אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע לקוח לקנות, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, ניתוח טיעונים, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, שיפור יכולת הדיבור, NLP הנחות יסוד, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע גבר, שיפור יכולת שכנוע, לימודי nlp, איך ליצור הזדהות, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP טיפול בחרדות, התנגדויות לקוח, NLP הגדרה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, שיווק, איך לשכנע את החברים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, סודות התת מודע, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, NLP לימוד עצמי, שינוי עמדות, אימון מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, nlp פסיכולוגיה, סודות ההשפעה הסמויה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ראיון קשה, ספר nlp, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע את המנהל,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
מתי וכיצד נכון לתת הנחה ללקוח במשא ומתן?

כאשר מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים קרובות עולה נושא ההנחה. אליעד כהן מסביר בהרחבה את הדרך הנכונה והמדויקת לתת הנחות ללקוחות, ומדגיש שזהו תהליך מורכב שמחייב מיומנות ומחשבה. הנחה היא לא רק הורדה פשוטה במחיר - יש מאחוריה משמעות עמוקה שמשפיעה ישירות על סיכויי סגירת העסקה, על אמון הלקוח ועל המשך הקשר העסקי.

מדוע חשוב לדעת כיצד לתת הנחה ללקוח?

אליעד מדגיש שלא מספיק רק לדעת אם לתת הנחה או כמה לתת, אלא קריטי במיוחד לדעת כיצד להעניק את ההנחה. כאשר נותנים הנחה ללקוח, רוצים קודם כל שהלקוח יסגור את העסקה, שיהיה מרוצה, וירגיש שהוא מקבל עסקה טובה ומשתלמת. אך נתינה לא נכונה של הנחה עלולה ליצור אצל הלקוח דווקא תחושות שליליות, חשדות, ופגיעה באמון.

אילו בעיות עלולות להיגרם מנתינת הנחה לא נכונה?

אם לקוח מקבל הנחה מבלי להבין מדוע קיבל אותה, הוא עלול לחשוב מחשבות שליליות, לדוגמה:
  • האם המחיר המקורי היה מוגזם ומנופח בכוונה?
  • האם מנסים להטעות אותי?
  • אולי יכולתי להשיג הנחה גדולה עוד יותר?
  • האם המחיר הנוכחי הוא הוגן או עדיין גבוה מדי?
מחשבות אלו פוגעות באמון, ועלולות לגרום ללקוח לא לסגור את העסקה, או לסגור אותה פעם אחת בלבד בלי לחזור שוב.

כיצד לנמק ללקוח את סיבת ההנחה?

כדי למנוע חשדנות אצל הלקוח, ההנחה חייבת להיות מנומקת היטב. למשל, ניתן להסביר כך:
  • "אתה מקבל הנחה כי אנחנו כרגע במבצע מיוחד לחגים".
  • "ההנחה היא בזכות הכמות הגדולה שאתה רוכש".
  • "מדובר בהנחה זמנית, רק עד סוף השבוע".
  • "אני נותן לך הנחה מכיוון שאתה משלם מראש במזומן".
  • "אתה לקוח ותיק ואנחנו מעריכים אותך".
הסבר מנומק יוצר תחושה טובה ומחזק את הביטחון אצל הלקוח, שהוא אכן קיבל הטבה אמיתית והמחיר המקורי היה הוגן והגיוני.

מה הבעיה במתן הנחה גדולה מדי?

חשוב שההנחה תיראה הגיונית ביחס לשוק שבו העסק פועל. לדוגמה, אם מקובל להרוויח 5% בתחום מסוים ואתה מעניק הנחה של 6%, הדבר יראה לא הגיוני ללקוח. במקרה כזה, הלקוח יחשוד שאתה עובד בהפסד, או שהמחיר ההתחלתי שלך היה מנופח מראש. מתן הנחה לא הגיונית עלול לגרום לחשדנות, לפגוע באמינות שלך ובסופו של דבר לפגוע בסגירת העסקה עצמה.

מתי לא כדאי לתת הנחה כלל ללקוח?

ישנם מצבים שבהם נכון לא לתת הנחה כלל. כאשר אתה מציג את המחיר שלך כמחיר סופי ללא פשרות ("זה המחיר ואין הנחות"), אתה משדר אמינות, ביטחון עצמי ושקיפות. לקוחות מסוימים יעריכו זאת יותר מאשר קבלת הנחה. מנגד, קיימים לקוחות מסוימים שחייבים להרגיש שקיבלו "דיל טוב", ואם לא יקבלו הנחה כלשהי, לא יקנו. לכן יש להתאים את המדיניות שלך לסוג הלקוח הספציפי איתו אתה מנהל משא ומתן.

