אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות קניה, nlp שיטת טיפול, שאלות בראיון, מיומנות מכירה, יחסי ציבור, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, לשכנע גבר להתחתן, מיומנות רטורית, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, ללמוד רטוריקה, ללמוד לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, לנהל משא ומתן, למכור יותר, להצליח במכירות, גישת NLP, גישת ה nlp, לשכנע את הילד, NLP טראומה, איך לשכנע ילדים, התנגדויות מכירות, לשכנע אבא, לשכנע עובדים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע לקוחות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP תוצאות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, איך להצליח למכור, סדנאות nlp, להתראיין בתקשורת, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
והפעם נסביר, באיזה מקרה הגיוני להמליץ ללקוח שלך, לרכוש אצל המתחרה שלך, למרות שאתה רוצה שהוא ירכוש ממך ולא מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב והלקוח הפוטנציאלי שלך שואל אותך אם יש לך ברכב שלך אפשרות X כלשהי. ונניח שאין אותה ברכב שלך אבל יש אותה ברכב של המתחרה שלך. האם ובאיזה מקרה הגיוני שאתה תמליץ ללקוח שלך, לרכוש מהמתחרה שלך? או במילים אחרות, איך להמליץ על המתחרים שלך, יכול להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך ולא מהמתחרים שלך?

אז ננתח את העניין הבא. כאשר הלקוח רוכש ממך, הוא רוכש ממך ולא מהמתחרים שלך. אבל מי המתחרים שלך? אז בפשוטם של דברים, המתחרים שלך, הם האפשרויות האחרות שהלקוח שוקל לרכוש אותן, במקום לרכוש ממך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב יוקרה כלשהו, במובן הפשוט, המתחרים שלך, הם שאר רכבי היוקרה שיש באותה קטגוריית מחיר, פחות או יותר. ולצורך העניין, יהיה נכון לומר, שהמתחרה של פרארי יכול להיות פורש אבל הוא כנראה לא יהיה סובארו. דהיינו, מי שנכנס לסוכנות של פרארי, הוא אולי מתלבט בין פרארי לבין פורש. אבל הוא כנראה לא שוקל לקנות סובארו.

אבל זאת לא כל האמת. כי המתחרים שלך, הם לא רק האפשרויות האחריות שיש ללקוח, לדוגמה באותה קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך, אלא ברמת העיקרון, המתחרים שלך, הם בעצם כל האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך. דהיינו, אם אתה לדוגמה מוכר פרארי, אז אם הלקוח לא ירכוש את הפרארי, אולי באמת הוא יעדיף לרכוש סובארו ואולי הוא יעדיף בכלל לא לרכוש רכב, אלא אולי לשכור רכב ואולי הוא יחליט לנסוע במונית או כל מחשבה אחרת.

וזה בעצם אומר, שבמובן מסוים, אתה תעדיף שהלקוח שלך יתלבט אם לרכוש ממך או מהמתחרה הקרוב שלך, לבין זה שהלקוח שלך יתלבט אם לרכוש ממך או ממתחרה רחוק שלך. ולכן בהקשר הזה, יתכן שתעדיף לשלוח את הלקוח שלך למתחרה הקרוב שלך, כדי שמשם יהיה לך יותר קל למשוך אותו חזרה אליך.

והמהות היא, שניתן לומר שיש סוגים של מתחרים עסקיים. ואת כל המתחרים שלך, ניתן לשייך למתחרים קרובים שלך או למתחרים רחוקים שלך. והכוונה היא, שלסך כל האפשרויות שיש ללקוח לבחור, לכל אפשרות יש מאפיינים שונים. ובין האפשרויות שיש ללקוח, יש קווי דמיון. ויש מתחרים עסקיים, שיש להם יותר קווי דמיון אליך ושהם מתחרים שיותר דומים אליך, מאשר מתחרים אחרים שהם יותר רחוקים ויותר שונים ממך.

ולפעמים כאשר לקוח מתלבט אם לרכוש ממך או לא, דהיינו, אם לרכוש ממך או מהמתחרים שלך, לפעמים כדאי לך להשאיר את המחשבה של הלקוח שהיא תהיה התלבטות בינך לבין מתחרה קרוב שלך, דהיינו, מתחרה שיש לו קווי דמיון למוצר שלך, יותר מאשר שהוא יתלבט בין לרכוש ממך לבין אפשרות אחרת, מתחרה רחוק שלך, אפשרות אחרת שהיא הרבה יותר רחוקה מהמוצר שלך, מאשר המתחרה הקרוב שלך.

