אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטות לשכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, nlp לימוד חינם, איך למכור רעיון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, איך לשכנע אשה להתחתן, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, להשפיע, איך לשכנע בחורות, לשכנע מישהו לעשות משהו, NLP טראומה, איך לשכנע אנשים בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP איך זה עובד, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, ניתוח טיעונים, סודות ה nlp, לשכנע בחורה לצאת איתי, NLP דיכאון, טיפול nlp, ייעוץ לאנשי מכירות, לשכנע הורה, יועץ תקשורת, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, ייעוץ אישי, NLP פיקאפ, מומחה מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שינוי הרגלים nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
איך להגדיל את העסק באמצעות שימוש בקבלני משנה?

עסק שרוצה להצליח ולגדול חייב ללמוד כיצד לעבוד נכון עם קבלני משנה ולנצל שירותי אאוטסורסינג. הכוונה היא לעסק המספק מוצרים או שירותים שונים, אך לא תמיד יש לו מספיק כוח אדם או משאבים פנויים כדי לספק את כל הביקוש. למשל, עסק בתחום הבנייה יכול לקבל כמות גדולה של הזמנות לבניית בתים, אבל חסרים לו עובדים שיבנו את הבתים בפועל. או לדוגמה, חשמלאי מקצועי שיש לו מאות לקוחות, וכמה שהוא מעלה מחירים עדיין הוא לא מספיק לטפל בכולם. במצב כזה, אם בעל העסק ינסה לטפל בכל הלקוחות לבדו, הוא יאבד לקוחות פוטנציאליים רבים, ומכאן גם יפסיד הכנסות פוטנציאליות.

האם להעלות מחירים כשיש יותר ביקוש מהיצע?

הגישה הרגילה של עסקים רבים כאשר יש יותר ביקוש מאשר יכולת לספק את השירות או המוצר, היא להעלות מחירים. הגישה הזאת הגיונית, כי זה מאפשר לעבוד עם הלקוחות הרווחיים ביותר. לדוגמה, אם יש לבעל עסק רק 10 שעות פנויות ביום, אבל יש לו 100 לקוחות פוטנציאליים, הוא יעדיף לבחור את העבודות שהכי משתלמות לו מבחינה כלכלית. זה אמנם פתרון פרקטי ונכון, אבל אליעד מדגיש שזה רחוק להיות אידיאלי. האידיאל העסקי האמיתי הוא לתת שירות לכל לקוח שיכול לייצר אפילו רווח קטן. כלומר, גם אם לקוח מייצר שקל אחד של רווח, האידיאל הוא לא לוותר עליו אלא לקחת גם אותו, מכיוון שכל שקל הוא תוספת לרווחים של העסק.

איך אפשר לשרת את כל הלקוחות בלי להפסיד כסף?

הבעיה מתחילה כשאין לך את הזמן והמשאבים לטפל בכל הלקוחות. הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיה הזו, היא להשתמש בעובדים או בקבלני משנה. נניח שיש לך שעה פנויה ויש לך לקוח אחד - ברור שתעבוד איתו. אם יש שני לקוחות, אתה יכול לשרת לקוח אחד, ולמצוא מישהו אחר שיעשה עבורך את העבודה השנייה תמורת עמלה או רווח מסוים. עכשיו, נניח שיש לך שעה אחת פנויה ו - 10 לקוחות. במקרה כזה, האידיאל הוא בכלל לא לתת שירות ישירות לאף אחד מהם, אלא לנצל את הזמן כדי לנהל קבלני משנה או עובדים שיטפלו בכל 10 הלקוחות עבורך. בצורה כזאת תוכל לייצר הכנסה מכל הלקוחות האלה, במקום לוותר על חלק מהם או לשרת רק אחד מהם בעצמך.

מה קורה כשיש עומס גדול מדי של לקוחות?

אבל מה אם יש לך שעה אחת פנויה ויש לך 100 לקוחות? ברור שאתה לא יכול לטפל בכל 100 הלקוחות בשעה אחת, אפילו לא לנהל את כל קבלני המשנה שיטפלו בהם. במצב כזה, אליעד מציע שהשעה שלך צריכה להיות מוקדשת אך ורק לניהול של מנהלים אחרים, שהם בעצמם ינהלו את קבלני המשנה. כלומר, לנהל מנהלים שמנהלים את קבלני המשנה שלך. זוהי הצורה האידיאלית לנצל את המשאב הכי יקר שלך - הזמן - כדי להפוך כל ליד (לקוח פוטנציאלי) להכנסה נוספת.

