אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הגדלת מכירות, ניתוח רטורי, איך לשכנע עובדת, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טכניקות שכנוע, איך להצליח למכור, nlp שיטת טיפול, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, סודות הרטוריקה, להשפיע על התת מודע, התמודדות בראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, מיומנות רטורית, איך לכתוב טקסט משכנע, השפעה על התת מודע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, לשכנע את חברה שלי, התנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך להשפיע על אנשים, טיפול בהתנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, nlp למתחילים, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיפור יכולת שכנוע, איך לנצח בוויכוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע אנשים לבחור בך, לשכנע לקוחות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
וכאן נדבר על הנושא של הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה. כי בכל עסקה, יש מחיר שהלקוח צריך לשלם. ומתישהו צריכים להציג ללקוח את המחיר, כדי שתיסגר עסקה. והשאלה היא, מתי נכון ומתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר, להציג ללקוח את המחיר של העסקה וכולי? והאם לדוגמה לתת את המחיר בשיחת טלפון? האם להציג את המחיר בפרסום? האם לתת את המחיר אחרי פגישה? מתי להציג את המחיר ללקוח?

ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני נושאים שצריכים להתבונן בהם.

אז קודם כל נתחיל ממה שבטוח נכון. בטוח נכון שאין תשובה ברורה וחד משמעית לשאלה הזאת. אבל יש כל מיני שיקולים וכל מיני יתרונות וחסרונות לגבי מתי להציג את המחיר ללקוח. וכאן נדבר על השיקולים השונים והיתרונות והחסרונות שיש לגבי השלב שמציגים ללקוח את המחיר.


אז קודם כל ברמת העיקרון

מתי טכנית אפשרי להציג ללקוח את המחיר?

אז השלב הראשון שניתן להציג ללקוח את המחיר, הוא כמובן בהתחלת המשפך השיווקי ובהתחלת מסע הלקוח. דהיינו, שתהליך המכירה בכללותו הוא בצורה של משפך. שמתחיל בנקודה הראשונה שבה הלקוח נחשף לשירות / למוצר, בהמשך הלקוח פונה לעסק לקבלת מידע נוסף, לאחר מכן תתכן פגישה וכיו"ב, ובסוף יש חתימה על הסכם כלשהו, שלאחריו יש אספקת שירות בהתאם.

אז ברמת העיקרון, בכל אחת מהנקודות בתהליך המכירה שהלקוח עובר, בכל אחת מהנקודות האלו, ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח. דהיינו, ניתן להציג ללקוח את המחיר מיד בפעם הראשונה שהלקוח שומע על השירות ועל המוצר שלנו, עוד בשלב הפרסום הראשוני. ניתן להציג את המחיר ללקוח, בשלב הבא אחרי שהלקוח יוצר איתנו קשר ראשוני, וניתן להציג ללקוח את המחיר בטלפון לפני הפגישה, או להציג ללקוח את המחיר רק בפגישה עצמה וניתן להציג ללקוח את המחיר רק אחרי הפגישה. וכמובן שאני מדבר כאן באופן כללי, כי כל שירות תהליך המכירה שלו שונה, ולפעמים כל העסקה כולה היא בטלפון ולפעמים יש או אין פגישות עם הלקוח וכולי.

כמו כן ברמת העיקרון, אפשרי להציג ללקוח את המחיר לפני או אחרי איתור צרכי הלקוח. דהיינו, אם לדוגמה הלקוח שואל בכל שלב, כמה זה עולה, אפשרי לחלק את כל התהליך לשלב של לפני איתור צרכי הלקוח ולשלב של אחרי איתור צרכי הלקוח.

ועד כאן בעצם הסברנו, מתי טכנית ניתן להציג את המחיר ללקוח, בלי קשר לשאלה של מתי כדאי להציג ללקוח את המחיר.

אוסיף ואומר, כי בתרחיש הטוב ביותר, אתה מציג ללקוח את המחיר אחרי שסיפקת לו את המוצר, כאשר אתה מראש יודע עם הלקוח, שהוא מאשר לך לבקש כמה כסף שאתה רוצה עבור השירות שאתה מספק לו. וכמובן שזהו תרחיש יחסית נדיר, שבו הלקוח כל כך סומך עליך, עד כדי כך שמבחינתו תספק לו את השירות ואחר כך תגיד לו כמה כסף מגיע לך. והמהות היא לחדד, שלפעמים יש גם מקרים שבהם המחיר מוצג ללקוח רק אחרי ביצוע העסקה, אבל זה נושא אחר.


נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא על

האם בכלל ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח

. במובן, שיש מוצרים שהמחיר שלהם הוא ידוע מראש, לא משנה מה, בלי קשר לשום דבר. אבל יש מחירים, שמושפעים מכל מיני גורמים ובהם לא תמיד ניתן לדעת מראש מה המחיר הסופי ללקוח. וכמובן שתמיד אפשרי לזרוק מחיר גבוה שלעולם לא תפסיד בו כסף, אבל כנראה שהלקוח לא יאשר לך את העבודה. ולכן לפעמים יש מצבים שלא ניתן לדעת את המחיר הסופי מראש. כי המחיר יכול להיות תלוי במפרט הטכני ובהכנת כתב כמויות בהתאם לצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לבנות ללקוח הצעת מחיר, שהמחיר בה לא יהיה גבוה מידי כדי שיהיה מחיר תחרותי אבל גם לא יהיה זול מידי, כדי שלא תפסיד כסף בעסקה וכולי.

ולכן ברמת העיקרון צריכים לעשות הפרדה ואבחנה, בין מוצרים שבהם המחיר ידוע מראש באופן סופי לא משנה מה, לבין מוצרים שהמחיר שלהם עשוי להשתנות אחרי אפיון צרכים כזה או אחר עם הלקוח ואחרי הכנת כתב כמויות שממנו נוכל לתמחר באופן נכון את המוצר ללקוח.


נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא העניין של

האם אנחנו מדברים על הצגת מחיר סופי ספציפי

או על הצגת מחיר ממוצע או על הצגת טווח מחיר או על הצגת מחיר החל מ וכיו"ב. כי אפשרי להציג מחיר מדויק, אפשרי להציג טווח מחירים, אפשרי להציג מחיר החל מ ואפשרי להציג מחיר ממוצע. ככה שגם את זה צריכים לקחת בחשבון, כאשר מדברים על הצגת המחיר ללקוח, על איזה צורת הצגת מחיר מדובר, האם מחיר מדויק וסופי או מחיר אחר?


נקודה נוספת שאפשרי לקחת בחשבון, היא

מה מקובל באותו שוק

. כי יש מוצרים שמקובל להציג להם את המחיר מראש, לדוגמה במקרה של מוצר מדף כזה או אחר, שבדרך כלל המחיר שלו הוא מחיר סופי, מחיר ידוע מראש שלא תלוי בשום דבר. לבין ענפים ותחומים שבהם לא הגיוני להציג את המחיר מראש, כי זה הכל בהתאם לצרכי הלקוח. בפרט במקרה של עסקה מורכבת שיש בה המון פרטים שמשפיעים על המחיר, שבה לא הגיוני להציג מראש את המחיר ללקוח.


נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא כמובן

איך הצגת המחיר ללקוח, תשפיע

על האם בסוף הלקוח ירצה לסגור עסקה או לא. וקביעת מחיר, היא אומנות בפני עצמה ויש בה המון שיקולים, כמו שניתן לראות כאן. כי המחיר יכול להשפיע על הלקוח, לא רק ברמת השיקול הכלכלי של האם יש לו או אין לו כסף לבצע את העסקה, אלא המחיר יכול להשפיע גם על התדמית של העסק, על עסקאות אחרות עם לקוחות אחרים, והמחיר בעיקרון יכול להשפיע על המון דברים נוספים שצריכים לקחת בחשבון, כמו שניתן לראות כאן.

