אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להתמודד עם התנגדויות במכירות, פסיכולוגיה הפוכה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע ללכת לטיפול, התנגדות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שיפור יכולת הדיבור, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, פסיכוקיברנטיקה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע אישה, nlp לימוד חינם, להצליח במכירות, nlp הדרכה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, ניתוח תוכן של טקסטים, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, יועץ אסטרטגי, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, זיהוי מניפולציות בטקסט, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות לקוח, איך לשכנע עובדת, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, nlp לחינוך ילדים, nlp למתקדמים, NLP סוגסטיה, NLP ערכים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
וכאן נדבר על הנושא של להציע ללקוח מספר הצעות ואפשרויות בחירה שונות, כאשר אחת מהן או חלקן יהיו גרועות, כדי לגרום ללקוח לבחור באפשרות שתהיה יותר טובה עבורו, מבין כל האפשרויות האחרות. ונדבר גם על איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? ואיך לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף שלו? ואיך לקבע את המחיר אצל הלקוח? ועוד.

כי יש לוגיקה שאומרת, שאם רוצים שלקוח יבצע רכישה מסוימת, אז אפשרי לתת לו כמה הצעות שונות, כאשר חלק מההצעות יהיו פחות טובות ביחס לאחרות. ואז ממילא הלקוח יעדיף דווקא את ההצעה שאנחנו רוצים לכוון אותו אליה, כי הוא יחשוב שהיא יותר טובה. ויש בזה כל מיני שיקולים כפי שהסברתי גם כאן לגבי אפשרויות בחירה של לקוח וגם כאן לגבי לתת ללקוח אפשרויות גרועות ועוד.

וכאן אוסיף, כי כאשר נותנים ללקוח אפשרויות בחירה, ובפרט כאשר נותנים ללקוח גם אפשרות גרועה יחסית, כדי לדחוף אותו אל האפשרות שיותר טובה עבורו, צריכים לשים לב לכך, שאפשרויות הבחירה הגרועות שאנחנו נותנים ללקוח, לא יראו אפשרויות גרועות מידי. במובן שחייבים לוודא שלא מציעים ללקוח אפשרויות בחירה, כאשר חלק מאפשרויות הבחירה של הלקוח, יראו מוזרות מידי ולא הגיוניות מידי עבור הלקוח.

כי אם בתוך כל האפשרויות שאנחנו נותנים ללקוח, ניתן לו גם אפשרות מאוד גרועה בעיניו, זה עלול לגרום ללקוח לחשוב שאנחנו מרמים אותו וכיו"ב, ואז זה עלול לגרום לו לא לרצות לבצע איתנו עסקה, גם לא באפשרות אחרת שהיא מושלמת עבורו.

לדוגמה: לא כדאי שניתן ללקוח אפשרות שבה בעיני הלקוח התמחור יהיה גבוה מידי, ברמה שהלקוח לא יבין את התמחור לחלוטין. כי כדאי שבכל מקרה הלקוח יבין איכשהו את התמחור של המוצר. ואם הלקוח יחשוב שהתמחור גבוה מידי בצורה קיצונית, זה עלול לגרום לו לחשוב שאנחנו מרמים אותו וכיו"ב, ברמה שהוא לא ירצה לבצע גם לא עסקה אחרת בתמחור אחר שכן הגיוני לו.

ועכשיו אוסיף כאן לוגיקה איך אפשרי להציע ללקוח אפשרויות גרועות, גם כאלו שיראו לו קיצוניות, אבל עם פחות סיכוי שיגרם נזק לעסקה?

והדרך היא, באמצעות זה שמציגים ללקוח את האפשרות הגרועה, לא כאפשרות ריאלית עבורו, אלא כסיפור על מישהו אחר שכבר בחר באפשרות האחרת, גם אם עבור הלקוח הנוכחי שלנו, האפשרות נראית כגרועה.

לדוגמה: נניח שאנחנו רוצים למכור ללקוח נכס מסוים, במחיר X שנראה לו הגיוני. אפשרי שנציג ללקוח מלאי של נכסים, עם נכס שבעיני הלקוח הוא הרבה יותר טוב ועם תג מחיר הרבה יותר יקר, ברמה שהלקוח אולי לא מבין את התמחור שלו. אבל מול הלקוח, לא נציג את הנכס היקר, כאפשרות בחירה עבורו כרגע, אלא כאפשרות בחירה שהייתה קיימת ושמישהו אחר כבר בחר אותה.

