות לקוח, יכולת לשכנע, לשכנע אשה, שכנוע, איך לשכנע את עצמך, שיווק ומכירות, לשכנע שכנה, לשכנע משקיע, לשכנע בחור, nlp לימוד בחינם, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טקטיקת מכירות, איך לשכנע את החברה, תשובות לשאלות בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע סבא, לשכנע אנשים בכל דבר, NLP שיטת, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, פרסומות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, nlp למומחים, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, התמודדות בראיון, השפעה על אנשים, איך לשכנע לקוח לקנות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: NLP, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, NLP, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח לומר כן למכור בזול איך להשיג לקוחות? איך להצליח בשכנוע? גורמים למחיר מוצר לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון לשכנע מישהו להגיד למה הלקוח מפחד לקבל החלטה במקום? לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה לשכנע ילד לעשות ספורט איך לסרב ללקוח? לענות מראש להתנגדויות של הלקוח המוצר הכי יקר שיש טעויות של מכירות איך להתחבר עם לקוח? שכנוע שגוי מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח? להתמודד עם התנגדויות במכירות לעבוד נכון עם לקוחות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? איך להציג ללקוח מוצר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף חיסרון של לקוח לשתול ללקוח מחשבה סוגים של חומרי שיווק עקיף איך לנהל משא ומתן על שכר? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך עובדים מבצעי מכירות? לגרום למישהו להפליל את עצמו שיווק לפי המכירות לגרום למישהו להרגיש טוב עם עצמו ליצור ראפור ליצור קשר עם לקוח מוטיבציה למכור סוגים של משא ומתן משא ומתן למנהלים בכירים לשכנע דתי הצלחה בשכנוע עקיף ניגוד אינטרסים מול לקוח למכור המון אם אתה שונא למכור שכנוע עצמי נוסחה לשכנע לקוחות לרמות לקוח מחשבות מניפולציות לשכנע מישהו לא להתאהב במישהו סודות השכנוע של ביבי נתניהו ליצור אמון עם אנשים עקרונות שכנוע לגרום למישהו לרצות משהו איך לא להישחק במכירות? התניה משכנעת לדבר עם לקוח בשפה של הלקוח הרגשה של אמון אסטרטגיית שימור לקוחות לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח לרכוש אמון העברת מסרים לתת מודע בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? נסיגה במשא ומתן לסגור עסקה עם לקוח במקום להביא לקוחות חדשים אוטוסוגסטיה עצמית להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות למכור שירותי מכירה לשכנע גבר nlp טכניקות מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? ממי לא ללמוד nlp? ביקורת של לקוחות על העסק שלך הצבת יעדים לאנשים מכירות למכור מוצרי יוקרה שאלות לאנשי מכירות fomo של לקוחות טיפים לשכנוע הלקוח לא מעריך את המוצר אופי גרוע של איש מכירות להצליח במכירות בקשה חצופה של לקוח למכור את עצמי בביטחון עצמי מחיר ממש לא הגיוני ללקוח הצלחה בתור איש מכירות להחליף את איש המכירות מוכרים ללקוח הגדלת מכירות של אנשי מכירות הקמת מערך מכירות ניסיונות שכנוע מה הלקוח שלך רוצה? לשכנע מישהו לומר לך את האמת מה לומר ללקוח? להוסיף מוצר למלאי לשתול מחשבה למוכר יצירת חוסר אמון מוצר שלא מתאים ללקוח כל אחד יכול למכור ללמוד לקבל סירוב מלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, הדרכת מכירות, לשתול מחשבות בתחום NLP - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6875 שניות - עכשיו 06_12_2025 השעה 10:02:23 - wesi28