אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, nlp בעברית, לשכנע ילד, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע בטיעון, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, יועץ תקשורת, NLP טכניקות, איך לשכנע אשה להתחתן, דרכים לשכנע אנשים, ללמוד איך לשכנע, nlp לחינוך ילדים, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, קורס מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, שיפור כושר שכנוע, איך לשכנע ילדים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לימודי רטוריקה, לימודי דמיון מודרך, טקסט שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, טיפול בהתנגדויות מכירה, יכולת שכנוע, NLP לימוד באינטרנט, לשכנע ללכת לפסיכולוג, שליטה בתת מודע, שיטת ה nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
למה אנשי מכירות לא מציגים נכון את התועלת ללקוח?

כאשר איש מכירות רוצה להצליח למכור מוצר ללקוח, הוא חייב לזכור שהלקוח לעולם לא מתעניין באמת במוצר עצמו, אלא בתועלת שהוא יכול לקבל ממנו. הלקוח שואל את עצמו תמיד, "מה יוצא לי מזה?", ולכן המשימה המרכזית של איש המכירות היא לא להציג את המוצר באופן טכני, אלא להציג ללקוח את התועלת שהוא יפיק מהמוצר.

לדוגמה, כשמוכרים רכב, במקום לומר ללקוח "יש לרכב שבע כריות אוויר, " עדיף לומר "הרכב הזה יגן עליך וישמור על הבטיחות שלך כי יש בו שבע כריות אוויר." דוגמה נוספת: אם מוכרים ללקוח טלפון נייד, במקום להגיד "לטלפון הזה יש זיכרון RAM בנפח של 6 ג'יגה, " כדאי לומר "הטלפון הזה יעבוד מהר ויפעל בצורה חלקה יותר."

למרות שהגישה הזאת נשמעת מאוד הגיונית וברורה, עדיין יש אנשי מכירות רבים שלא פועלים כך וממשיכים לדבר על המוצר עצמו במקום לדבר על התועלת. מדוע זה קורה, ואיך ניתן לשנות זאת?

מדוע אנשי מכירות מתמקדים בפרטים טכניים במקום בתועלת?

הסיבה המרכזית לכך שאנשי מכירות מתמקדים במפרט הטכני ולא בתועלת של הלקוח, היא שאנשים באופן כללי רגילים לעשות פעולות מבלי לשאול את עצמם "למה אני עושה את זה?". אדם הולך לעבודה כדי להרוויח כסף, אך לעיתים קרובות אינו שואל את עצמו למה הוא באמת רוצה כסף. הוא רוצה כסף כדי לקנות דברים, אבל למה הוא רוצה את הדברים האלה? התהליך הזה, שבו האדם מבצע פעולות בלי להבין לעומק את הסיבה האמיתית לפעולה, גורם לכך שבשעת המכירה, איש המכירות נוטה לדבר על המוצר עצמו, על הפרטים החיצוניים, ולא על הסיבה הפנימית שבגללה הלקוח ירצה לרכוש אותו.

אדם שמוכר רכב ומדבר עם הלקוח על ציפוי מיוחד של הרכב עושה זאת כי הוא בעצמו חושב שהציפוי יפה או מיוחד, אך אינו שואל את עצמו מדוע הציפוי חשוב. אם הוא היה שואל את עצמו, הוא היה מגלה שהציפוי חשוב כי הוא הופך את הרכב ליפה יותר, והרכב היפה גורם ללקוח להרגיש יוקרתי ומאפשר לו להרשים אנשים אחרים. לכן במקום להגיד ללקוח "ברכב הזה יש ציפוי מיוחד, " יהיה הרבה יותר אפקטיבי לומר לו "עם הרכב הזה תוכל להרשים אחרים, כי הוא נראה יוקרתי בזכות הציפוי המיוחד שלו."

איך דפוס החשיבה משפיע על המכירות?

ההבדל העיקרי בין אנשי מכירות מוצלחים לבין אנשי מכירות פחות מוצלחים הוא בדפוס החשיבה ובאופן שבו הם מתרגלים להבין את הרצונות שלהם עצמם. ככל שאדם יתרגל לשאול את עצמו "למה אני רוצה משהו?" הוא יתחיל לראות שכל רצון חיצוני מסתיר מאחוריו רצון פנימי עמוק יותר, כלומר, כל פעולה שאנו עושים מטרתה להשיג מטרה אחרת.

