אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, לשכנע אנשים להגיד כן, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, שיטת טיפול nlp, ייעוץ מנהלים, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, סוגסטיה עצמית, סודות ה nlp, ניתוח רטורי, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, איך לשכנע את בעלי, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, אימון מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, nlp לימוד בחינם, NLP תת מודע, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לשכנע אשה להיות איתך, איך למכור רעיון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפול ב nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, התנגדות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע את בעלי, התמודדות בראיון, יכולת שכנוע, לשכנע את עצמך, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע את חברה שלך, nlp הפרעות אכילה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי.

ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי.

ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח.

אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אא"כ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ליצור התאמה ואחר כך סינון. כמו אנשים שבאפליקציית היכרויות, עושים לכולם לייק ורק אחר כך מסננים את מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה.

אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו.

וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים.

ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ראשונה שכן עשויה להשתנות בסופו של דבר.

לדוגמה, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא ירכשו אופנוע. אבל רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך.

כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו.

וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים.

לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיטות השכנוע של מנטורים לייבא מוצר להביא לקוחות חדשים להסביר את התמחור ללקוח הקמת מערכת מכירות מה השאלות של הלקוח? אני שונא למכור להציג ללקוח הנחה שיטה לשכנוע שאלות להתנגדויות לקוחות אין לי לקוחות הצעת מחיר ללקוח איך לבקש בקשה משכנעת? איך לשכנע את עצמי? למה ללקוח קשה להחליט? לקוחות ממליצים עליך לקוח מבקש בקשה לא סבירה המוצר שלי לא מספיק טוב מוצר בחינם לשתול מחשבות בתת מודע nlp תת מודע ניהול משא ומתן למתקדמים למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה עלות השיווק לשכנע מישהו להרגיש בנוח איך לגרום למישהו לבקש? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? לבנות עם הלקוח מערכת יחסים איך ליצור קמפיין שיווקי? שכנוע בדרך השלילה שיפור מכירות ליצור הזדהות רגשית חזקה אפשרויות ללקוח למה הלקוח צריך לחשוב על זה... איזה חומרי שיווק חייבים להכין? תת מודע או מודע משא ומתן עם החמאס לשכנע בעל סמכות מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? איך לזהות הזדמנויות לשכנע? איך להציג את המוצר ללקוח? מתי לשחרר לקוח? איש מכירות מתחיל איך לשכנע שופטים בבית משפט? ניהול משא ומתן עם עובדים לימוד סודות השכנוע איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה שימוש בשם של הלקוח להציג ללקוח איך לגרום לאקס לתת בך אמון? מניפולציות בקריאת מחשבות שיווק באינטרנט מוצר עם המון ביקוש יצירת לחץ על הלקוח שכנוע סמוי לשכנע את האקס בשביל מה להכין חומר שיווקי שאלות ראיון עבודה מכירות איך לקדם את העסק גם בלי לקוחות? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? איך לשדר אמון ללקוח? ביצועים של משפך שיווקי מול לקוחות ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל מניפולציות של יועצי משכנתאות ראפור לשכנע מישהו להימשך איך לשכנע את הפקיד? לבקש בקשה משכנעת איך למכור מוצר שקשה למכור אותו? ביטול פגישה על ידי לקוח לשכנע את הלקוח שהמוצר איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? הלקוח הפוטנציאלי איך לשכנע שאתה איש מקצוע? מאפיינים טכניים של מוצר למכור קורסים לא ניתן לשכנע לדבר על המוצר לתכנן מצגת ללקוחות איך למכור עט בראיון עבודה? אובדן אמון למכור גם מוצרים פגומים מניפולציות של הקורונה חומרי שיווק לטווח קצר האם אפשר ללמוד למכור? איך למכור מוצר בעייתי? להגדיל לקוחות איך לעמוד בעומס מכירות? להבין נכון את הלקוח התנגדות של לקוח טעויות ביצירת הזדהות שכנוע להצליח במכירות תחושת קרבה עם לקוח משא ומתן על השכר להמליץ ללקוח על המתחרים לגרום למישהו לסגור עסקה להיות נחמד ללקוח למכור ללקוח את שיחת המכירה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, לקוחות, טיפים ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1729 שניות - עכשיו 08_10_2025 השעה 03:49:45 - wesi28