אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע בחורה להתאהב בך, איך למכור מוצר, ייעוץ לאישי ציבור, NLP מה זה, לשכנע את הבעל, NLP פיקאפ, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שיפור יכולת הדיבור, איך למכור, איך לשכנע את ההורים, לשכנע את הילד, אומנות הסוגסטיה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע עובדים, לשכנע את החברים, NLP אימון אישי, NLP הרצאה, איך לשכנע לקוח, אימון אישי לפוליטיקאים, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, סדנאות nlp, nlp לחינוך ילדים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מסרים תת הכרתיים, NLP מטרות, התנגדות מכירה, טקסט שכנוע, NLP דוגמאות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשתול מחשבות, יועץ פוליטי, התמודדות עם התנגדויות מכירה, איך לשכנע את הלקוח, משא ומתן, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
האם נישה עסקית היא הכרחית להצלחה בעסק?

הנושא של נישה עסקית הוא רעיון מאוד נפוץ בתחום השיווק והעסקים, אך יש בו גם הרבה מיתוסים ושאלות שדורשות תשובות. נישה עסקית מתייחסת להתמקדות בתחום או מוצר מסוים בעסק, למשל, ספר שמתמקד בתספורות לנשים בגילאים 30-50, או מאמן כושר שמתמחה בעבודה עם מתאמנים מתחילים. הרבה אנשים מאמינים שהצלחה בעסק מחייבת התמחות כזו. אליעד כהן טוען שזו לא בהכרח האמת, ועסק לא חייב להתמקד בנישה צרה כדי להצליח.

השוואה בין עסקים נישתיים ורחבים

כדי להבין אם נישה הכרחית או לא, אפשר להשוות בין סוגי עסקים שונים:

- חנות שמוכרת רק ירקות מול סופרמרקט שמוכר ירקות יחד עם מוצרים נוספים כמו בשר, חלב, לחם ומוצרי ניקיון.

- מסעדה שמוכרת רק בשרים מול מסעדה שמציעה מגוון רחב של מאכלים.

- חנות שמוכרת רק כלי בית מול חנות שמציעה גם רהיטים.

לפי התפיסה הרווחת, עסק שמתמקד בנישה אחת אמור להיות מצליח יותר, משום שהוא ממוקד וממתג את עצמו כמומחה בתחום. אבל בסופו של דבר, הצלחת העסק לא תלויה רק בנישה שהוא בחר, אלא במגוון פרמטרים כמו איכות השירות, תמחור, ביקוש בשוק, רמת התחרות והמיקום של העסק.

מה שמוביל אנשים לחשוב שנישה היא חובה?

הסיבה לכך שעסקים רבים מאמינים בנישה עסקית נובעת מהמחשבה שכאשר עסק מתמקד בתחום מסוים, הוא הופך למומחה בו. לדוגמה, אם מטפל מציג את עצמו כמטפל בכל סוגי הבעיות הרגשיות, ייתכן שהלקוחות לא יראו בו מומחה. אם לעומת זאת הוא מתמקד בטיפול בחרדות, הוא יכול להתמחות בנושא, לפרסם תוכן ולקבל מוניטין כמומחה.

אבל לא תמיד זו הדרך היחידה להצליח. יש עסקים כמו סופרמרקטים או מרכזי קניות שיכולים להצליח בגדול, גם אם הם לא ממוקדים בנישה אחת.

האם עסק נישתי מרוויח יותר כסף?

התשובה לשאלה זו היא תלויה במגוון גורמים. עסק נישתי יכול להרוויח יותר אם יש ביקוש גבוה בשוק עבור הנישה שלו, והוא מצליח לבדל את עצמו. לעומת זאת, עסק רחב יכול להרוויח יותר אם הוא מציע מוצרים ושירותים שמכסים מגוון רחב של לקוחות ומצא את הדרך להבדל את עצמו בשוק. אליעד מציע דוגמאות מעשיות להמחשה:

1. חנות עגבניות בלבד: חנות שמוכרת רק עגבניות יכולה להרוויח יותר אם היא מתמחה בעגבניות איכותיות וייחודיות, אך ככלל, חנות שמוכרת רק מוצר אחד תתקשה למשוך מספיק לקוחות.

