אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, סודות הרטוריקה, nlp מזה, ניתוח תוכן של טקסטים, אומנות הראיון, NLP דימוי עצמי, לשכנע גבר להביא ילד, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, איך לשכנע גבר להיות איתך, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, מה זה לשכנע, NLP מה זה, להתמודד עם התנגדויות מכירה, nlp לחינוך ילדים, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, איך לשכנע לקוחות לקנות, להתמודד עם התנגדויות במכירה, NLP עצמי, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP ומכירות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע גבר, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, ראיון קשה, אומנות הפרזנטציה, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, NLP טיפים, איך לכתוב טקסט משכנע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות הטוב ביותר שלך?

הדרך היעילה ביותר למכור מוצר או שירות היא להפוך את הלקוח עצמו לאיש המכירות שלך. הכוונה היא לגרום ללקוח למכור לעצמו את המוצר, על ידי כך שתאפשר לו להתנסות במוצר בצורה חופשית וחינמית, כדי שהוא יחווה באופן אישי את הערך והיתרונות של מה שאתה מציע. אליעד מסביר שכאשר לקוח מתנסה במוצר, הוא למעשה חווה את הערך שלו באופן ישיר, וזו הדרך הטובה ביותר לשכנע אותו לקנות. במקום להשקיע מאמצים רבים בפרסום, שיווק או הסברים, פשוט מאפשרים ללקוח להרגיש בעצמו את התועלת.

מדוע לאפשר ללקוחות להתנסות במוצר בחינם זו אסטרטגיה יעילה?

כאשר נותנים ללקוחות אפשרות להתנסות בחינם, הם לא צריכים להסתמך על הפרסומות או ההבטחות שלך. במקום זאת, הם מגלים בעצמם אם המוצר באמת עונה על הציפיות שלהם. כך הלקוחות מוכרים לעצמם את המוצר, מכיוון שהם חווים את היתרונות שלו באופן ישיר. הלקוחות מרגישים בטוחים יותר ברכישה, כי הם כבר יודעים בדיוק מה הם יקבלו, וכך אתה מפחית את ההתנגדויות והמכשולים בדרך למכירה.

למי מתאימה האסטרטגיה של מתן התנסות חינם?

אליעד מסביר שהאסטרטגיה הזאת מתאימה במיוחד למי שהמוצר שלו באמת טוב. כלומר, אם המוצר שלך איכותי מאוד, ואפילו טוב יותר מכל פרסומת שאפשר להפיק לו, אין לך בעיה לתת לאנשים להתנסות בו. במקרה כזה, ההתנסות החופשית תעבוד לטובתך, כי הלקוחות יגלו שהמוצר עולה על הציפיות שלהם.

מנגד, אם המוצר שלך הוא פחות טוב ממה שאתה מפרסם, או שהאיכות האמיתית שלו נמוכה ביחס להבטחות שלך, אז לא תהיה לך מוטיבציה לתת ללקוחות להתנסות. במצב כזה, ייתכן שתרצה להשקיע יותר מאמצים בפרסום ובהסברים, כדי שהלקוח יקנה את המוצר לפני שהוא מבין שאין לו ערך אמיתי. במקרים כאלו, המוכר יעדיף לעשות הרצאות, להבטיח הבטחות גדולות, או למכור בצורה עקיפה את המוצר, רק כדי לא לחשוף את האמת האמיתית של המוצר.

מה המשמעות של מוצר טוב ביחס לתמחור שלו?

אליעד נותן דוגמה ברורה לגבי החשיבות של תמחור נכון והקשר שלו לאפשרות לתת התנסות חינם. נניח שיש מוצר ששוויו האמיתי הוא 100 שקלים, אבל המוכר רוצה למכור אותו ב - 1,000 שקלים. אם הוא יאפשר ללקוחות להתנסות במוצר לפני הרכישה, הם יבינו מיד שהמוצר שווה רק 100 שקלים, ואז הם יסרבו לקנות במחיר המופקע שהמוכר מבקש. במצב כזה, המוכר יעדיף להוציא 500 שקלים על פרסומות והסברים, כדי לשכנע את הלקוחות שהמוצר שווה 1,000 שקלים, מאשר לחשוף את השווי האמיתי שלו בהתנסות חינמית.