כאשר אדם מתרגל את החשיבה הזו לגבי עצמו באופן קבוע, הוא מפתח מיומנות טבעית שבה הוא מצליח לראות באופן אוטומטי את הרצון האמיתי של הלקוח מולו. זה אומר שבמקום לדבר על הרכב, הטלפון, או המוצר עצמו, הוא ידבר ישירות על התועלת הפנימית, על התכלית שהלקוח רוצה להשיג באמצעות הרכישה.

לדוגמה, אם אדם מתרגל לשאול את עצמו "למה אני רוצה רכב עם שבע כריות אוויר?" הוא יבין שזה בגלל שהוא רוצה ביטחון. לכן כשהוא יבוא למכור, הוא באופן טבעי יגיד ללקוח "הרכב הזה ייתן לך תחושת ביטחון גדולה יותר כי יש בו שבע כריות אוויר, " במקום להסתפק בתיאור טכני בלבד.

כיצד ניתן להפוך הצגת תועלת ללקוח להרגל אוטומטי?

כדי שאיש מכירות יוכל להפוך את הגישה הזו להרגל אוטומטי, הוא חייב להרגיל את עצמו, בחייו הפרטיים, לשאול תמיד "למה?". ככל שהוא יתרגל לשאול מדוע הוא רוצה דבר מסוים, הוא יבין את הרצונות האמיתיים שלו בצורה עמוקה יותר, וכתוצאה מכך הוא יתחיל להבין את הרצונות של הלקוחות בצורה עמוקה וטובה יותר.

כשאדם מבין מהי המטרה הפנימית שהוא מנסה להשיג דרך פעולותיו, הוא מבין שגם ללקוחות שלו יש רצונות פנימיים מוסתרים מאחורי הרצונות הגלויים. לכן, כשהוא נמצא מול לקוח, הוא יוכל להציג בצורה טבעית ופשוטה את התועלת הפנימית, ובכך להגדיל משמעותית את הסיכויים לסגור עסקה מוצלחת.

לסיכום, מה השינוי שאיש מכירות צריך לעשות?

השינוי המרכזי שאיש המכירות צריך לעשות הוא שינוי בתפיסת החשיבה שלו. במקום להתמקד בפרטים חיצוניים וטכניים, עליו להתרגל לחשוב תמיד על התועלת הסופית ועל המטרה הפנימית של הלקוח. על ידי כך שהוא מתרגל לשאול את עצמו "למה אני רוצה את מה שאני רוצה?" הוא יתחיל להבין באופן טבעי מדוע הלקוח רוצה את המוצר, ויוכל להסביר זאת בצורה שמשכנעת את הלקוח לרכוש.

זהו הסוד המרכזי בהצגת מוצרים נכונה ללקוח: תמיד לדבר על התועלת שהלקוח באמת מחפש ולא רק על המוצר עצמו או על הפרטים החיצוניים.
איך למכור נכון: איך להתמקד בתועלת ולא במוצר?

שלום חברים, הפעם נשיב לשאלה הבאה: הרי בתחום המכירות ידוע שבמקום לדבר על המוצר עצמו, עדיף לדבר - בדרך כלל, לא תמיד - על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר. מה הכוונה?

כאשר אתה בא למכור מוצר ללקוח, עליך להבין שהלקוח לא באמת אכפת לו מהמוצר עצמו, אלא מהתועלת שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, במקום לנסות לספר לו על המפרט הטכני של המוצר, תנסה לספר לו על היתרונות שהוא מקבל ממנו.

לדוגמה, במקום להגיד ללקוח: "ברכב הזה יש שבע כריות אוויר", עדיף לומר: "הרכב הזה ישמור עליך בטוח יותר, כי יש בו שבע כריות אוויר."

בקיצור, תדבר עם הלקוח על התועלת שהוא מקבל מהמוצר ולא רק על הפרטים הטכניים שלו. כמובן, זה לא תמיד נכון, אבל ברוב המקרים זו הגישה היעילה ביותר.

למה אנשים לא פועלים לפי ההיגיון הזה?

