אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, שיטת טיפול nlp, ניתוח תוכן, לשכנע אנשים בטלפון, לשכנע פירוש, nlp עוגנים, טיפול בהתנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, NLP דיכאון, איך לשכנע לקוחות, מומחה במכירות, שיווק ומכירות, NLP טיפול אישי, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שיווק, לשכנע אנשים בכל דבר, לשכנע למכור, איך לגרום לגבר, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע גבר להביא ילד, איך לשכנע הורים, ייעוץ מנהלים, הכנה לראיון בטלוויזיה, סודות המשא ומתן, איך לשכנע את חברה שלך, NLP הסבר, להתמודד עם התנגדות של לקוח, טיפים לשכנע, nlp קורס, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
כאן נדבר על נושא של ביטול עסקה / ביטול פגישה / ביטול רכישה וכיו"ב, על ידי לקוח. או לקוח ששואל הרבה שאלות ולא רוצה לקנות וכיו"ב. איך הכי נכון להגיב במצבים כאלו וכולי.

ולצורך העניין נתחיל דרך השאלה, של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה וכיו"ב. כגון לדוגמה שלמרות שאתה מתאם איתו פגישה ולמרות שאתה אולי ווידאת את ההגעה של הלקוח לפגישה וכיו"ב, למרות הכל מסיבה כלשהי, במקרה הטוב הלקוח מעדכן, שלא מסתדר לו להגיע לפגישה ובמקרה הפחות טוב, הלקוח מבריז ולא מגיע לפגישה. מה לעשות במקרה כזה ואיך להגיב ללקוח.

וכאן צריכים לעשות הפרדה בין 2 פירושים של השאלה הזאת:

פירוש 1 - אם הלקוח מבטל לך פגישה, ואתה רוצה לעשות הכל כדי שהוא יפגוש אותך וכדי לא להפסיד את הפגישה וכדי שהפגישה תתקיים בכל מקרה לא משנה מה, אז במקרה כזה, מה הכי כדאי לך לעשות?!

פירוש 2 - במידה והלקוח מבטל לך פגישה, מה התגובה האידיאלית שלך לאירוע כזה באופן כללי. בלי להניח שאתה אמור לרצות שהלקוח יגיע לפגישה בכל מקרה.

אז לגבי הפירוש של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה, איך לגרום לו להגיע לפגישה בכל דרך אפשרית? לזה יש הרבה יועצים שונים ומשונים, שמביאים עצות שונות. שבמהות שלהן, תגרום ללקוח להרגיש מאוד רע מכך שהוא מבטל לך את הפגישה ותגרום לו לאיזו תקווה גדולה אם הוא יגיע לפגישה ותנסה למכור לו את הפגישה בכל מחיר וכולי. ואני לא אכנס כאן כרגע, איך לטרלל לקוחות ואיך לגרום ללקוח דהיינו, לבן אדם, לעשות משהו נגד רצונו בכפייה.

ולכן אני כן אתייחס לעניין בדרך, של מהי התגובה האופטימאלית שאתה אמור להגיב כאשר מישהו מבטל לך פגישה וכיו"ב.

אז נניח שרכשת איזה מוצר באיזה עסק ושילמת עליו וכולי. ואחרי זמן מסוים החלטת שאתה לא רוצה את המוצר ואתה מעוניין להחזיר את המוצר לאותו עסק, בהתאם לחוק הגנת הצרכן ביטול עסקה. והשאלה היא, איך אתה היית רוצה שאותו בעל עסק יתייחס אליך? תשובה: כנראה שהיית רוצה שהוא יהיה נחמד אליך ויאפשר לך לבטל את העסקה בצורה יפה. ואדרבה, ככה הוא ירכוש אצלך נקודות זכות ויגדיל את הסיכוי לכך שתרצה לרכוש ממנו שירותים נוספים בעתיד.

ואם לצורך העניין באת לרכוש איזה מוצר, ודיברת עם המוכר לגבי המוצר המון זמן ואתה עדיין מתלבט לגבי האם לבצע את העסקה, האם היית רוצה שהמוכר ילחץ אותך לקנות או שהוא יתייחס אליך בכבוד ובצורה חברית ויאפשר לך לקבל החלטה רגועה ולבצע עסקה בצורה שאתה שלם איתה? תשובה: היית מעדיף שהמוכר יתייחס אליך כמו לחבר ולא כמו לארנק מהלך.