2. מכירת רכבי יוקרה בלבד: אדם יכול להרוויח הרבה על כל רכב שהוא מוכר, אך סביר להניח שבעסק שמוכר רכבים פשוטים יד שניה בכמות גדולה יהיו הכנסות יותר גבוהות בסופו של דבר.

3. מטפל רגשי כללי מול מטפל לחרדות: מטפל שמתמקד בבעיה מסוימת כמו חרדות יכול לצבור מוניטין חזק יותר ולטפול בצורה עמוקה יותר בבעיה, אולם הוא עשוי להפסיד לקוחות לעומת מטפל כללי שמטפל בכמה תחומים.

מתי כדאי לבחור נישה?

אם המטרה שלך היא לבנות מוניטין חזק ולהיתפס כמומחה בתחום מסוים, אז בחירת נישה עשויה להיות רעיון טוב. לדוגמה, אם אתה רוצה להיות המטפל המוביל בתחום החרדות, התמחות בחרדות בלבד תסייע לך להיות מקודם בתחום ולהתבלט מול אחרים. אבל אם המטרה שלך היא פשוט להרוויח כסף ולא בהכרח להיות מומחה, ניתן להציע מגוון רחב של מוצרים ושירותים.

איך לשלב בין היתרונות של נישה לבין מגוון רחב?

אסטרטגיה טובה היא להתחיל בנישה צרה, לצבור מוניטין ולהתמקד במוצר או שירות אחד. לאחר מכן, ניתן להרחיב את ההיצע בהדרגה:

- מטפל שמתחיל בתחום החרדות, ובהמשך מציע גם טיפול בדיכאון או טיפול זוגי.

- חנות שמתחילה ממכירת כלי בית, ובהמשך מוסיפה גם רהיטים.

- מסעדה שמתחילה בביסטרו בשרים, ובהמשך מוסיפה תפריט דגים.

האם נישה הכרחית להצלחה בעסק?

לסיכום, לא חייבים לבחור נישה כדי להצליח בעסק. כל עסק יכול להרוויח כסף אם הוא מנוהל נכון, גם אם הוא לא ממוקד בנישה צרה. נישה יכולה להיות כלי מצוין למיתוג ולהתמקצעות, אך היא לא חובה לכל עסק.
נישה עסקית - האם היא באמת הכרחית להצלחה?

נישה עסקית היא רעיון נפוץ מאוד בעולם השיווק והעסקים. ישנה תפיסה רווחת שאם אדם רוצה להצליח בעסק, הוא חייב לבחור נישה מסוימת ולהתמקד רק בה. לדוגמה, ספר שמתמקד אך ורק בתספורות לנשים בגילאי 30-50, או מאמן כושר שעובד רק עם מתאמנים מתחילים. אך האם זה באמת הכרחי? האם עסק שלא מתמקד בנישה מסוימת ייכשל? בואו נעמיק בנושא ונבחן את ההיבטים השונים שלו.

השוואה בין עסקים נישתיים לעסקים רחבים

כדי להבין האם נישה היא באמת הכרחית להצלחה, בואו נבחן מספר דוגמאות מהעולם העסקי:
  • מה לדעתכם מרוויח יותר כסף - חנות שמוכרת אך ורק ירקות, או סופרמרקט שמוכר גם ירקות וגם מוצרים נוספים כגון בשר, חלב, לחם ומוצרי ניקיון?
  • מה עדיף - מסעדה שמוכרת רק בשרים, או מסעדה שמציעה גם דגים, פסטות, מאפים ואוכל צמחוני?
  • מי יצליח יותר - חנות שמוכרת רק כלי בית, או חנות שמוכרת גם כלי בית וגם רהיטים?
על פניו, נראה שעסק שמתמקד בנישה אחת אמור להצליח יותר, כי הוא ממתג את עצמו כמומחה בתחום מסוים. אך בפועל, ההצלחה של עסק לא תלויה רק בנישה שלו, אלא בהרבה מאוד פרמטרים נוספים כמו איכות השירות, תמחור, ביקוש בשוק, רמת התחרות, מיקום העסק והאסטרטגיה השיווקית שלו.

