אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות לקוח, אומנות המכירה, לשכנע את עצמי, איך לשכנע לקוח לקנות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP שתילת מחשבות, התמודדות עם התנגדות מכירות, איך לגרום לבחור, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, עקרונות ה nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע את החברים, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע את האקסית לחזור, איך לשכנע בנים, טיפים למכירות, NLP אימון אישי, לשכנע, לשכנע בעל לעוד ילד, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע אמא, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, nlp techniques, סוגסטיה עצמית, שיפור מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, ללמוד לשכנע אנשים, nlp למתחילים, מה זה לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע את, איך למכור מוצר,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:06אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
האם להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות?

כאשר אנו עוסקים בשיטות מכירה ושכנוע לקוחות, עולה השאלה האם כדאי להציע ללקוח אפשרות אחת בלבד או מספר אפשרויות. אליעד כהן מסביר שאין לשאלה זו תשובה מוחלטת והיא תלויה במשתנים רבים, בעיקר בהעדפות הלקוח ובסיטואציה הספציפית. אליעד כהן מפרט את היתרונות והחסרונות בכל גישה באמצעות דוגמאות והסברים.

מה היתרונות והחסרונות של הצגת אפשרות אחת בלבד ללקוח?

כאשר מוכרים מוצר וישנה רק אפשרות אחת, היתרון המרכזי הוא הפשטות והבהירות: הלקוח יודע בדיוק מה מוצע לו, והוא יכול להחליט בקלות אם זה מתאים לו או לא. לדוגמה, אם מישהו מגיע לקנות כיסא, ויש רק דגם אחד מוצע, הלקוח מיד יחליט אם זה מתאים לו. החיסרון הוא שאם הכיסא אינו מתאים ללקוח, אין אלטרנטיבה נוספת להציע, והלקוח פשוט יבחר לא לקנות.

יתרון נוסף במצב בו מוצעת רק אפשרות אחת, הוא שהלקוח אינו חש תחושת התפשרות, כי אין לו שום דבר להשוות אליו באופן מיידי. מצד שני, קיים תמיד סיכון שהלקוח ידחה את המוצר כי הוא מדמיין או מכיר אפשרויות טובות יותר, אפילו אם הן אינן מוצגות כרגע.

אליעד מסביר שגם כאשר ישנה אפשרות אחת, הלקוח תמיד מבצע בראשו השוואה לדברים אחרים שהכיר בעבר או שהוא מדמיין, ולכן לא קיים מצב טהור בו הוא לא ישווה כלל.

מה היתרונות והחסרונות בהצגת מספר אפשרויות ללקוח?

אליעד כהן מסביר שהיתרון הברור של הצגת מספר אפשרויות ללקוח הוא שהלקוח יכול לבחור בדיוק את מה שמתאים לו מבין מגוון אפשרויות. למשל, אם אדם מגיע לקנות כיסא ומציעים לו כמה סוגים, הוא יכול לבחור את זה שהכי מתאים לצרכיו ולהעדפותיו האישיות.

החיסרון, לעומת זאת, הוא שברגע שמוצגות מספר אפשרויות, הלקוח מתחיל להשוות ביניהן ומיד מבחין בחסרונות של כל אחת מהאפשרויות המוצעות. כתוצאה מכך, כל אפשרות נראית פחות אטרקטיבית, כי היא בהכרח מושווית לאפשרות אחרת שנראית טוב יותר בהיבט מסוים. לכן, הלקוח חש שהוא נאלץ להתפשר, משום שכל בחירה כרוכה בוויתור על היתרונות של האפשרויות האחרות.

אליעד מדגיש שכל פעם שהמוכר מציע אפשרות נוספת, זה יוצר תהליך מחשבתי אצל הלקוח שבו הוא תוהה אם אולי יש משהו טוב יותר שמסתתר מאחורי האפשרויות שעוד לא נחשפו לו, מה שעלול להוביל לתחושה מתמשכת של ספק ואי - החלטיות.

האם קיים מצב אידיאלי בו אפשר להרוויח את היתרונות של שתי השיטות?

לדברי אליעד, מצב אידיאלי יהיה להציג ללקוח אפשרות אחת בלבד תחילה, ואם הוא דוחה אותה - אז להציע אפשרויות נוספות. אך גם כאן ישנו חיסרון משמעותי, כי כאשר מוצגות אפשרויות נוספות לאחר דחיית האפשרות הראשונה, הלקוח עלול להניח שישנן אפשרויות טובות עוד יותר שהמוכר עדיין לא חשף. במצב כזה הלקוח עלול להמשיך לחפש אלטרנטיבות ולפתח ספקות נוספים.

