אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע ילד, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, אימון אישי, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, להתראיין בטלוויזיה, שתילת מחשבות, התמודדות עם התנגדות במכירה, שינוי הרגלים nlp, גישת ה nlp, nlp גישת, nlp לצפייה, התנגדויות במכירה, NLP ומכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירות, מומחה בשיווק, NLP להורים, מה זה nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע לקוחות, nlp בחורות, NLP תבניות, זיהוי מניפולציות בטקסט, NLP טיפולים, מטפל אישי, לשכנע ללכת לטיפול, להשפיע, nlp techniques, שיפור יכולת שכנוע, לימוד nlp בחינם, לשכנע דוד, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, סודות התת מודע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
איך להפוך למומחה בעזרת מיתוג עצמי ומניפולציות שיווקיות?

כיצד אנשים מצליחים להצטייר כמומחים בתחומם, גם אם הם לא בהכרח חכמים במיוחד? אליעד כהן מסביר בפירוט כיצד ניתן להשתמש בטכניקות פסיכולוגיות ומניפולציות שיווקיות כדי להיתפס כברי סמכא וכמומחים גדולים, ואיך ניתן לגרום לאחרים לתת בנו אמון ולחשוב שאנחנו חכמים, מקצועיים, ואף גאונים.

למה חלוקת ציונים לאחרים גורמת לך להיראות חכם יותר?

אליעד כהן מסביר שהרגל לתת ציונים לאחרים, במיוחד לאנשים שנתפסים כחכמים מאיתנו, יכול לגרום לנו להיראות חכמים בעצמנו. הוא מביא את הדוגמה של בית הספר, שבו מורה נותן ציונים לתלמידים, וכך נתפס כחכם מהם. לפי אותו ההיגיון, מי שמחלק ציונים לאחרים נתפס כחכם. אם אדם יחמיא לאנשים סביבו, למשל יאמר להם "כל הכבוד", "יפה מאוד", "אתה תותח", אנשים אלה יקבלו את דבריו ולא יתנגדו, וכך האדם המחלק ציונים ייראה בעיניהם כבעל סמכות ואוטוריטה.

מדוע כדאי להעניק ציונים חיוביים ולא שליליים?

אליעד מדגיש שכאשר מחלקים ציונים לאחרים, תמיד עדיף לתת מחמאות חיוביות ולא ביקורת שלילית. הסיבה לכך פשוטה: כשנותנים ציונים חיוביים, הסיכוי שהאדם יתווכח או יערער על הסמכות שלך נמוך מאוד. לעומת זאת, ביקורת שלילית עלולה לעורר התנגדות, והאדם עלול לנסות להוכיח שאתה טועה או טיפש, וכך לחשוף שאינך באמת מומחה. הוא מביא דוגמה מ"מתקשרים", שמספרים למישהו שהרוח של סבא שלו נמצאת בחדר ואוהבת אותו, כי אם יאמרו שהרוח שונאת אותו, האדם יתחיל להטיל ספק במסר. לכן, מי שנותן מחמאות חיוביות מצליח לשמור על האשליה של סמכות ומומחיות.

איך ניתן למנף ראיון עם מומחה כדי להיראות מומחה בעצמך?

שיטה נוספת שאליעד מציע כדי להיראות מומחה היא ראיון עם אנשים שנחשבים למומחים בתחומם. כאשר אדם מראיין מומחה מוכר ומכובד, והוא מחמיא לו באופן גלוי, הצופים מיד מקשרים את האדם שמחלק ציונים עם רמת מומחיות גבוהה, שכן הם חושבים: "אם הוא מסוגל לתת ציונים למומחה, כנראה שגם הוא עצמו מומחה". כאשר המרואיין המוכר מקבל את המחמאה ומגיב בנימוס, הוא מעניק תוקף נוסף למחמיא כמומחה.

איך שימוש בכותרות שיווקיות יכול להפוך אותך למומחה בעיני אחרים?