מדוע אנשים חושבים שנישה היא חובה?

רבים מאמינים שנישה עסקית היא מרכיב קריטי בהצלחה, מכיוון שהיא מאפשרת לעסק להפוך למומחה בתחומו ולבנות לעצמו מוניטין ייחודי. לדוגמה:

- אם מישהו מציג את עצמו כמטפל לכל סוגי הבעיות הרגשיות, ייתכן שאנשים יתקשו לראות בו מומחה.

- לעומת זאת, אם הוא מתמקד רק בטיפול בחרדות, הוא יכול לכתוב עשרות מאמרים בנושא, לפרסם מחקרים, לצבור המלצות מלקוחות, ובכך למתג את עצמו כאוטוריטה בתחום.

אך האם זה אומר שכל אחד חייב לבחור נישה כדי להצליח? לא בהכרח. ישנם עסקים כלליים שמצליחים מאוד, כמו סופרמרקטים גדולים, מרכזי קניות, חנויות כלבו ואפילו רשתות מזון מהיר שמציעות מגוון רחב של מנות.

האם עסק נישתי מרוויח יותר כסף?

התשובה היא - זה תלוי. עסק יכול להרוויח או להפסיד כסף גם אם הוא נישתי וגם אם הוא רחב. ההצלחה של העסק תלויה בגורמים רבים:
  • האם יש ביקוש גבוה לנישה?
  • האם העסק מצליח לבדל את עצמו?
  • מהי איכות המוצרים והשירות?
  • מהי רמת התחרות בשוק?
  • כמה אנשים מוכנים לשלם עבור השירות או המוצר?
דוגמאות מעשיות

1. חנות עגבניות בלבד - האם חנות שמוכרת רק עגבניות תצליח יותר מחנות ירקות שמוכרת גם גזרים, מלפפונים ובצל? זה אפשרי אם החנות מתמחה בעגבניות ייחודיות, איכותיות במיוחד, עם שירות מעולה ולקוחות שמוכנים לשלם על כך. אך ברוב המקרים, חנות שמציעה רק מוצר אחד תתקשה למשוך מספיק לקוחות.

2. מכירת רכבי יוקרה בלבד - אדם יכול להקים עסק למכירת רכבי יוקרה בלבד, ולמכור כל רכב ברווח של מיליון דולר. מצד שני, עסק אחר יכול למכור מכוניות יד שנייה פשוטות ולהרוויח על כל רכב סכום קטן יותר, אך בזכות הכמות הרבה - להרוויח יותר בסוף החודש.

3. מטפל רגשי כללי מול מטפל לחרדות - מטפל שמציע שירותים למגוון רחב של בעיות נפשיות עשוי למשוך קהל רחב יותר, אך מטפל שמתמקד אך ורק בחרדות יכול להתמחות בתחום בצורה עמוקה יותר, לכתוב על כך מאמרים, להוציא ספרים ולקבל מוניטין חזק כמומחה.

אז מתי כן כדאי לבחור נישה?

נישה עסקית יכולה להיות כלי מצוין אם המטרה היא לבנות מוניטין חזק ולהיתפס כמומחה. אם למשל מישהו רוצה להיות המטפל המוביל בחרדות, יהיה לו קל יותר להתבלט אם יתמקד רק בנושא הזה, יכתוב עליו תוכן רב וישקיע בפרסום ייעודי.

מתי לא חייבים לבחור נישה?