ואם סגרת עסקה, וחזרת בך אחר כך מסיבה כלשהי, איך היית רוצה שהמוכר יתייחס אליך? תשובה: היית רוצה שהמוכר יתייחס אליך כמו לחבר ושהוא לא יעשה לך ייסורי מצפון ושהוא יגרום לך להרגיש בנוח עם זה שזה לגיטימי לגמרי שאתה חוזר בך ושהוא לא יעשה לך רגשות אשמה וכיו"ב. ולמה? כי ככה מתייחסים לחבר בצורה מכובדת.

במילים אחרות, אם לקוח מבטל לך פגישה, אתה אמור להתייחס לזה כמו לקוח שרצה לרכוש מוצר וחזר בו. האם הגיוני לך לכעוס על הלקוח? האם הגיוני לך שאתה תוציא עצבים על הלקוח, שהחליט שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר?

אמת שזה אולי גורם לך לנזק כלכלי, אבל הפתרון לזה, הוא לא דרך לכעוס על הלקוח. יש לזה פתרונות אחרים. ושוב, הגיוני ואנושי שתרגיש כעס כלפי לקוח שמבטל עסקה ולא רוצה לרכוש מוצר, אחרי שהוא שואל אותך כמה שאלות לגבי המוצר ולא רוצה לרכוש. הכל הגיוני ולגיטימי, אבל האם זהו המצב האידיאלי?!

המצב האידיאלי הוא, שאתה תעשה שיווק יותר טוב, ושתהיה לך רשימה המתנה ארוכה מאוד של לקוחות שירצו את השירות שלך, הגיוני שיהיו לך הרבה לקוחות והרבה שירותים והרבה מוצרים, ושאם לקוח מבטל פגישה, שאתה לא תרגיש מכך כמעט שום פגיעה, כי בזמן הזה תוכל להביא לעצמך או לעסק שלך, תועלת אחרת בדרכים אחרות. ולא שאתה תלוי איכשהו בפגישה הזאת.

הגיוני שבמצב האידיאלי, תתייחס ללקוחות שלך, כאל בני אדם, בצורה מכובדת וחברית ואל תכעס על הלקוח שלך, שהוא בן אדם ושלא בא לו כרגע לעשות איתך את הפגישה, מסיבות שלו שהוא לא חייב להצדיק אותן בפניך. תתייחס בכבוד לאדם השני, כמו שהיית רוצה שהוא יתייחס אליך. אל תכפה את עצמך על הלקוח, אל תגרום למישהו לרכוש כי הוא מרגיש רגשות אשמה ורע מולך.

וכמו שאמרתי, באידיאל, תבנה עסק חזק, שיהיו לך המון לקוחות והמון משאבים וכולי, ככה שלא יזיז לך שהלקוח ביטל את הפגישה. וככה תוכל לתת יחס מכובד ללקוח וככה תוכל להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לפגוש אותך שוב.

ובאותו הקשר, כמובן שאם מדובר על ביטול פגישת מכירה, דהיינו, שהלקוח אמור להגיע לפגישה שבה אתה אמור לנסות למכור לו משהו, הרי שבמקרה כזה, ברור שאתה אמור לגרום ללקוח להרגיש בנוח. כי הרכישה אמורה להיות ממקום שהלקוח טוב לו, ממקום שהלקוח מרגיש יחס חברי איתך, שהלקוח מרגיש שעושה לו טוב לפגוש אותך. כי המטרה היא לסגור עסקה ולא רק לסגור פגישה עם הלקוח לצאת ידי חובה של הפגישה. ולכן אם אתה רוצה שפגישת המכירה תצליח, תגרום ללקוח להרגיש בנוח מכך שהוא לא מגיע לפגישה ותגרום לו לרצות להגיע שוב לפגישה אחרת. זה מגדיל את הסיכוי, שבסוף תיסגר עסקה ולא רק פגישה.

כי כדי לסגור עסקה, צריך לשמור על רצף חיובי עם הלקוח, ולהיות עם הלקוח כמה שיותר בהסכמה וכמה שפחות בחוסר הסכמה. ואם תיצור קונפליקט עם הלקוח כאשר הוא לא מגיע לפגישת מכירה, ואם תגרום לו להרגיש רגשות אשמה וכיו"ב, זה כמובן מגדיל את הסיכוי שהוא לא ירצה לסגור איתך עסקה בפגישה. אבל אם תתייחס ללקוח כאל חבר, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יסגור אתך עסקה כאשר הוא כן יגיע בהמשך לפגישת המכירה.

