אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, NLP לימודים, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, אומנות הסוגסטיה, לשכנע פירוש, להשפיע, התמודדות עם התנגדות קניה, NLP וסוגסטיה, להתראיין בטלוויזיה, לשכנע לקוח לקנות מוצר, מכירות ושכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מסרים תת הכרתיים, NLP ביקורת, לשכנע את החברה, לשכנע את בעלי, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, שכנוע עצמי, NLP סדנא, ללמוד nlp באינטרנט, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, מיומנויות שכנוע, לשכנע שוטר, מכירות ושיווק, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, סודות הרטוריקה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, להתמודד עם התנגדויות במכירה, להצליח במכירות, מניפולציות בטקסט, לשכנע את חברה שלי, לשכנע הורה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק
איך להתמודד נכון עם השמצות בעסק ובאינטרנט?

כאשר אנשים משמיצים אתכם, בין אם מדובר בעסק, במקום העבודה, באינטרנט או בכל תחום בחיים, התגובה הראשונה שלכם בדרך כלל היא רצון להתגונן. אבל הדרך הטובה ביותר להתמודד עם השמצות - בין אם הן מוצדקות ובין אם לא - היא אחרת לגמרי. אליעד מסביר את הנושא לעומק ומציע גישה מעשית וקלה ליישום.

מה ההבדל בין השמצה מוצדקת להשמצה לא מוצדקת?

לפני שמתמודדים עם השמצות, חשוב להבחין בין שני סוגים עיקריים של השמצות:
  • השמצות מוצדקות:

    מדובר בהשמצות שנובעות מדברים שבאמת קרו. למשל, אם מכרתם מוצר פגום שגרם לנזק אמיתי ללקוחות, זו השמצה מוצדקת. במקרה כזה, אנשים משמיצים אתכם על דברים שבאמת עשיתם לא נכון.
  • השמצות לא מוצדקות:

    מדובר במצבים שבהם אנשים מאשימים אתכם בדברים שלא קרו מעולם, או שאין להם בסיס אמיתי במציאות.
בשני המקרים ניתן להגיב בצורה דומה, אבל אליעד מציע פתרון אחד פשוט ויעיל שעובד תמיד, ללא קשר לסוג ההשמצה.

למה אנשים ממשיכים לעשן למרות ההשמצות על סיגריות?

אליעד מסביר שכדאי להסתכל על דוגמה מעולם הסיגריות כדי להבין את דרך הפעולה הנכונה להתמודדות עם השמצות. סיגריות הן מוצר מושמץ באופן קיצוני. הרופאים מזהירים מפניהן, אנשים מתים מדי יום מעישון, על קופסאות הסיגריות יש אזהרות מפורשות לגבי הסכנה בעישון, ועדיין אנשים ממשיכים לעשן.

איך זה ייתכן? התשובה פשוטה מאוד: האנשים שמעשנים מרגישים שהסיגריות נותנות להם תועלת או הנאה רבה יותר מהנזק או הסיכון. כשהאדם חושב שמשהו עושה לו מספיק טוב, הוא מתעלם מההשמצות ומוכן לשלם את המחיר, גם כשהמחיר הוא גבוה במיוחד.

איך דוגמת הסיגריות מלמדת אותנו להתמודד עם השמצות?

אותו עיקרון שגורם לאנשים לעשן למרות ההשמצות, נכון גם לגבי כל תחום אחר בחיים. אם יש לכם עסק שמשמיצים אותו, הדרך הכי טובה היא פשוט לספק ערך משמעותי ללקוחות שלכם. אליעד מדגיש שבמקום לבזבז אנרגיה על תגובות של התגוננות או להכחיש את ההאשמות, פשוט תהיו טובים יותר, ותנו ללקוחות או לאנשים שמסביבכם להרגיש שאתם מעניקים להם ערך גבוה.