אליעד מתאר כיצד שימוש בכותרות אטרקטיביות ליד אנשים או מוצרים מוכרים יכול ליצור אשליה שאתה בעצמך מומחה. לדוגמה, אם אתה מציג שני רכבים, אחד מוכר ואחד לא מוכר, ואתה מתאר את הרכב המוכר בתור "הרכב המהיר והיקר ביותר בעולם", ואז מתאר את הרכב הפחות מוכר כ"הכי בטיחותי בעולם", אנשים יאמינו יותר גם לטענה על הרכב השני, אף על פי שהם לא באמת יודעים אם הוא הכי בטיחותי. זה קורה מכיוון שהמוח האנושי נוטה לקשר בין טענות סמוכות, כך שאם אחת נכונה, השנייה נתפסת כנכונה אוטומטית.

כיצד להימנע מליפול במניפולציות של אנשים אחרים?

למרות השיטות שהוא מציג, אליעד מזהיר שהעובדה שאדם מחלק ציונים לאחרים לא באמת מעידה על כך שהוא חכם או מומחה. ייתכן שהוא רק משתמש במניפולציה כדי להיראות חכם, וייתכן שהוא בכלל "מפגר על כל הראש", כלשונו. כמו כן, העובדה שאדם אינו מחלק ציונים לאחרים לא מעידה על טיפשותו, אלא אולי פשוט הוא אינו מעוניין להסתכן בביקורת או בוויכוחים.

לסיכום, איך להיות מומחה ומתי לחשוד במומחים אחרים?

