אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה nlp ✔NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, nlp, לשכנע את הבעל, לשכנע לקוחות בטלפון, איך לשכנע את האשה, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, nlp לחינוך ילדים, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, מניפולציות, קורס דמיון מודרך, לשכנע בנים, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתראיין בתקשורת, NLP שתילת מחשבות, NLP פיקאפ, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, הדרכת מכירות, NLP להורים, לשכנע את הילד, התנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לנסח טקסט משכנע, טכניקות שכנוע, nlp למומחים, לשכנע הורה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך להצליח למכור, איך לשכנע אנשים בטלפון, ייעוץ אסטרטגי, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מומחה שיווק, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
וכאן אתן דוגמה, כיצד הסדר של המילים במשפט, משנה את משמעות המשפט, למרות שכלפי חוץ נראה שהמשמעות של המשפט זהה. מה שבעצם אומר, שלא רק למשפט עצמו יש משמעות, אלא גם לסדר של המילים במשפט, גם להן יכולה להיות משמעות.

ולצורך העניין ניקח את המילים הבאות "חם" + "לי" + "קצת". ומי שיתבונן יראה, כי את המסר שאומר "חם לי קצת" אפשר להעביר עם אותן המילים בדיוק, אבל בצורות שונות. שהן (הסדר אקראי) : 1- חם לי קצת. 2 - קצת חם לי. 3 - לי חם קצת. 4 - לי קצת חם. 5 - קצת לי חם. 6 - חם קצת לי.

ולכאורה נראה שהמשמעות של כל צורות הניסוח, זהה לחלוטין. אבל באמת, לכל צורת ניסוח יש את המשמעות שלה. ולשם כך אנתח את המשמעות של כל מילה מהמשפט בפני עצמה. ואח"כ אראה, כיצד סדר המילים במשפט, כיצד הוא משפיע על משמעות המשפט כולו.

והמילה הראשונה, היא המילה "חם". והמילה חם, היא בעצם תיאור של מצב. והמילה "חם" היא בעצם עונה לשאלה של תיאור המצב. לדוגמה: מהי הטמפרטורה? מה מזג האוויר? והתשובה היא "חם" שמתארת מצב נתון.

והמילה השנייה היא המילה "לי". כאשר המילה "לי" היא בעצם עונה לשאלה, למי חם? מי נמצא במצב המתואר? והתשובה היא "לי", כי לי חם.

והמילה השלישית היא המילה "קצת". והיא עונה לשאלה, כמה חם? מהי עוצמת המצב המתואר? והתשובה היא, קצת חם, המצב המתואר הוא קצת אך לא הרבה.

ומי שיתבונן יראה, כי המילה "לי" + המילה "קצת" אלו שתי מילים שמצמצמות ומסתייגות ומקטינות את משמעות המילה "חם". כי כאשר האדם עומד מול קיר, הוא אומר "יש כאן קיר" כעובדה קיימת. וכאשר יורד בחוץ גשם, אז האדם אומר "יורד בחוץ גשם" כעובדה קיימת. דהיינו, אינפורמציה אובייקטיבית.

וכאשר האדם אומר את המילה "חם". אז קיימת האפשרות שהוא אומר זאת, כאינפורמציה אובייקטיבית וכמידע שמתאר את המציאות מנקודת מבט אובייקטיבית. דהיינו, התשובה לשאלה מה הטמפרטורה בחוץ, היא "חם" כעובדה אובייקטיבית, שאינה נתונה לפרשנות כלשהי. והיא אינה אינפורמציה סובייקטיבית, אלא היא אינפורמציה אובייקטיבית לחלוטין.

וכאשר מציבים את המילים "לי" / "קצת" ליד המילה "חם", ולא משנה היכן מציבים את המילים האלו, הרי שהמילים האלו, מחלישות את העוצמה של המילה "חם". כי חם בפני עצמו, זאת עובדה קיימת. אבל המילה "קצת" מחלישה את העוצמה של החום. דהיינו, לא הרבה חם, אלא קצת חם. ולא חם ממש, אלא רק קצת חם. ולא חם כפי מה שמשמעות המילה חם, אלא רק קצת חם, ורק דומה למילה חם, אבל לא חם ממש.