כיצד להרוויח כסף גם כשאין לך זמן לטפל בלקוחות בעצמך?

אליעד מדגיש שהגישה של "אין לי זמן לטפל בזה" היא כשל חשיבה חמור. בעולם אידיאלי, עסק חייב תמיד למצוא דרכים יצירתיות לטפל בכל לקוח שפונה אליו. ברגע שלקוח פנה אליך, הוא שווה כסף. לוותר על לקוח כזה פירושו הפסד ישיר של כסף. לכן, אתה חייב למצוא מערכת שתאפשר לך לנהל את הלידים והלקוחות הללו, גם אם זה אומר רק למכור את הליד הלאה בתמורה לעמלה, או לנהל ספק חיצוני שיטפל בו. ישנן כמה דרכים לעשות זאת:
  • העברת הליד לגורם חיצוני בתמורה לעמלה.
  • השארת הניהול אצלך, אך העברת הביצוע בפועל לקבלן משנה.
  • גיוס עובדים שיבצעו עבורך את העבודה.
כיצד עסקים גדולים משתמשים בקבלני משנה להגדלת הרווחים?

אליעד נותן דוגמה של מותגים מוכרים, שלמעשה אינם מייצרים בעצמם את המוצרים שלהם, אלא מעבירים את הייצור לקבלני משנה, למשל בסין. הלקוח רוכש את המוצר בגלל הערך המוסף של המותג ולא בגלל המפעל שייצר את המוצר. זאת אומרת, גם אם העסק שלך מוציא את העבודה החוצה לקבלני משנה, עדיין יש ערך מוסף שאתה מעניק ללקוחות - וזה יכול להיות המותג שלך, האמינות, האחריות שלך כמנהל, או פשוט עצם זה שאתה מעורב בשלב מסוים בתהליך, אפילו מינימלי.

גם אם אינך מעורב בתהליך בכלל, זה עדיין לא אומר שאתה לא יכול להרוויח מהעסקה. בכל מקרה, כל לקוח שמגיע אליך הוא נכס כלכלי שצריך לדעת לנצל ולהפוך לרווח באמצעות קבלנות משנה או ניהול חכם של עובדים.

איך לבנות מערכות נכונות להגדלת העסק?

אליעד מציע שכל עסק שרוצה לצמוח ולגדול בצורה משמעותית חייב ללמוד כיצד לבנות מערכות נכונות, הכוללות שימוש חכם בקבלני משנה. אם עומס הלקוחות גדול מדי לניהול עצמי, יש להוסיף שכבת ניהול נוספת. המטרה היא להפוך כל פנייה של לקוח לכסף בפועל, במקום להפסיד הזדמנויות בגלל עומס או חוסר זמן.

לסיכום, הגישה העסקית הטובה ביותר להגדלת העסק והגדלת הרווחים היא למקסם את יכולות הניהול שלך ולהוציא כמה שיותר עבודות לקבלני משנה באמצעות אאוטסורסינג.
איך לנהל עסק מצליח באמצעות קבלני משנה?

עסק שרוצה להצליח חייב לדעת לעבוד עם קבלני משנה. מה זה אומר בפועל? זה אומר את הדבר הבא: יש עסקים שמספקים שירותים או מוצרים, אך לעיתים אין להם מספיק כוח אדם לספק את הביקוש.

בעיה של ביקוש גבוה והיעדר משאבים

נניח שיש עסק בתחום הבנייה, אך אין לו מספיק אנשים שיבנו את הבתים. או למשל, חשמלאי עם ביקוש עצום, שמעלה מחירים אך עדיין לא מצליח לספק שירות לכל הלקוחות. במקרה כזה, השאלה היא מה אפשר לעשות?