הוא מביא דוגמאות רבות כדי להסביר זאת:
  • אם אתם עובדים במקום עבודה ומשמיצים אתכם - תתמקדו בלספק ערך גדול למקום העבודה. אם תהיו טובים, תורמים ואיכותיים, המעסיק יתעלם מההשמצות.
  • אם יש לכם עסק ולקוחות משמיצים אתכם, אבל רוב הלקוחות מרגישים שהמוצר או השירות שלכם מעולים ונותנים להם תועלת, השמצות לא ישפיעו לרעה. הלקוחות יעדיפו להמשיך אתכם, כי התועלת שהם מקבלים גדולה יותר מההפסד האפשרי.
למה אנשים נשארים במערכות יחסים פוגעניות?

אליעד נותן דוגמה נוספת לגבי אישה מוכה שלא עוזבת את בן הזוג שלה. למה היא נשארת למרות שהוא פוגע בה? כי היא מרגישה שלמרות הנזק שהיא סופגת, יש לה תועלת כללית גדולה יותר להישאר איתו. זה נכון לגבי כל התמכרות או בחירה מזיקה אחרת שאנשים עושים - הם שוקלים את הטוב מול הרע, ואם הטוב עולה על הרע, הם נשארים במצב.

איך לגרום ללקוחות שלכם להתעלם מההשמצות נגדכם?

הדרך הכי אפקטיבית להתמודד עם השמצות, לפי אליעד, היא לגרום לאנשים להעריך אתכם בזכות מה שאתם מעניקים להם. הדרך הטובה ביותר לשכנע לקוחות לקנות מכם היא לגרום להם להתנסות במוצר או בשירות שלכם, כדי שירגישו בעצמם שזה טוב להם. ברגע שלקוח מתנסה במשהו שעושה לו טוב, הוא כבר לא צריך המלצות של אחרים. ההמלצה הכי טובה היא ההמלצה שהלקוח נותן לעצמו בעקבות החוויה שלו עם המוצר או השירות שלכם.

לדוגמה, אם הלקוח מתנסה בשירות שלכם בחינם לתקופה קצרה והוא נהנה, הוא יחליט להמשיך בתשלום, אפילו אם יש ביקורות שליליות או השמצות עליכם ברשת.

האם כדאי להסתמך על המלצות של לקוחות או על המלצה עצמית של הלקוח?

אליעד מדגיש שהרבה עסקים מסתמכים על המלצות מצולמות של לקוחות, אבל לדעתו זו שיטה מוגבלת ופחות יעילה. השיטה הטובה ביותר היא לגרום ללקוח להמליץ לעצמו עליכם. כלומר, שהוא בעצמו יתנסה במוצר שלכם, יראה שהוא נהנה, ויחליט להמשיך איתכם לאורך זמן.

האם לתבוע אנשים על לשון הרע זו דרך טובה להתמודד עם השמצות?

אליעד מסביר שלפעמים תביעות על לשון הרע הן פתרון לגיטימי, אבל הן לא הפתרון הכי טוב, כי זה לא פותר את הבעיה השורשית. הפתרון האמיתי הוא פשוט להיות יותר טובים, לתת יותר ערך, ולהראות ללקוחות ולעולם שאתם שווים את זה. ככל שתהיו יותר טובים ותראו זאת בבירור, פחות ופחות השמצות יוכלו לפגוע בכם.

בסיכום, הדרך הבטוחה והיעילה להתמודד עם השמצות היא פשוטה מאוד: תהיו טובים יותר, תספקו ערך אמיתי, ותנו לאנשים להרגיש שאתם נותנים להם משהו חיובי ומשמעותי. זו הדרך היעילה ביותר להתמודד עם ביקורות שליליות, השמצות, שיימינג, והכפשות ברשת ובכל מקום אחר.
איך להתמודד עם השמצות?

שלום חברים, איך מתמודדים עם השמצות? נניח שיש לכם עסק ומשמיצים אתכם, או שבאופן כללי, בסביבה שלכם - בעבודה, בחברה או במעגלים אחרים - אנשים משמיצים אתכם ופוגעים בשמכם הטוב. מה אפשר לעשות במצב כזה?

