אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה nlp ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשכנע, הגדלת מכירות, NLP פיקאפ, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, טיפים לשכנע, איך לשכנע את הבעל, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, nlp לצפייה, שיווק, לשכנע שוטר, איך לשכנע גבר, לשכנע אנשים להגיד כן, איך לשכנע אנשים לבחור בך, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, אומנות הנאום, NLP שפע, ללמוד רטוריקה, איך לשכנע לקוחות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות מכירה, זוגיות nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, ניתוח טיעונים, לכתוב טקסט משכנע, מומחה בשיווק, חומר על nlp, טיפול בהתנגדות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, nlp הפרעות אכילה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: nlp, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, nlp, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ניהול השיווק למכור בטלפון לקוח ששואל הרבה שאלות למדוד את איכות מנהל השיווק איך למכור ללקוח את המוצר? מבחן לאיש מכירות לשכנע מישהו ללכת איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? פחד לא למכור לקרוא ללקוח בשמו הפרטי הגדלת מכירות בעסק לשכנע מישהו להיות מוכן לגרום למישהו לרצות דווקא אותך להטריל לקוחות לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה חומר שיווקי לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח מסרים שיווקים קשה למכור מוצר יקר תכנון משפך שיווקי לעזור לאיש המכירות יצירת הסכמה עם לקוח שתילת מחשבות לאקס שיווק עצמי בפייסבוק למכור מחיר יקר אמון הלקוחות לגרום למישהו להרגיש בנוח חוסר הזדהות להיות מנהיג משכנע להטעות לקוח תת מודע איזה סל מוצרים להחזיק? להוציא את המוצר לשוק מוצר בלי תקלות אימון ב nlp לגרום ללקוח להיות תלוי בך נקודות התורפה של הלקוח למה צריך לשקר לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? לזהות הזדמנויות לשכנע להעלות מחיר ללקוחות nlp האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? למכור ביוקר למה המוצר כל כך יקר? לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו מוצרים לכל כיס איך להתחיל להכין חומרי שיווק? שכנוע אובייקטיבי התאמת המוצר לרצון לשכנע אנשים טיפים אסטרטגיות לניהול משא ומתן איך למכור בלי אנרגיה? האם אני עושה שיווק טוב? לגרום למישהו להרגיש חבר שלך לשכנע אישה לאהוב לשכנע מישהו להקשיב למשהו לתת הצעת מחיר ללקוח דרכי שכנוע בפרסומות מנטורים לשיווק דיגיטלי עולם הדימויים של הלקוח להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת מתחרים של מוצר ראפור nlp לגרום ללקוח לחזור התניה משכנעת יצירת קרבה עם לקוח כמה הנחה לתת ללקוח? ללמוד לשכנע איך לשקר את הלקוח? מוצרים אוטומטים לשכנע אנשים שיש לך כסף מי הלקוחות שלי? איפה ללמוד שכנוע? האם אסטרטגיית השיווק טובה? לקוחות חוזרים איך להציג הנחה על מוצר? זיהוי צרכים של הלקוח למכור כשאין לך חשק למכור להיות יותר חזק מהלקוח איך לעשות מניפולציה על הלקוח? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? שיווק ומכירות שיווק באופן עקיף מחיר של מוצרים ליצור את חומרי השיווק המתאימים לשכנע אנשים עקשנים שיווק עקיף לדבר נכון עם לקוח איך לגרום למישהו להיות מכור למשהו? טיפים לשיווק לשכנע מישהו לא לנסות לשכנע מישהו להתרחק למכור קורס באינטרנט למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך? לרכוש כושר שכנוע תקשורת בין אישית עם לקוח לקוחות של העסק שלך מילוי צרכי הלקוח להיות תוקפן כלפי הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא להשפיע, מכירות, מאמן עיסקי בנושא nlp - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4844 שניות - עכשיו 20_10_2025 השעה 02:44:50 - wesi28