אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, NLP מדריך, מדריך ל nlp, לשכנע את הלקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, שכנוע עצמי, התנגדויות לקוח, דרכים לשכנע, איך לגרום למישהו, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, לשכנע מישהו לעשות משהו, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע את האשה, ללמוד לשכנע אנשים, NLP דמיון מודרך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טיפים לאנשי מכירות, ניתוח רטורי, NLP דימוי עצמי, למכור יותר, לשכנע את החברים, איך לשכנע אשה לחזור, ייעוץ פוליטי, NLP לימודים, nlp מטפל, איך להצליח למכור, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, עבודה ב nlp, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע לקוח לקנות, שפת גוף, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, אימון אישי, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, ייעוץ מנהלים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
האם נישה עסקית היא הכרחית להצלחה בעסק?

הנושא של נישה עסקית הוא רעיון מאוד נפוץ בתחום השיווק והעסקים, אך יש בו גם הרבה מיתוסים ושאלות שדורשות תשובות. נישה עסקית מתייחסת להתמקדות בתחום או מוצר מסוים בעסק, למשל, ספר שמתמקד בתספורות לנשים בגילאים 30-50, או מאמן כושר שמתמחה בעבודה עם מתאמנים מתחילים. הרבה אנשים מאמינים שהצלחה בעסק מחייבת התמחות כזו. אליעד כהן טוען שזו לא בהכרח האמת, ועסק לא חייב להתמקד בנישה צרה כדי להצליח.

השוואה בין עסקים נישתיים ורחבים

כדי להבין אם נישה הכרחית או לא, אפשר להשוות בין סוגי עסקים שונים:

- חנות שמוכרת רק ירקות מול סופרמרקט שמוכר ירקות יחד עם מוצרים נוספים כמו בשר, חלב, לחם ומוצרי ניקיון.

- מסעדה שמוכרת רק בשרים מול מסעדה שמציעה מגוון רחב של מאכלים.

- חנות שמוכרת רק כלי בית מול חנות שמציעה גם רהיטים.

לפי התפיסה הרווחת, עסק שמתמקד בנישה אחת אמור להיות מצליח יותר, משום שהוא ממוקד וממתג את עצמו כמומחה בתחום. אבל בסופו של דבר, הצלחת העסק לא תלויה רק בנישה שהוא בחר, אלא במגוון פרמטרים כמו איכות השירות, תמחור, ביקוש בשוק, רמת התחרות והמיקום של העסק.

מה שמוביל אנשים לחשוב שנישה היא חובה?

הסיבה לכך שעסקים רבים מאמינים בנישה עסקית נובעת מהמחשבה שכאשר עסק מתמקד בתחום מסוים, הוא הופך למומחה בו. לדוגמה, אם מטפל מציג את עצמו כמטפל בכל סוגי הבעיות הרגשיות, ייתכן שהלקוחות לא יראו בו מומחה. אם לעומת זאת הוא מתמקד בטיפול בחרדות, הוא יכול להתמחות בנושא, לפרסם תוכן ולקבל מוניטין כמומחה.

אבל לא תמיד זו הדרך היחידה להצליח. יש עסקים כמו סופרמרקטים או מרכזי קניות שיכולים להצליח בגדול, גם אם הם לא ממוקדים בנישה אחת.

האם עסק נישתי מרוויח יותר כסף?

התשובה לשאלה זו היא תלויה במגוון גורמים. עסק נישתי יכול להרוויח יותר אם יש ביקוש גבוה בשוק עבור הנישה שלו, והוא מצליח לבדל את עצמו. לעומת זאת, עסק רחב יכול להרוויח יותר אם הוא מציע מוצרים ושירותים שמכסים מגוון רחב של לקוחות ומצא את הדרך להבדל את עצמו בשוק. אליעד מציע דוגמאות מעשיות להמחשה:

1. חנות עגבניות בלבד: חנות שמוכרת רק עגבניות יכולה להרוויח יותר אם היא מתמחה בעגבניות איכותיות וייחודיות, אך ככלל, חנות שמוכרת רק מוצר אחד תתקשה למשוך מספיק לקוחות.