אם המטרה היא פשוט להרוויח כסף, ולא בהכרח להיחשב מומחה, אפשר להציע מגוון רחב של מוצרים או שירותים. אנשים קונים בסופרמרקטים לא כי הם מתמחים בירקות או בבשרים, אלא כי זה נוח ויש להם מבחר.

איך לשלב בין היתרונות של נישה לבין מגוון רחב?

אחת האסטרטגיות הטובות ביותר היא להתחיל מנישה צרה, לצבור מוניטין ולהתמקד בהתחלה במוצר או שירות אחד. לאחר מכן, אפשר להרחיב את ההיצע בהדרגה. למשל:
  • מטפל שמתחיל בהתמקדות בחרדות, ובהמשך מציע גם טיפול בדיכאון או טיפול זוגי.
  • חנות שמתחילה ממכירת כלי בית, ובהמשך מוסיפה גם רהיטים.
  • מסעדה שמתחילה כביסטרו בשרים, ובהמשך מוסיפה תפריט דגים.
המסקנה הסופית

לא חייבים נישה כדי להצליח.

אפשר להרוויח כסף גם בעסק רחב וגם בעסק ממוקד, כל עוד מנהלים אותו נכון. נישה יכולה להיות כלי טוב למיתוג ולהתמקצעות, אך היא לא חובה לכל עסק.
איך להצליח בעסק? איזו חנות לפתוח? איזה מוצר למכור? איזה מוצר לייצר? איך להצליח בעסקים? טעויות של מנטורים עסקיים, מנטור לעסקים, טעויות בהקמת עסק, למה לא חייב נישה עסקית? מומחה לתחום מסוים, במה אתה מומחה? מומחה לכל דבר, מומחה רב תחומי, איך להתמקצע? איך למתג את עצמך כמומחה בתחומך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להפוך את עצמך למומחה? איך לעשות המון כסף? איזה עסקים יותר מצליחים? ייחודיות עסקית, יצירת בידול ייחודי, איך לבדל את עצמי? איך לשווק את עצמי? אימון עסקי, איך למתג את עצמי? איך לייחד את עצמי?
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר
...הנחות ביחס למחיר השוק הראשוני שלו, הרי שבעצם מחיר השוק שלו שונה מלקוח ללקוח. ואז הלקוח עשוי להרגיש שהוא פראייר והוא לא ירצה לשלם מחיר על המוצר, יותר גבוה ממחיר שלקוח אחר משלם. ולכן לפעמים הלקוח יתעקש לקבל הנחה, דווקא כדי להיות בטוח שאין הנחה. ולפעמים ההתעקשות שלא לתת הנחה ללקוח, גורמת ללקוח עוד יותר להעריך את איכות המוצר. כי אז המחיר של המוצר, הוא כאילו מחיר אובייקטיבי ולא מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח. בנוסף, לפעמים לקוח ירצה לדעת שהוא...
שכנוע עצמי, איך לשנות רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשכנע את עצמך לרצות משהו? על מי מוטל נטל ההוכחה? איך לנצח בוויכוח? רצון אפשרי, רצון מחויב, רצון פשוט, רצון סיבתי, חובת ההוכחה
שכנוע עצמי, איך לשנות רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשכנע את עצמך לרצות משהו? על מי מוטל נטל ההוכחה? איך לנצח בוויכוח? רצון אפשרי, רצון מחויב, רצון פשוט, רצון סיבתי, חובת ההוכחה
...חזקה. אם תיקח רצון פשוט לכאורה ותנסה לחקור אותו לעומק, בסופו של דבר תוכל להגיע להבנה שגם הוא נשען על סוג של אמונה או על סיבה נסתרת, גם אם לא מודעת לך. למשל, אם אדם אומר אני רוצה להרגיש טוב, פשוט כי ככה אני רוצה, אפשר להתחיל לאתגר אותו בשאלה - אולי אתה רוצה להרגיש רע? למה לא? האדם יענה שזה לא הגיוני, וכאן בדיוק הטכניקה של אליעד נכנסת לפעולה: כאשר רצון הוא פשוט, כלומר, ללא סיבות חיצוניות, יש צורך לענות לו בצורה לא הגיונית - פשוט להתעקש בצורה הפוכה:...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 8