אסביר שוב: אנחנו לא רוצים לומר ללקוח שהוא צריך לבחור בין אפשרויות, שאחת מהן תיראה לו מאוד גרועה ומאוד לא ברורה. כן הגיוני לדוגמה, שהלקוח יבין שכעיקרון היו כאן כל מיני אפשרויות בחירה, כאשר אחת מאפשרויות הבחירה הזו, יכולה לצורך העניין להיות אפשרות של המוצר הכי טוב, ונאמר ללקוח שהמוצר הכי טוב, עולה מחיר מאוד גבוה. אבל נאמר ללקוח שכרגע הוא לא יכול לבחור את האפשרות הזאת, כי מישהו אחר כבר בחר את האפשרות הזאת עבורו.

בלוגיקה הזאת, מצד אחד הלקוח לא צריך לדמיין שהוא רוכש את המוצר הכי יקר במחיר מאוד גבוה, ברמה שהוא עשוי לחשוב שאנחנו מרמים אותו איכשהו, או שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. אבל מצד שני, הלקוח כן מבין שהיו כאן כל מיני אפשרויות, ושמישהו אחר כבר רכש את המוצר הכי טוב במחיר הכי גבוה.

ומה אנחנו מרוויחים כאן? אנחנו מרוויחים כאן נקודת עוגן ונקודת ייחוס של הלקוח, שהאפשרות בחירה שיש לו כרגע, היא הרבה יותר טובה עבורו, ביחס לאפשרויות שהיו קיימות עבורו קודם, שאחת מהן נחשבת לגרועה עבורו / לפחות טובה עבורו, אילו הוא היה צריך לבחור אותה.

אסביר שוב, אנחנו לא ניתן ללקוח אפשרות לבחור בפועל, באפשרות שמבחינתו היא גרועה מידי, אבל כן נספר לו שבעבר היתה עוד אפשרות אחרת, שכרגע היא כבר לא זמינה עבורו. ושהוא היה יכול לבחור בה, אילו היא היתה זמינה. אבל כרגע היא לא זמינה. ונאמר לו, שמישהו אחר, החליט שהאפשרות הזאת טובה עבורו.

ויש כאן לוגיקה שקשורה לעניין של שווי השוק של מוצר. שבה אנחנו נותנים ללקוח כמה אפשרויות, כאשר בין כל האפשרויות יש אפשרות יקרה, שהלקוח יכול להאמין שיש מישהו שרוכש את האפשרות הזאת, ואז מכך הלקוח יכול להסיק על שווי השוק של מוצר אחר שאנחנו רוצים למכור לו.

אבל החידוד כאן הוא, שאם נאמר ללקוח שיש לו כרגע כמה אפשרויות, עם אפשרות בחירה שהלקוח לא יבין את התמחור שלה, אז במקום שזה יגרום ללקוח לחשוב שמוצר אחר שווה את המחיר שלו, הלקוח עשוי לחשוב שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. ולכן אפשרי להציג ללקוח כמה אפשרויות שהיו קיימות ברמה העקרונית ולומר ללקוח שהאפשרות היקרה ביותר, כבר לא נמצאת במלאי וכיו"ב. כאשר זה אמור לגרום ללקוח להאמין ששווי השוק של מה שכן במלאי, כן הגיוני בעיניו.

עוד אוסיף, כי גם אם מספרים ללקוח על אפשרות שהייתה קיימת, שבעיניו תיתפש כגרועה וכלא מתאימה, צריכים לשים לב שהיא לא תהיה גרועה מידי, באופן שהוא לא יחשוב שאנחנו רימינו מישהו אחר. דהיינו, גם אם מספרים ללקוח שיש אפשרות אחרת, שמישהו אחר כבר בחר בה, צריכים לשים לב, שהלקוח 1 - יחשוב שהסיפור שלנו אמין ולא בדיוני. 2 - שהלקוח לא יחשוב, שאנחנו רימינו את הלקוח האחר.

ואז אם הלקוח מאמין שמישהו אחר רכש את המוצר האחר, היותר יקר, זה נותן ללקוח שלנו כרגע, נקודת עוגן, שמעלה את שווי השוק של המוצר שכרגע זמין עבורו.