הגישה המקובלת היא שכאשר יש הרבה ביקוש, מעלים את המחירים כדי לעבוד עם הלקוחות שמשלמים הכי הרבה. זו שיטה שעובדת, אך היא לא בהכרח האידיאלית. אם המטרה היא שהעסק יצמח, חשוב ללמוד לעבוד גם עם לקוחות פחות רווחיים.

איך לבחור את העבודות הנכונות?

כאשר יש לאדם רק מספר מוגבל של שעות עבודה ביום, ההיגיון אומר שהוא יבחר את העבודות שמכניסות לו הכי הרבה כסף. אך האידיאל הוא לעבוד עם כל הלקוחות כל עוד העסק מרוויח מהם, אפילו אם הרווח קטן.

השאלה היא איך אפשר לעבוד עם כולם כאשר המשאבים מוגבלים? כאן נכנסים לתמונה עובדים וקבלני משנה. כשלא ניתן להעסיק עובדים ישירות, אפשר להוציא עבודות לקבלני משנה ולגזור רווח.

איך מוציאים עבודות באאוטסורסינג?

אם יש לך מספר לקוחות אך יכולת לספק שירות רק לחלקם, יש לבדוק כיצד להעביר את יתר העבודות הלאה. ניתן לעשות זאת בדרכים הבאות:
  • להפנות את העבודה לגורם אחר ולקבל עמלה על הליד.
  • להשאיר את הניהול אצלך, אך להעביר את הביצוע לקבלן משנה.
  • לגייס עובדים שיבצעו את העבודות עבורך.
הרעיון הוא להבין שכל לקוח שפונה אליך שווה כסף, ואם אינך מנצל זאת - אתה למעשה מפסיד כסף.

החשיבה הנכונה בניהול העסק

יש בעלי עסקים שחושבים: "אין לי זמן לטפל בזה" או "אני לא רוצה להעסיק אחרים". זו טעות. בעולם אידיאלי, עליך למצוא דרך לנהל מערכת שתוכל לטפל בכל הלקוחות.

ברגע שלקוח פנה אליך, יש לך נכס כלכלי. אם לא תוכל לטפל בו ישירות, עליך למצוא דרך לנצל את ההזדמנות באמצעות תיווך או ניהול גורמים אחרים שיעשו זאת עבורך.

איך למקסם את הזמן שלך?

נניח שיש לך שעה פנויה ולקוח אחד - אתה תעבוד איתו. אם יש לך שני לקוחות, תיתן שירות לראשון ותמצא פתרון לשני. אבל מה קורה אם יש לך 100 לקוחות? אם תנסה לטפל בכולם, לא תוכל להתמודד עם העומס.

במקרה כזה, הפתרון הוא לא לעבוד עם אף לקוח ישירות, אלא לנהל מערכת של קבלני משנה שיטפלו בלקוחות עבורך. ואם גם זה גדול מדי לניהולך - תמצא מנהלים שינהלו את הקבלנים עבורך. זהו האידיאל בניהול עסק: לנצל את זמנך לניהול ולא לביצוע העבודה בפועל.

מותגים ודוגמאות מהעולם העסקי

עסקים גדולים לא מבצעים בעצמם את כל העבודות, אלא מותגים רבים פשוט משמשים כמנהלים של קווי ייצור, שירותים ועובדים חיצוניים. למשל, מותג מסוים יכול לייצר מוצר בסין, אך בשל ערך המותג, הוא נמכר במחיר גבוה בהרבה מהעלות האמיתית.

לכן, גם בעסק שלך, ייתכן שהלקוח מעוניין לעבוד איתך לא בגלל העבודה עצמה, אלא בגלל המותג, הניסיון או האמינות שלך. לכן, גם אם העבודה מועברת לקבלני משנה, עדיין יש ערך מוסף שאתה מעניק.

לסיכום

אם אתה רוצה שהעסק שלך יגדל, למד כיצד לעבוד עם קבלני משנה ולהוציא כמה שיותר עבודות באאוטסורסינג. יש לזה מחיר, אך זה מאפשר לך להגדיל את הרווחיות ולנהל את העסק בצורה חכמה יותר.