ראשית, ניתן לחלק את ההשמצות לשני סוגים:

1. השמצות מוצדקות - כלומר, ביקורת שנובעת ממעשים אמיתיים שאכן ביצעתם.

2. השמצות לא מוצדקות - כאשר אנשים מפיצים עליכם שקרים שאין להם בסיס.

כיצד להתמודד עם השמצות לא מוצדקות?

אם מדובר בהשמצות שאין להן בסיס, אפשר לנסות להסביר ולהבהיר לאנשים שמדובר בטעות. עם זאת, אני רוצה להציע לכם דרך אחרת להתמודדות עם השמצות - דרך שמתאימה לכל סוגי ההשמצות.

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם השמצות

תחשבו על סיגריות. סיגריות מושמצות מכל עבר - רופאים מזהירים מפניהן, פרסומות נגד עישון מוצגות בכל מקום, ועל קופסאות הסיגריות עצמן נכתבות אזהרות חמורות. ולמרות כל זאת, אנשים ממשיכים לעשן. איך זה ייתכן?

התשובה פשוטה: כאשר משהו נותן לאדם יותר תועלת מאשר נזק, ההשמצות אינן רלוונטיות עבורו.

אותו עיקרון חל גם על העסק שלכם, על השם שלכם ועל כל תחום אחר בחיים. אם תספקו לאנשים ערך, תועלת ושירות טוב, לא יהיה להם אכפת מההשמצות כלפיכם.

איך לגרום לאנשים לחשוב עליכם דברים טובים?

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם השמצות אינה באמצעות הגנה עצמית והכחשות, אלא על ידי עשיית טוב ושיפור מתמיד של מה שאתם מציעים.

במקום להקדיש אנרגיה להתגוננות, תשקיעו בלספק ערך ממשי לאנשים. אם אתם עובדים בעסק - תדאגו לתת שירות מעולה. אם אתם במקום עבודה - תהיו עובדים בעלי ערך גבוה. כך, גם אם יש השמצות, הן יתפוגגו מעצמן כי האנשים סביבכם יבינו שאתם נותנים יותר ערך ממה שנאמר עליכם.

דוגמאות מעשיות

- אם במקום העבודה שלכם יש מי שמשמיץ אתכם, אבל אתם מספקים תוצאות מצוינות - המעסיק שלכם לא ימהר להאמין להאשמות נגדכם.

- אם יש לכם עסק והשמצות מתפרסמות עליו, אבל הלקוחות שלכם ממשיכים לקבל מכם שירות מצוין - ההשמצות לא ישנו את העובדה שהלקוחות מרוצים ויחזרו אליכם.

- אם אנשים מדברים עליכם רעות, אבל אתם תורמים, עוזרים ותומכים באחרים - הערכה שיקבלו מכם בפועל תהיה חזקה יותר מכל שמועה שלילית.

למה אנשים ממשיכים להאמין ולתמוך באנשים מושמצים?

כמה אנשים משמיצים את אלוהים? המון.

כמה אנשים משמיצים פוליטיקאים כמו בנימין נתניהו? המון.

ובכל זאת, לאנשים יש אמונה באלוהים, ויש אנשים שממשיכים לתמוך בנתניהו. הסיבה לכך היא פשוטה: ברגע שמישהו מעניק לאנשים משהו שהם מעריכים, הם מוכנים להתעלם מההשמצות.

מוסר ההשכל

אל תתמקדו בהגנה עצמית או בניסיון לגרום לאנשים להפסיק להשמיץ אתכם. במקום זאת, תתמקדו בלהיות טובים יותר, לתת ערך אמיתי, ולגרום לכך שאנשים סביבכם ירגישו שאתם מועילים להם. כאשר תעשו זאת, ההשמצות לא יהיו רלוונטיות.