ולכן, אם לדוגמה נניח שאתה מוכר בית של 5 חדרים בתל אביב והלקוח שלך רוצה בית של 6 חדרים בתל אביב ואתה לא יכול לספק לו 6 חדרים אלא רק 5, יש היגיון שאתה תגיד לו שאם הוא רוצה 6 חדרים, הוא יכול לרכוש אותם בפרויקט ממול אצל המתחרה הקרוב שלך, כי אז הלקוח מתלבט בין 5 חדרים אצלך או 6 חדרים אצל המתחרה שלך שמולך. ואם זאת תהיה ההתלבטות של הלקוח, יתכן שיהיה לך הרבה יותר קל, להחזיר אותו מהמתחרה הקרוב שלך, אליך.

לעומת זאת, אם תגיד ללקוח שאין לך 6 חדרים וזהו, דהיינו, אם לא תמליץ לו להישאר באותו אזור שלך, לא תמליץ לו על מתחרה קרוב שלך, יתכן שהוא בכלל ירצה לרכוש באזור אחר לחלוטין משהו אחר לחלוטין.

ולכן כאשר לקוח מעלה התנגדות מכירה ומבקש משהו שאין לך להציע לו, תשאל את עצמך, להיכן לדעתך המוח של הלקוח שלך, ילך מכאן? בין מה למה הלקוח שלך יתלבט? מה האפשרויות שהלקוח שלך יתלבט לגביהן, איזו אפשרות אחרת לבחור, במקום לרכוש ממך?