...של הנחות היסוד שלו, עכשיו הרבה יותר קל לגרום לו לשנות את דעתו. ומי שמדלג על החלק הזה, של להבין את דבר האדם השני + את הנחות היסוד שלו + את נקודות התורפה שלהן, הוא פשוט גורם לעצמו להתאמץ יותר וגם לפעמים להיכשל ולא להצליח לשכנע את האדם השני. מה שאפשרי, כאשר מבינים את הנחות היסוד + את נקודות התורפה של הנחות היסוד של האדם השני. אם אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, ואתה רוצה לבסס את הטענה שלך מולו, על הנחת יסוד כלשהי, לפעמים לא צריך לרוץ ולמהר ולהביא את הטענה...
מנהיגות / ניהול / שכנוע / קבלת החלטות - מהי מנהיגות? איך להיות מנהיג משכנע? מהן תכונות של מנהיגות? כיצד להיות מנהיג? מיהו מנהיג? מה ההבדלים בין מנהיג למנהל? מנהל מול מנהיג, איך לפתח כישורי מנהיגות? ועוד
...לאפשרי. דהיינו, לא חושבים על שום דבר שהוא מחויב ולא חושבים מלכתחילה בצורה משוחדת, שיש דרך אחת שהיא טובה יותר, אלא חושבים על כל הדרכים כאפשריות בצורה שווה. ובמאמר מוסגר, מי שלא עושה זאת, גם לא יודע איך לשכנע אחרים להסכים איתו, כי מלכתחילה הוא לא התייחס לדרך שלהם כדרך אפשרית, בזמן שהוא קיבל החלטה. ובזמן קבלת ההחלטה, המנהיג לוקח את האפשרי והופך אותו למחויב. דהיינו, שהמנהיג בסופו של דבר, בוחר בצורה כלשהי (שהסברתי אותה במקומות אחרים), דרך כלשהי שהיא נראית...
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
...העלאת שכר או תמריצים כספיים בלבד. במקום זאת, הדגש הוא על הבנת הפסיכולוגיה של העובד, להבין מה באמת מניע אותו לעבוד טוב יותר, בצורה יעילה ואפקטיבית לאורך זמן. האם כסף באמת יוצר מוטיבציה בקרב עובדים? אליעד כהן מסביר שאמנם שכר גבוה הוא כלי נפוץ ליצירת מוטיבציה, אך הוא לא תמיד יעיל לאורך זמן. למשל, עובד שמקבל שכר גבוה מדי עלול להגיע למצב שבו כבר לא ירגיש צורך לעבוד או שירצה לעזוב כי כבר השיג את מטרתו הכלכלית. בנוסף, עובד יכול להישאר לא מרוצה גם אם יקבל...
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
...כרגע אני אסביר למה זה כן טוב אפילו הכרחי שבן אדם ילמד איך עובד הנושא של לשכנע אנשים איך המוח משתכנע, איך מוכרים לאנשים איך מרמים אנשים וכו. מי צריך את זה אז אני אסביר, הדבר הכי טוב שיכול לקרות לבן אדם בחיים מהו? שהוא ירגיש טוב הכי טוב שיכול לקרות לבן אדם בחיים זה שהוא ירגיש הכי טוב, מה הדבר הכי רע שיכול לקרות לבן אדם בחיים? שהוא ירגיש הכי רע, עכשיו יש את התפיסה שאומרת שהטוב והרע של הבן אדם תלוי במה שקורה לו אם קורה לך ככה זה טוב ואם קורה לך ככה זה...
איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כמה מתנות לתת? איזה מתנות לתת? מתי לתת מתנות? נתינה רגשית, מתנה רגשית, מתנה חומרית, נתינה חומרית