לסיכום: כאשר מציעים ללקוח אפשרויות בחירה שונות, גם אם רוצים לכוון אותו לאפשרות ספציפית, באמצעות הצגת אפשרויות גרועות, צריכים לוודא שהאפשרויות הגרועות לא גרועות מידי וצריכים להבין איך הלקוח יתפוש את העניין של שאר האפשרויות האחרות.

ואת כל הדברים האלו, אפשרי לדעת גם באמצעות העמקה בנושא של תמחור הגיוני או תמחור לא הגיוני וגם לגבי בנושא של לתת אפשרויות בחירה ללקוח וגם בנושא של להציע כמה הצעות גרועות ללקוח וגם בנושא של שווי שוק של מוצר ועוד.
אקסים, האם כדאי לחזור לאקסים? האם להילחם על האקסית? האם להיות בקשר עם האקסים? איך מחזירים אקסים? איך להחזיר אקסית? האם לחזור לאקסית? איך לשכנע את האקסית לחזור אליך? איך לשכוח אקסית? איך להוציא את האקסית מהראש? מדריך לאקסים
אקסים, האם כדאי לחזור לאקסים? האם להילחם על האקסית? האם להיות בקשר עם האקסים? איך מחזירים אקסים? איך להחזיר אקסית? האם לחזור לאקסית? איך לשכנע את האקסית לחזור אליך? איך לשכוח אקסית? איך להוציא את האקסית מהראש? מדריך לאקסים
...עם האקסית או האקס. הכותב מציג את הדילמות השונות שמציבה השאלה, ומפרט את כל האפשרויות. מה זה אקס? איך הגדרת האקס משפיעה על ההחלטה? המרצה מתחיל בהגדרה של המושג אקס. אקס הוא אדם שהיה בזוגיות עם האדם האחר, אך הקשר לא צלח והם נפרדו. הפרידה יכולה להתרחש באופן רגוע, או בצורה סוערת עם מריבות או מעורבות של רשויות. אליעד מציין שזוגיות עם אקסית או אקס היא לא בהכרח דבר רע, אך יש לבחון את הנסיבות כדי להבין אם יש מקום לנסות מחדש. האם תמיד כדאי לחזור לאקס? כאן מציג...
Fake it till you make it, שכנוע עצמי, הרגל שני, טבע שני, שינוי הרגלים, הטבע האמיתי שלך, הרצון האמיתי שלך, מודעות עצמית
Fake it till you make it, שכנוע עצמי, הרגל שני, טבע שני, שינוי הרגלים, הטבע האמיתי שלך, הרצון האמיתי שלך, מודעות עצמית
...את עצמנו מה אני באמת רוצה? ומחפשים את התשובה הזאת בצורה כנה, אנחנו עשויים להבין שלפעמים אנחנו לא רוצים כלום - היכולת להפסיק ולשאול את עצמנו מה באמת חשוב לנו יכולה להוביל אותנו להבנה פנימית ומודעות עצמית גבוהה יותר. אליעד מבהיר כי אם תשאל את עצמך את השאלה הזאת לעומק, יכול להיות שתפגוש צדדים חדשים בעצמך שאותם לא הכרת קודם. מהם העקרונות שמנחים אותנו בשכנוע עצמי? אליעד מציין כי שכנוע עצמי דורש מאיתנו לא רק להאמין במה שאנחנו אומרים, אלא גם לפעול על פי...
איך לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לחנך ילדים להיות בוגרים? איך ללמד ילד לקחת אחריות? איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך לגרום למישהו להיות עצמאי? למה לא לעזור למישהו? מתי לא לעזור למישהו? גלגלי עזר
איך לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לחנך ילדים להיות בוגרים? איך ללמד ילד לקחת אחריות? איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך לגרום למישהו להיות עצמאי? למה לא לעזור למישהו? מתי לא לעזור למישהו? גלגלי עזר
...אחריות. למשל, אדם שצופה כל היום בטלוויזיה כי זה נעים לו, למעשה נמנע מלהתמודד עם הבעיות האמיתיות בחייו. הוא מסיר מעצמו אחריות והופך תלוי בדברים שמספקים לו נחמה זמנית. מצב כזה עלול לגרום לו להיות חסר יכולת להתמודד ברגע שהנחמה הזמנית הזאת תיעלם. מה הקשר בין לקיחת אחריות להתבגרות? אליעד מסביר שלקיחת אחריות היא תנאי הכרחי להתבגרות. אדם שמתמודד בעצמו, שחווה את הקשיים ולומד מהם, הוא אדם שמתפתח וגדל. לעומת זאת, אדם שנמנע מאחריות, מסתמך על אחרים ולא מתמודד...