אליעד כהן מסביר שאין שום תשובה מוחלטת לשאלה אם להציע אפשרות אחת או מספר אפשרויות, ולכן יש צורך בזיהוי העדפות הלקוח ובהבנת המצב הספציפי. יש לקוחות המעדיפים מבחר גדול של אפשרויות, בעוד אחרים יעדיפו אפשרות אחת ברורה ומוגדרת.

איך לקוח חווה בחירה כאשר יש הרבה אפשרויות?

באמצעות דוגמה של צפייה בסרט בקולנוע, אליעד ממחיש שלעיתים ריבוי אפשרויות עלול לגרום ללקוח להימנע מלקבל החלטה כלל. לדוגמה, אם בקולנוע יש רק סרט אחד, הלקוח יבחר בקלות אם לראות או לא לראות אותו. אולם כאשר יש מבחר גדול של סרטים, הלקוח עלול לוותר לחלוטין על היציאה לקולנוע, משום שהוא חש קושי לבחור ובכל סרט הוא מבחין בחסרונות ביחס לסרטים האחרים. כלומר, דווקא הריבוי של האפשרויות מביא לתחושת החמצה והתפשרות, ובסופו של דבר יכול לגרום ללקוח להימנע מקנייה או מבחירה בכלל.

האם יש תשובה מוחלטת לשאלה כמה אפשרויות להציע?

אליעד מדגיש באופן מפורש שאין תשובה מוחלטת לשאלה זו, שכן ההחלטה תלויה בהעדפות האישיות של כל לקוח, בסוג המוצר ובנסיבות הרכישה. לפעמים עדיף להציע אפשרות אחת ברורה, ולפעמים דווקא הצגת מגוון אפשרויות תהיה הגישה הטובה יותר. מה שחשוב הוא להיות מודעים להשלכות הפסיכולוגיות של כל שיטה ולהתאים את ההחלטה לסיטואציה הספציפית ולנטיות האישיות של הלקוח.

בשורה התחתונה, הדרך הטובה ביותר היא להבין את העדפותיו של הלקוח באופן אישי ולהתאים לו את סגנון ההצגה והבחירה בהתאם לצרכיו.
האם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או כמה אפשרויות?

כאשר מדובר במכירה, השאלה אם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות היא שאלה מורכבת שאין לה תשובה חד משמעית. כל אחת מהאפשרויות טומנת בחובה יתרונות וחסרונות.

אם יש רק אפשרות אחת, היתרון הוא בפשטות ובברור - הלקוח יודע בדיוק מה יש לו, ואם זה מתאים לו הוא יבחר בו. החיסרון, כמובן, הוא שבמידה והאפשרות לא מתאימה לו, הוא יוכל רק להחליט שלא לקנות. ברגע שיש רק אפשרות אחת, הלקוח לא יכול להשוות אותה לשום דבר אחר, כך שהוא לא יחשוב על חיסרונות נוספים.

לעומת זאת, אם יש מספר אפשרויות, היתרון הוא שיתאפשר ללקוח לבחור את האפשרות שהכי מתאימה לו. עם זאת, החיסרון הוא שההצגת אפשרויות נוספות גורמת ללקוח להתלבט ולראות את החיסרונות של כל אפשרות. כל אפשרות שמוצעת הופכת להיות פחות מושלמת ביחס לאחרת, והלקוח עשוי לחוות תחושה של התפשרות.

נראה כי המצב האידיאלי הוא להציג אפשרות אחת, ואם הלקוח לא בוחר בה, להציע לו אפשרויות נוספות, אך גם כאן יש סיכון - הלקוח עשוי לחשוב שיש משהו טוב יותר מסתתר מאחורי כל אפשרות חדשה שמוצגת לו.

מה שנראה נכון בעסקאות מסוג זה הוא לזהות את העדפות הלקוח. יש לקוחות שמעדיפים לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות, בעוד אחרים עשויים להעדיף אפשרות אחת ברורה ומוגדרת.

האם עדיף להציע אפשרויות רבות או אחת בלבד?