...הקשבה, ותעזור לו בצורה כזו שהוא ירצה ויבין שגם בעתיד תוכל לעזור לו ושגם בעתיד הוא ירצה ממך עזרה? תשובה: ממילא זה מגדיל את הסיכוי שהוא יאהב אותך גם בעתיד. והמסר המרכזי הוא, שהאדם אכן אוהב את מה שעושה לו טוב. אבל האדם יאהב אותך בעתיד, רק לפי כמה שהוא חושב שהטוב העתידי שלו תלוי בך. ולכן תנסה ליצור טוב, לא רק מהסוג של הטוב שעובר, אלא גם מהסוג של הטוב שתלוי בך, ושיגרום לאדם השני להבין, שתעשה לו טוב גם בעתיד. טוב עתידי, שיזכיר לו אותך. שבכל פעם שהוא יחשוב...
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
...איש המכירות אינו בעל השליטה על קביעת המחיר והוא מתמודד עם תחושה שהוא מרמה את הלקוח. מדוע איש מכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי? לעיתים, התחושה שהמוצר יקר נובעת מהפער שבין עלות הייצור למחיר המכירה. לדוגמה, אם מוצר עולה לייצור שקל ונמכר במאה שקלים, איש המכירות עשוי לחוש שלא בנוח עם הפער הגדול. אך למעשה, מחיר המוצר אינו נקבע רק על פי עלות הייצור אלא בהתאם לערך שהוא מספק ללקוח. מהו המדד הנכון לקביעת מחיר המוצר? - מחיר המוצר צריך להיבחן ביחס לתועלת שהלקוח מקבל...
משימות, איך לתת משימות? איך לקבל משימות? איך לנהל עובדים? איך לגרום למשימות להתבצע? איך לגרום לעובד לבצע את המשימות? איך לגרום למישהו לעשות משימה? איך למנוע טעויות בנתינת משימות? הטלת משימות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלי עבודה
משימות, איך לתת משימות? איך לקבל משימות? איך לנהל עובדים? איך לגרום למשימות להתבצע? איך לגרום לעובד לבצע את המשימות? איך לגרום למישהו לעשות משימה? איך למנוע טעויות בנתינת משימות? הטלת משימות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלי עבודה
...שהם לא צריכים לעשות זאת, אך ברגע שהם חווים פעם אחת או יותר תסכולים כתוצאה ממשימה שלא הובנה כראוי, הם מבינים שהיו יכולים למנוע את הטעות מראש על ידי פעולה פשוטה זו. דווקא פעולה קטנה זו, שנראית לאנשים מיותרת או טיפשית, היא שמונעת אי הבנות גדולות בהמשך. ההמלצה היא להפוך את התהליך הזה לשגרה, כחלק אינטגרלי מתקשורת המשימות שלכם. ככל שתטמיעו את השאלה מה הבנת? בשגרה שלכם, כך תמנעו יותר ויותר טעויות ותשפרו את התקשורת עם העובדים, העמיתים, המנהלים ואפילו עם...
הגדלת רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת הכנסות, להגדיל רווחים
הגדלת רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת הכנסות, להגדיל רווחים
...אם הרווח על כל חולצה הוא 10 שקלים, הרווח הכולל יגדל בהתאם, וכך תגדיל את סך הכסף שנשאר לך ביד. השאלה כיצד להגדיל את מספר היחידות שנמכרות היא כבר נושא בפני עצמו, ויכולה להיות כרוכה בשיווק טוב יותר, שירות לקוחות איכותי יותר או יצירת ביקוש מוגבר. מהי הדרך השנייה להגדיל את הרווחיות, וכיצד היא פועלת? הדרך השנייה והחשובה לא פחות, היא להגדיל את אחוז הרווח על המחזור העסקי הנוכחי. זה אומר שגם אם העסק שלך לא הגדיל את כמות המוצרים או השירותים שהוא מוכר, הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, מומחה במכירות, הדרכת מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0234 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 22:19:22 - wesi28