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
...או שהם יכולים להיות מסרים כאלו ואחרים, שהם לאו דווקא משקפים את המאפיינים האמיתיים של המוצר עצמו. כרגע נדבר על מצב שבו רוצים להכין חומרי שיווק שמשקפים באופן מלא אך ורק מאפיינים אמיתיים של המוצר שאותו רוצים למכור. אז ברמת העיקרון יש כל מיני שיקולים לגבי איזה חומרי שיווק כדאי להכין על המוצר, באיזה סדר להכין את חומרי השיווק? כמה השקעה כדאי להשקיע בהכנת כל חומר שיווקי? מתי לפרסם את החומר השיווקי וכולי. אבל כאן ניתן נקודת מבט נוספת לגבי תהליך של הכנת חומרי...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
...להשיג מהמאפיין הזה, איזה תועלות ספציפיות אתה חושב שהלקוח הספציפי הזה רוצה בכלל, מה הדברים שחשובים הזה יותר. וכמובן שלפי מה שחשוב לו לפי זה תציג לו את הפרמטרים תתחיל יותר ממה שחשוב לו אחר כך מה שפחות חשוב לו אבל המיקוד של מה שאני מדגיש כעת הוא יש צורה ויש מהות, המהות היא למלא ללקוח את הרצון שלו הצורה היא המוצר שאתה מוכר לו. עוד פעם מה שחשוב לך במכירה זה שהלקוח יקנה מה שחשוב ללקוח במכירה זה לא המוצר שלך, מה שחשוב ללקוח במכירה זה שהרצון שלו יתמלא שהוא...
פוליגמיה, מונוגמיה, מהי זוגיות טובה? מערכות יחסים, להצליח בזוגיות, זוגיות, מערכת יחסים פתוחה, מערכת יחסים מונוגמית, זוגיות עם המציאות, בגידה בזוגיות, לגרום למישהו לרצות רק אותך, פוליאמוריה
פוליגמיה, מונוגמיה, מהי זוגיות טובה? מערכות יחסים, להצליח בזוגיות, זוגיות, מערכת יחסים פתוחה, מערכת יחסים מונוגמית, זוגיות עם המציאות, בגידה בזוגיות, לגרום למישהו לרצות רק אותך, פוליאמוריה
...וחרדה הנובעים מהצורך לחלוק את תשומת הלב של בן או בת הזוג עם אחרים. האם קיים מצב אופטימלי בין פוליגמיה למונוגמיה? אליעד מעלה תרחיש מעניין, של מצב שבו האדם עצמו פוליגמי, כלומר, מעוניין בחופש להיות עם כמה בני זוג, אך רוצה שבן או בת הזוג שלו יהיו מונוגמיים כלפיו בלבד. הוא מסביר שהמצב הזה נראה לא הוגן, אך יש אנשים שרואים בו אידיאל אישי שלהם. למרות זאת, במערכת יחסים אמיתית ומאוזנת, קשה לצפות שאדם יאפשר חופש מוחלט לצד השני בעוד הוא עצמו מוגבל. מה משמעות...
פרפקציוניזם בעסק, פרפקציוניזם בעבודה, האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? בעד ונגד פרפקציוניזם, האם להיות פרפקציוניסט? מתי טוב להיות פרפקציוניסט? איך לא להיות פרפקציוניסט? מהו פרפקציוניזם טוב? אימון למנהלים, יעוץ עסקי
פרפקציוניזם בעסק, פרפקציוניזם בעבודה, האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? בעד ונגד פרפקציוניזם, האם להיות פרפקציוניסט? מתי טוב להיות פרפקציוניסט? איך לא להיות פרפקציוניסט? מהו פרפקציוניזם טוב? אימון למנהלים, יעוץ עסקי