2. מכירת רכבי יוקרה בלבד: אדם יכול להרוויח הרבה על כל רכב שהוא מוכר, אך סביר להניח שבעסק שמוכר רכבים פשוטים יד שניה בכמות גדולה יהיו הכנסות יותר גבוהות בסופו של דבר.

3. מטפל רגשי כללי מול מטפל לחרדות: מטפל שמתמקד בבעיה מסוימת כמו חרדות יכול לצבור מוניטין חזק יותר ולטפול בצורה עמוקה יותר בבעיה, אולם הוא עשוי להפסיד לקוחות לעומת מטפל כללי שמטפל בכמה תחומים.

מתי כדאי לבחור נישה?

אם המטרה שלך היא לבנות מוניטין חזק ולהיתפס כמומחה בתחום מסוים, אז בחירת נישה עשויה להיות רעיון טוב. לדוגמה, אם אתה רוצה להיות המטפל המוביל בתחום החרדות, התמחות בחרדות בלבד תסייע לך להיות מקודם בתחום ולהתבלט מול אחרים. אבל אם המטרה שלך היא פשוט להרוויח כסף ולא בהכרח להיות מומחה, ניתן להציע מגוון רחב של מוצרים ושירותים.

איך לשלב בין היתרונות של נישה לבין מגוון רחב?

אסטרטגיה טובה היא להתחיל בנישה צרה, לצבור מוניטין ולהתמקד במוצר או שירות אחד. לאחר מכן, ניתן להרחיב את ההיצע בהדרגה:

- מטפל שמתחיל בתחום החרדות, ובהמשך מציע גם טיפול בדיכאון או טיפול זוגי.

- חנות שמתחילה ממכירת כלי בית, ובהמשך מוסיפה גם רהיטים.

- מסעדה שמתחילה בביסטרו בשרים, ובהמשך מוסיפה תפריט דגים.

האם נישה הכרחית להצלחה בעסק?

לסיכום, לא חייבים לבחור נישה כדי להצליח בעסק. כל עסק יכול להרוויח כסף אם הוא מנוהל נכון, גם אם הוא לא ממוקד בנישה צרה. נישה יכולה להיות כלי מצוין למיתוג ולהתמקצעות, אך היא לא חובה לכל עסק.
נישה עסקית - האם היא באמת הכרחית להצלחה?

נישה עסקית היא רעיון נפוץ מאוד בעולם השיווק והעסקים. ישנה תפיסה רווחת שאם אדם רוצה להצליח בעסק, הוא חייב לבחור נישה מסוימת ולהתמקד רק בה. לדוגמה, ספר שמתמקד אך ורק בתספורות לנשים בגילאי 30-50, או מאמן כושר שעובד רק עם מתאמנים מתחילים. אך האם זה באמת הכרחי? האם עסק שלא מתמקד בנישה מסוימת ייכשל? בואו נעמיק בנושא ונבחן את ההיבטים השונים שלו.

השוואה בין עסקים נישתיים לעסקים רחבים

כדי להבין האם נישה היא באמת הכרחית להצלחה, בואו נבחן מספר דוגמאות מהעולם העסקי:
  • מה לדעתכם מרוויח יותר כסף - חנות שמוכרת אך ורק ירקות, או סופרמרקט שמוכר גם ירקות וגם מוצרים נוספים כגון בשר, חלב, לחם ומוצרי ניקיון?
  • מה עדיף - מסעדה שמוכרת רק בשרים, או מסעדה שמציעה גם דגים, פסטות, מאפים ואוכל צמחוני?
  • מי יצליח יותר - חנות שמוכרת רק כלי בית, או חנות שמוכרת גם כלי בית וגם רהיטים?
על פניו, נראה שעסק שמתמקד בנישה אחת אמור להצליח יותר, כי הוא ממתג את עצמו כמומחה בתחום מסוים. אך בפועל, ההצלחה של עסק לא תלויה רק בנישה שלו, אלא בהרבה מאוד פרמטרים נוספים כמו איכות השירות, תמחור, ביקוש בשוק, רמת התחרות, מיקום העסק והאסטרטגיה השיווקית שלו.