וכך גם המילה "לי" שגם היא מצמצמת ומחלישה את משמעות המילה "חם". כי יש חם כעובדה קיימת. ויש חם לי, כעובדה סובייקטיבית ולא כעובדה אובייקטיבית. כי המילה "לי", עונה לשאלה למי חם? דהיינו, החום הוא דבר סובייקטיבי ולא אובייקטיבי. והמילה לי שמצורפת למילה חם, היא בעצם הדגשה, שהחום הוא לא עובדה ברורה, שמי ששומע אותה, אסור לו להטיל בה ספק. אלא הוא עובדה סובייקטיבית, שמקור הכוח שלה, הוא המילה "לי".

ואחרי שהבנו את המשמעות של המילים בפני עצמן, ובהקשר שלהן אחת לשנייה, עכשיו ממילא ניתן לראות כיצד סדר המילים במשפט, כיצד הוא משפיע על משמעות המשפט כולו.

וסדר המילים הראשון, הוא "חם לי קצת". וחם לי קצת פירושו, שהמילה חם היא הראשונה. דהיינו, ראשית כל יש קביעת עובדה שחם, כעובדה ממשית שהיא עובדה אובייקטיבית שאין להטיל בה ספק. ולאחר מכן יש הסתייגות של "לי". דהיינו, גם אם לא לכולם חם, אבל על כל פנים, לי חם. וכמה חם לי? חם כעובדה קיימת.

ז"א שכאשר האדם אומר "חם לי", אז בעצם הוא מתאר עובדה של המציאות, שהיא שחם. ואח"כ הוא מסתייג שגם אם אתה לא רואה שחם, הרי שחם לי בגוף ראשון. אבל עדיין העוצמה של החום קיימת. ואח"כ האדם מרגיש שגם לומר שחם לו, גם זאת הקצנה, וגם זאת לא עובדה מדויקת. ואז הוא מוסיף את המילה "קצת". דהיינו, לא חם לי כמו שחום אמור להרגיש, אלא חם לי רק קצת.

ומי שישים לב יראה, כי בעצם לפני המילה "קצת" וגם לפני המילה "לי", לפניהן יש "מילה שקופה" ו"מילה נסתרת" שהיא המילה "רק". דהיינו, "רק קצת" ו"רק לי". כי המילים רק / לי, הן בעצם צמצום של משמעות הדבר שאליו הן מתייחסות. ואפשר להוסיף את המילה "רק" גם לפני המילה "קצת" וגם לפני המילה "לי".

וכאשר האדם אומר "חם לי קצת", הרי שבעצם הוא אומר "חם רק לי רק קצת". וגם אם הוא לא מתכוון לומר "רק", הרי שהוא מחליש את רמת המחויבות והאמיתות, של החום. כגון לדוגמה "חם לפחות לי לפחות קצת". דהיינו, גם אם המילים לי / קצת, לא מבטאות הסתייגות מלאה מהמילה "חם", הרי שהן בכל מקרה מחלישות את רמת ההיקף ואת רמת ההכללה של המילה "חם". וגם אם לפניהן המילה רק, היא לא המילה המתאימה, הרי שהמילה שמתאימה, היא ביטוי של המילה "רק". דהיינו, מילה של החלשה.

כי יש חם באופן כללי. ויש חם לי, דהיינו, שלילה של מה שהוא לא אני. ויש את המילה קצת, שהיא שלילה של חם באופן כללי כפשוטו, אלא רק חם קצת אך לא הרבה.

ואחדד: שלפעמים, השימוש במילה "לי", היא דווקא נועדה לחזק את המשפט. כגון לדוגמה אדם שאומרים לו, הרי לא חם, אז למה אתה לובש בגדים קצרים, אז הוא אומר "לי חם". והוא מצד אחד מסתייג מכך שלכולם חם, ובכך בעצם הוא מגן על העמדה שלו, שעדיין חם.

ז"א שלפעמים יותר קל להגן על רעיון סובייקטיבי, מאשר על רעיון אובייקטיבי. ואם האדם מנסה להעביר מסר שעכשיו חם. ואז מראים לו שלא חם עכשיו בצורה אובייקטיבית. אז לפעמים האדם מחליש את המשפט המקורי שלו, כדי שיהיה לו יותר קל להגן על האמיתות של המשפט שלו.

