אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה nlp שכנוע ✔NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, nlp שכנוע, ספר nlp, ספרים nlp, להתמודד עם התנגדויות קניה, אימון עסקי, nlp בעברית, NLP פירוש, לשכנע שוטר, טקסט שכנוע, סודות השכנוע, התמודדות עם התנגדויות במכירות, ללמוד לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP הרצאה, אמנות השכנוע, שיווק ומכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיטת טיפול nlp, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP כלים, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, nlp פסיכולוגיה, להשפיע על אנשים, איך לשכנע את המפקד, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע את אבא, לשכנע לקוח לקנות, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך למכור יותר, להשפיע על התת מודע, לשכנע בחורה להתאהב בך, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, אומנות הפרזנטציה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, ניתוח תוכן, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:29NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
מה הקשר בין עיצוב פונטים ובין העברת מסרים בתת המודע?

במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על האופן שבו עיצוב פונטים בפרסומות יכול לשדר מסרים תת הכרתיים לצופה, כך שבנוסף למילים הכתובות, צורת האותיות עצמה מעבירה תחושות ומשמעות. הוא הציג את הדוגמה של פרסומת למשקה קר, שבה עיצוב הפונטים היה מכוון להחמיא למסר של קור. האותיות היו מעוצבות כך שנראו כאילו הן קפואות, עם צורת אותיות שמזכירה קוביות קרח. זה היה המאמץ להמחיש את המסר לא רק דרך הטקסט, אלא גם דרך צורת האותיות.

לפי אליעד, כל צורה של פונט במוח מעוררת אסוציאציות. לדוגמה, האותיות המפורסמות בפרסומת למשקה קר עשויות להזכיר קוביות קרח או קרח שנשבר, וזה היה מכוון להעביר תחושת קור. הוא הסביר כי מסרים כאלה מגיעים לתודעה לא רק דרך המילים, אלא גם דרך צורת האותיות, שעוזרת ליצור תחושת רגש המתקיימת במקביל למה שנאמר במילים. כך, פרסומות יכולות להשתמש בעיצובים מיוחדים כדי להעצים את המסר ולהפוך אותו למובחן יותר דרך הצורות והצבעים.

לאחר מכן, אליעד כהן ציין שהעיצוב הוויזואלי של הפונט בפרסומות לא תמיד ישמש להמחשת תחושות של האותיות בלבד, אלא גם יכול לשמש כדרך למשוך תשומת לב, כמו כאשר הפונט לא עוקב אחרי קו ישר אלא מציג פיזור לא סימטרי של האותיות. זה יכול לשדר את המסר כי מדובר במשהו לא סטנדרטי, דבר שיכול למשוך את הצופה ולהשאיר רושם חזק יותר.

שיחה נוספת שהתפתחה בין אליעד למאזין עסקה בהשפעה של עיצוב הפונט על רכישת מוצר. אליעד הסביר כי לעיתים העיצוב של האותיות יכול להוביל לרגשות שמובילים לפעולות, כמו רכישת המוצר. לדוגמה, לעיתים יש מותגים שמשתמשים בפונטים בעלי צורות חדות כדי להעביר תחושה של חדה ודיוק, בעוד שמותגים אחרים עשויים לבחור פונט עגלגל כדי להשרות תחושת רוגע. כל צורת פונט מתקבלת בצורה שונה במוח ומעוררת תחושה שמתחברת למסר.

באופן כללי, אליעד הסביר כי כל פונט, צבע או צורת אותיות מעוררת אצל הצופה תחושות מסוימות, שיכולות להשפיע על התפיסה של המוצר או השירות שמפורסם. כל אלמנט עיצובי בפרסומות משפיע גם על הרגש והתחושה של הצופה, וזה לא תמיד נמצא במודעות ישירה אלא בתת המודע.
הרגע שאלת למה או ניסית להבין בעצם מה השכל שיש מאחורי עיצוב של פונטים בפרסומות מסוימות, זאת אומרת יש פרסומת ויש לנו אותיות קוראים לזה פונטים עכשיו אפשר לכתוב אותן בהרבה פונטים, פונט זה צורת אותיות ויש עיצובים שונים ואתה שואל מה השכל שיש בדבר. עכשיו מה שאני הסברתי לך קודם שזה רלוונטי גם לזה במוח כל צורה יש לה אסוציאציות, נגיד הצורה של מה שאתה דיברת איתי בפרסומת מה היא מזכירה לך בצורה? אולי קוביות קרח אולי פה אולי שם, וזה היה פרסומת למה? למשקה קר זה כל הסיפור.

זאת אומרת בעצם מנסים להעביר לך את המסר של הקור גם דרך הצורה של האותיות, זאת אומרת אומרים לך "זה קר זה הכי קר" אבל לא רק כי אומרים לך "זה הכי קר" רוצים שגם הצורה של האותיות תזכיר לך קור ולכן ציירו לך אותיות קפואות אותיות שנראות לך כדבר קפוא.

ש: האותיות בפרסומת מעניינת גם נגיד כשכתבו את המשפטים הם לא כתבו את זה בקו ישר הם כתבו את זה ככה כאילו זה הולך ככה.

אליעד: אתה מבין זה מתחבר לך מה שאמרתי?

ש: כן בא נראה אם זה גם מתחבר העניין הזה.

אליעד: כי זאת צורה של קוביות קרח.