ולכן כאשר מדברים על מתי רוצים להציג את המחיר ללקוח, צריך לשאול, איך הלקוח יתפוש את המחיר ואיך זה ישפיע על כל אחד מהשיקולים. לדוגמה, האם הלקוח יחשוב שהמחיר הזה הוא מאוד זול ולכן הוא יראה במחיר הזה יתרון. או שאולי הלקוח יחשוב שהמחיר הזה מאוד זול והלקוח אולי יראה בזה חיסרון. כי הלקוח יכול להאמין, שאם המוצר זול מידי, אולי זה אומר שהמוצר גרוע וכיו"ב. ואם הלקוח יחשוב שהמחיר יקר בעיניו, איך זה ישפיע על הלקוח, האם זה מגדיל או מקטין את הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. ולכן יש כאן כל מיני שיקולים נוספים שצריכים לקחת בחשבון, לגבי השלב של מתי להציג את המחיר ללקוח.


נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא איך זה שהלקוח לא יודע את המחיר, ואיך זה שהלקוח חושב שאתה לא רוצה לתת לו עדיין את המחיר, שאתה מסתיר את המחיר מהלקוח

איך הלקוח מפרש

את זה ואיך הלקוח מבין את זה.

אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שהלקוח חושב, שאם אתה היית חושב, שאם תציג את המחיר ללקוח, אז זה יגדיל את הסיכוי שתהיה עסקה, כנראה שהיית מציג את המחיר ללקוח. במילים אחרות, כשאתה מספר על המוצר, אתה בדרך כלל תספר על היתרונות של המוצר ולא על החסרונות של המוצר.

דהיינו, אם המחיר של המוצר, היה אחד מהיתרונות של המוצר, כנראה שהיית חושף את המחיר ללקוח, בשלב כמה שיותר מוקדם. ואם אתה מסתיר את המחיר מהלקוח לשלב מאוחר, כנראה שאתה חושב שהלקוח יחשוב, שהמחיר הוא חיסרון ולא יתרון.

כמו כן כשלקוח לא רואה מחיר, הוא מבין שמתישהו יצטרכו לתת לו את המחיר. וכאן ללקוח יכולים להיות כל מיני סיפורים אפשריים בראש שלו. לדוגמה, יכול להיות לקוח שיחשוב, שאתה רוצה קודם כל לדבר איתו, לפני שאתה נותן לו את המחיר, כדי שתוכל לעשות עליו מניפולציה או לנסות לרמות אותו או לנסות לשכנע אותו אולי אפילו נגד רצונו. כי גם הדברים האלו קורים מעת לעת. ולכן יתכן שהלקוח יחשוב, שאתה מסתיר את המחיר עד לשלב יותר מתקדם בעסקה, כדי שבהמשך יהיה לך יותר קל לרמות אותו, להתיש את הלקוח וכיו"ב, כדי לגרום לו לרצות את המוצר, במחיר שאתה חושב שחיסרון להציג אותו מראש.

פירוש נוסף אפשרי, שהלקוח יחשוב שאתה לא מציג את המחיר, בגלל שאתה צריך לעשות התאמה אישית של המוצר עבור הלקוח ובגלל שאתה רוצה להיות יותר מדויק עבור הלקוח, במחיר שאתה נותן לו. ומנקודת המבט הזו, הלקוח אולי יעריך את זה שאתה עדיין לא נותן לו את המחיר. כי הוא מבין שאתה רוצה להיות יותר מדויק ולא להטעות אותו, לא במחיר נמוך מידי ולא במחיר גבוה מידי.

ובמה תלוי מה שהלקוח יפרש? במה תלוי אם הלקוח יפרש לטובה או לרעה את זה שלא מציגים לו את המחיר?

זה תלוי בכל מיני גורמים: זה תלוי לדוגמה בסוג המוצר ובהאם מקובל או לא מקובל בשוק של אותו המוצר, לפרסם את המחיר בגלוי מראש. זה תלוי גם באם הלקוח חושב שהמחיר הסופי ידוע מראש, או שהמחיר עשוי להשתנות אחרי איתור הצרכי הלקוח. זה גם תלוי באם הלקוח לא יודע שום דבר על המחיר, או שהוא כן יודע טווח מחיר כלשהו וכיו"ב. בקיצור, זה תלוי בכל מיני גורמים.

אבל בטוח נכון, שהלקוח חושב, שאם המחיר היה אחד מהיתרונות של המוצר, הרי שכנראה היו מפרסמים את המחיר ללקוח, כבר מהתחלה בראש כל חוצות.