לעומת זאת, אם המוצר שווה הרבה יותר מהמחיר שאתה מבקש עליו, אין שום בעיה לאפשר התנסות חינם, כי כל שימוש נוסף רק יחזק את התחושה של הלקוח שהמוצר שווה הרבה מעבר למחיר המבוקש. בצורה כזו, לא רק שהלקוח ירצה לרכוש, אלא הוא גם יהיה מרוצה מהקנייה וימליץ על המוצר לאחרים.

אילו סוגי מוצרים קיימים ואיך זה משפיע על האסטרטגיה?

אליעד מחלק את המוצרים לשני סוגים עיקריים:
  • מוצרים שככל שמשתמשים בהם יותר, כך מבינים שהם פחות איכותיים, או שהם לא שווים את המחיר המבוקש.
  • מוצרים שככל שמשתמשים בהם יותר, כך מבינים שהם בעלי ערך גבוה יותר, והלקוחות רוצים אותם עוד יותר.
לכן, כאשר אתה יוצר מוצר, חשוב להתמקד באיכות האמיתית שלו. ככל שהמוצר יהיה איכותי ובעל ערך גבוה באמת, כך תוכל בביטחון רב יותר לתת ללקוחות להתנסות בו בחינם, ובסופו של דבר להשיג מכירות גבוהות יותר.

איך לקוחות הופכים למשווקים של המוצר שלך?

כאשר לקוח מתנסה במוצר איכותי ומרגיש שהמוצר הזה משפר את חייו בצורה משמעותית, הוא באופן טבעי ימליץ עליו לאחרים. הלקוח יהפוך באופן לא מודע למשווק פעיל של המוצר, כי אנשים נוטים לספר לאחרים על חוויות טובות במיוחד. זו הדרך הטובה ביותר לשיווק - הלקוח הופך לאיש המכירות האותנטי והאמין ביותר, מכיוון שהוא לא נתפס כאיש מכירות, אלא כלקוח מרוצה שנותן המלצה אמיתית.

כיצד להשתמש בשיווק מידע באינטרנט בשיטת ההתנסות?

שיטת ההתנסות החינמית מתאימה מאוד לשיווק מוצרי מידע באינטרנט. כאשר לקוח מקבל חלק מהמידע בחינם, הוא מבין טוב יותר מה הערך של המידע המלא. אם המידע החינמי היה איכותי ומועיל באמת, הלקוח ישאף לרכוש את המידע הנוסף. לעומת זאת, אם המידע החינמי חלש או לא מועיל, הלקוח יאבד עניין ויעזוב. לכן, ככל שהמידע החינמי איכותי יותר, כך הלקוח ירצה להשלים את הרכישה ולהשיג את שאר המידע.

לסיכום, מהו העיקרון החשוב ביותר להצלחה במכירות?

העיקרון החשוב ביותר שאליעד מדגיש הוא להקפיד ליצור מוצרים שבאמת נותנים ערך משמעותי. ככל שהמוצר יהיה בעל ערך רב יותר, כך יהיה אפשר לתת ללקוחות להתנסות בו ללא חשש. ההתנסות החופשית הזאת תהפוך את הלקוחות לאנשי המכירות הכי טובים שלך, כי הם ימכרו לעצמם את המוצר וימליצו עליו לאחרים.
אנשי המכירות הטובים ביותר הם הלקוחות שלך

מה הכוונה? הכוונה היא שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוחות שלך היא לגרום להם להכיר ולמכור לעצמם את המוצר. איך עושים זאת? הדרך הטובה ביותר למכור מוצר היא לאפשר ללקוחות להתנסות בו. אם אתה יכול להרשות לעצמך להציע את המוצר או השירות שלך בחינם להתנסות, הם ייהנו ממנו - וכך הם יהפכו ללקוחות שלך כי הם בעצם "מוכרים" לעצמם את מה שאתה מציע.

למי השיטה הזאת מתאימה ולמי לא?