נקודה נוספת שצריך להזכיר, היא, שיש אפשרות להגדיר מראש עם הלקוח, דמי ביטול עסקה, שאם הוא מבטל את העסקה, מבטל את הפגישה וכיו"ב, אז יש לו קנס כספי כלשהו. מה שכן, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שהלקוח מראש לא ירצה לבצע את העסקה, שהוא יודע שיש קנס כספי על ביטול העסקה. ואפשרי גם שרק אם לקוח מבטל שוב ושוב או רק בזמנים מסוימים להגדיר דמי ביטול עסקה וכיו"ב.

ומה בטוח נכון, שאם יש לך מספיק ביקוש, אז לא תסבול מבעיות כאלו. כי אחד בא ואחד הולך ואתה ממשיך להתקדם קדימה.

ולכן, אם לקוח מבטל לך פגישה או מבטל עסקה וכיו"ב, אז תשאף להגיע למצב האידיאלי, שזה לא מזיז לך ושאתה מגיב בחיוך ובשמחה ושהכל טוב. לא בהכרח קל, אבל זה אפשרי וזה בכל מקרה האידיאל להגיע אליו.
NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
...לסובייקטיבי, כדי שיהיה יותר קל להגן על אמיתותו. ויש את סדר המילים קצת חם לי - שהוא מראש מצנן את החום של המשפט. דהיינו, שהאומר של המשפט הזה, לא מנסה להעביר מסר שחם ורק אחכ להסתייג שרק קצת חם. אלא מראש הוא לא רוצה שתחשוב שממש חם, ומראש הוא רוצה לוודא שתדע שזה רק קצת חם. ולכן כבר מראש הוא אומר קצת לפני המילה חם. כדי שכאשר תשמע את המילה חם, שלא תפרש אותה כפשוטה, אלא שמראש תדע את הפרופורציה של החום. ואחכ הוא מוסיף את המילה לי, שהיא כמובן סוג של הסתייגות...
Fake it till you make it, שכנוע עצמי, הרגל שני, טבע שני, שינוי הרגלים, הטבע האמיתי שלך, הרצון האמיתי שלך, מודעות עצמית
Fake it till you make it, שכנוע עצמי, הרגל שני, טבע שני, שינוי הרגלים, הטבע האמיתי שלך, הרצון האמיתי שלך, מודעות עצמית
...it, שכנוע עצמי, הרגל שני, טבע שני, שינוי הרגלים, הטבע האמיתי שלך, הרצון האמיתי שלך, מודעות עצמית מהו הקשר בין Fake it till you make it לבין שכנוע עצמי? ההרצאה עוסקת בקונספט של Fake it till you make it ושכנוע עצמי, תוך כדי דגש על שינוי הרגלים, טבע שני, ומודעות עצמית. אליעד מתאר כיצד שכנוע עצמי יכול לסייע לנו בשינוי הרגלים וליצור את הטבע השני שלנו, כלומר, יצירת הרגלים חדשים שיכולים להתממש כהתנהגות טבעית אם רק נאמץ את הגישה בצורה מדויקת. מה הכוונה בשינוי...
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
...מוגדרת כהפסד. זמן, בדיוק כמו כסף, צריך להיחשב כהשקעה שנבדקת ביחס לתשואתה. שיתוף פעולה ויכולת לפתח את הידע העסקי אם היזם לא בקיא בניהול, שיווק או ניהול עסקי, עליו לשקול לצרף שותף עם רקע בתחום או ללמוד את התחום בעצמו. שותפות עם אדם שמבין בניהול, שיווק או פיתוח עסקי יכולה להגדיל את הסיכוי להצלחה משמעותית. איך לפתח טכנולוגיה? איך למכור פטנט? טעויות של בעלי עסקים הכנת תוכנית עסקית מה חשוב למשקיע? איך לעשות אקזיט? איך להקים סטארטאפ? איך כדאי לחשוב כשמקימים...
איך להימנע ממריבה? איך לא להרוס אהבה? איך ליצור אוירה נעימה? איך נמדדת אהבה? איך להימנע מקונפליקט? איך לא להחליש אהבה? איך לא להרוס זוגיות? איך לא להרוס חברות? איך לא לריב? איך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך?