כיצד להתאים את מדיניות ההנחות לסוג הלקוח?

חשוב מאוד לזהות מראש את סוג הלקוח ולפעול בהתאם:
  • לקוח שמחפש תמיד לקבל הנחות: מומלץ מראש לתמחר את המוצר במחיר מעט גבוה יותר ולתת לו הנחה ברורה ומוגדרת, כך שירגיש שקיבל "עסקה טובה".
  • לקוח שמעריך אמינות ושקיפות: מומלץ להימנע לחלוטין ממתן הנחות ולהסביר שהמחיר הוא קבוע, הוגן, וללא משחקים.
התאמת האסטרטגיה תעזור לך להגדיל את סיכויי סגירת העסקה, לשמר את הלקוחות לאורך זמן וליצור איתם קשר ארוך טווח שמבוסס על אמינות.

איך נתינת הנחה בצורה לא נכונה תפגע בקשר עם הלקוח לאורך זמן?

אם ההנחה ניתנת בצורה לא נכונה וללא הסבר ברור, הלקוח אולי יסגור את העסקה הפעם, אך לא יחזור לקנות בעתיד. הוא עשוי לחשוב לעצמו: "כרגע אין לי ברירה ואני קונה, אבל בפעם הבאה אחפש עסק אמין יותר". לעומת זאת, הנחה מנומקת וברורה תחזק את האמון, תיצור תחושה טובה אצל הלקוח ותגרום לו לשוב ולבצע עסקאות נוספות בעתיד.

מה חשוב לזכור כאשר נותנים הנחה ללקוח?

חשוב לזכור מספר נקודות מפתח בנוגע למתן הנחות:
  • הנחה חייבת להיות מנומקת וברורה ללקוח.
  • הנחה צריכה להיות הגיונית, מתאימה לשוק ולרווחיות שלך.
  • חשוב להבין מתי לא לתת הנחה כלל, בהתאם לסוג הלקוח.
  • יש להימנע מהנחה מוגזמת שעלולה לגרום ללקוח לחשוד בכנותך.
  • הנחה נכונה תשמור על האמינות שלך ותעודד לקוחות לחזור שוב.
כאשר הנחה ניתנת באופן חכם ונכון, הלקוח מרגיש שהוא השיג עסקה הוגנת ומשתלמת, האמון גדל, והסיכוי שיחזור לקנות אצלך עולה משמעותית.
איך לתת הנחה ללקוח בצורה נכונה במשא ומתן?

אליעד כהן מסביר לעומק את הנושא של מתן הנחות במשא ומתן עסקי - איך להעניק ללקוח הנחה בצורה חכמה, מתי לעשות זאת, מה המשמעות של הנחה, ואיך להימנע מטעויות שיפגעו באמון ובקשר עם הלקוח.

למה צריך לדעת איך לתת הנחה ללקוח?

כאשר נותנים הנחה ללקוח, לא מספיק להחליט רק על עצם ההנחה או על גובה ההנחה. חשוב לא פחות - לדעת כיצד לתת את ההנחה, ואיך לנמק אותה בצורה נכונה ומשכנעת. הסיבה לכך היא שמתן הנחה עלול ליצור אצל הלקוח דווקא תחושה שלילית, במיוחד אם היא נעשית בצורה לא נכונה או ללא הסבר מתאים.

מה הבעיה העיקרית כשנותנים הנחה בצורה לא נכונה?

כאשר לקוח מקבל הנחה, הוא עלול לחשוב לעצמו כמה מחשבות שליליות:
  • אם קיבלתי הנחה, אולי המחיר המקורי היה מנופח מלכתחילה?
  • למה נתנו לי הנחה? האם ניסו קודם לבדוק אם אני תמים או לא?
  • האם עכשיו, אחרי שקיבלתי הנחה, אולי אפשר לקבל הנחה גדולה יותר?
  • האם המחיר הנוכחי אחרי ההנחה הוא המחיר ההוגן, או שגם עכשיו אני משלם יותר מדי?
במילים אחרות, נתינת הנחה ללא הסבר ברור או ללא הצדקה טובה עלולה לגרום ללקוח לחשוד בך, לפקפק באמינות שלך, ואף להרגיש מרומה או מנוצל.

איך נכון להסביר ללקוח את סיבת ההנחה?