השיטה הזו לא מתאימה למי שהמוצר שלו פחות טוב מהפרסום שלו. כלומר, אם מישהו מוכר מוצר ומספר עליו שהוא איכותי ומיוחד, אבל בפועל - אם הלקוח יתנסה בו, הוא יגלה שהוא לא עומד בציפיות, אז אותו מוכר יעדיף להשקיע יותר בפרסום מאשר לתת לאנשים להתנסות במוצר עצמו. אנשים כאלה ישקיעו בפרסומות, בהבטחות, בהרצאות, ובכל דרך אחרת להלהיב את הלקוח, אך לא ייתנו לו לנסות בפועל את המוצר - כי הם יודעים שאם הלקוח ינסה, הוא לא ירצה לקנות.

לעומת זאת, אם המוצר עצמו טוב יותר מכל פרסומת שניתן להציג עליו, אז ניתן לתת לאנשים להתנסות בו, כי המוצר עצמו הוא הפרסומת הכי טובה שיש. אם יש לך מוצר מצוין ואתה מספר עליו שהוא נהדר, זה לא תמיד ישמע אמין, ולכן עדיף לתת ללקוח לחוות זאת בעצמו. כשלקוח משתמש במוצר ומגלה שהוא באמת איכותי, הוא משתכנע בעצמו ומבין שהמוצר שווה את זה.

תמחור המוצר והשפעתו על חוויית הלקוח

כאן נכנס העניין של תמחור המוצר. למשל, אם יש לך מוצר ששוויו האמיתי הוא 100 שקלים, אבל אתה רוצה למכור אותו ב - 1,000 שקלים, אם תיתן לאנשים להשתמש בו בחינם, הם יבינו מיד שהוא לא שווה את הסכום שאתה מבקש. לכן, במקרה כזה, יש כאלה שמעדיפים להשקיע 500 שקלים בפרסום ולשכנע אתכם שהמוצר שווה 1,000 שקלים, כדי לגרום לכם לקנות - אך לאחר הרכישה תבינו שנפלתם בפח.

לעומת זאת, אם מוצר באמת שווה פי כמה וכמה מהמחיר שמבקשים עליו, אין שום בעיה לתת אותו להתנסות בחינם, כי ככל שהלקוח משתמש במוצר יותר - כך הוא מעריך את השווי האמיתי שלו יותר.

מה המשמעות של מוצר טוב?

יש מוצרים שככל שאתה משתמש בהם יותר, אתה מבין שהם פחות טובים ממה שחשבת, או שהם לא שווים את המחיר המבוקש עליהם. מנגד, יש מוצרים שככל שאתה משתמש בהם יותר, כך אתה אוהב אותם יותר, זקוק להם יותר ומבין שהם שווים הרבה מעבר למה ששילמת עליהם.

לסיכום

אם אתם רוצים לשווק מוצר בהצלחה, תשתדלו לייצר מוצרים שבאמת בעלי ערך. ככל שהמוצר איכותי יותר, כך תוכלו לתת לאנשים להתנסות בו ללא חשש - וזה רק יגביר את המכירות. כך הלקוח יוכל גם ליהנות מהמוצר, גם לרכוש אותו וגם להרוויח מהשימוש בו.

