אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, nlp מזה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP למטפלים, מסרים תת הכרתיים, לשכנע בעל לעוד ילד, איך לשכנע בחורה, להתמודד עם התנגדות מכירות, איך לשכנע את המורה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מכירות ושיווק, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, nlp וחרדות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע את המפקד, שתילת מחשבות, הכוח לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, קורס מכירות, NLP סרטונים, משא ומתן, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, אומנות התקשורת, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, להצליח למכור, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, ללמוד nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע בחור, איך לשכנע את חברה שלך, לשכנע פירוש, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מסרים לתת מודע, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
האם כמות הממליצים או המתלוננים מעידה עליך באמת?

הרבה אנשים מתרשמים מכמות הממליצים שיש לאדם, לעסק או למוצר מסוים. אם יש לאדם מאה ממליצים אותנטיים, זה לכאורה סימן שהוא באמת טוב. מצד שני, אם מאה אנשים מתלוננים עליו, נדמה שהדבר מעיד על בעיה אמיתית. אליעד מסביר מדוע החשיבה הזאת לא תמיד נכונה, ומדוע צריך להתייחס לכמות הממליצים או המתלוננים בזהירות רבה ובאופן יחסי בלבד.

מה הבעיה בהסתמכות על כמות ההמלצות או התלונות?

אליעד נותן דוגמה מובהקת הממחישה מדוע לא כדאי להתרשם באופן אוטומטי מכמות ההמלצות או התלונות. לדוגמה, מותג כמו דאעש נחשב למותג שלילי, אבל בפועל, אפשר למצוא מאות ואלפי אנשים שממליצים עליו וטוענים שדאעש שינה להם את החיים לטובה, הציל אותם ונתן משמעות לחייהם. מצד שני, אפשר למצוא אלפי אנשים שמתלוננים על מותג נחשב כמו מרצדס, ומספרים שהמכונית הייתה מקולקלת כבר מהמפעל, השירות היה גרוע והמוצר מאכזב.

אפילו המותגים הכי טובים ומצליחים בעולם, כאלה שנחשבים לסמל איכות, צוברים עם השנים אלפי ועשרות אלפי תלונות שחוזרות על עצמן, אך זה לא פוגע בדימוי החיובי שלהם באופן ממשי.

דוגמה נוספת: גם היטלר, דמות שנתפסת שלילית מאוד, זכה להערצה אדירה ממיליוני אנשים. האם ההערצה הפכה אותו לאדם טוב? ודאי שלא. לכן המספר עצמו לא אומר כמעט כלום.

איך כמות הלקוחות משפיעה על ההמלצות או התלונות?

אליעד מסביר שככל שתשרת יותר לקוחות, כך גם כמות הממליצים וגם כמות המתלוננים תגדל. לכן חשוב להסתכל על האחוזים ולא על המספרים האבסולוטיים. לדוגמה, אם יש לך אלף תלונות, אבל סיפקת שירות למיליון אנשים, זה פחות מאחוז אחד של תלונות. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך אלפיים לקוחות בלבד, זו בעיה חמורה מאוד.

באותו האופן, אם 60% מהלקוחות שלך מרוצים, זה יכול להיות מעולה אם הממוצע בענף הוא רק 30% לקוחות מרוצים. אך אם הממוצע בענף הוא 80%, אז 60% לקוחות מרוצים אצלך זה סימן רע.

האם הסטטיסטיקה של ההמלצות או התלונות תמיד אמינה?

אליעד נותן דוגמה ברורה של "רב מחשף". אם הוא מברך שלוש נשים בכל יום שייכנסו להיריון ושלושתן באמת נכנסות להיריון, אז נראה שיש משמעות לברכה שלו. אבל אם הוא יברך בכל יום 3,000 נשים, סטטיסטית חלק קטן מהן ייכנסו להיריון גם בלי קשר לברכה שלו. במקרה כזה, לא תהיה שום משמעות לברכה. במילים אחרות, ההצלחה של הברכה היא רק אשליה סטטיסטית.

כך קורה גם עם נבואות פיננסיות: אם מישהו יברך אלף אנשים שמשקיעים בבורסה, כמה מהם ירוויחו כסף במקרה, וזה ייראה כאילו הוא ניבא נכון, למרות שזה רק עניין סטטיסטי ואין קשר אמיתי לנבואה או לברכה.