כדי שההנחה תהיה אפקטיבית, חייבים לנמק אותה בצורה ברורה והגיונית. לדוגמה:
  • "אני נותן לך הנחה כי מדובר במבצע זמני עקב הקורונה."
  • "אתה מקבל הנחה כי אתה לקוח ותיק שלנו."
  • "מכיוון שאתה קונה בכמויות גדולות, אתה זכאי להנחת כמות."
  • "ההנחה היא חד - פעמית ומוגבלת בזמן, רק עד סוף החודש."
  • "אני נותן הנחה כי אתה משלם במזומן."
הסבר ברור של ההנחה גורם ללקוח להרגיש בטוח שהמחיר המקורי היה הוגן, ושההנחה היא הטבה אמיתית ולא ניסיון להונות אותו.

מתי הנחה יכולה לגרום דווקא לאבד את הלקוח?

אליעד מדגיש כי לפעמים דווקא ההנחה יכולה להרוס את העסקה. לדוגמה, אם מדובר בשוק שבו הרווח הממוצע הוא 5%, ואתה נותן הנחה של 6%, זה עלול להיראות ללקוח לא הגיוני. הוא מיד ישאל את עצמו: "האם אתה מוכר בהפסד? מה מסתתר מאחורי ההנחה הזו?" ההנחה צריכה תמיד להיות תואמת את ההיגיון העסקי של התחום שבו אתה פועל.

אם ההנחה מוגזמת או לא סבירה, זה יכול לגרום ללקוח לחשוש שאתה לא רציני, או שאתה מתכנן לרמות אותו בדרך אחרת.

האם תמיד נכון לתת הנחה ללקוח?

יש גם מצבים שבהם הכי נכון הוא לא לתת הנחה בכלל. לדוגמה, כאשר אתה מצהיר ללקוח: "זה המחיר שלי ואין הנחות, " אתה משדר ביטחון ואמינות בכך שאתה עומד מאחורי המחיר שלך. לקוחות רבים מעריכים עסקים שלא משחקים עם המחיר, מכיוון שזה משדר שהמחיר המקורי אמין והוגן.

מנגד, יש לקוחות מסוימים שדווקא חייבים להרגיש שקיבלו הנחה, אפילו אם מראש המחיר היה גבוה יותר כדי לאפשר זאת. אלו לקוחות שחשוב להם להרגיש שהם קיבלו "דיל טוב" ומיוחד. לכן, חשוב להבין עם איזה לקוח אתה מתמודד ולבחור את האסטרטגיה בהתאם.

איך מתאימים את ההנחה לסוג הלקוח?

צריך לזהות האם הלקוח שמולך הוא מסוג האנשים שמחפשים תמיד לקבל הנחה, או שהוא מעדיף מחיר קבוע ואמין ללא משחקים. בהתאם לכך, תחליט כיצד להתנהל איתו:
  • לקוח שחייב לקבל הנחה - עדיף לתת לו מראש מחיר קצת יותר גבוה ולספק לו הנחה מוגדרת מראש, כדי שהוא ירגיש שהוא השיג עסקה טובה.
  • לקוח שמעריך אמינות וישירות - עדיף להימנע ממתן הנחות לחלוטין, ולהסביר שהמחיר קבוע, הוגן וללא משחקים.
איך ההנחה משפיעה על האמון עם הלקוח לאורך זמן?

אם ההנחה ניתנת בצורה לא נכונה, ייתכן שהלקוח יסגור איתך את העסקה הנוכחית אבל לא יחזור שוב בעתיד. הוא עלול לומר לעצמו: "כרגע אין לי ברירה ואני חייב את המוצר, אבל הבחור הזה לא אמין. בפעם הבאה אחפש מישהו אחר." לעומת זאת, הנחה נכונה ומנומקת היטב תיצור אמון, תעודד לקוח לחזור, ותשמר את הקשר לאורך זמן.

סיכום - מה חייבים לזכור כשנותנים הנחה?