מדוע אנשים חושבים שנישה היא חובה?

רבים מאמינים שנישה עסקית היא מרכיב קריטי בהצלחה, מכיוון שהיא מאפשרת לעסק להפוך למומחה בתחומו ולבנות לעצמו מוניטין ייחודי. לדוגמה:

- אם מישהו מציג את עצמו כמטפל לכל סוגי הבעיות הרגשיות, ייתכן שאנשים יתקשו לראות בו מומחה.

- לעומת זאת, אם הוא מתמקד רק בטיפול בחרדות, הוא יכול לכתוב עשרות מאמרים בנושא, לפרסם מחקרים, לצבור המלצות מלקוחות, ובכך למתג את עצמו כאוטוריטה בתחום.

אך האם זה אומר שכל אחד חייב לבחור נישה כדי להצליח? לא בהכרח. ישנם עסקים כלליים שמצליחים מאוד, כמו סופרמרקטים גדולים, מרכזי קניות, חנויות כלבו ואפילו רשתות מזון מהיר שמציעות מגוון רחב של מנות.

האם עסק נישתי מרוויח יותר כסף?

התשובה היא - זה תלוי. עסק יכול להרוויח או להפסיד כסף גם אם הוא נישתי וגם אם הוא רחב. ההצלחה של העסק תלויה בגורמים רבים:
  • האם יש ביקוש גבוה לנישה?
  • האם העסק מצליח לבדל את עצמו?
  • מהי איכות המוצרים והשירות?
  • מהי רמת התחרות בשוק?
  • כמה אנשים מוכנים לשלם עבור השירות או המוצר?
דוגמאות מעשיות

1. חנות עגבניות בלבד - האם חנות שמוכרת רק עגבניות תצליח יותר מחנות ירקות שמוכרת גם גזרים, מלפפונים ובצל? זה אפשרי אם החנות מתמחה בעגבניות ייחודיות, איכותיות במיוחד, עם שירות מעולה ולקוחות שמוכנים לשלם על כך. אך ברוב המקרים, חנות שמציעה רק מוצר אחד תתקשה למשוך מספיק לקוחות.

2. מכירת רכבי יוקרה בלבד - אדם יכול להקים עסק למכירת רכבי יוקרה בלבד, ולמכור כל רכב ברווח של מיליון דולר. מצד שני, עסק אחר יכול למכור מכוניות יד שנייה פשוטות ולהרוויח על כל רכב סכום קטן יותר, אך בזכות הכמות הרבה - להרוויח יותר בסוף החודש.

3. מטפל רגשי כללי מול מטפל לחרדות - מטפל שמציע שירותים למגוון רחב של בעיות נפשיות עשוי למשוך קהל רחב יותר, אך מטפל שמתמקד אך ורק בחרדות יכול להתמחות בתחום בצורה עמוקה יותר, לכתוב על כך מאמרים, להוציא ספרים ולקבל מוניטין חזק כמומחה.

אז מתי כן כדאי לבחור נישה?

נישה עסקית יכולה להיות כלי מצוין אם המטרה היא לבנות מוניטין חזק ולהיתפס כמומחה. אם למשל מישהו רוצה להיות המטפל המוביל בחרדות, יהיה לו קל יותר להתבלט אם יתמקד רק בנושא הזה, יכתוב עליו תוכן רב וישקיע בפרסום ייעודי.

מתי לא חייבים לבחור נישה?