אם אתם רוצים להעמיק עוד בנושא ולהבין איך להתמודד עם השמצות, ביקורות שליליות והמלצות של לקוחות, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותגלו איך להפוך כל ביקורת להזדמנות לצמיחה.
ביקורת שלילית בגוגל, איך למכור ללקוחות? ביקורת שלילית בפייסבוק, איך להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת? דירוג שלילי בגוגל, המלצות של לקוחות, תלונות של לקוחות, ביקורת שלילית באינטרנט, ביקורות של לקוחות, הכפשות של לקוחות, להתנסות במוצר בחינם, לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו, איך להתמודד עם השמצות? איך חושבת אישה מוכה? למה אישה מוכה לא עוזבת? למה אישה מוכה לא מתלוננת? התמודדות עם שיימינג, ביקורת שלילית, ביקורות חיוביות, ביקורת חיובית, המלצה עצמית, ביקורות שליליות בגוגל, מחיקת ביקורת בגוגל, דירוג אתר בגוגל, ביקורות מזויפות בגוגל, חוות דעת שלילית, ביקורות שליליות בפייסבוק, ביקורות שליליות ברשת, ביקורת שלילית ברשת, חוות דעת שליליות, ביקורות שליליות באינטרנט, שיימינג בפייסבוק, שיימינג ברשת, שיימינג באינטרנט, שיימינג במקום העבודה, דירוג שלילי בפייסבוק, שיימינג בגוגל, יחסי ציבור שליליים, איך להשיג לקוחות?
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
...של הלקוח, והלקוח עשוי לחוש מחויבות או אי נעימות לסרב להצעת המכירה של מי שהוא תופס כחבר. כך למעשה, קל יותר למכור לאותו לקוח, גם אם המוצר לא מתאים לו בצורה מושלמת. איך ניגוד אינטרסים משפיע על האמון של הלקוח? בכל תהליך מכירה קיים ניגוד אינטרסים ברור - המוכר מעוניין למכור, בעוד שהלקוח מעוניין לקבל את העסקה המשתלמת והטובה ביותר עבורו. כאשר איש המכירות מנסה להסוות את ניגוד האינטרסים הזה באמצעות יצירת חברות מזויפת, הלקוח עלול להרגיש שמנסים להסתיר ממנו מידע...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
...או אחרת, בניגוד לדעה הרגילה. ונסביר: נניח שהלקוח יש לו דעה ייחודית כלשהי לגבי העולם. עכשיו, אם תראה ללקוח שלך, שגם אתה חושב כך, זה יצור הזדהות רגשית חזקה, בינך לבין הלקוח. אבל ישנם מקרים, שבהם באפשרותך לשדרג את יצירת ההזדהות הזאת, על ידי זה שתוסיף ותקצין ותאמר את מה שהלקוח היה רוצה לומר, והוא מפחד לומר. כגון לדוגמה שהלקוח היה רוצה לחשוב, שכל מי שחושב אחרת ממנו, הוא טיפש. והלקוח מצד אחד נוקט עמדה שונה משל כולם. אבל מצד שני, הוא מפחד לבטא את המחשבה...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
...הרבה יותר קל לאדם להקשיב לעצמו בבחירה חופשית שלו עצמו, מאשר להקשיב לאדם אחר זר ממנו. וברגע שיש יצירת הזדהות טובה, אז ממילא מה שאתה אומר ללקוח לעשות, הוא מרגיש שזה הוא עצמו אומר לעצמו לעשות, ואז הוא משתכנע יותר בקלות, לעשות את זה. ויש כאן עוד היבט נוסף, והוא, שלפעמים יצירת הזדהות עם הלקוח, עלולה לגרום לך לנזק. כגון לדוגמה במקרים הפוכים, שבהם יש ללקוח המון שנאה עצמית כלפי עצמו ושהלקוח עצמו, אין לו אמון בעצמו, והוא עצמו לא מעריך את עצמו, והוא עצמו היה...