מי הם האנשים שממליצים או מתלוננים עליך?

נקודה חשובה נוספת שאליעד מעלה היא סוג האנשים שממליצים או מתלוננים. אם מי שממליץ עליך הם אנשים שקל לרמות אותם, אנשים שמאמינים באמונות טפלות, אנשים מבולבלים או עם בעיות נפשיות, אז המלצותיהם שוות מעט מאוד. לדוגמה, אם המלצות מגיעות מאנשים כמו "ניצולי האח הגדול" או "ניצולי הישרדות", אנשים שהמיינדסט שלהם מאוד נמוך, ההמלצות האלה לא באמת משקפות איכות.

באותה מידה, אם אנשים שמתלוננים עליך הם ממורמרים, כועסים ומתוסכלים באופן טבעי, אז תלונותיהם פחות משמעותיות. אם האוכלוסייה שמגיעה אליך היא מראש בעייתית, סביר להניח שהרבה מהם יתלוננו בלי קשר לשירות עצמו.

האם יש קשר בין חשיפה לבין כמות המתלוננים והממליצים?

אליעד מסביר שככל שאדם מפורסם יותר, יהיו לו יותר ממליצים ויותר מתלוננים. הוא נותן דוגמה מראשי ממשלות, נשיאים וסלבריטאים, שכולם זוכים מצד אחד להערצה גדולה, ומצד שני להרבה שנאה וביקורת קשה. זה לא אומר דבר על טיבם האמיתי, אלא רק על היקף החשיפה שלהם.

מדוע צריך תמיד להסתכל על היחס ולא על הכמות?

הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש היא שהכל תלוי בפרופורציות. כמות הממליצים או המתלוננים לא אומרת דבר ללא הקשר. תמיד יש לבדוק:
  • מה אחוז הממליצים מתוך כלל הלקוחות שלך?
  • מה אחוז התלונות מתוך כלל הלקוחות שלך?
  • מה הממוצע המקובל בענף שלך ביחס למספרים האלה?
  • מי הם האנשים שממליצים או מתלוננים עליך?
רק כאשר בוחנים את כל ההיבטים האלו, אפשר לקבל תמונה מדויקת יותר לגבי המשמעות של ההמלצות או התלונות שמקבלים.

לסיכום, האם המספרים באמת קובעים את האמת?

אליעד מסכם ואומר שגם אם כל העולם ימליץ עליך או כל העולם יתלונן עליך, זה עדיין לא אומר שזה נכון. המספרים לבדם אינם קובעים את האמת. תמיד יש להפעיל חשיבה עצמאית, להסתכל על התמונה הרחבה ולבדוק את הדברים באופן אישי ומעמיק. אל תסמכו על מספרים בלבד, אלא תפעילו את השכל שלכם ותבדקו בעצמכם מה האמת באמת אומרת.
כמות הממליצים והמתלוננים - מה היא אומרת?

שלום חברים, הפעם ננתח נושא מעניין: כמות האנשים שממליצים על מישהו או כמות האנשים שמתלוננים עליו. מה בעצם זה אומר? אם יש לך לקוח אחד שממליץ עליך, או שניים, או אפילו מאה ממליצים, האם זה אומר שאתה באמת טוב יותר? כמובן, אנחנו מדברים על ממליצים אותנטיים - אנשים אמיתיים ולא ביקורות מזויפות.

כמות התלונות - האם היא משקפת מציאות?

ומה לגבי תלונות? אם מתלונן עליך לקוח אחד, שניים או אפילו מאה, מה זה אומר עליך? האם העובדה שאנשים מתלוננים עליך בכמות מסוימת אומרת בהכרח שאתה בעייתי? לדוגמה, יש אדם שעליו מתלוננים מאה אנשים, ויש אדם אחר שעליו ממליצים מאה אנשים - האם המספרים האלה באמת קובעים את ערכו?

כשמספרים מצטברים - האם זה אומר שהאמת ברורה?

לכאורה, אם אדם אחד ממליץ או מתלונן עליך, זה יכול להיות מקרה בודד. אבל אם יש כבר שניים, שלושה, ארבעה, חמישה אנשים שאומרים את אותו הדבר, זה מתחיל להישמע אמין יותר. אם יש הרבה ממליצים או הרבה מתלוננים שאומרים פחות או יותר את אותו הדבר, זה כנראה נכון. אך כאן נכנס טוויסט מעניין - האם זה באמת תמיד נכון?