בשורה התחתונה, חשוב לזכור שמתן הנחה הוא לא רק עניין של כמה כסף מורידים, אלא גם ואולי בעיקר, איך ולמה נותנים את ההנחה. חשוב מאוד להקפיד על:
  • הנחה הגיונית ומתאימה לתחום העסקי שבו אתה פועל.
  • נימוק ברור והסבר משכנע מדוע ההנחה ניתנה.
  • התאמה של המדיניות לסוג הלקוחות שאתה עובד איתם.
  • לשדר ביטחון ואמינות כדי לשמור על קשר ארוך טווח עם הלקוחות.
אם תנהלו את ההנחות בצורה נכונה, הלקוחות ירגישו שקיבלו עסקה משתלמת, האמון יתחזק, והם יחזרו לקנות מכם שוב ושוב.
יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
...דווקא במוצר או בשירות שלך. לסיכום: מהי הדרך הטובה ביותר לגלות ולהציג יתרונות? הדרך הטובה ביותר לגלות ולהציג את היתרונות שלך, היא להשוות את עצמך לאחרים ולזהות במה הם פחות טובים ממך. כאשר תבין במה אתה טוב יותר, תוכל להציג זאת ללקוחות בצורה משכנעת וברורה, ולנצח בתחרות העסקית. איך לדעת מה היתרונות שלי? איך להציג יתרונות ללקוח? מה היתרונות של המוצר שלי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? הגדלת מכירות בעסק איך לדעת מה היתרונות שלך? שלום חברים, הרבה פעמים אנשים...
איך למצוא ריגושים? אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, איך להתרגש מדברים? איך ליצור ריגושים? למה ללמוד NLP? לימוד NLP, מבוא ל NLP, ללמוד שכנוע, תורת השכנוע, לשכנע את עצמך, מה יוצר ריגושים?
איך למצוא ריגושים? אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, איך להתרגש מדברים? איך ליצור ריגושים? למה ללמוד NLP? לימוד NLP, מבוא ל NLP, ללמוד שכנוע, תורת השכנוע, לשכנע את עצמך, מה יוצר ריגושים?
...ברגע שתבין זאת לעומק, תוכל ליצור ולהעצים את תחושת הריגוש לאורך זמן. כיצד יוצרים ריגושים לטווח ארוך? כדי ליצור ריגושים ארוכי טווח, אליעד מדגיש שיש לשמור על החיסרון ולמנוע מצב של התרגלות. אפשר לעשות זאת דרך תרגול מחשבתי - למשל, להיזכר באופן יזום בתחושת החיסרון שהייתה לך לפני שהשגת את הדבר, או לדמיין שאיבדת את הדבר כדי להחזיר לעצמך את ההתרגשות מהשגתו מחדש. אליעד נותן דוגמה של אדם שפוחד לאבד משהו שיש לו. ברגע שהאדם מתרגל לחשוב שיום אחד הוא יאבד את מה...
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
...לקוח, עלול להביע התנגדויות - אולי הוא לא רוצה לבצע את התפקיד, לא נהנה ממנו או לא מבין את החשיבות שלו. כאן נכנס לתמונה הכישרון שלך כאיש מכירות: עליך להבין את ההתנגדויות שלו ולדעת איך לגרום לו לקנות את התפקיד שלו - כלומר, לקבל אותו מתוך רצון אמיתי, לחשוב שזה מה שהוא רוצה לעשות ולהאמין שהוא עושה זאת למען עצמו. איך זה משפיע על ההצלחה של העסק? אם אתה לא טוב במכירות ולא יודע איך לשכנע עובדים, ייתכן שתנהל אותם בצורה לא נכונה, מה שיוביל לתפקוד לקוי של הצוות...
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
...במוח. ש: זה בתת מודע. אליעד: שלך. ש: כן בתת מודע. אליעד: למה שלך? כי אצלך זה בתת מודע אם היית יותר ערני זה היה במודע שום דבר לא בתת מודע הכל במודע, אתה מודע לכל מה שקורה כשאתה רואה משהו ואתה מרגיש משהו אתה יודע למה הרגשת את זה. ש: לא אבל זה שהושפעתי מצורת אותיות בגלל זה קניתי מוצר? אליעד: כן ברור לא אז למה קנית את המוצר לא בגלל צורת האותיות צורת האותיות השפיעה על רכישת המוצר, לפעמים נגיד יש מוצר נגיד שהאותיות הם בצורה עגולה לפעמים בצורה חדה לפעמים...
אל תצפה לקבל את מה שאתה לא מוכן לתת, זוגיות ומחויבות, זוגיות בעד או נגד, איך למצוא זוגיות טובה? איך לגרום למישהו להתחייב לך? למה אני לא מוצא זוגיות? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לטפל בפחד ממחויבות זוגית?
אל תצפה לקבל את מה שאתה לא מוכן לתת, זוגיות ומחויבות, זוגיות בעד או נגד, איך למצוא זוגיות טובה? איך לגרום למישהו להתחייב לך? למה אני לא מוצא זוגיות? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לטפל בפחד ממחויבות זוגית?
