אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לימוד nlp בחינם, nlp לצפייה, איך למכור נכון, התנגדות לקוח, nlp techniques, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, אומנות השכנוע, ללמוד איך לשכנע, לשתול מחשבות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע גבר להביא ילד, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, אסטרטגיה שיווקית, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, nlp לימודי, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, nlp למתקדמים, התמודדות עם התנגדות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, nlp שיטת טיפול, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע דוד, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, עזרה איך לשכנע, מניפולציה, שינוי עמדות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע אשה לחזור, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, NLP טיפול בחרדות, לשכנע אנשים בכל דבר, איך להשפיע על התת מודע, שתילת מחשבות, איך לשכנע את הלקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי.

ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי.

ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח.

אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אא"כ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ליצור התאמה ואחר כך סינון. כמו אנשים שבאפליקציית היכרויות, עושים לכולם לייק ורק אחר כך מסננים את מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה.

אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו.

וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים.

ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ראשונה שכן עשויה להשתנות בסופו של דבר.

לדוגמה, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא ירכשו אופנוע. אבל רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך.

כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו.

וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים.

לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תהליך של יצירת חומרי שיווק לגרום למישהו להגיע להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט היצע וביקוש ביחס למחיר של מוצר מצב שאין מכירות מאפיינים טכניים של מוצר לגרום למישהו לא להתאהב לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו משפך שיווקי צר לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק יצירת תוכן שיווקי מתי למכור את עצמך ללקוח? עלויות שיווק נישה שיווקית למכור את עצמך בזוגיות לגרום לאקסים לתת בך אמון סינון ללקוח לפתח שיחה עם לקוחות מניפולציות של בעלי מקצוע לזהות הזדמנויות לשכנע nlp זה שקר לגרום למישהו לדבר איתך בכנות מוצר רשימת חומרי שיווק לראות את הבוס כלקוח התלבטות של לקוח מניפולציות של מנטורים לעסקים להגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות להשפיע על רובוט הפצת תוכן שיווקי שיחת היכרות עם לקוחות לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה מה המוצר שלך? מקצועיות בעיני הלקוח מניפולציה רגשית למכור לאנשים קורסים כתיבת טקסט שכנוע עיצוב באנר שיווקי לשכנע מישהו להגיע לטיפול ממי הלקוח רוצה לקנות? לגרום ללקוח להתמכר לגרום למישהו לא לבגוד בך מוצר קשה למכירה להחליף את איש המכירות להגדיל חשיפה ללקוחות מנהל שיווק טוב פרובוקציה שיווקית מטרת השיווק איך לא לשכנע מהר מידי? לשכנע שאתה איש מקצוע ניהול משא ומתן בשוק תחרותי איך אפשר למכור? לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו לקוחות לא רלוונטיים חוק סימון מוצרים איך למכור בלי מצב רוח? באפשרותך למכור שכנוע מוחלט איך לדבר עם הלקוח? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה? תמחור עסקה מול לקוחות איך לבנות יעדי מכירות? מתי לא להתעקש עם הלקוח? איך לזהות מניפולציות? תלונות של לקוח למכור מוצר שקשה למכור אותו לבחור את הלקוח מניפולציות של מנהיגים למכור עט בראיון עבודה איך לרכוש לקוחות? עולם השיווק איך מודדים תהליך שיווקי? מתי לא לשכנע? לשתול מחשבות לעצמך אפשרויות בחירה גרועות ללקוח להניע עובדים למכור כימיה עם לקוח לאתר את צרכי הלקוח ראיון עבודה לאיש מכירות שווי השוק של מוצר בחירת מילים מול לקוח לשכנע מישהו לשמוח איך לפרסם ללקוחות? לשכנע ילדים לאכול בריא לפטר את הלקוח לאהוב מוצר לגרום למישהו לא לפחד יצירת אמון באמצעות לשכנע ילד לא לשקר איך ליצור אמון באמצעות? שיטות לשיווק עצמי ליצור סנכרון עם הלקוח לא לדבר על המוצר משפך שיווקי שלא עובד מיתוג מוצרים זולים השפעה שלילית התנגדויות הלקוח בראיון עבודה אני שונא למכור לתת ללקוח לבחור לשכנע משוגע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, אימון מכירות, שכנוע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 07:17:13 - wesi28