אם זה כל כך הגיוני, מדוע אנשים רבים שמתעסקים במכירות לא מיישמים זאת? הרי ברור שהלקוח לא באמת מתעניין בכמות ה - RAM של הטלפון או במספר מגה - פיקסלים של המצלמה, אלא במהירות התגובה של המכשיר ובאיכות התמונות שהוא מפיק. אז למה עדיין מוכרים רבים ממשיכים להתמקד בפרטים הטכניים ולא בתועלת ללקוח?

הגורם המרכזי: חוסר מודעות

התשובה לכך היא פשוטה - אנשים פועלים מתוך הרגל ולא שואלים את עצמם "למה?". כאשר אדם מבצע פעולה, הוא בדרך כלל לא עוצר לשאול את עצמו מה הסיבה האמיתית שהוא עושה זאת. למשל, אדם הולך לעבוד כדי להרוויח כסף, אבל למה הוא רוצה כסף? כדי לקנות משהו מסוים. ולמה הוא רוצה לקנות את הדבר הזה? כי הוא מעניק לו תועלת מסוימת.

מי שלא שואל את עצמו "למה אני עושה את מה שאני עושה?", פועל מתוך אוטומט ולא מתוך הבנה עמוקה. זה בדיוק מה שקורה במכירות - מוכר שלא מבין את הרצון האמיתי של הלקוח, יתמקד בפרטים הטכניים של המוצר במקום בתועלת שהוא מספק.

ההפך: אדם ששואל "למה?"

לעומת זאת, אדם שכל פעולה שהוא עושה הוא שואל את עצמו "למה?", יתחיל להבין שכל דבר שהוא רוצה נובע מצורך עמוק יותר. וככל שהוא יתרגל את זה עם עצמו, כך יהיה לו קל יותר להבין גם את הרצונות האמיתיים של הלקוח.

אם מוכר רגיל לשאול את עצמו "למה אני רוצה משהו?" - הוא יתחיל לראות שכל מוצר, כל פעולה, כל החלטה - הם רק אמצעים להשגת מטרה אחרת. וכך, כשהוא יגיע אל הלקוח, הוא יוכל להבין שהלקוח לא מחפש את הפריט עצמו, אלא את התועלת שהוא מספק.

דוגמאות ליישום נכון במכירה

לדוגמה, אם אתה מספר ללקוח: "הרכב הזה מגיע עם ציפוי ייחודי", כדאי שתשאל את עצמך - למה זה חשוב? אם התשובה היא "כי זה גורם לרכב להיראות טוב יותר", אז במקום לומר לו על הציפוי, תגיד לו: "הרכב הזה נראה יותר יוקרתי ומרשים."

עוד דוגמה: נניח שאתה מוכר רכב עם שבע כריות אוויר. אתה יכול להגיד: "לרכב יש שבע כריות אוויר", אבל במקום זאת עדיף לומר: "הרכב הזה בטיחותי במיוחד ושומר עליך טוב יותר, כי יש בו שבע כריות אוויר."

איך להפוך את זה לאוטומטי?

אם אתה רוצה להיות מוכר מצוין, עליך להתרגל לשאול את עצמך "למה אני רוצה דברים?" ברמה האישית. ככל שתשאל את עצמך את השאלה הזו לעיתים קרובות יותר, כך תוכל להבין טוב יותר את המניעים שלך, מה שיאפשר לך להבין גם את הרצונות האמיתיים של הלקוחות שלך.

אם תתרגל לחשוב כך, תוכל להסביר ללקוחות שלך את המהות של מה שהם מחפשים, במקום רק לתאר להם את המוצר עצמו.
איך למכור ללקוחות, איך להציג מוצר ללקוח, היתרונות של המוצר ללקוח, מהות של רצון, צורה של רצון, למה אני רוצה משהו, למה לקוח רוצה משהו, איך לסגור עסקה, איך לשכנע לקוחות, איך להבין רצונות.