למידע נוסף בנושא, חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il - שם תוכלו למצוא מידע על הגדלת רווחיות, טיפול בלידים, איך להרוויח יותר כסף, ועוד. בהצלחה!
למה לעבוד עם קבלני משנה? איך לטפל בהמון לקוחות? יותר ביקוש מהיצע, שיפור הרווחיות בעסק, שיפור רווחיות לעסקים, איך לעמוד בעומס מכירות? איך לעמוד בעומס לקוחות? קבלנות משנה, מתי לגייס עובד? כדאיות גיוס עובדים, כדאיות שימוש במיקור חוץ, כדאיות שימוש ב outsourcing, האם להשתמש ב outsourcing? האם כדאי לגייס עובדים? האם לשכור חברה חיצונית? האם להיעזר בחברה חיצונית? איך לטפל בלידים של לקוחות? איך להמיר לידים לכסף? טיפול בלידים של לקוחות, איך למכור לידים של לקוחות? איך לעבוד מול ספקי משנה? עבודה עם קבלן משנה, עבודה עם ספק משנה, הצלחה בעסקים, לא עומד בביקושים, איך לעמוד בביקושים? איך להגדיל רווחיות עסקית? ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? שירותי מיקור חוץ, שירותי אאוטסורסינג, שירותי outsourcing
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להשפיע על הבוס לקנות מאנשי מכירות למכור על הנייר אימון למכירות האם להביע הזדהות? אסטרטגיית שיווק טובה לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח יחסי לקוח ומוכר מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? ראיון עבודה לסמנכל מכירות לעבוד במכירות בקלות השפעה על המודעות של הלקוח לגרום ללקוח למכור לך את עצמו לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו טיפים לשכנוע לקוחות תוכן שיווקי מקצועי השפעה על אנשים הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים שיחה עם הלקוח טעויות במשא ומתן לשכנע את המראיין טקסט משכנע שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח למכור עם ביטחון עצמי למכור סמים שכנוע בדרך השלילה צרכי לקוח טיפול בהתנגדות לקוח שינוי עמדות ומכירות לקבל אנרגיה למכור לשכנע ילד לאהוב משהו איך לשכנע את האקסית? תורת המשא ומתן לעשות כסף ממכירות לשכנע לקוח להרגיש טוב צרכי הלקוח לאהוב את הלקוחות שלך אומנות השכנוע הצגת מחיר ללקוח לצורך קמפיין שיווקי מתנגד לרכישת מוצר להישמע חכם בעיני הלקוח תת מודע או מודע איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? הנחה על מוצר ניתוח תהליכי שכנוע זיהוי כאב של הלקוח לא יכול למכור איך למכור משהו? אין לקוחות ניהול משא ומתן עם עובדים מה התת מודע חושב? איך לתגמל אנשי מכירות? מבוי סתום עם לקוח לגרום למישהו לא לרצות לדבר איתך לגרום למישהו להרגיש רע עבורך למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? לשכנע אנשים בעלי סמכות לשכנע ילד למה לא לתת הנחה ללקוחות? שכנוע שכלי לשדר ללקוחות סודות השכנוע של ביבי נתניהו תוכן קידום מכירות שיטות לשכנוע לקוחות טיפול ב nlp מתי למכור בהפסד? לקוח רע לענות ללקוח שמבקש הנחה אסטרטגיות לניהול משא ומתן לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות למכור שירותי עיצוב פנים לייעץ ללקוח טוב במכירות לשכנע מישהו להתעניין הוצאות שיווק ומכירה האם תמיד צריך לעשות שיווק? לשכנע אקסים לרצות אותך לעטוף מוצר יצירת אמון עם הלקוח לקוחות רעים לפגוש לקוח חומרי שיווק עקיף תוכנית של הכנת חומרי שיווק למכור בלי מצב רוח תקציב שיווק להעביר ללקוח חומר מקצועי לענות ללקוח כמה זה עולה חשיפה ללקוחות לשכנע מישהו לרצות ללמוד תיעדוף משימות של איש מכירות לגרום למישהו להיות בעדך לשכנע מישהו לא לענות לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם טעויות בלתת הנחה ללקוח שיטת מכירות מנצחת פחד מהחמצה של לקוח חוסר הבנה מול לקוח שיקוף של הלקוח תקשורת שכנועית עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, קואצינג, לשתול מחשבות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0930 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 00:21:36 - wesi28