גישות לשכנוע אנשים, חוקיות שכנוע אנשים, מה גורם למישהו לחשוב משהו? חוקי השכנוע, איך לשכנע מישהו? להוכיח שאתה צודק, אינטרס להרגיש טוב, יצירת אינטרס שכלי, יצירת אינטרס רגשי, NLP, לשכנע
גישות לשכנוע אנשים, חוקיות שכנוע אנשים, מה גורם למישהו לחשוב משהו? חוקי השכנוע, איך לשכנע מישהו? להוכיח שאתה צודק, אינטרס להרגיש טוב, יצירת אינטרס שכלי, יצירת אינטרס רגשי, NLP, לשכנע
...שהוא לא מסכים איתו, הוא לעיתים קרובות מחפש הוכחות כדי לאשש את דעתו הקודמת. לדוגמה, אדם יכול להיאבק בהבנה של עובדה מדעית כלשהי, כמו שהשמש מסתובבת סביב כדור הארץ, אם כי הידע המדעי כיום סותר זאת. אם המידע שהצגת לו לא נתמך בהוכחות ברורות, הוא עשוי לא להאמין לך, כי זה לא תואם לאינטרסים הרגשיים או השכליים שלו. מהם המניעים הבסיסיים של בני אדם? המניע העמוק ביותר של אנשים הוא הרצון להרגיש טוב. אנשים מחפשים את מה שגורם להם להרגיש טוב, ולכן תהליך השכנוע חייב...
יזמות, השקעות, להמציא את הגלגל מחדש, האם המצאת את הגלגל מחדש? האם עליתי על פטנט? האם יש לי פטנט? שאלות של משקיעים, האם יש לי מתחרים? האם יש לי רעיון לסטארט אפ? האם יש לי רעיון מצוין? יש לי רעיון למוצר חדש, אני גאון, המצאות
יזמות, השקעות, להמציא את הגלגל מחדש, האם המצאת את הגלגל מחדש? האם עליתי על פטנט? האם יש לי פטנט? שאלות של משקיעים, האם יש לי מתחרים? האם יש לי רעיון לסטארט אפ? האם יש לי רעיון מצוין? יש לי רעיון למוצר חדש, אני גאון, המצאות
...ולכן זהו רעיון חדשני ומהפכני. אתה לא היחיד שחשב על הרעיון הזה, וכבר קיימים אנשים וחברות שעובדים על הטכנולוגיה הזו. במצב כזה, אינך מיוחד או מקורי כפי שחשבת. אתה פשוט משוגע, כי מדובר ברעיון לא מציאותי, לא ישים כלכלית, ואנשים אחרים כבר ניסו אותו והבינו שהוא לא עובד או שהוא גרוע במיוחד. שאלות שחשוב לשאול לפני שיוצאים עם רעיון חדש כאשר עולה לך רעיון שנדמה שהוא ייחודי ומהפכני, אליעד כהן מדגיש את החשיבות של בדיקת השאלות הבאות לעומק: האם אני בטוח שאין מתחרים...
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
...כסף ממה שהוא יכול. יתן הנחות ללקוח, על חשבון העסק. וירגיש לא בנוח, לדאוג לאינטרס של העסק, מול האינטרס של הלקוח. בכל עסקה, יש ניגוד אינטרסים. בעל עסק, כשהוא לוקח מוצר מהעסק של עצמו, הוא עושה זאת על חשבון העסק (בגדול במינימום עלות). האינטרס של העסק, לעשות כסף. האינטרס של הלקוח, לשמור את הכסף אצלו. כשיש יותר מידי אהבה ללקוח, זה על חשבון האהבה למהות העבודה, שהיא לעשות כסף. זה בין השאר אחד הגורמים שבגללם יש בעלי עסקים שקשה להם לבקש כסף. כי הם מרגישים...
שכנוע עצמי / שכנוע אחרים - מדוע מנסה האדם לשכנע אחרים בצדקת דרכו?