כי יותר קשה להגן על אמיתות העובדה שחם, מאשר להגן על אמיתות העובדה שחם לי, שעליה יותר קל להגן. כך, שלפעמים השימוש במילה לי, מצד אחד הוא מחליש את המשפט, כביטוי של "רק" לי. אבל לפעמים, ההחלשה עצמה, מחזקת את הרעיון, על ידי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: nlp, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, nlp, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
עזרי מכירה לאיש מכירות עובדים כלקוחות למכור כשאתה לא במיטבך לפעמים לקוח קורס לאנשי מכירות לתת ללקוח את המחיר בטלפון לגרום למישהו להיות מחויב לשכנע מישהו לא להאמין תזמון הצגת המחיר ללקוח לגרום למישהו לרצות לחיות לגרום למישהו להימשך אלי שיווק למתחרים ליצור ללקוח תחושת fomo ביטול ברגע האחרון של לקוח מחיר למוצר למצוא לקוחות אחרים סודות השיווק באינטרנט להיות יותר חזק מהלקוח טכניקות שכנוע לתגמל את אנשי המכירות שלך לענות ללקוח ששואל שאלה תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני לשכנע אישה להתאהב בך שיווק יהפוך את המכירות למיותר נוסחה לגרום למישהו לאהוב אותך הדרכת מנהלי מכירות איך להצליח במכירות? לגרום למישהו להצביע למפלגה אמצעי שכנוע לשוניים הסבר של איש מכירות בעל פה איך לגרום ללקוח להרגיש... איך להתחיל לעשות שיווק? לשכנע אקסית לחזור אליך פרסומות לגרום למישהו לא להרגיש... לשכנע עובד בעבודה הטבה ללקוח מבוא ל nlp להיות מומחה לשכנוע לשכנע מישהו לשמוע לשתול מסרים בתת מודע למכור בלי לנסות למכור איך לגרום למישהו לא לחשוב עליך? מסרים תת הכרתיים בפרסומות להתמקד בכאב של הלקוח לקוח שמח איך להסביר ללקוח את התמחור? איך לא לסרב ללקוח? איך יוצרים ראפור? לשכנע ילד ללמוד לשכנע ילד לאכול ירקות מנהל מכירות מנהלי מכירות איך ליצור חומרי שיווק? מה רע במוצרים בהנחה? ראפור עם התת מודע לשתול לעצמך אמונה בתת מודע למלא את הרצון של הלקוח לשכנע ילדים לעשות משימות בבית איך להציג ללקוח שירות? סודות השכנוע של בנימין נתניהו מכירות באינטרנט סודות השכנוע וההשפעה של אובמה הלקוח מחליט לדבר בשפה עממית עם הלקוח טעויות בשכנוע למתקדמים לשכנע בחורה לרצות לשכב תהליך שכנוע מכירות למתקדמים למה לא לברר את צרכי הלקוח? אימון מכירות לגרום ללקוחות להמליץ עליך שיטות לנהל משא ומתן ליצור אמון לקוח משלם כסף איך לנהל משא ומתן על שכר? ליצור לקוחות מרוצים לשכנע מישהו להגיד כן לגרום ללקוח לקנות שוב מי הלקוחות הטובים שלך? למה להשקיע בלקוחות? זיהוי צרכי הלקוח איך לדבר עם לקוח בשפה שלו? מומחי מכירות איך לעבוד במכירות? איך לשכנע מישהו לא להאמין? איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? אובדן לקוחות שיווק שותפים ליצור הזדהות איך לא לטעות בהכנסת עיזים במשא ומתן? איך לשכנע בחורה? תיעוד המידע של מחלקת המכירות לשכנע מצביעים להצביע לך לנהל משא ומתן על שכר עם הבוס לקוחות סרק לשכנע פקידים לתאם בטלפון פגישה עם לקוח טראומות של לקוח מסר סמוי לתת מודע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, מניפולציות, מאמן עיסקי בתחום nlp - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2207 שניות - עכשיו 07_12_2025 השעה 06:06:56 - wesi28