ואז יכול להיות שתחשוב, שעדיף לך שהלקוח שלך יתלבט בינך לבין אפשרות שקרובה אליך, שממנה...
ביקורת, איך להעביר ביקורת בצורה נכונה? איך לגרום למישהו לקבל ממך ביקורת? איך לגרום למישהו להקשיב להערות שלך? למה מישהו לא מקבל ממך ביקורת? טעויות בהעברת ביקורת, ביקורת מדויקת, ביקורת ממוקדת, לדייק בביקורת, ביקורת לא מדויקת
ביקורת, איך להעביר ביקורת בצורה נכונה? איך לגרום למישהו לקבל ממך ביקורת? איך לגרום למישהו להקשיב להערות שלך? למה מישהו לא מקבל ממך ביקורת? טעויות בהעברת ביקורת, ביקורת מדויקת, ביקורת ממוקדת, לדייק בביקורת, ביקורת לא מדויקת
...את הביקורת. לא כדאי להעמיס יותר מדי פרטים בביקורת אחת, ויש להימנע משילוב של חלקים לא מדויקים, כי זה עלול להוביל להתנגדות. ביקורת ממוקדת, כנה ומדויקת תביא לתוצאה טובה יותר. איך להעביר ביקורת בצורה נכונה? טעויות בהעברת ביקורת? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? ביקורת אפורה? ביקורת מדויקת? איך להימנע מטעויות בביקורת? ביקורת ממוקדת? למה קשה למישהו לקבל ממך ביקורת? למה הוא לא מקבל ממני ביקורת? למה היא לא מקבלת ממני ביקורת? ביקורת אפורה, ביקורת אמיתית, איך...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
...תהיה לשאול: למה אתה רוצה הנחה? המטרה בשאלה זו היא לחשוף את הסיבה האמיתית שמאחורי הבקשה. ייתכן שהלקוח מבקש הנחה מתוך תחושת הרגל או רצון להרגיש הצלחה בעסקה. במקרה כזה, ניתן להציע לו ערך נוסף במקום הנחה, כגון שירות טוב יותר או הטבה מיוחדת שתיתן לו הרגשה טובה של הצלחה מבלי להוריד את המחיר. איך להתמודד עם לקוח שלא משתף פעולה? אם לקוח אינו משתף פעולה ואינו חושף את הסיבה האמיתית להתנגדות שלו, המשמעות היא שאיש המכירות לא מנהל נכון את השיחה. לפי אליעד כהן...
האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? האם אפשר למכור קרח לאסקימוסים? האם ניתן לשכנע כל אחד? האם כל אחד ניתן לשכנוע? האם יש דברים שלא ניתן לשכנע בהם? האם אפשר לשכנע בכל דבר? איך המוח משתכנע? מבוא לשכנוע, האם אפשר למכור לכל אחד? האם כל אחד יכול להשתכנע? האם יש שכנוע שתמיד עובד?
...X מצד עצמו, אלא זה רק בגלל סיבה Y. מה שאומר שאם נשנה את הסיבה Y, ממילא תשתנה גם דעתך X. ומההיבט הזה, ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר, על ידי שינוי הסיבות שגורמות לו לחשוב כך או אחרת. כי במהות, אף אחד לא חייב לחשוב שום דבר. אבל יש גם נקודת מבט נוספת, שאומרת, שאתה אף פעם לא באמת חייב לחשוב כך או אחרת. ושאם בן אדם ייקח מחשבה כלשהי שהוא בטוח שהוא חייב לחשוב אותה ויברר עם עצמו, למה הוא חושב דווקא כך או אחרת. הוא יראה, שתמיד יש גם רכיב אקראי כלשהו, שגורם לו...
גארי יורופסקי / בעד ונגד צמחונות / טבעונות / אכילת בשר / שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה של גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי דמגוג? מהי שטיפת המוח של גארי יורופסקי? תגובה לגארי יורופסקי, אי דיוקים של גארי יורופסקי - חלק 9
...היא פיתחה טכנולוגיה לצוד חיות ולאכול אותן. מה אתה חושב שהיא עשתה? היא צדה ואכלה את החיות. לחיה הזאת קורים בני האדם. ששיפרו את יכולת הציד שלהם. בדיוק כמו שכל חיה אחרת, משפרת את יכולת הציד שלהם. וכן, תן לאותם מתעללים בחיות את היכולת הפשוטה יותר לגרום לחיה לספק את רצונם, והם יעשו זאת. אל תיקח את זה אישית גארי יורופסקי, זה הטבע של החיים האבולוציה רצון האלוהים. ותבין גארי יורופסקי, אתה עצבני, בגלל שאתה לא מבין איך המציאות עובדת, ובגלל שאתה בוחר להסתכל...
השפלה ואומנות הפיתוי, להשפיל מישהו וליצור משיכה, אומנות הפיתוי לנשים, אומנות הפיתוי לגברים, האם להשפיל מישהי כדי לגרום לה לרצות אותך? האם להשפיל מישהו כדי לגרום לו לרצות אותך? השפלה ופיתוי, יצירת משיכה, איך להיות נחשק?
השפלה ואומנות הפיתוי, להשפיל מישהו וליצור משיכה, אומנות הפיתוי לנשים, אומנות הפיתוי לגברים, האם להשפיל מישהי כדי לגרום לה לרצות אותך? האם להשפיל מישהו כדי לגרום לו לרצות אותך? השפלה ופיתוי, יצירת משיכה, איך להיות נחשק?
...ליצור משיכה מבלי להשפיל? משיכה נוצרת כאשר אדם מרגיש שלהיות איתך משפר את חייו. אם אתה משדר ביטחון, ערך עצמי גבוה ומציג יתרונות שמערכת יחסים איתך תביא לחייו של הצד השני, אתה בעצם אומר לו: אם תהיי איתי, יהיה לך טוב יותר. זהו סוג של השפלה חיובית שבה אתה מציג יתרון אך לא פוגע בערך העצמי של האחר. איך לשמור על איזון בין משיכה לריחוק? אם תתן יותר מדי ביטחון ותראה זמינות מוחלטת, זה עלול לגרום לצד השני לאבד עניין משום שאין לו אתגר. מצד שני, אם תשדר ניתוק מוחלט...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