אם המטרה היא פשוט להרוויח כסף, ולא בהכרח להיחשב מומחה, אפשר להציע מגוון רחב של מוצרים או שירותים. אנשים קונים בסופרמרקטים לא כי הם מתמחים בירקות או בבשרים, אלא כי זה נוח ויש להם מבחר.

איך לשלב בין היתרונות של נישה לבין מגוון רחב?

אחת האסטרטגיות הטובות ביותר היא להתחיל מנישה צרה, לצבור מוניטין ולהתמקד בהתחלה במוצר או שירות אחד. לאחר מכן, אפשר להרחיב את ההיצע בהדרגה. למשל:
  • מטפל שמתחיל בהתמקדות בחרדות, ובהמשך מציע גם טיפול בדיכאון או טיפול זוגי.
  • חנות שמתחילה ממכירת כלי בית, ובהמשך מוסיפה גם רהיטים.
  • מסעדה שמתחילה כביסטרו בשרים, ובהמשך מוסיפה תפריט דגים.
המסקנה הסופית

לא חייבים נישה כדי להצליח.

אפשר להרוויח כסף גם בעסק רחב וגם בעסק ממוקד, כל עוד מנהלים אותו נכון. נישה יכולה להיות כלי טוב למיתוג ולהתמקצעות, אך היא לא חובה לכל עסק.
איך להצליח בעסק? איזו חנות לפתוח? איזה מוצר למכור? איזה מוצר לייצר? איך להצליח בעסקים? טעויות של מנטורים עסקיים, מנטור לעסקים, טעויות בהקמת עסק, למה לא חייב נישה עסקית? מומחה לתחום מסוים, במה אתה מומחה? מומחה לכל דבר, מומחה רב תחומי, איך להתמקצע? איך למתג את עצמך כמומחה בתחומך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להפוך את עצמך למומחה? איך לעשות המון כסף? איזה עסקים יותר מצליחים? ייחודיות עסקית, יצירת בידול ייחודי, איך לבדל את עצמי? איך לשווק את עצמי? אימון עסקי, איך למתג את עצמי? איך לייחד את עצמי?
גארי יורופסקי / בעד ונגד צמחונות / טבעונות / אכילת בשר / שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה של גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי דמגוג? מהי שטיפת המוח של גארי יורופסקי? תגובה לגארי יורופסקי, אי דיוקים של גארי יורופסקי - חלק 2
...האמת היא, שאתה רואה שלבעלי חיים יש עיניים וכולי... אבל אתה לא רואה את הראייה שלהם. כי ראיה פירושו פעולה מודעת. וגם המים, רואים קיר ונעצרים. ורואים שיש היכן לעבור, ועוברים. וגם האבן, רואה את האדמה, והיא נופלת אליה. וגם כל תהליך, ניתן לדמות אותו לראיה שמיעה וכולי. ככה שעובדתית, יש לך חלק בגוף שאתה קורא לו עין. ואתה יודע מעצמך, שאתה מודע לתהליך הראיה. ואתה רואה בעל חיים, שיש לו חלקים שנראים דומים לשלך, ואולי גם לדומם צמחים יש חלקים דומים, כי הכל עשוי...
פרזנטציה למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית אופטימית מידי, התעשרות מהירה, כסף קל, לעשות אקזיט, להקים סטארטאפ, יעוץ ליזמים, יעוץ למשקיעים, רישום פטנט, השקעות כספיות
פרזנטציה למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית אופטימית מידי, התעשרות מהירה, כסף קל, לעשות אקזיט, להקים סטארטאפ, יעוץ ליזמים, יעוץ למשקיעים, רישום פטנט, השקעות כספיות