...הפרפקציוניזם בעסק איכות גבוהה - מוצרים ושירותים שעוברים בדיקות קפדניות הם לעיתים קרובות טובים יותר. אמינות - כאשר משקיעים זמן ומחשבה במוצר, הוא עשוי להיות עמיד, יעיל וטוב יותר לצרכן. מיתוג חיובי - חברה שמציגה מוצר איכותי ללא תקלות מקבלת מוניטין טוב יותר. חסרונות הפרפקציוניזם בעסק עיכובים - הרצון למושלמות יכול לגרום לעיכובים משמעותיים בשחרור מוצרים לשוק. עלויות גבוהות - השקעה אינסופית בשיפור גורמת להוצאות מיותרות. אי - מימוש פוטנציאל - אדם עלול לא...
דיונים בפייסבוק, לשכנע אנשים בפייסבוק, להתווכח עם אנשים בפייסבוק, שכנוע אנשים, איך להתווכח נכון? שיטות רטוריקה, שיטות שכנוע, לגרום לאנשים לשנות את דעתם, ויכוחים בפייסבוק
דיונים בפייסבוק, לשכנע אנשים בפייסבוק, להתווכח עם אנשים בפייסבוק, שכנוע אנשים, איך להתווכח נכון? שיטות רטוריקה, שיטות שכנוע, לגרום לאנשים לשנות את דעתם, ויכוחים בפייסבוק
...ורק אז להוביל אותו בעדינות למסקנה הרצויה. איך מתמודדים עם אנשים שלא מוכנים להקשיב כלל? לא כל אדם פתוח לשכנוע, וישנם אנשים שלעולם לא יקשיבו לך. אליעד מציע לא להתמקד בהם, אלא באנשים שבאמצע - אלו שכן פתוחים לדיון ולשכנוע. במקום לנסות לשכנע אנשים חסרי גמישות מחשבתית, צריך להתמקד באלו שפתוחים מעט יותר. בדרך כלל, האנשים שבאמצע הם אלו שניתן באמת לשנות את דעתם. האם תמיד ניתן לשנות את דעתם של אנשים בפייסבוק? אליעד מבהיר שלא תמיד ניתן לשנות את דעתו של אדם...
איך לחזק אהבה? איך לשתול מחשבות אהבה? איך למחוק זיכרון אהבה? איך למחוק געגוע? איך לשכוח אקסית? איך לחזק רגש? איך לגרום למישהו להתאהב בך? איך לא לפחד מבגידה? איך להתמודד עם חרדת נטישה? איך לא לאהוב? איך לשכוח מישהו? איך שותלים מחשבות? nlp
...בהחלט כן אוהב את הבחורה, גם סתם כך בלי שום סיבה. ואסור להסתכל יותר מידי על הסיבות שבגללן יש את האהבה. אלא צריך להמיר את הסיבות של האהבה, כלפי הדבר שאותו אוהבים. לדוגמה, אל תאמר אני אוהב את תחושת הביטחון שיש לי עם X, אלא תאמר אני אוהב את תחושת הביטחון ש X נותן לי. או עוד יותר חזק, אני אוהב את תחושת הביטחון שרק X יודע לתת לי. או עוד יותר קשר רגשי, אני אוהב את X, בגלל תחושת הביטחון שרק הוא יודע לתת לי. וכאן במשפט, האהבה כבר מופנית ישירות כלפי ה X עצמו...
איך לגרום לילדים לאכול פירות וירקות? איך לגרום לילדים לאכול בריא? איך לשכנע ילד לאכול ירקות? ילד שלא אוהב ירקות, ילד שמסרב לאכול ירקות, הילד לא אוכל ירקות, הילד לא רוצה לאכול, הדרכת הורים, חינוך ילדים
איך לגרום לילדים לאכול פירות וירקות? איך לגרום לילדים לאכול בריא? איך לשכנע ילד לאכול ירקות? ילד שלא אוהב ירקות, ילד שמסרב לאכול ירקות, הילד לא אוכל ירקות, הילד לא רוצה לאכול, הדרכת הורים, חינוך ילדים
...מעגבניה, ומסרב בתוקף לאכול אותה. כאן, ההורים בדרך כלל נוקטים בשיטות כמו שוחד (לתת פרסים), לחץ, או אפילו איומים (אם לא תאכל, לא תקבל...). אליעד טוען ששיטות אלה לא יעילות לאורך זמן מכיוון שהן לא נוגעות בשורש הבעיה. מדוע ילדים מסרבים לאכול ירקות ומה עומד מאחורי הסירוב? אליעד כהן מסביר לעומק שהסירוב לאכול ירקות אינו רק עניין של טעם או הרגל, אלא משקף דפוס מחשבתי ורגשי עמוק יותר אצל הילד, שנוצר בעקבות חינוך ההורים. לדבריו, הילד מתנגד לאכילת העגבניה כי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, משא ומתן, שיווק ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3164 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 06:20:50 - wesi28