...של הלקוח? אפשרי לנסות לנטרל את ההתנגדות של הלקוח. ואז השאלה היא, כמה בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח? ולכאורה התשובה היא, שזה לפי תחושת בטן ואינטואיציה, של האם נראה לאיש המכירות שהלקוח רלוונטי או לא. אבל זאת טעות, כי כל לקוח עקרונית יכול להיות רלוונטי אם נמשיך לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ולכן נשאל, האם ועד כמה צריכים לטפל בהתנגדות הלקוח? והתשובה לשאלה הזאת היא, שעלינו להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד הרגע שנחשוב שיש אלטרנטיבה יותר טובה לזמן שלנו...
בעיות עם האקסית, בעיות עם הגרושה, NLP, מניפולציה על התת מודע, מריבות עם האקסית, איך לגרום למישהו לא לריב איתך? איך לגרום למישהו לדבר איתך? מערכות יחסים, איך לפתור מריבה?
בעיות עם האקסית, בעיות עם הגרושה, NLP, מניפולציה על התת מודע, מריבות עם האקסית, איך לגרום למישהו לא לריב איתך? איך לגרום למישהו לדבר איתך? מערכות יחסים, איך לפתור מריבה?
...לחשוב במונחים של האם אני צודק? ולהתחיל לחשוב איך לגרום לצד השני להרגיש טוב, כך שיוכל לשנות את עמדתו בצורה חיובית. איך אפשר להתמודד עם מניפולציות רגשיות? במהלך הרצאה זו, אליעד מציין את התופעה של מניפולציות רגשיות, שבהן צד אחד מנסה לשלוט או להפעיל כוח על הצד השני על מנת לשפר את תחושת הערך העצמי שלו. הוא מדגיש את הצורך להפסיק להיות חלק מהמשחק הזה על ידי קבלה של המצב כפי שהוא ותגובה חכמה שמנטרלת את הצורך להילחם. לעיתים, ההפסקה או האי - תגובתיות מספקת...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
...סובייקטיבית ומוגדרת, שרואה יותר טוב את היתרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה, יותר מאשר את החסרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה. וכך גם המצב בדיוק, בכל שכנוע של רעיון כלשהו. שכל תהליך של שכנוע, הוא בעצם, שגורמים לאדם האחר, לשנות את נקודת המבט שלו על המציאות. באמצעות זה שהוא מסתכל טוב יותר על היתרונות היחסיים, שיש בנקודת המבט שרוצים שהוא יסתכל על המציאות דרכה, ושהוא יעלים עין ושהוא לא יסתכל על נקודת המבט, שממנה רואים טוב יותר, את החסרונות היחסיים...
טלפון מבחורה, איך לגרום לבחורה לרצות לתת לך את הטלפון שלה? איך לגרום לבחורה לרצות להיות איתך בקשר? איך לקבל מספר טלפון מבחורה? איך לבקש מספר טלפון מבחורה? איך לקחת מספר טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה?
טלפון מבחורה, איך לגרום לבחורה לרצות לתת לך את הטלפון שלה? איך לגרום לבחורה לרצות להיות איתך בקשר? איך לקבל מספר טלפון מבחורה? איך לבקש מספר טלפון מבחורה? איך לקחת מספר טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה?
...איך לגרום לשיחה להיות מעניינת? הסוד כאן הוא לא להילחץ מהמטרה של לקבל את הטלפון. במקום זאת, יש להשקיע בהפיכת השיחה למעניינת ומרגשת. צריך לדעת להקשיב ולהיות נוכח בשיחה, להימנע מלחשוב על מה יקרה אחרי, ובמקום זאת להתרכז במה שקורה ברגע. זה יכול להיות שיחה על משהו אקראי, משהו שמעניין אותך או שהיא בחרה לדבר עליו. המטרה היא ליצור חיבור ולהרגיש נעים בשיחה. ההשלכות של שיחה מוצלחת אם השיחה תהיה מעניינת עבור הבחורה, היא תסכים לתת לך את הטלפון שלה. לא מדובר כאן...
יעדי מכירות, הצבת מטרות ויעדים, איך להציב מטרות כספיות? עמידה ביעדי מכירות, איך למכור יותר? קביעת יעדי מכירות, איך להגדיר יעדים כספיים? אימון אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, שכנוע עצמי
יעדי מכירות, הצבת מטרות ויעדים, איך להציב מטרות כספיות? עמידה ביעדי מכירות, איך למכור יותר? קביעת יעדי מכירות, איך להגדיר יעדים כספיים? אימון אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, שכנוע עצמי
...עד אין סוף. לכן בעולם אידיאלי בן אדם צריך לעשות את ה 100% שלו, בהנחה שהבן אדם רוצה לעשות כסף. את המילה כסף תחליפו במילה אושר או משהו אחר. מה זה אומר לעשות את ה100%? זה אומר לפעול ב 100% מאמץ כאילו אתה 100% רוצה את זה ו100% - אין לך את זה. זא, כמו שאתה בא בבוקר לעבודה ואתה ב0 שקלים היום - עוד לא הרווחת כסף, אז אתה מתאמץ יותר מאשר אם כבר הרווחת X כסף בהמשך היום, נכון? אבל אתה צריך בכז להיות כאילו את בתחילת היום, באותה מוטיבציה של התחלת היום, אבל זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, קאוצינג, הדרכת מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6250 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 13:52:27 - wesi28