...של יזמים היא לנסות למכור למשקיע את החלום הפרטי של להתעשר בגדול או לעשות אקזיט. במקום להתמקד בעסק עצמו, הם מדגישים תחזיות ענקיות על שוק של מיליארדי דולרים או כמות עצומה של משתמשים. כאשר יזם מציג למשקיע שוק שמגלגל 100 מיליארד דולר או 100 מיליון משתמשים, הוא מאמין שהמשקיע יתפתה לרעיון של רווח מהיר ושישקיע בו מיד. אך בפועל, משקיעים ותיקים מכירים את המציאות: כסף לא עשוי להגיע בן לילה, ורובם עבדו קשה כדי להגיע להון שיש להם. מדוע אין דרכי קיצור להתעשר במהירות...
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע?
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע?
...מוחלט. דוגמה לכך היא הזוגיות: אם במקום להסתפק באהבה יחסית, אדם מבקש אהבה מוחלטת, הדבר משבש את המערכת. האלמנט של חוסר השלמות הוא חיוני למערכת היחסים, אחרת לא תהיה לה משמעות. הוא מציין שכאשר אדם מייחל למטרה מוחלטת, הוא לא יוכל להשיג שום דבר אמיתי, כי אין לו מטרה מספקת להיאחז בה. בהמשך, אליעד נותן דוגמה להימנעות מאוכל בריא. כשאדם רוצה לאכול אוכל מסוים אך לא מוצא אותו טעים מספיק, זה נובע מציפייה להנאה מוחלטת. כדי לשנות את ההתנהגות, צריך לשדר לאדם שההנאה...
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
...אליעד מסביר שלא תמיד חייבים להרגיש בנוח עם המכירה, והוא מדגים זאת דרך דוגמאות יומיומיות. למשל, אם אתה צריך להעיר מישהו כדי שלא יפספס רכבת או פגישה חשובה, גם אז אתה עלול להרגיש שאתה מציק לו. אבל במצב כזה ברור לך שההצקה נעשית לטובת אותו אדם. כאשר איש מכירות מאמין בלב שלם שהמוצר או השירות שלו באמת מועילים ללקוח, אז גם אם הלקוח מרגיש מוטרד, איש המכירות לא יחווה את עצמו כמטריד. אליעד מסביר שהרעיון המרכזי הוא שאם אתה מאמין שאתה עושה טוב ללקוח, גם אם הוא...
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
...זה דבר ראשון, זאת אומרת כלל ראשון תנסה להיכנס לראש של הבן אדם השני, תנסה לדמיין שאתה זה הוא תנסה להבין קודם כל מי הוא בכלל מה הוא מאמין מה הוא חושב, מה טוב בעיניו מה רע בעיניו, מה היתרונות שלו מה החסרונות שלו, מה הדעות הקדומות שלו תעשה סקירה של הלקוח של הבן אדם שקונה את המוצר, תנסה להיכנס לראש שלו תנסה לדמיין שאתה זה הוא ועכשיו תתאר לעצמך אם הייתי הוא מה לדעתי היה יכול לגרום לי כהוא לעשות את הדבר הזה, לחשוב את הדבר הזה. אוקי זה דבר ראשון זאת אומרת...
פתיחות רגשית, יצירת אינטימיות, NLP, לשכנע מישהו לספר לך, לגרום למישהו לספר לך, לגרום למישהו לשתף אותך, סיפורים אישיים, איך ליצור אינטימיות? איך ליצור הזדהות? איך להיפתח רגשית? להיפתח אליך
פתיחות רגשית, יצירת אינטימיות, NLP, לשכנע מישהו לספר לך, לגרום למישהו לספר לך, לגרום למישהו לשתף אותך, סיפורים אישיים, איך ליצור אינטימיות? איך ליצור הזדהות? איך להיפתח רגשית? להיפתח אליך
...להגעה לפתח פתיחות רגשית הוא יצירת סביבה שבה לא יהיה פחד לשתף, אלא תחושת ביטחון ופתיחות. איך אפשר לגרום למישהו להרגיש בנוח לשתף? אליעד מפרט שצעד ראשון חשוב הוא לגרום לאדם להרגיש שאין לו מה לפחד, שהשיתוף לא יגרום לו לנזק או להרגיש רע. הוא מבקש שנסתכל על השאלות שנשאלות - במקום לשאול איך לגרום למישהו לספר לי, עלינו לשאול מה גורם למישהו לא לספר לי?. אם האדם יחשוב שלספר סיפור אישי יביא לו יותר טוב מאשר רע, הוא יהיה מוכן לשתף. אליעד מוסיף שיש להבין את המניע...