...לפגוש מישהו, והוא באותו הזמן רוצה לפגוש מישהו אחר לעשות משהו אחר. ונניח שלא ניתן להיפגש עם שניכם ביחד. הרי שממילא במקרה כזה לדוגמה, בעצם לפגוש אותך, זה המונע וממילא האוייב של האפשרות של לפגוש את החבר השני. ואז ממילא, זה עלול להפוך אותך לאוייב. ויש מקרים שבהם כאשר מישהו מוותר על משהו טוב, למענך, זה דווקא מחזק את האהבה שלו כלפיך. כי איך נמדדת אהבה? אהבה נמדדת, בעד כמה אתה מסוגל לוותר על משהו שאתה אוהב, למען הדבר שאתה עוד יותר אוהב. וכאשר מישהו מוותר...
געגוע, מה זה געגוע? איך נוצר געגוע? למה יש געגוע? מהי מטרת הגעגוע? איך להתמודד עם געגוע? למה אני מתגעגע? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? למה אנשים מתגעגעים? איך להוציא מישהו מהראש? איך לא להתגעגע למישהו?
געגוע, מה זה געגוע? איך נוצר געגוע? למה יש געגוע? מהי מטרת הגעגוע? איך להתמודד עם געגוע? למה אני מתגעגע? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? למה אנשים מתגעגעים? איך להוציא מישהו מהראש? איך לא להתגעגע למישהו?
...לאדם מסוים. כשאדם מרגיש רע ומחפש דרך להרגיש טוב, מוחו נזכר באנשים שעימם הרגיש טוב בעבר. אם נוצר חיבור בין התחושה החיובית לבין אותו אדם, המוח מייצר תחושת געגוע, מתוך אמונה כי החזרה אליו תביא להקלה או לשיפור בתחושה. מה גורם לאדם להתגעגע? הגעגוע נוצר כתוצאה מהשוואות בלתי פוסקות שמוחנו מבצע בין העבר להווה. כאשר אדם חווה מצוקה כלשהי, הוא מחפש פתרון לשיפור מצבו. אם בעבר הוא חווה תחושה חיובית עם אדם מסוים, והזיכרון הזה עולה בתודעתו, הוא ירגיש געגוע. זהו...
ניתוח קיצור קיבה, ירידה במשקל, אכילה רגשית, איך לרדת במשקל? הרזיה, דיאטה, איך לשכנע אנשים? NLP, לצאת מהדיכאון, מוטיבציה לעבוד, להתמודד עם דיכאון
ניתוח קיצור קיבה, ירידה במשקל, אכילה רגשית, איך לרדת במשקל? הרזיה, דיאטה, איך לשכנע אנשים? NLP, לצאת מהדיכאון, מוטיבציה לעבוד, להתמודד עם דיכאון
...להגיד משהו ואז הוא יביא את ההתנגדות את אומרת לו את ההתנגדות שלו מראש ואז את מתנגדת לה ואז הוא כבר לא יכול להתנגד. הבנת את זה מה הבנת? ש: במקום לטעון איזה משהו שאני חושבת שהוא בניגוד למה שהוא חושב אז לתת לו כבר את ההתנגדות שהוא יביא ואז משם כאילו הוא יצא למקום אחר. אליעד: בערך עוד פעם נגיד שאת רוצה להגיד לו תקשיב אני רואה שאתה מדוכא בא תנסה להתבונן בעניין וכו אוקי, מה אנחנו יודעים שהוא יגיד הוא יגיד תראי כבר ניסיתי זה לא יעזור לי אז מה עושים כדי לחסוך...
איך להתווכח נכון? איך לנצח בוויכוח? אמיר חצרוני, אמנון יצחק, איך להתווכח עם אנשים? איך לשכנע אנשים? להתווכח עם משוגע, שיטות שכנוע, מערכות יחסים, איך ליצור הסכמה? רטוריקה, דיבייטינג
...עם אנשים כאלה היא העובדה שהם אינם חושבים בהכרח בצורה רציונלית, ולכן קשה לשכנע אותם בעזרת היגיון פשוט. לשם כך, אליעד כהן מציע להשתמש בכמה שיטות מרכזיות: איך אפשר להשתמש בשיטת הפוך על הפוך בוויכוח? אחת הדרכים המרכזיות שאליעד מציג היא שיטת הפוך על הפוך . כלומר, אם מישהו מציג דעה קיצונית, יש לקחת את הדעה שלו ולהקצין אותה אף יותר, כדי להראות לו את האבסורד או הסתירות הפנימיות שבתוכה. לדוגמה, אם מישהו אומר שצריך לסלק את כל המרוקאים מישראל כי לטענתו הם לא...
אויב או אוהב, מלאך או שטן, אנשים צבועים, מניפולציות, הגנב הנאמן, מי עושה לך טוב? מי עושה לך רע? האם משהו עושה לך טוב? האם משהו עושה לך רע? האם הוא אוהב או אויב? יותר תועלת מנזק, יותר נזק מתועלת, טוב ורע, אהבה או שנאה