אין תשובה מוחלטת לשאלה זו, והיא תלויה בסיטואציה ובאופי הלקוח. לפעמים יותר אפשרויות עשויות להרגיש כמו יתרון, אך ייתכן גם שבמקרים אחרים זה יגרום ללקוח להרגיש מבולבל ולבסוף להימנע מלקנות. הבחירה העדיפה היא כזו שתתאים לצרכים ולנטיות של כל לקוח ולקוח.
ש: בן אדם שבא נגיד לקנות בדוגמה של קניה, שיש אפשרות אחת על פני הרבה אפשרויות או פחות אפשרויות לעומת יותר אפשרויות, מה היתרונות והחסרונות, מה עדיף, האם זה מובן מאליו שעדיף שיהיה לך כמה שיותר אפשרויות או שזה לא מוכרח?

אליעד: אתם הבנתם את השאלה? כשאתה רוצה לקנות מוצר מה עדיף שיהיה לך כמה אפשרויות או אפשרות אחת, כשאתה רוצה למכור מוצר מה עדיף להוציא כמה אפשרויות או אפשרות אחת, נכון? אוקי אז בואו נחשוב בהיגיון, מה בן אדם קונה? את מה שהוא חושב שיעשה לו טוב יותר מדברים אחרים הכל ביחד לאלטרנטיבות שלו. עכשיו בואו נחשוב בהיגיון, אם בן אדם מביאים לו מוצר אחד אז בעצם או שהוא יחשוב שזה עושה לו טוב או שהוא יחשוב שזה לא עושה לו טוב.

עכשיו אוטומטית בראש בכל מקרה כשבן אדם רואה מוצר הוא בכל מקרה עושה השוואה גם אם יהיה לו לידו עוד בחירות יש לו את הבחירות בראש ברמת העיקרון, נכון? עכשיו מה גורם לבן אדם לראות, לחשוב שמה שעושה לו טוב על ידי שהוא מסתכל על היתרונות היחסיים שיש בדבר ביחס לרצונות שלו, נכון? יפה, עכשיו אם נגיד לדוגמה מישהו, נגיד אתה מוכר מה אתה נגיד מוכר? כיסאות. אתה מוכר כיסאות יש לך נגיד כיסא אחד, מישהו בא אומר "שלום יש לך כיסאות", "כן זה פה יש לי כיסא בשבילך" יש לך רק סוג של כיסא אחד עכשיו או שהוא אומר שזה מתאים או שהוא אומר שזה לא מתאים.

עכשיו מה לכאורה החיסרון במצב שיש לך רק כיסא אחד, מה החיסרון? החיסרון שהוא יכול להגיד לך "זה לא מתאים" ואז אתה יודע כאילו "לא מתאים לא מתאים" אין לך משהו אחר. למה זה לא מתאים? עכשיו כשהוא אומר לך "זה לא מתאים" זה אוטומטית כי הוא עושה השוואה בראש לאפשרויות אחרות, נכון? עכשיו מה אבל היתרון? היתרון שאו שהוא לוקח או שהוא לא לוקח, עכשיו לעומת זאת אם נגיד אתה בא ואומר "יש לי כמה אפשרויות בשבילך" אז לכאורה נתת עוד אפשרויות אבל מצד שני יש גם חיסרון, מה החיסרון? שברגע שאתה נותן כמה אפשרויות אתה בעצם אומר לו "יש אפשרויות שהן לא טובות", אתה מבין, מה אתה מבין?

ש: מצד אחד היתרון.

אליעד: מה החיסרון בלתת כמה אפשרויות לבן אדם?

ש: החיסרון הוא שאתה אומר לו שהאפשרות השנייה היא לא מספיק טובה.

אליעד: ברגע שיש כמה אפשרויות אז היתרון של כל אפשרות הוא בעצם החיסרון של שאר האפשרויות, זה כאילו אתה מראה לו את החיסרון ליד העיניים ואז הוא כאילו יותר חווה שהוא מתפשר. עכשיו מהיבט מסוים מתי בן אדם חווה שהוא מתפשר אם יש לו אפשרות אחת או אם יש לו כמה? מהיבט מסוים אתה יכול להגיד אם יש לו רק אפשרות אחת הוא אומר "התפשרתי" ובעת אחרת אתה יכול להגיד "לא" כי אם יש לו אפשרות אחת הוא לא יודע שהוא התפשר הוא אומר "זה מה שהיה אין ברירה אחרת" אבל לעומת זאת אתה יכול להגיד שאם יש לו כמה אפשרויות "אבל אם בחרתי אני בחרתי" מצד שני כשאתה בחרת אתה בעצם התפשרת.