לפרטים נוספים חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il את המונחים: "לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם", "איך לשווק ללקוחות", "המלצות של לקוחות" ועוד, ותוכלו לקבל מידע נוסף שיעזור לכם להצליח. בהצלחה!
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט
...את העמדה שלך ותחזיר את השיח למסלול הרצוי. במיוחד במקרה שבו המגשר נוטה להיכנס לדיונים טכניים, כדאי להציג את הטיעונים בצורה מסודרת, משכנעת ומנומקת, כך שתוכל להפעיל לחצים גם כשיש לך פחות שליטה ישירה על התהליך. מהי החשיבות של אמפתיה והבנת הצד השני במשא ומתן? כשיש צורך בניהול משא ומתן, חשוב להבין את הצד השני ולהכיר את אינטרסיו. למשל, בהקשר של סכסוך בין עובדים למעסיקים או ספקים ולקוחות, אם אתה מבין את הנסיבות מאחורי טענות הצד השני, תוכל להציג את ההגנה...
איך נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
...נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני שאלה: מה עדיף ואיך נכון לשלם לעובדים בארגון, האם שכר בסיס גבוה ועמלות נמוכות על הביצועים, או שכר בסיס נמוך ועמלות גבוהות לפי הביצועים? תשובה: כל מקרה לגופו. אם אתה יודע בוודאות שיצא לך יותר זול לשלם לעובד שלך בצורה כלשהי, אין שאלה. אבל בדכ בממוצע, עדיף שהבסיס יהיה נמוך ושהעמלות...
אומנות החיזור, יש לה מישהו אחר, רוצה מישהו אחר, יש לה חבר, למה היא לא רוצה אותי? איך להשיג אותה? איך לגרום לה לרצות אותי? איך לחזר אחרי בחורה? מה לעשות אם היא לא רוצה אותי? היא אוהבת מישהו אחר, הוא רוצה מישהי אחרת
אומנות החיזור, יש לה מישהו אחר, רוצה מישהו אחר, יש לה חבר, למה היא לא רוצה אותי? איך להשיג אותה? איך לגרום לה לרצות אותי? איך לחזר אחרי בחורה? מה לעשות אם היא לא רוצה אותי? היא אוהבת מישהו אחר, הוא רוצה מישהי אחרת
...לא כזה מעניין, כי היא יודעת שתיפגע מהאמת. מדוע חשוב שתגיד לך למה טוב לה איתו? אליעד כהן מדגיש שהאינטרס שלך כמחזר הוא בדיוק הפוך מהתגובה האינסטינקטיבית שלך. במקום להימנע מלשמוע על הבחור האחר, דווקא כדאי לך לגרום לה להרגיש בנוח ולשתף אותך מדוע הוא מוצא חן בעיניה. כשאתה מחזר אחרי בחורה, האינטרס שלך הוא לדעת בדיוק מה היא אוהבת באחר, למה טוב לה איתו ומה הוא עושה לה שהיא מרגישה טוב במחיצתו. במקום להתרחק מהנושא, עדיף דווקא לעודד אותה לדבר על זה. ההיגיון...
הפליליסטים / עורכי דין פליליים - לא מתעסקים באמת של הלקוח - מה המשמעות הרוחנית?
...העניין מנקודת מבט משפטית בלבד. והשאלה היחידה שעורך הדין הפלילי שואל את עצמו היא, האם מצד האמת המשפטית, האם ועד כמה האדם הזה הוא זכאי או חייב. כי האדם יכול להודות שהוא ביצע את דבר הפשע. ועורך הדין יכול להאמין לנאשם שהוא ביצע את הפשע ואפילו לסלוד ממעשיו בתוך תוכו באופן אישי. אבל לעורך הדין בתפקידו כעורך דין פלילי, עליו להתמקד בסוג של אמת אחרת, אמת שנמדדת לפי קנה מידה משפטי. ועורך הדין שואל את עצמו שאלה אחת, האם מצד האמת המשפטית, האם האדם הזה ניתן להוכיח...
NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות סיבה / מילות תוצאה / מילות מטרה - סיבה ותוצאה / סיבתיות - סדר המילים במשפט - התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך לשתול מחשבות? רטוריקה
...מילות הקישור של מילות סיבה מילות תוצאה מילות מטרה, ניתן לדרג אותן גם לפי עד כמה הן מסתירות מגלות את קשר הסיבתיות שיש בין הרעיונות השונים. כי יש מילים שגורמות לשומע להרגיש שיש כאן קשר של סיבה ותוצאה. וששני הרעיונות, הם לא באים במקשה אחת כישות אחת שקיימת תמיד, אלא יש כאן קשר של סיבה ותוצאה. לדוגמה: קח מטריה, יורד עכשיו גשם או הפוך יורד עכשיו גשם, קח מטריה. ששני הרעיונות נשמעים כאילו הם רעיון אחד, שקיומו של רעיון אחד, קיים תמיד במקביל לקיומו של הרעיון...
העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