אליעד כהן מסכם את ההרצאה בכך שאם אתה רוצה להצטייר כמומחה, מומלץ לך לחלק ציונים חיוביים לאחרים, במיוחד לאנשים שנתפסים כחכמים. מצד שני, כשאתה נתקל באנשים שמחלקים ציונים לאחרים, מומלץ לבחון היטב אם הם באמת מומחים או פשוט משתמשים במניפולציה כדי להיראות כך. הוא קורא לכולם לחשוב, לבדוק, ולחקור לעומק ולא להאמין לכל מי שמציג עצמו כמומחה.
איך להצטייר כמומחה בתחומך? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום לאנשים לתת בך אמון? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה בר סמכא? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה חכם? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה גאון? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה צודק? איך להפוך להיות בר סמכות? להפוך לבר סמכא, מיתוג אישי באינטרנט, מיתוג אישי בפייסבוק, רוצה להיות אוטוריטה, מיתוג אישי ביוטיוב, להידמות לחכמים ממך, להידמות למומחים ממך, לראיין מומחים ממך, איך להפוך להיות אוטוריטה? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה מקצועי? איך לשכנע אנשים לתת בך אמון? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה בר סמכא? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה חכם? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה גאון? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה צודק? איך להפוך לאוטוריטה? איך לבנות אוטוריטה? איך להיות בר סמכות בתחומך?
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
...טובה. באותה מידה, אם אדם הצליח לאחר שקיבל ממך עצה, ייתכנו מספר אפשרויות: הוא יישם את העצה שלך באופן מדויק, והיא אכן טובה. הוא הבין את עצתך אך עשה משהו שונה והצליח מסיבה אחרת. הוא הצליח למרות העצה שלך, ולא בזכותה. משמעות הדבר היא שאם הצלחה או כישלון של אדם אחר גורמים לך לשנות את דעתך בנוגע לאיכות העצה שנתת - זה סימן לכך שאינך בטוח לחלוטין בנכונותה. עצה שבאמת נשענת על אמת אובייקטיבית אינה תלויה בהצלחתו או כישלונו של מי שקיבל אותה. מתי ביטחון עצמי מופרז...
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
...ולמכור היא מיומנות חיונית כמעט בכל תחום בחיים. אנשים מוכנים להשקיע בלימודי שיטות מכירה כי הם מאמינים שזה ישפר את היכולת שלהם לשכנע לקוחות, למכור מוצרים, שירותים או רעיונות. ישנה כמות אדירה של אנשי מכירות, מרצים ומומחים הטוענים שיש בידיהם את השיטה המנצחת שתלמד כל אחד כיצד למכור בהצלחה. איך אפשר לדעת האם שיטת מכירה באמת יעילה? כשמישהו מציע לך שיטת מכירה, חשוב לבדוק עד כמה השיטה באמת יעילה ואמינה. אפשרות אחת פשוטה היא לנסות אותה בפועל ולראות אם התוצאות...
מלאי מוצרים, לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי, ניהול מלאי מוצרים, איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להרחיב את סל המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של לקוחות, איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום ללקוח להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, איזה מוצרים להחזיק במלאי? האם להוסיף מוצר למלאי? האם לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר?
...באופן עקרוני. והשאלה הזאת יכולה להיות גם בתקופות ספציפיות ומסיבות ספציפיות. לדוגמה, נניח שספק מסוים לא יכול לספק לך מוצר מסוים, מסיבות שונות שלו. האם עליך לנסות לחפש ספק אחר? אולי לייבא את המוצר לבד? אולי לייצר את המוצר עצמאית? אולי להוריד את המוצר מהמלאי? וכיוב. ובמהות השאלה היא האם וכמה ואיזה מוצרים הגיוני להחזיק במלאי שלך עבור הלקוחות שלך, באופן כללי ובאופן קבוע? וכמובן שיש בזה המון שיקולים והמון היבטים שונים. ויש לדוגמה שיקול של האם אתה מחזיק...
מוטיבציה ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות
מוטיבציה ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות
...במוטיבציה. כיצד להשתמש באינדיקציה כדי להעלות מוטיבציה? אליעד מציין שהשימוש באינדיקציה להתקדמות יכול להועיל אם עושים זאת בצורה חכמה: בזמן אמת - אם האינדיקציה לא מעודכנת בזמן אמת, האדם לא יראה את ההתקדמות שלו בזמן המתאים, מה שיכול להוריד את המוטיבציה. במרחקים קצרים - אינדיקציה שעדכונה מרוחק מדי עלולה לגרום לאדם להרגיש שהוא לא מתקדם בכלל, גם אם יש התקדמות ממשית. מותאמת למציאות - אם האינדיקציה לא מדויקת או לא אמינה, היא עשויה לגרום לאדם להרגיש שהוא לא...