מותגים אהובים - ועדיין מלאי תלונות

חשבו על מותג שאתם תופסים כטוב או רע. לדוגמה, דאעש - מותג רע, ומרצדס - מותג טוב. אם תעשו חיפוש, תגלו שיש מאות ואלפי אנשים שממליצים על דאעש וטוענים שהוא שינה להם את החיים לטובה. במקביל, תמצאו אלפי תלונות על מרצדס - שהרכב היה מקולקל, שהשירות היה נורא, ועוד. אפילו החברות הטובות בעולם צוברות תלונות רבות, ובכל זאת נחשבות לטובות. מצד שני, יש אנשים שהעריצו את היטלר - אבל זה לא הופך אותו לאדם טוב.

האם סטטיסטיקה באמת משקפת מציאות?

בואו נדבר על נושא ההמלצות מזווית אחרת. אם אתה אדם שעוסק במיסטיקה, נניח רב - מחשף שמברך שלושה אנשים ביום, וברכותיך מתקיימות - האם זה אומר שיש לך כוחות מיוחדים? אם כל יום אתה מברך שלושה אנשים שייכנסו להיריון, ושלושתם אכן נכנסים להיריון, זה נשמע מרשים. אך מה קורה אם אתה מברך 3,000 אנשים ביום, ומתוכם שלושה נכנסים להיריון? הסטטיסטיקה מראה שגם אם לא היית מברך כלל, חלקם היו נכנסים להיריון בכל זאת.

זה נכון גם לגבי כל נבואה או חיזוי. אם אדם יתחיל לברך אלף משקיעים בבורסה ויגיד לכולם שהם ירוויחו, חלקם בוודאי ירוויחו. האם זה אומר שהוא באמת חזה את העתיד? או שמדובר בהסתברות טבעית?

האם כמות הממליצים והתלונות באמת משנה?

כשמדברים על מותגים או אנשי מקצוע, חשוב לבדוק את היחס בין הממליצים למתלוננים ולא רק את הכמות האבסולוטית. אם בעסק שלך 50% מהלקוחות ממליצים עליך, אך בתחום שלך הממוצע הוא 80% לקוחות מרוצים - המצב לא מזהיר. מצד שני, אם 40% מהלקוחות שלך ממליצים, אך בממוצע בענף שלך רק 30% ממליצים - אתה במצב טוב יחסית.

גם במקרה של תלונות, צריך לבדוק את היחס: אם יש לך אלף תלונות, אך העסק שלך שירת מיליון אנשים - זה פחות מאחוז אחד של תלונות, מה שאולי מעיד דווקא על רמת שירות טובה. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך 2,000 לקוחות - זה בעייתי.

מי ממליץ ומי מתלונן?

עוד היבט חשוב הוא הפרופיל של האנשים שממליצים או מתלוננים. האם מדובר באנשים בעלי ידע, אינטליגנציה וביקורתיות, או באנשים שמאמינים באמונות טפלות ונוח לרמות אותם? אם מי שממליץ עליך הם בעיקר אנשים שקל להשפיע עליהם, ההמלצה שלהם שווה פחות. אותו הדבר עם תלונות - אם רוב המתלוננים הם אנשים ממורמרים שמתלוננים על כל דבר, זה לא בהכרח מעיד על בעיה אמיתית.

הקשר בין חשיפה לכמות התגובות

עוד נקודה מעניינת: ככל שאדם מפורסם יותר, כך יגדל מספר האנשים שאוהבים אותו, אך גם מספר השונאים והתלונות נגדו. ראשי ממשלות, נשיאים, סלבריטאים - כולם זוכים להערצה עצומה וגם לביקורת קשה. לכן, עצם העובדה שלמישהו יש הרבה ממליצים או הרבה תלונות, לא אומרת בהכרח דבר על טיבו.

מסקנה: הכל עניין של פרופורציות

בסופו של דבר, אל תתלהבו ממישהו שיש לו הרבה ממליצים, ואל תיבהלו ממישהו שיש עליו הרבה תלונות. הכל שאלה של יחסים, הקשר והפרופורציות. מספרים הם דבר מתעתע, וצריך תמיד להפעיל את השכל ולבדוק את התמונה הרחבה.