...כדי שהאדם יתבונן טוב יותר לעומק של דעתו של עצמו. ולפעמים האדם לא מסוגל להכיל את המחשבה שהוא לא צודק, ואז החכם מסביר לאדם את הדעה של עצמו. מאחר שאין תועלת להסביר לו את הדעה ההפוכה לדעתו. ולפעמים האדם לא מסוגל להעמיק את מחשבתו בתוך הדעה של עצמו, ואז החכם מראה לאדם את הדעה שמנוגדת לדעתו, כדי לחדד אצלו את נקודת המבט שלו על דעתו. וכל אחת מהדרכים האל מובילה את האדם בסופו של דבר אל נקודת העומק של ההבנה, שבה האדם מבין שכל הדעות כולן הן חלק מדעה אחת שבה יש...
למי להצביע בבחירות? לאיזה מפלגה להצביע? סודות השכנוע של ביבי נתניהו, נתניהו ילחם בטרור, הטרור ילחם בנתניהו, האם הטרור טוב לנתניהו? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה, פוליטיקה, מנהיגות, פוליטיקאים
...על מוסך: אם אתה בא למוסך וכל פעם מחדש הרכב מתקלקל, אולי תעדיף בסוף לנסות מוסך אחר, כי כבר אין לך אמון בכך שאותו מוסך באמת יכול לפתור את הבעיה. זו אנלוגיה ברורה למנהיג שמבטיח כל הזמן לתקן בעיות, אך הבעיות ממשיכות להתרחש. מה הקשר בין מנהיגות לבין אחריות? אליעד כהן התייחס לסוגיית האחריות של המנהיג כלפי האזרחים. הוא טען שאם מנהיג לוקח אחריות רק על הטוב אבל מתנער מאחריות לכל הרע שמתרחש בזמן כהונתו, זו בעיה חמורה במנהיגות. הוא הזכיר לדוגמה את בעיית תקציב...
חלוקת אחוזים בין שותפים, חלוקת רווחים בין שותפים, הקמת שותפות, הערכת שווי שותפות, הערכת שווי חברה, רכישת חברה, הקמת חברה, כניסה לשותפות, איך לחלק אחוזים? כמה אחוזים יקבל כל שותף? רוצה לקבל יותר אחוזים, איך לחלק את הרווחים? חלוקת רווחים בין שותפים, יעוץ להקמת שותפות, הכרישים, איך לשכנע משקיע? איך לתת פחות אחוזים למשקיע? איך לקבל יותר אחוזים ממשקיע? הקמת סטארט אפ, כמה אחוזים לתת למישהו? כמה אחוזים לבקש? איך לקבל יותר אחוזים משותף? מצגת משקיעים
...אחוזים יקבל כל אחד מאנשי השותפות, יש כל מיני דרכים איך לחשב את החישוב הזה. יש לוגיקה שאומרת, נבדוק את השווי של סך כל המשאבים שמביאים כל השותפים, ונעריך את השווי של כל אחד מהדברים שמביא כל אחד מהשותפים. מכאן בעצם נגיע לסכום כולל של סך כל המשאבים של השותפות. ואז כל אחד יקבל אחוזים מהרווחים, בהתאם לאחוז שהוא הביא מסך כל המשאבים של השותפות. שזה הגיוני נכון וצודק. אבל במשא ומתן יש עוד לוגיקה שאומרת, שהחלוקה לא חייבת להיות בדרך הנל, אלא כל אחד יכול לבקש...
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
...צריך לחשוב שהמוצר יותר טוב מרע עבורו, שהמוצר יכול למלא לו את החסרונות שלו. עכשיו ככה לפעמים מה שקורה אצל בן אדם כשהוא עצוב זה שברגע שהוא עצוב, מה זה אומר עצוב? שהוא חושב שהחיים יותר רעים מאשר טובים עבורו ברגע הנתון שהוא עצוב הוא בעצם רואה במציאות יותר חסרונות מאשר יתרונות ואז מה שקורה הבן אדם בעצם נמצא ב - mode, במצב שבו הוא רואה המון חסרונות ואז ברגע שאנחנו נמכור לו את המוצר אז מאוד יכול להיות שברגע שננסה למכור לו את המוצר אז הוא בעצם יראה את החסרונות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, פרסומות, מומחה בשיווק ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7656 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 15:59:19 - wesi28