ש: תסתכל זה נראה כאילו ככה זה לא הולך זה על קו ישר, הם עשו את זה כאילו לא סימטרי.

אליעד: תראה קודם כל זה אולי משהו אחר זאת סיבה אחרת, זה אולי כדי להגיד לך שזה לא סטנדרטי כדי למשוך את תשומת ליבך לא בהכרח שזה קשור לזה, אני אומר שלפעמים העיצוב עצמו של צורת האותיות מנסה להעביר לך מסר דרך צורת האותיות.

ש: פה נגיד הצורה הזאת כאילו אתה אמור לדמיין קרח.

אליעד: לא השאלה אני דיברתי ספציפית.

ש: לא על הקווים.

אליעד: הקווים לא בהכרח יכול להיות שהקווים עשו את זה בצורה כזאת.

ש: לא התכוונתי לאלה.

אליעד: כן אם הייתי שואל אותך למה זה דומה מה היית אומר תנסה להיזכר עכשיו בפרסומת הזאת, אני אומר לך למה דומה העיצוב של האותיות מה היית אומר?

ש: אני לא יודע אחרי שאמרת לי כבר אני משוחד.

אליעד: בסדר אבל תנסה לראות את זה עכשיו, עכשיו תראה שיש סיבה.

ש: זה נראה כשיש שברים זה קרח וקרח אחד מהסימנים זה שברים.

אליעד: כן כאילו כמו קרח כזה כמו נגיד קוביות, כן כמו קרח נשבר או מנופץ או משהו כזה. לפעמים האותיות יוצרות לך סוג של תחושה, תראה המסר מועבר גם בצורה טקסטואלית זאת אומרת אם אני אגיד לך את מה שכתוב אתה תבין אותו דבר אבל אם אתה רואה את זה זה מעביר לך עוד מסר. עכשיו המסר מועבר לך בצורה ויזואלית ולכן אמרתי פעם שלהגיע למפגש יש לזה את היתרונות שלו כי אתה גם רואה כשאני מדבר איתך וזה לא רק שומע, נגיד מה שאפשר עד כמה שאפשר אבל יש לזה יתרונות כי אתה כאילו מפעיל את כל החושים בעניין.

עכשיו מה שהתחלתי להגיד שבעצם הם מעבירים לך, הם נגיד רוצים להעביר לך שהדבר הזה הוא קר כי זאת הפסרסומת שדיברת עליה הדבר הזה הוא קר אז הם רוצים להגיד לך זה קר לא רק "זה קר" אלא גם שאם היה כתוב "זה חם" אבל התמונה מזכירה לך משהו קר. עכשיו לפעמים מעבירים לך מסרים באמצעות דברים ויזואליים זאת אומרת שנגיד יכולים להשתמש באותיות מסוימות שמשדרות רוגע הצבע שלהם יכול לשדר לך תחושה מסוימת כי במוח.

ש: זה בתת מודע.

אליעד: שלך.

ש: כן בתת מודע.

אליעד: למה שלך? כי אצלך זה בתת מודע אם היית יותר ערני זה היה במודע שום דבר לא בתת מודע הכל במודע, אתה מודע לכל מה שקורה כשאתה רואה משהו ואתה מרגיש משהו אתה יודע למה הרגשת את זה.

ש: לא אבל זה שהושפעתי מצורת אותיות בגלל זה קניתי מוצר?

אליעד: כן ברור לא אז למה קנית את המוצר לא בגלל צורת האותיות צורת האותיות השפיעה על רכישת המוצר, לפעמים נגיד יש מוצר נגיד שהאותיות הם בצורה עגולה לפעמים בצורה חדה לפעמים בצורה בולטת צורה כזאת כי כל דבר יש לו איזה משמעות יש איזה משהו.

השאלה איזה תחושה אתה רוצה לתת לבן אדם כי המוח לוקח את הצורה של האות מתחיל לנתח אותה "היא כזאת והיא כזאת" מתחיל לנתח אותה לפי זה הוא מביא לך בסוף מה הפירוש, הוא עוד נותן לך תחושה ואז התחושה מתלבשת על הטקסט ואז אתה כאילו מקבל את התוכן גם דרך הטקסט וגם דרך האפקטים הוויזואליים. הבנו?
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
... לקוח טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? וכאן אבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשחרר את האחיזה שלו בדעה שלו. ובמקרה של ...
NLP / שכנוע - מסקנה מחויבת או מסקנה אפשרית - איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך לעשות מניפולציות? איך לעשות סוגסטיה? איך לעשות דמיון מודרך? רטוריקה
NLP שכנוע - מסקנה מחויבת או מסקנה אפשרית - איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך לעשות ...
NLP / שכנוע - רצון לקבל / רצון לתת - איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך לגרום למישהו לבקש עזרה ממך? איך להתמודד עם מישהו שמתבייש לבקש עזרה? איך לחזק את הביטחון העצמי של השומע?
NLP שכנוע - רצון לקבל רצון לתת - איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך לגרום למישהו לבקש עזרה ממך? איך להתמודד עם מישהו ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? ...
NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה?
NLP שכנוע רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו ...
NLP / שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך?
NLP שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך ...
NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
NLP - שכנוע ישיר שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: nlp שכנוע, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, nlp שכנוע, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, דמיון מודרך, מומחה במכירות בתחום nlp שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 21:32:25 - wesi28