ועד כאן אלו היו שיקולים, שבעיקרם עוסקים בשאלה, של איך תזמון הצגת המחיר ללקוח, משפיעה על סגירת עסקה עם הלקוח. אבל כאשר באים להחליט לגבי תזמון הצגת המחיר ללקוח, צריכים לקחת בחשבון גם את ניתוח משפך המכירות ואת ניתוח משפך השיווקי, דהיינו

ניתוח תהליך המכירה בכללותו

שבו צריכים לקחת בחשבון, שיש עוד עלות ועוד תועלת בכך שחושפים ללקוח את המחיר בהתחלה, בהנחה שהמחיר הוא לא אחד מהיתרונות של המוצר.

כי ברמת העיקרון אם נפרסם ללקוח את המחיר מיד בהתחלה, אז כנראה שזה יסנן החוצה כבר בהתחלה לקוחות שלא מתאימים למוצר בגלל המחיר שלו. בדגש על לקוחות שהמחיר לא מתאים להם, לפני שהם הבינו את הבידול העסקי של המוצר במה הוא שונה מהמוצרים המתחרים ולפני שהם בדקו את היכולת האמיתית שלהם לבצע את העסקה, כגון בדיקת יכולת פיננסית / יכולת מימון / משכנתא וכיו"ב. אבל בטוח נכון, שאם לקוח יחשוב שהמוצר לא מתאים לו בגלל המחיר, הרי שבהמשך המשפך השיווקי, יישארו רק אנשים שהמחיר אולי מתאים להם. במילים אחרות, הלידים יהיו יותר איכותיים, כי מראש סיננו החוצה את מי שחושב שהמחיר לא מתאים לו. וככה מי שהמשיך בתהליך, הוא רק מי שהמחיר אולי מתאים לו.

וזה שיש פחות לידים מצד אחד, אבל לידים יותר איכותיים במובן של התנגדות המחיר, הרי שזה יתרון וגם חיסרון מצד שני.

ולכן צריכים לעשות ניתוח של כל תהליך השיווק והמכירה ולהבין האם חסרים לנו לידים? האם ומה איכות הלידים? כמה לקוחות לא רוכשים בגלל התנגדות מחיר וכמה בגלל התנגדות אחרת? כמה המחיר משפיע על היכולת לסגור עסקה? איך המחיר נתפש בעיני הלקוח? והאם אנחנו חושבים שאחרי פגישה / שיחה, יש יותר סיכוי שהמחיר יתאים ללקוח או לא? ובהתאם לכל אלו, צריכים לקבל החלטה, האם ואיך ומתי לפרסם את המחיר של המוצר בהתאם.

כמו כן אזכיר, שיש מצבים שגם הלקוח לא יודע מה היכולת הכלכלית שלו. וגם בהיבט הזה, לפעמים צריכים לעזור ללקוח להבין את היכולת הכלכלית שלו. וגם מנקודת המבט הזו, יתכן שלתת ללקוח את המחיר מההתחלה, בלי להסביר לו שאולי כן יש לו יכולת כלכלית (לדוגמה: יעוץ מימוני / יעוץ משכנתא), גם זה יכול להיות עוד שיקול בתהליך.


לסיכום: לגבי השאלה, האם ומתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? התשובה היא, שכל מקרה לגופו. זה תלוי בתהליך השיווק, בסוג המוצר, תלוי בלקוח, תלוי בתהליך המכירה, תלוי בציפיות של הלקוח, תלוי בדינאמיקה עם הלקוח, תלוי בהתנגדויות המכירה של לקוחות, תלוי האם אפשרי לחשוף ללקוח טווח מחירים אפשרי וכיו"ב, בקיצור, זה תלוי בכל מיני גורמים וכל מקרה לגופו.

ישנם מצבים שהגיוני שהמחיר יוצג מראש, בפרט כאשר המחיר לא הולך להשתנות בשום דרך, בפרט כאשר המחיר הוא יתרון בעיני הלקוח, בפרט כאשר מקובל באותו ענף לפרסם את המחיר מראש, בפרט כאשר הצגת המחיר לא תפגע בעסקה.