ש: נראה לי שהראשון אבל יותר מבחינת המוח, החשיבה של האדם מניסיון שלי אם יש לך אפשרות אחת אז יותר קל לך להגיד שאתה כאילו המילה "להתפשר" לא כל כך עולה בראש.

אליעד: עוד פעם?

ש: כמו המחקר הזה שעשו.

אליעד: אל תעבור איתי למחקר, מה אמרת?

ש: ברגע שיש אפשרות אחת אז כאילו איך שאני...

אליעד: "רואה את הדברים כרגע".

ש: המילה "להתפשר" לא עולה לי בראש.

אליעד: כן אבל יכול להיות שאתה אומר "אולי אני אחכה ליבוא אחר, אולי אני אחכה לייצור אחר".

ש: לא, אני מדבר על מצב שזה הדבר היחידי שאני מכיר ואני לא מכיר שום דבר אחר, אין אופציה כזאת.

אליעד: אם אתה לא מכיר שום דבר אחר אז אין על מה להתפשר אבל אין דבר כזה שאתה לא מכיר שום דבר אחר, במציאות אין דבר כזה, יש דבר כזה שאתה לא מכיר שום דבר אחר?

ש: פגשתי אנשים שהיו במצב הזה.

אליעד: בכל מקרה בוא נסכם בפשיטות, כשיש לך כמה אפשרויות היתרון הוא גם יכול להוות חיסרון כי היתרון שבשאר האפשרויות זה בעצם החיסרון באפשרות שבחרת, בקיצור אין תשובה מוחלטת לשאלה אבל בעולם אידיאלי אתה יכול להציג דבר אחד ואם הוא לא ירצה אז להגיד לו שיש עוד אפשרויות אבל אז שתציג לו פתאום אז הוא אומר "רגע אז למה זה, אולי יש עוד משהו שמסתתר", אז אין לזה סוף, בקיצור אין תשובה מוחלטת לשאלה ואתה צריך לזהות אצל הלקוח מה הוא מעדיף שיהיו כמה אפשרויות או שתהיה אפשרות אחת ולפי זה לתת לו את התשובה.

מתי יותר קל לך לבחור כשיש הרבה אפשרויות או שיש אפשרות אחת? נגיד שאתה רוצה ללכת לקולנוע לראות סרט תאר לך אם נגיד היה רק סרט אחד בקולנוע אז או שאתה הולך לראות את הסרט או שלא אבל אם יש הרבה סרטים לפעמים אתה לא הולך כי אתה לא יודע מה לראות אתה אומר "חבל שאני אלך אולי אני אראה משהו אחר אז עדיף לא, לא נלך בכלל", זאת אומרת אם אתה רואה קולנוע ויש בו רק סרט אחד, אתה רוצה תלך לא רוצה אל תלך זהו ואומרים לך יש הרבה סרטים המון סוגים, מחר מביאים עוד סרטים אז לפעמים אתה לא הולך בגלל שיש הרבה אפשרויות.

ש: למה כי?

אליעד: כי אתה כל הזמן רואה את החסרונות בכל מה שיש, אומרים לך "אתה בטוח שאתה רוצה את זה אולי אתה רוצה את זה?" ואז מרוב אפשרויות אתה כבר אומר "עזוב לא יודע, זה לא צריך".

ש: כאילו הוא תופס את זה כפחות טוב.

אליעד: כל פעם שאומרים לך "אולי אתה רוצה משהו אחר" זה בעצם להגיד לך "זה לא מספיק טוב".

ש: כשיש אפשרות אחת אז הוא רואה כאילו יותר, הוא רואה פחות חיסרון לעומת שיש כמה אפשרויות.

אליעד: כי אתה מחפש את החיסרון כי אין אפשרות אחרת זה כאילו אתה מחויב. אתה תבדוק אצלך מתי יותר קל לך לבחור כשיש לך אפשרות אחת או כשיש לך כמה, מה התשובה? שזה לא תמיד, אין לזה תשובה מוחלטת לפעמים ככה לפעמים ככה.

ש: אבל מה האופטימלי?

אליעד: אין אופטימלי, אופטימלי זה שיהיה משהו מושלם ושיגידו לך "זה המושלם" ושהוא יהיה מושלם אז תבחר בו אבל אין כזה במציאות. אופטימלי יכול להיות ביחס לאותה סיטואציה שבאותו רגע אתה מרגיש ככה.

ש: לא, אופטימלי אני אומר עקרונית.