בהצלחה!
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
...לא בהכרח נכון. האם אפשר להפוך את המחויב לאפשרי? כשהאדם אומר לעצמו זה מחויב לי או זה בלתי אפשרי, הדרך לשנות את דעתו היא בכך שתסביר לו שהדברים שהוא חושב עליהם אינם בהכרח נכונים. אפשר לקחת את השיחה הזו לנושא של ביטחון עצמי או פחדים אחרים ולגרום לאדם לראות דברים מנקודת מבט שונה, כך שהמוח שלו יתחיל להאמין שמה שהוא ראה כבלתי אפשרי - יכול להיות אפשרי. מהו השלב הקריטי בתהליך? השלב הקריטי בתהליך הוא בעצם הסרת כל גבול או הנחות יסוד שאותן מחזיקים אנשים. אם...
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
...עליך לפתור אותה באופן כזה שגם הסיבה שהלקוח רצה את האווירה הנעימה (הבעיה האמיתית שלו) תיפתר. אם הלקוח נשאר רק בגלל האווירה, סימן שלא פתרת את הבעיה האמיתית. הוא מבהיר שאם המטרה שלך היא לגרום ללקוח לחזור, כדאי לייצר אווירה נעימה, אך אם המטרה שלך היא רק לפתור בעיה ולהתקדם הלאה, אתה יכול להיות יותר קשוח ופחות להשקיע ביצירת אווירה נעימה. איך אליעד מציע להתמודד עם לקוח או עובד לא מרוצה? אליעד מציין שהיחס האישי שאתה נותן חשוב לא רק מול לקוחות, אלא גם מול...
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
...את המילה לא. אני קודם כל רוצה להסביר את האמת במה שהוא אמר. ריכוז. הוא לא התכוון לזה. אחר כך הוא המשיך את הזה והסביר מה האמת במה שהוא אמר. הוא היה צריך להגיד משהו אחר. הוא היה צריך להגיד המוח לא יכול לשמוע לא בלי לשמוע את הכן. המוח לא יכול לשלול משהו בלי לחשוב על ההפך שלו. ובאותה מידה גם המוח לא יכול להגיד כן בלי לשמוע את הלא. בסדר, זה נכון בכל מקרה. קודם כל, מה שהוא היה צריך לומר, כשאתה אומר למישהו לא אתה גם אומר לו את האופציה של הכן. באותה מידה...
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 1
...בפניו. במקום זאת, כדאי להציג לו את הלמידה כדרך להרחיב את אופקיו ולתת לו יותר כלים להתמודד עם אתגרים עתידיים. כשאנחנו מבקשים מהילד ללמוד, חשוב שנהיה מודעים לכך שזו לא תמיד הדרך הכי ישירה שהוא רואה בהצלחה. הילד עשוי להרגיש שהלמידה היא לא עבורו, ולכן כדאי להציג את הלמידה כמשהו שיכול לשדרג אותו ולא להגביל אותו. אם אנחנו מראים לו איך הלמידה יכולה לשפר את איכות החיים שלו ולתת לו כלים לחיים טובים יותר, הוא עשוי לשנות את הגישה שלו ללמידה. איך להתמודד עם...
איך לתת למישהו מוטיבציה? איך לעזור למישהו שאין לו חשק לכלום? איך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו? הילד לא רוצה לעשות כלום, חרדת ביצוע, פחד מכישלון, הדרכת הורים, פחד להתחיל עם בחורה, איך ליצור מוטיבציה לעשייה? חלק 1
איך לתת למישהו מוטיבציה? איך לעזור למישהו שאין לו חשק לכלום? איך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו? הילד לא רוצה לעשות כלום, חרדת ביצוע, פחד מכישלון, הדרכת הורים, פחד להתחיל עם בחורה, איך ליצור מוטיבציה לעשייה? חלק 1
...אפקטיבית, חשוב קודם להבין את המנגנון הבסיסי של האדם: אנשים פועלים מתוך מחשבה שהפעולה תביא להם יותר תועלת מנזק. כלומר, אם אדם מעריך שביצוע פעולה מסוימת יגרום לו יותר טוב מרע, הוא יבצע אותה. לכן, באופן עקרוני, ישנן שתי דרכים לתת לאדם מוטיבציה: לגרום לו לחשוב שהפעולה תביא לו תועלת רבה, או לגרום לו לפחד מאוד מהנזק של אי - עשייתה. למה שכנוע בעזרת הבטחות לטוב או איומים לא תמיד עובד? ניקח כדוגמה ילד או נער שנמצא בבית, ללא עבודה או לימודים, שאין לו חשק לקום...
האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? האם אפשר למכור קרח לאסקימוסים? האם ניתן לשכנע כל אחד? האם כל אחד ניתן לשכנוע? האם יש דברים שלא ניתן לשכנע בהם? האם אפשר לשכנע בכל דבר? איך המוח משתכנע? מבוא לשכנוע, האם אפשר למכור לכל אחד? האם כל אחד יכול להשתכנע? האם יש שכנוע שתמיד עובד?
...כלשהי. והאמת היא, שבן אדם חושב את מה שהוא חושב, גם תמיד בגלל סיבה כלשהי וגם בצורה אקראית וללא שום סיבה. ואסביר: מצד אחד, יש סיבה למה בן אדם חושב כך או אחרת. ואף אחד לא חושב סתם כך משהו בלי שום סיבה. ואם מישהו חושב שהוא חושב סתם כך משהו בלי סיבה, ממילא אין לו בעיה לשנות את דעתו. כי נראה לו שהוא לא חייב לחשוב דווקא כך, כי דעתו היא ללא סיבה. מה שאומר, שברגע שיש סיבה כלשהי למה מישהו חושב משהו, ממילא זה אומר שהוא לא חייב לחשוב כך את מה שהוא חושב, אלא...
הגדלת רווחיות בעסק, חישוב העלות האלטרנטיבית, מצויינות בארגון, איך להגדיל רווחים? לוזר או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, קבלת החלטות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, איך לעשות יותר כסף?
...שקלים, הוא למעשה הפסיד 50 שקלים נוספים שהיה יכול להרוויח, לו רק היה חושב על האלטרנטיבה. דוגמה נוספת שמביא אליעד: במקום לקנות מוצר אחד ב - 100 ולמכור אותו ב - 200, הוא יכול לקנות שני מוצרים שכל אחד מהם עולה 50, ולמכור את שניהם יחד ב - 250 שקלים. כך הוא מרוויח 150 שקלים במקום 100. כלומר, הוא השתמש במשאב שלו (100 השקלים) בצורה מיטבית יותר. כיצד להשתמש בעלות אלטרנטיבית לשיפור קבלת החלטות עסקיות? אליעד כהן מציג את ההבדל בין חכם לגאון. אדם חכם אומר לעצמו...
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
...אוקי זאת אומרת מביאים רעיונות מסוימים שיגרמו לבן אדם לחשוב רעיונות מסוימים שיגרמו לו לחשוב דברים מסוימים. עכשיו נשאלת השאלה בעצם איך בן אדם, אחרי שהבנו מה זה שכנוע עקיף בהנחה שהבנו, איך בן אדם יכול לדעת מה הנחות היסוד שבן אדם אחר צריך לחשוב אותם כדי לחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב? אז התשובה יש פה כמה היבטים לשאלה הזאת. דבר ראשון בן אדם מה שהוא צריך לעשות זה לנסות להיכנס לראש של הבן אדם השני, לשאול את עצמו אם אני הייתי הוא מה אני חושב אם הייתי הוא...
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
...במינוחים מקצועיים. לדוגמה, במקום לומר פירה, תוכל להגיד קרם תפוחי אדמה. 3. יצירת אפקט של סמכות - לקוח שלא מבין את המונחים עשוי לסמוך עליך יותר, מתוך הנחה שאתה מבין יותר ממנו. מה עליך לעשות כדי להימנע מטעויות בתהליך מכירה? בסופו של דבר, השאלה המרכזית היא מה אתה רוצה להשיג: 1. אם אתה רוצה שהלקוח יבין אותך - השתמש בשפה שהוא מבין. 2. אם אתה רוצה להישמע חכם - השתמש במונחים טכניים. 3. אם אתה רוצה ליצור אפקט של יוקרה - הענק למוצרים שמות מתוחכמים יותר. חשוב...
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
...סיבה כזו מחזקת את הרצון ומביאה אותו ממקום של אקראיות למקום של סיבתיות. לגבי איך להחליש את הרצון, אליעד מציין שדרך אחת להחליש רצון היא לשאול את עצמך למה אתה רוצה משהו, ובמידה והתשובה לא מבוססת על סיבה חזקה וברורה, תוכל להחליש את הרצון. אם אדם רוצה משהו מתוך תחושת חובה או מתוך סיבות שאינן אמיתיות, הוא יכול להחליש את הרצון על ידי חקירה של הסיבות שמאחוריו. האם אפשר ליצור רצון באופן אקראי? נראה שאליעד סבור שאפשר להפעיל רצון גם בדרך אקראית, אולם לפעמים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, מכירות, להשפיע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 17_08_2025 השעה 11:58:10 - wesi28