איך לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים
איך לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים
...לראות לאן האדם נמשך. דרך זו מאפשרת להבין בצורה טובה יותר מה האדם מחפש, ומשם להמשיך בהתאמה. בסופו של דבר, המסר המרכזי של אליעד הוא שאין גישה אחת שמתאימה תמיד. כל אדם שונה, ולכן צריך לבדוק בכל רגע ובכל סיטואציה מה עובד טוב יותר: הזדהות או התנגדות. אין נוסחה אחת מוחלטת, אלא מודעות ורגישות לתגובה של האדם שמולנו. איך לשכנע אנשים? האם כדאי להזדהות עם אדם עצוב? איך לגרום למישהו לשמוח? איך להתמודד עם חרדה? דומה נמשך לדומה או להפך? איך לגרום לאנשים להקשיב...
לשקר או לומר את האמת, איך לשקר בצורה אמינה? למה לא כדאי לשקר לאחרים? איך לגרום למישהו להאמין לשקר שלך? איך לשקר בלי למצמץ? איך לשקר אנשים? למה לא לשקר אנשים? למה לא לשקר לקוחות? למה לא כדאי לשקר אנשים? האם לומר את האמת או לשקר? האם כדאי לשקר? למה לא לשקר מישהו? איש מכירות, איש שיווק, איש תקשורת, פוליטיקאי, גורג קוסטנזה, גרי סיינפלד, איך לשקר מכונת אמת? איך לשקר פוליגרף? למה לומר את האמת? מה רע בלשקר אנשים? איך לא לשקר לעצמך?
...במילים אחרות, אם תתרגל לשקר אנשים אחרים שהמציאות יותר טובה ממה שהיא, אתה בטעות עשוי להאמין לזה ואז לקבל החלטות על בסיס השקרים שאתה משקר אחרים. בנוסף, אתה יכול לשקר את עצמך גם בדברים אחרים, כי אתה רגיל לשקר עצמך. כמו כן לפעמים המוח של האדם השקרן, המוח שלו משקר אותו גם לרעה ומראה לו שהמציאות רעה יותר ממה שהיא באמת. כי בגלל שהמוח של האדם רגיל לשקר, אז לפעמים הוא חושב על דברים רעים שהם יותר טובים ממה שהם באמת, אבל לפעמים הוא גם חושב שהמציאות רעה, יותר...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
...את האמת, שלמוכר יש אינטרסים, שהם לא בהכרח האינטרסים שלו של הלקוח. ואז מטבע הדברים, הלקוח מנסה להגן על האני שלו ועל האינטרסים שלו, ואז הוא מטיל ספק במוכר. ואז כל דבר שהמוכר אומר לו, הוא בודק האם זה טוב או רע וכולי. והכל משום שהאדם חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה...
שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
...החברה רווחית? כמה החברה יציבה? האם יש אופק וצפי רווחיות לחברה גם בטווח הבינוני ארוך וכולי? כי לצורך העניין, יכול להיות שהשיווק של פרארי יצליח לגרום לכולם להאמין שפרארי זה הרכב הכי טוב בעולם, אבל הוא לא יצליח לגרום לחברה להיות רווחית. כי אולי אנשים לא ירצו לרכוש רכב כל כך יקר. ואולי הוצאות השיווק כך כל יקרות, עד כדי כך שהחברה לא רווחיות. ולכן, כאשר אנחנו בוחנים את איכות השיווק, הרי שהמדד לא צריך להיות לדוגמה לפי איזה מותג נתפש כיותר חזק, אלא בעיקר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, מומחה מכירות, מומחה שיווק ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 08:25:26 - wesi28