אליעד: אמרתי לך, אופטימלי עקרונית זה שיהיה משהו מושלם במציאות ואין כזה. הבנו?
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
...אליעד מדבר על השימוש במילים מתוך הבחירה המודעת על ידי המניפולטור. הוא מסביר כיצד ניתן להנחות אדם לשנות את דעתו, על ידי הבחנה בין עובדות לפירושים, וההבנה שכל עובדה יכולה להיות גם פירוש. הוא מדגיש את החשיבות של המילים בהבאת אדם למקום של שינוי מנטלי. לדוגמה, כשמישהו טוען שאני סובל, ניתן לשנות את התפיסה על ידי שינוי מילים, כמו האם אתה נהנה מזה?, ובכך לגרום לאדם לחשוב על ההסבל בצורה שונה. כיצד נוכל לשפר את יכולת השכנוע שלנו בעזרת שפת גוף? אליעד מדבר גם...
דייטים ויצירת זוגיות, איך להצליח בדייט? על מה לדבר בדייט? איך ליצור משיכה בדייט? איך להגיע לדייט שני? נושאי שיחה לדייט, איך לעשות למישהו טוב? לפתח שיחה בדייט, לגרום למישהו לומר לך תודה, מה לשאול בדייט? לגרום למישהו לרצות אותך
דייטים ויצירת זוגיות, איך להצליח בדייט? על מה לדבר בדייט? איך ליצור משיכה בדייט? איך להגיע לדייט שני? נושאי שיחה לדייט, איך לעשות למישהו טוב? לפתח שיחה בדייט, לגרום למישהו לומר לך תודה, מה לשאול בדייט? לגרום למישהו לרצות אותך
...לי תחושה של חופש כל בוקר. בכך אתה יוצר נקודת עניין שהיא תרצה להרחיב עליה. האם נכון לדבר על בעיות אישיות או שליליות בדייט? אליעד מסביר שאין בעיה לדבר על נושאים שליליים או בעייתיים בדייט, בתנאי שהתוצאה של השיחה היא שהאדם השני מרגיש טוב יותר לאחר מכן. אם הצד השני משתף אותך בבעיה אישית, אל תסתפק רק בלהקשיב או לתת פתרון טכני. נסה להבין מה באמת מפריע לה ברמה הרגשית, ולספק לה תחושה שאתה מבין אותה ותומך בה. חשוב מאוד להקפיד שלא לתת לצד השני תחושה רעה יותר...
פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
...הציבור פירש את המסר כפשוטו, ובמקום להבין שיש כאן אמירה על חמדנות כללית ונהנתנות, הם חשבו שמדובר בזוטות ובסכום כסף זניח. זה גרם לרבים בציבור דווקא להרגיש שמדובר בהתנכלות לא מוצדקת לביבי, והוביל לתוצאה ההפוכה מהרצויה. כיצד היה אפשר להציג את הקמפיין באופן נכון? אליעד כהן טוען כי אילו הקמפיין היה מוצג אחרת, הוא היה יכול להיות אפקטיבי מאוד. הדרך הנכונה להציג את הקמפיין, לדעתו, הייתה להסביר לציבור שמדובר בתופעה רחבה הרבה יותר מהסכום הכספי הקטן. הקמפיין...
NLP / שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך?
...הילד להטיל ספק ולחשוב בחשיבה עצמאית לגבי מה שאתה אומר לו, את זה אתה מנתב אצלו לגבי מה לאכול, ולא לגבי האם לאכול. כי הטלת ספק, היא לא רק מנגנון הגנה, אלא היא גם צורך רגשי של האדם, שרוצה להרגיש שהוא מחליט בכוחות עצמו ושאף אחד לא מחליט לו מה לעשות וכיוב. ואז את הצורך הרגשי של האדם להטיל בך ספק, את זה אתה מנתב אצלו למקום שבו זה אפשרי מבחינתך שהוא יטיל ספק, כגון לדוגמה מה לאכול לארוחת צהריים. ולא למקום שלא נוח לך שהוא יטיל ספק, כגון האם בכלל לאכול צהריים...
איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה
...המחירון הוא X,המחיר הרשמי הוא X, לפי המחירון הרשמי המחיר הוא X. כאשר בכל הצורות האלו אתה שותל ללקוח מחשבה, שהמחיר שאתה אומר לו, הוא לא המחיר בשבילו, המחיר לסגור עסקה, אלא המחיר הוא מחיר רק בהתאם למחירון, בהתאם למחיר הרשמי, בהתאם למחירון הרשמי וכיוב. כי כאשר אתה אומר ללקוח מחיר המחירון הוא X, זה כמו לומר שיש עוד מחיר שהוא לא מחיר המחירון ושהוא לא המחיר הפורמאלי, אלא הוא מחיר שהוא מחיר מחירון מיוחד, מחיר לא פורמאלי, מחיר לא רשמי וכיוב. שזה כמו לומר...