וישנם מצבים שאולי הגיוני לא לפרסם מראש את המחיר בכלל, אלא אולי רק טווח מחיר וכיו"ב, בפרט כאשר המחיר לא ניתן לדעת אותו מראש, בפרט כאשר המחיר משתנה בהתאם לצרכי הלקוח, בפרט כאשר צריכים לבדוק לעומק את הצרכים של הלקוח, בפרט כאשר הלקוח לא מבין את המוצר ביחס למחיר, בפרט כאשר הצגת המחיר ללקוח עשויה להיות חיסרון עבור הלקוח וכיו"ב. בקיצור, כל מקרה לגופו.
מהי חרדת מכירות? מוטיבציה למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, איך לא לפחד למכור? חרדה של איש מכירות, פחד מכישלון בתהליך מכירה, מפחד לא להצליח למכור, איך לרצות למכור? איך לא לרצות למכור? מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, יעדי מכירות מלחיצים
...תהרוס לו את תהליך המכירה. והמחשבה הראשונה היא, המחשבה שאומרת לאיש המכירות שהוא רוצה להצליח למכור חייב למכור. והמחשבה השנייה היא, המחשבה שאומרת, שלא אכפת לו לא למכור, שלא מעניין אותו לא להצליח למכור. ואיש מכירות שיותר מידי יחשוב שהוא רוצה למכור, הוא לא יצליח למכור. כי הרצון של איש המכירות למכור, עלול לשתק אותו ולהכניס אותו ללחץ ולחרדה מול הלקוח. כי מרוב הרצון למכור, נוצרת חרדת מכירות וחרדת כישלון. שאיש המכירות מפחד להיכשל ולא להצליח למכור, ואז איש...
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
...אני בכלל הייתי בסרט הטלפון שלי היה כבוי, אז עוד פעם ואז הבן אדם מקבל שוק למה כי הוא ציפה שיתייחסו למה שהוא אמר ובכלל כאילו מנסים להוציא אותו משוגע אומרים לו אדוני מה שאתה בכלל מדבר אתה בכלל לא זה, אתה לא לקחת את הכדורים שלך כשאכלת בוקר אתה בכלל מדבר לא לעניין. ואז נגיד אותו בן אדם אומר מה זאת אומרת לא דיברתי איתך לפני שעתיים הנה יש לי פירוט שיחות שדיברתי איתך הוא אומר אדוני הטלפון שלך מקולקל אתה מזייף פה את הפירוט שיחות זה לא דיברת איתי דיברת עם...
איך ללמוד לשכנע? להיות מסוגל לשכנע, לשנות את המציאות, לשנות את עצמך, בחירה חופשית מלאה, לשלוט במציאות, לפתח יכולת שכנוע, לדעת איך לשכנע, ללמוד איך לשכנע, כושר שכנוע
איך ללמוד לשכנע? להיות מסוגל לשכנע, לשנות את המציאות, לשנות את עצמך, בחירה חופשית מלאה, לשלוט במציאות, לפתח יכולת שכנוע, לדעת איך לשכנע, ללמוד איך לשכנע, כושר שכנוע
...כל דבר והיפוכו בו זמנית. ככל שהשכל שלך גדול יותר, כך תהיה גמיש יותר במחשבה ותוכל לשכנע כל אחד, כולל את עצמך. לדבריו, אם אתה לא מצליח לשכנע מישהו אחר, זו עדות לכך שאתה גם לא באמת מסוגל לקבל בלב שלם את זה שהוא לא משתכנע. מדובר בדיוק באותו מנגנון. לדבריו, אתה חייב להגיע למצב שבו תהיה לך בחירה מוחלטת בין לשנות את המציאות לבין לקבל אותה כפי שהיא. אם חסרה לך אחת האופציות, זה סימן שאין לך באמת בחירה חופשית מלאה, ובכך אתה מוגבל. לדעת אליעד, היכולת האמיתית...
טעויות בחיזור, נתינת יתר, למה אנשים שונאים את מי שעושה להם טוב? למה לעשות טוב למישהו יגרום לו לשנוא אותך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? למה היא לא אוהבת אותי? בגלל שאני עושה לה טוב, אולי אני טוב מידי? לא לתת יותר מידי