אויב או אוהב, מלאך או שטן, אנשים צבועים, מניפולציות, הגנב הנאמן, מי עושה לך טוב? מי עושה לך רע? האם משהו עושה לך טוב? האם משהו עושה לך רע? האם הוא אוהב או אויב? יותר תועלת מנזק, יותר נזק מתועלת, טוב ורע, אהבה או שנאה
...לך יותר נזק מתועלת. מהי דוגמת הארנק והגנב הנאמן? אליעד מדגים זאת באמצעות מקרה ברור: אתה הולך ברחוב ומגלה שהארנק שלך אבד. אדם מגיע אליך ומחזיר לך את הארנק, אך מתברר שחסר בו כסף. מצד אחד אתה אמור להודות לו על כך שהחזיר לך לפחות את הארנק עם תעודת הזהות, אך מצד שני יתכן והוא זה שגנב לך אותו מלכתחילה. כלומר, למרות שהחזיר לך משהו טוב, בפועל הוא זה שגרם לנזק מלכתחילה. האם מי שפותר לך בעיה הוא בהכרח אדם טוב? אליעד מחדד שהטעות הנפוצה היא להניח שאם מישהו עושה...
קנאה בזוגיות, לגרום לאשה לא לקנא, לגרום לגבר לא לקנא, התאמה על פי המזל, התאמה אסטרולוגית, אישה קנאית, גבר קנאי, אהבה בזוגיות, להצליח בזוגיות, הצלחה בזוגיות, בעיות בזוגיות, גישור זוגי
קנאה בזוגיות, לגרום לאשה לא לקנא, לגרום לגבר לא לקנא, התאמה על פי המזל, התאמה אסטרולוגית, אישה קנאית, גבר קנאי, אהבה בזוגיות, להצליח בזוגיות, הצלחה בזוגיות, בעיות בזוגיות, גישור זוגי
...פתרת את זה אצל עצמך? ש: אני לא יודע להסביר מספיק טוב, להעביר את המסר, אני מחפש סיבות מצד שני אבל האמתי שאני לא מצליח פשוט להעביר את המסר. אליעד: תשאל את עצמך, פעם גם הייתה לך קנאה בזוגיות? למה היית קנאי? כי רצית שיאהבו אותך ורצית להיות בטוח שאוהבים אותך ורצית שיאהבו רק אותך וכו וכו נכון? ש: כן אליעד: זהו, זה אותה דבר מצד הבחורה, היא רוצה שיאהבו אותה. היא רוצה שיאהבו אך ורק אותה. ש: זה מובן אליעד: זה גם מובן וגם לא מובן, אתה יודע מה יקרה אם תאהב רק...
איך לפרגן נכון? איך להחמיא נכון? איך להביע אהבה נכון? איך לאהוב מישהו בלי תנאים בצורה נכונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? תקשורת בין אישית, איך לאהוב מישהו כמו שהוא? איך לשדר אהבה? איך לאהוב בלי תנאים בצורה נכונה? פרגון
איך לפרגן נכון? איך להחמיא נכון? איך להביע אהבה נכון? איך לאהוב מישהו בלי תנאים בצורה נכונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? תקשורת בין אישית, איך לאהוב מישהו כמו שהוא? איך לשדר אהבה? איך לאהוב בלי תנאים בצורה נכונה? פרגון
...המילים שלו. אם האדם מביע מצוקה או חוסר שביעות רצון ממשהו בעצמו, עליך להחליט אם ברגע זה הוא צריך ממך תמיכה וקבלה עצמית, או שאולי הוא דווקא צריך עידוד להמשיך ולהתאמץ לשינוי. לפעמים המצב מורכב יותר, והאדם רוצה לשמוע גם קבלה וגם אמונה בשינוי. במקרים כאלה אפשר לשלב בין שתי הגישות. לדוגמה, לומר אני אוהב אותך בדיוק כפי שאתה, וגם מאמין ביכולת שלך להשתנות ולהתקדם. בצורה זו אתה נותן לו גם קבלה עצמית וגם מוטיבציה חיובית להתקדמות. איך לשדר אהבה בצורה נכונה כדי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, קואצינג, להשפיע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1953 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 06:07:08 - wesi28