לשקר או לומר את האמת, איך לשקר בצורה אמינה? למה לא כדאי לשקר לאחרים? איך לגרום למישהו להאמין לשקר שלך? איך לשקר בלי למצמץ? איך לשקר אנשים? למה לא לשקר אנשים? למה לא לשקר לקוחות? למה לא כדאי לשקר אנשים? האם לומר את האמת או לשקר? האם כדאי לשקר? למה לא לשקר מישהו? איש מכירות, איש שיווק, איש תקשורת, פוליטיקאי, גורג קוסטנזה, גרי סיינפלד, איך לשקר מכונת אמת? איך לשקר פוליגרף? למה לומר את האמת? מה רע בלשקר אנשים? איך לא לשקר לעצמך?
...אחר כך לרעה, לחשוב שהמציאות רעה יותר ממה שהיא באמת. במילים אחרות, צריכים לדעת, שיש מחיר רציני למי שמתרגל לשקר אנשים אחרים. שהמוח של האדם נדפק ולא מצליח להבדיל בין אמת לבין שקר בצורה מספיק מדויקת. ואז זה מגדיל את הסיכוי לכך שמנגנון השיפוטיות של האדם יידפק, ואז ממילא הוא יקבל החלטות פחות טובות וכולי. ואוסיף, כי מי שרוצה לפתח את היכולת גם לשקר כמה שבא לו, מתי שבא לו, בלי שהמוח שלו ישקר אותו כשלא בא לו, גם זה אפשרי. דהיינו, כן אפשרי לשקר אחרים, בלי או...
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
...לא מספיק רק לרצות ולהיות בעל מוטיבציה, אלא חשוב גם שיהיה ידע כיצד לבצע את הפעולה. למשל, אם אדם רוצה להתאמן, לא מספיק שיהיה לו רק חשק או מוטיבציה גבוהה להתאמן, עליו גם לדעת כיצד לבצע אימון בצורה נכונה ויעילה. ככל שהידע שלו יהיה רחב יותר, כך האימון יהיה קל יותר לביצוע, ולכן הוא יוכל להתמיד בו גם אם המוטיבציה שלו אינה בשיאה. ההיגיון שאליעד מציג הוא ברור: ככל שהפעולה הופכת להיות פשוטה וקלה לביצוע בזכות הידע, כך נדרשת פחות מוטיבציה כדי לבצע אותה. אדם...
לאהוב משימות שנואות, איך לאהוב לנהל את העסק שלך? איך לאהוב דברים משעממים? איך לאהוב משימות משעממות? איך לאהוב למכור? איך להרוויח כסף מאומנות? טעויות של בעלי עסקים, איך לאהוב את כל המשימות שבעסק? איך לאהוב לנקות את הבית?
לאהוב משימות שנואות, איך לאהוב לנהל את העסק שלך? איך לאהוב דברים משעממים? איך לאהוב משימות משעממות? איך לאהוב למכור? איך להרוויח כסף מאומנות? טעויות של בעלי עסקים, איך לאהוב את כל המשימות שבעסק? איך לאהוב לנקות את הבית?
...את המשימות שהוא אוהב בעסק שלו. לדוגמה, אומן שאוהב מאוד לצייר אבל לא אוהב למכור את הציורים שלו, צריך קודם כל להבין מה הוא אוהב בציור. לדוגמה, יכול להיות שהוא נהנה מתחושת חופש, ביטוי עצמי ויצירתיות בזמן הציור. כדי להתחיל לאהוב את המשימות שהוא פחות מתחבר אליהן, עליו לנסות למצוא את אותה תחושת חופש וביטוי אישי גם במשימות שהוא שונא, כמו מכירות ושיווק. איך להפוך כל משימה בעסק ליצירת אומנות? אחת הדרכים המרכזיות להפוך משימות משעממות ליותר מעניינות היא לראות...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
...כי המוכר מבין אותו מבלי לשאול שאלות מיותרות. מצד שני, כאשר המוכר שואל הרבה שאלות, זה יכול לגרום ללקוח להרגיש שהמוכר לא באמת מבין אותו. מה קורה אם המוכר יודע את הצרכים של הלקוח מראש? אם היה ניתן לקרוא את מחשבות הלקוח, הלקוח היה מרגיש תחושת קרבה, אך גם תחושת חשש. ברגע שהמוכר יודע בדיוק מה הלקוח רוצה, וההצעה תואמת את ציפיותיו, הלקוח עשוי להרגיש שהמוכר מבין אותו היטב. אבל אם הלקוח חושד שהמוכר יודע עליו יותר מדי, זה יכול להוביל לחוסר אמון. איך להתאים...
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
...אליו מראש. לדוגמה, אם יש לכם מוצר שבאמת פותר בעיות, הדרך הכי טובה לשווק אותו תהיה לתת לאנשים להתנסות בו, לפחות באופן חלקי: ספר טוב יציע תספורת חינם או בהנחה. חברה המציעה שירות טלוויזיה תיתן חודש ניסיון בחינם. מוכר מזון יציע טעימות חינם ללקוחות. מוכר רכב ייתן אפשרות לנסיעת מבחן לפני הרכישה. איך עושים שיווק נכון ואמיתי? אליעד מסביר ששיווק אמיתי ואפקטיבי נובע מתוך אמונה אמיתית במוצר שלכם. כאשר אתם משוכנעים בערך של מה שאתם מציעים, הדרך הפשוטה והיעילה...
איך להחזיר בשאלה? להתווכח עם מישהו דתי, אתאיזם, חוסר אמונה, לשכנע מישהו דתי, חזרה בתשובה, רטוריקה, אומנות השכנוע, דיבייטינג, אומנות הויכוח, אמונה מעל השכל, הוכחות לאמיתות התורה
...אדם דתי? במהלך השיחה, אליעד שואל את השאלה החשובה ביותר - מה המטרה של הדיון? האם המטרה היא לשנות את דעתו של האדם הדתי, או שהמטרה היא רק להראות לו את נקודת המבט השונה? הוא מדגיש כי אם מדובר בשיחה עם אדם דתי שמבוססת על חוויות אישיות של האמונה, אז השיחה יכולה להתנהל בצורה שונה, שבה המטרה היא לנסות לעזור לאדם הדתי להבין את עצמו ולא בהכרח לשנות את דעתו. איך להפעיל רטוריקה ולטפל בטיעונים דתיים? אחד הכלים החשובים שמזכיר אליעד בהרצאה הוא הרטוריקה - האומנות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, מניפולציות, פרסומות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2109 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 17:29:28 - wesi28