טעויות בחיזור, נתינת יתר, למה אנשים שונאים את מי שעושה להם טוב? למה לעשות טוב למישהו יגרום לו לשנוא אותך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? למה היא לא אוהבת אותי? בגלל שאני עושה לה טוב, אולי אני טוב מידי? לא לתת יותר מידי
...רק לתת את מה שהאדם השני רוצה. חשוב גם להקפיד על הכמות הנכונה. כשאתה מעניק יותר מדי, גם אם אתה מעניק בדיוק את מה שהאדם השני ביקש, התוצאה עשויה להיות שלילית. לדוגמה, אם גבר קונה לבחורה הרבה מתנות, היא עשויה להרגיש שהיא חייבת להחזיר לו אהבה או משהו בתמורה. אם היא לא מעוניינת להרגיש מחויבת או שהיא מפרשת זאת כמצב של זנות רגשית, היא תתחיל לשנוא את עצמה ואת האדם שמעניק לה. דוגמה קלאסית נוספת היא הורה שמכריח את הילד לעשות שיעורי בית מתוך מחשבה שזה טוב עבור...
שיווק עצמי, מכירה עצמית, למכור את עצמך, למה קשה לי למכור את עצמי? איך למכור את עצמי? לעשות כסף מאומנות, איך לשווק את עצמי? לרצות כסף, לעשות כסף, להיות עשיר, איך להתעשר? לעשות הרבה כסף, כסף ואושר, לא מצליח למכור את עצמי
שיווק עצמי, מכירה עצמית, למכור את עצמך, למה קשה לי למכור את עצמי? איך למכור את עצמי? לעשות כסף מאומנות, איך לשווק את עצמי? לרצות כסף, לעשות כסף, להיות עשיר, איך להתעשר? לעשות הרבה כסף, כסף ואושר, לא מצליח למכור את עצמי
...כתוצאה מחששות אלו, אנשים רבים מעדיפים להימנע מהתמודדות עם השיווק העצמי, ולהישאר באזור הנוחות שלהם. מהו הדמיון בין קושי בשיווק עצמי לקשיים בתחומים אחרים? הדפוס הזה של הימנעות משיווק עצמי מופיע גם בתחומים נוספים בחיים. לדוגמה: אדם שלא רוצה להודות שהוא מאוד רוצה זוגיות, ימנע מזוגיות ויתנגד לה באופן קיצוני. אדם שמאוד רוצה אלכוהול, עלול להתרחק מכל מקום שיש בו אלכוהול כדי להימנע מלהתמודד עם הרצון העז שלו. דתיים שמתמודדים עם רצונות מיניים חזקים עשויים להימנע...
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
...לשקול אם עדיף להתמודד עם מצב מסוים כפי שהוא, בלי לנסות לתקן אותו, או לנסות לפתור אותו ולסכן יצירת בעיה חדשה. איך להתמודד נכון עם קונפליקט פנימי? אליעד מחדד שלפעמים אנשים נמצאים בקונפליקט פנימי כי הם משוכנעים שחובה לפעול בצורה מסוימת. אם אדם מבין שאין שום דבר שהוא באמת מחויב לו לחלוטין, זה משחרר אותו מהקונפליקט ומאפשר לו להחליט בצורה טובה יותר. כלומר, הדרך הנכונה לשכנע מישהו שיש לו אפשרויות רבות היא להראות לו שאין שום דבר שהוא באמת חייב לעשות, וכך...
איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשכנע מישהו לתת לך הנחה, איך לגרום למישהו לרצות לתת לך הנחה? שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה, טריקים לקבל הנחות, איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להוריד מוכר במחיר? איך להתמודד עם מוכר שלא מוכן לתת הנחה? איך ללמוד איך לקבל הנחה? איך לשתול מחשבה למוכר? רכישה כמותית, הנחה כמותית, שיטות לקבל הנחה מספקים, ניהול רכש, מנהל רכש, איך לקבל את המחיר הכי טוב? איך לקנות בזול?
...כמה דברים מרכזיים. 1 - צריך ללמוד, איך בעצם נקבע מחיר? מה השיקולים שיש למוכר כאשר הוא קובע מחיר כלשהו למוצר כלשהו? כי יש עשרות שיקולים באיך לתמחר ואיך לקבוע מחיר של מוצר. וככל שהאדם מבין יותר טוב למה ואיך המוכר חושב ואיך המוכר קובע את המחיר, ככה הוא יוכל יותר טוב לדעת לגרום למוכר לתת לו הנחה. 2 - כדאי גם ללמוד לעומק את כל העניין של הלוגיקה של לתת הנחה ללקוחות. מה השיקולים שיש למוכר, האם לתת הנחה וכמה הנחה לתת ומתי לתת את ההנחה ללקוח ועוד. ככל שמבינים...
איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע, טריקים לשכנוע, להתווכח עם אנשים, דיבייטינג, אמנות השכנוע, NLP, איך לנצח בוויכוחים? רטוריקה, שינוי עמדות, איך לשנות עמדות? מניפולציות, איך להשפיע על אנשים?
איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע, טריקים לשכנוע, להתווכח עם אנשים, דיבייטינג, אמנות השכנוע, NLP, איך לנצח בוויכוחים? רטוריקה, שינוי עמדות, איך לשנות עמדות? מניפולציות, איך להשפיע על אנשים?
...ההסבר שלך אתה חותך לו את תהילת הניצחון כאילו דרך זה שיבין את זה הוא יצטרך להבין ואז בכלל אתה לא תצטרך לנצח אותו. אליעד: אבל אמרתי לו מלכתחילה אל תחשוב שרק אתה צודק אמרתי לו מלכתחילה, אתה צריך לראות את הסכמה נכון אתה צריך לראות את הסכמה מאין הבדל בין יש לאין עד אליו ועד אליך ואז אתה תוכל לשלוט בו יותר ממה שהוא שולט בעצמו, עוד פעם אם לך לא ברור משהו לגבי היריב שלך אתה מתחיל לפחד אבל אם אתה יודע עליו הכל אתה יודע למה הוא חושב מה הוא רוצה, מאיפה זה בא...
הענקת יתר, ילד נכה רגשית, בני זוג נכים רגשית, איך לא לגרום לילד שלך להיות נכה רגשית? מהי נכות רגשית? איך נוצרת נכות רגשית? תלות רגשית, לגרום למישהו להיות תלוי בך, לגדל ילד עצמאי, הדרכת הורים, אהבת יתר, לגדל ילד בריא נפשית
הענקת יתר, ילד נכה רגשית, בני זוג נכים רגשית, איך לא לגרום לילד שלך להיות נכה רגשית? מהי נכות רגשית? איך נוצרת נכות רגשית? תלות רגשית, לגרום למישהו להיות תלוי בך, לגדל ילד עצמאי, הדרכת הורים, אהבת יתר, לגדל ילד בריא נפשית
...בחוסר ביטחון עצמי, פחד מהתמודדות עם אתגרי החיים, תלות מתמדת בסביבה ואי - יכולת להסתדר לבד. לדוגמה, אדם פיזית נכה אינו מסוגל לבצע פעולות מסוימות בגלל מגבלה גופנית. בדומה לכך, אדם שנכה רגשית יתקשה לפעול עצמאית ברמה הנפשית ויזדקק תמיד לתמיכה של אחרים, בין אם מדובר בהורים, בני זוג או חברים. איך הענקת יתר יוצרת תלות רגשית? אליעד מדגיש כי אחד הגורמים המרכזיים לנכות רגשית הוא תופעת הענקת יתר. הענקת יתר היא מצב שבו הורים או בני זוג מעניקים יותר מדי עזרה...
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
...על דברים שיעשו ללקוח טוב ולכן גם לדבר עם הלקוח על דברים רעים גם זה עושה טוב, זה יכול להיות שקרה משהו רע בחדשות שסיפרו אחד לשני שקרה משהו ויכול להיות שאתה יודע שהלקוח הסתבך באיזה משהו, זה יכול להיות הרבה מאוד עניינים והשורה התחתונה היא שכן בהחלט אפשר לדבר גם על דברים רעים. כאשר עוד פעם צריך לשים לב מהיבט מסוים לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע כי אם הוא יהיה במצב רוח רע יכול להיות שהוא יגיד עזוב לא בא לי לקנות את המוצר, למרות שגם פה במאמר מוסגר או לא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, אוטוסוגסטיה, דמיון מודרך ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1484 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 13:53:41 - wesi28