...האידיאלית. ככל שתיתן יותר - תקבל יותר. וככל שתתאמץ פחות ותצפה לקבל ללא נתינה - תישאר ללא זוגיות או תיכנס לזוגיות לא מספקת. איך למצוא זוגיות טובה? איך לגרום למישהו להתחייב? למה אנשים מפחדים מזוגיות? איך להצליח בעסקים? האם זוגיות דורשת מחויבות? איך לגרום לאדם לאהוב אותך ללא תנאים? איך להרוויח כסף בלי לעבוד? למה אף אחד לא רוצה אותי? טעויות בחיפוש זוגיות, רצון לתת בזוגיות, רצון לקבל בזוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך בלי תנאים? איך לגרום למישהו לרצות...
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
...מיני עצבים שחשבתי שפחדתם זה בכלל לא היה הפחד זה היה משהו אחר. אליעד: אבל זה אותו דבר זה די דומה לא אני מנסה לומר מה התהליך התת הכרתי שבסופו של דבר יחליט הבן אדם לנסות לעשות דברים חדשים או לא. ש: אם הוא יבין שאין לו מה להפסיד. אליעד: אתה כאילו אומר לו בכל מקרה אתה מת בסוף משהו כזה זה מה שהוא אמר בהתחלה דרך אגב נכון, לא אבל זה שקוף מדי. ש: בבסיס בן אדם מעדיף כאילו. אליעד: מה המהות של הפחד, מה מהות הפחד לנסות לעשות דברים חדשים? ש: שיקרה משהו רע. אליעד:...
מניפולציות פרסומיות, הישראלי המכוער, תקרית במלון, תקרית תפתח את החדר, טיסת השוקולד, עובדות ופירושים, ניתוח וידאו, ניתוח כתבה, ניתוח טקסטים, אין אמת בפרסום, פגיעה בצרכנים
...שהסרטון רק מציג את רגעי השיא של העימות, ולא את כל השתלשלות האירועים. מדוע שימוש במונחים כמו טיסת השוקולד יוצר מניפולציה רגשית? אליעד הדגים כיצד שימוש בכותרות כגון טיסת השוקולד או הישראלי המכוער נועד לעורר תגובה רגשית חזקה מהציבור ולהוביל להזדהות אוטומטית נגד אותם אנשים שמציגים כבעייתיים. הוא הסביר שהכותרות האלה מעודדות שנאה כלפי הקבוצה המוצגת ומייצרות תדמית שלילית קבועה שמוצמדת אליהם ללא קשר לנסיבות האמיתיות של האירועים. האם באמת יש אמת בפרסום? בהרצאה...
טעויות של NLP, ראפור / כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 2
...על המעריצים שלו, מניפולציות שהוא כנראה מאמין להן בטיפשוטו. ולא אפרט כאן את כולן. ואפילו לא אחזור על השטויות שהוא אומר שם, כי זה בזבוז זמן לחזור על השטויות שהוא אומר שם. אבל כן אומר מה האמת. מה חשוב יותר, סגנון או תוכן? תשובה: כל מקרה לגופו. האם סגנון יכול לגרום למישהו להשתכנע גם בלי תוכן? תשובה: כן. האם תתייחס למישהו שיש לו קול מוזר ולא ברור? תשובה: לפעמים כן. לדוגמה, קול מוזר שאתה שומע בלילה בחדר חשוך קול שבוקע מאיפשהו שדים רוחות רפאים. ודווקא הקול...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
...לא מרוצה ממנה נגיד בן אדם מעשן סתם והוא לא מרוצה מזה שהוא מעשן, אם אנחנו נגיד לו גם אני מעשן הוא יאהב אותי יותר או פחות? התשובה היא שזה תלוי האם הוא אוהב את זה שהוא מעשן או לא אוהב את זה שהוא מעשן. והעוד יותר עמוק זה לא אם הוא אוהב את זה כי כל בן אדם במוח שלו הוא גם יכול, תראו אם המצב הוא שהוא לא אוהב את זה שהוא מעשן ונגיד לו גם אני מעשן כמוך אז הוא ישנא אותי כמו שהוא שונא את עצמו, זאת אומרת ברגע שניסית להיות כמוהו בעצם הוא שונא אותך עכשיו בכלל הוא...
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
...הוא מוצר מתכלה, כזה שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב ושוב, והשני הוא מוצר איכותי ועמיד, שהלקוח קונה פעם אחת ולא צריך לחזור יותר לעולם. כדוגמה פשוטה, אליעד משתמש בעגבניות. עגבניות רגילות הן מוצר מתכלה - הלקוח קונה אותן, אוכל אותן, וכשהן נגמרות הוא חייב לחזור ולקנות שוב. לעומת זאת, עגבניות קסם הן עגבניות מיוחדות שלעולם אינן נגמרות. לדוגמה, כאשר הלקוח מכניס את העגבנייה לתוך קופסה, הוא פותח אותה ומוצא שתי עגבניות חדשות, כך שלעולם לא יצטרך לחזור ולקנות שוב...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, דמיון מודרך, מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 3.0664 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 18:07:20 - wesi28