...אפילו לגרום לו לחשוב שחושבים את ההפך מהדבר עצמו מה שבאמת חושבים אבל עדיין רוצים להגיד לו את זה, אז מה עושים? במקרה כזה בעצם אפשר להעביר למישהו מסר דווקא בדרך השלילה נגיד שאנחנו רוצים שהילד ילך לשחק שהוא לא ילך ללמוד, אנחנו רוצים שהוא ילך לשחק ולא ילך ללמוד אבל אי אפשר להגיד לו לך תשחק צריך גם ללכת ללמוד אבל אנחנו רוצים שהוא גם ישחק, אז אם נגיד לו לך ללמוד אמרנו לו ללכת ללמוד. אז אם אנחנו לדוגמה נגיד לו היום אתה לא יכול לעשות מה שבא לך וללכת לשחק...
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים
...מסוימות במהירות, ומאמין שהדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להעסיק אדם שיודע לעגל פינות, לשקר בצורה משכנעת, או לבצע מניפולציות. לדוגמה, בעל עסק שרוצה להגדיל את ההכנסות שלו במהירות עשוי להתרשם ממנהל בחברה אחרת, שלכאורה מצליח לסגור עסקאות באמצעות טריקים ומניפולציות. הבעלים חושב לעצמו שזה בדיוק מה שהוא צריך בעסק שלו. אך הבעיה, כפי שאליעד כהן מזהיר, היא שאותו מנהל שהצלחתו נשענת על קומבינות ומניפולציות לא יעצור רק בלרמות את הלקוחות או השותפים לעסק - בסופו...
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
...כפי שהוא, בלי לנסות לתקן אותו, או לנסות לפתור אותו ולסכן יצירת בעיה חדשה. איך להתמודד נכון עם קונפליקט פנימי? אליעד מחדד שלפעמים אנשים נמצאים בקונפליקט פנימי כי הם משוכנעים שחובה לפעול בצורה מסוימת. אם אדם מבין שאין שום דבר שהוא באמת מחויב לו לחלוטין, זה משחרר אותו מהקונפליקט ומאפשר לו להחליט בצורה טובה יותר. כלומר, הדרך הנכונה לשכנע מישהו שיש לו אפשרויות רבות היא להראות לו שאין שום דבר שהוא באמת חייב לעשות, וכך לשחרר אותו מהלחץ ומהקונפליקט הפנימי...
מנטור למכירות, מניפולציות של מנטורים למכירות, איך מנטורים למכירות עושים מניפולציות? איך מנטור מכירות משכנע עסקים? שיטות השכנוע של מנטורים למכירות, מניפולציות של מנטור מכירות, שיטות מכירה, מהי שיטת המכירה הטובה ביותר? יתרונות וחסרונות בשיטות מכירה
...לאנשים לחשוב שהם מומחים למכירות, למרות שזו טעות. ויתכן שאותם מנטורים למכירות עושים את זה בטעות ולא במכוון, אבל זו מניפולציה והטעיה של בעלי העסקים וכולי. וכמובן שאני לא מדבר על המנטורים למכירות בשקל, שמדברים על הכנסות במקום על רווחים, או על אלו שמדברים על התעשרות מהירה, או על אלו שמדברים על כמה הם מרווחים בלי לדבר על כמה שהם מפסידים, או על המנטורים למכירות, שהלקוחות שלהם אלו אנשים שמעולם אפילו לא פתחו עסק, אלא אני מדבר על מנטורים למכירות שנחשבים לאנשי...
איך להפוך אויב לאוהב? איך לגרום לשונא שלך לאהוב אותך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לאהוב מישהו בלי תנאים? איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? איך להשפיע על מישהו לאהוב אותך? איך לפתור סכסוכים?
איך להפוך אויב לאוהב? איך לגרום לשונא שלך לאהוב אותך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לאהוב מישהו בלי תנאים? איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? איך להשפיע על מישהו לאהוב אותך? איך לפתור סכסוכים?
...מישהו ששונא אותך ושהוא אוייב שלך, ואתה רוצה להפוך אותו לאוהב שלך. מה אתה צריך לעשות? תשובה: בן אדם אוהב את מה שעושה לו טוב, ושונא את מה שעושה לו רע, אתה צריך לעשות לו טוב, ואיזה טוב תעשה לו? תשובה: תן לו אהבה. אבל מה האמת? האם זה שאתה תעשה לו טוב יגרום לכך שהוא יאהב אותך? תשובה: אתה צריך להעניק לו אהבה בלי תנאים, אם יש מישהו ששונא אותך ואתה רוצה שיאהב אותך אתה צריך להעניק לו אהבה בלי תנאים. אם בן אדם רגיל לא שונא אותך ותאהב אותו הוא יאהב אותך באופן...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, אימון עיסקי, אימון אישי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4141 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 02:37:34 - wesi28