למידע נוסף, היכנסו לאתר האינטרנט EIP.co.il, שם תוכלו למצוא מאמרים בנושא ביקורות, תלונות, המלצות על אנשי מקצוע, ואיך לנתח חוות דעת בצורה נכונה.
התמודדות עם תלונות, התמודדות עם מתלוננים, התמודדות עם מתלוננות, ניסים של צדיקים, שקר הקורונה באיטליה, שקר סגר הקורונה, נפגעי כתות, תלונות על אליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, תלונות על מפורסמים, ביקורת על מפורסמים, מעריצים של מפורסמים, שונאים של מפורסמים, להיות מפורסם, מעריצים ומתלוננים, כמה תלונות יש עליך? כמה המלצות יש עליך? מעשי ניסים, סיפורי ניסים, שקרים של ניסים, שקרים של שרלטנים, שקרים של גורואים, ברכות של צדיקים, קללות של צדיקים, המון מתלוננים, המון ממליצים, מחלוקת על הצדיק, תגובות שליליות, תגובות חיוביות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מישהו לחשוב שהוא טועה איך לשכנע לקוח? לקוחות משלמים מטרות במכירות איך להפחיד את הלקוח? ליצור אמון באמצעות לקנות מוצר להכיר את שפת הלקוח ניהול משא ומתן למתקדמים למכור ללקוח את שיחת המכירה תכנים שיווקיים להיות כנה עם לקוח למה לא ללמד את אנשי המכירות למכור? למכור לאנשים קורסים מניפולציות רעות לקוח שמגיע אליך מהמתחרים טעויות של מנהלי שיווק לבחור את הלקוחות שלך לפתח קריירה כאיש מכירות להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות איך לבנות יעדי מכירות? שווי השוק של מוצר לענות ללקוח שאומר חיסרון של לקוח האם להתעקש עם לקוח? למכור או להמשיך בפיתוח שיטת nlp איך מוכרים מוצר יקר? למה באמת הלקוח לא רוכש? איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? לגרום למישהו להאמין ברעיון למכור מוצרים באינטרנט להתיידד עם הלקוח לאהוב את הלקוחות שלך מכירות לאנשי מכירות איך להציג ללקוח מחיר? חוסר הסכמה במשא ומתן האם המוצר מתאים ללקוח? לשכנע מישהו לחשוב מכירות לקוח כועס איך ליצור הזדהות רגשית? הפרת הסכמים על ידי לקוחות נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה אמון אישי לגרום ללקוח לא להסתיר מידע לשכנע מהר מידי מנהל שיווק טוב הדרכת מנהלי מכירות למכור עם אנרגיה למכירות צרכי הלקוח אחרי רכישה שכנוע ישיר או שכנוע עקיף לגרום למישהו להימשך למראה שלך לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות מתי להיות לא נחמד ללקוח? לתאר מוצר למכור זה כיף להעביר מסרים משכנעים לגרום למישהו לאהוב דברים זכותו של לקוח כמה כסף יש ללקוחות שלך? להגדיל את כמות הלקוחות איך להסביר ללקוח? כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר עקרונות שירות לקוחות לגרום למישהו לא לרצות להתאבד שקר לטובת הלקוח מתי לא לתת הנחה ללקוח? לגרום למישהו לא להתאהב במישהו תכנון חומרי שיווק לגרום ללקוח להתמכר איך לענות ללקוח כמה זה עולה? לקוחות מתעניינים לגרום למישהו לא להסתיר אמון באמצעות אופי של אנשי מכירות nlp טכניקות לשכנע מישהו לשכוח אותך איך להדריך אנשי מכירות? איך לא לטעות בהכנסת עיזים במשא ומתן? לתכנת את התת מודע איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? הצעת מחיר כמסמך שיווקי מניפולציות של הקורונה איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? לשכנע לקוח להיות מרוצה לדבר עם לקוח בצורה נכונה זיהוי צרכים של לקוח למכור את עצמך כאיש מכירות חשק למכור למכור קרח לאסקימוסים לגלות ללקוח סודות האם להעלות את המחיר ללקוחות? להתחבר ללקוח להסתיר חסרונות של מוצר לשכנע אישה לחשוב לקוחות במהירות להשתמש במוצר תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות לדבר עם התת מודע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, לקוחות, לשתול מחשבות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.6875 שניות - עכשיו 25_12_2025 השעה 05:05:27 - wesi28