ההרצאה של גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? הפרכה לגארי יורופסקי, בעד ונגד צמחונות, בעד ונגד אכילת בשר, גארי יורופסקי שרלטן, גארי יורופסקי משקר, גארי יורופסקי מניפולטור
...בלהט מוחלט שהדרך שלו היא היחידה הנכונה. למה השאלה האם אתה בטוח שאתה לא טועה קריטית בדיון מול גארי יורופסקי? אליעד טוען שאם גארי יורופסקי יודה שיש אפילו סיכוי מזערי שהוא טועה, כל הבסיס למאבק שלו יחלש משמעותית. אם יורופסקי יסכים שהוא עשוי לטעות, זה ידרוש ממנו להודות שהוא לא יודע את כל האמת באופן מוחלט. ברגע שיורופסקי יכיר בכך, יהיה הרבה יותר קל לשכנע אותו או לפחות לנהל איתו שיחה עניינית ופתוחה, במקום דיאלוג סגור שבו הוא מטיף לאמת מוחלטת ומנסה לשכנע...
חינוך ילדים, לשכנע ילדים, NLP לילדים, הרזיה אצל ילדים, דיאטה אצל ילדים, אכילת יתר אצל ילדים, לשכנע ילד לעשות דיאטה, לשכנע ילד לעשות ספורט, לשכנע ילד לאכול פחות, ספורט אצל ילדים
חינוך ילדים, לשכנע ילדים, NLP לילדים, הרזיה אצל ילדים, דיאטה אצל ילדים, אכילת יתר אצל ילדים, לשכנע ילד לעשות דיאטה, לשכנע ילד לעשות ספורט, לשכנע ילד לאכול פחות, ספורט אצל ילדים
...להישאר לבד או פחד מחברים, באמצעות שיחה ודו - שיח פתוח. כאשר הילד יהיה רגוע יותר, הוא יאכל בצורה רגועה ומבוקרת יותר. איך מחברים לילד את הצורך בבריאות בצורה חיובית? במקום לומר לילד אל תאכל את זה, או אתה חייב לעשות ספורט, אליעד מדגיש את החשיבות בהעברת מסר חיובי: אתה יכול לאכול, אבל כדאי שזה יהיה בצורה מאוזנת בשביל הבריאות שלך. הילד צריך להבין שהאיזון חשוב לא רק בשביל משקל הגוף אלא בשביל בריאות כללית, הצלחה חברתית, ותחושת ערך עצמי גבוהה יותר. מהו תהליך...
הזיכרון האנושי, איך עובד הזיכרון? איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך להחזיר אהבה? החזרת אהבה, לשנות את הזיכרון, איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך מחדש? לאהוב מחדש, לשנות זיכרון
הזיכרון האנושי, איך עובד הזיכרון? איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך להחזיר אהבה? החזרת אהבה, לשנות את הזיכרון, איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך מחדש? לאהוב מחדש, לשנות זיכרון
...טבעי טוב כלפי האחרים, בלי שזה יהיה מאולץ או מתאמץ, אז הזיכרון החיובי יתבסס בצורה טבעית יותר אצל האחרים. אם תנסה להתאמץ להיות טוב, הדבר עלול להיראות לא טבעי, ואז ייתכן שלא תקבל את האפקט הרצוי. הדרך הטובה ביותר ליצור זיכרונות חיוביים אצל אחרים היא לוודא שהתנהגותך הטובה תהיה אותנטית, כך שהאדם השני יחווה אותה כטובה באופן טבעי וממושך. איך עובד הזיכרון האנושי? איך להחזיר אהבה? איך לשנות זיכרונות של אנשים? איך לשכנע מישהו לאהוב אותך מחדש? מה משפיע על הזיכרון...
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים?
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים?
...שהם אולי לא מתעניינים בהם כיום. אחת מהשאלות המרכזיות היא איך לגרום לאדם לשנות את עמדתו או לפתח עניין בנושא חדש, כמו למשל פוליטיקה או נושא שולי אחר. השלב הראשון בשכנוע, לפי אליעד, הוא להבין את המניע של האדם. במקום ישר לנסות לשנות את עמדתו, יש להבין את הסיבה שגורמת לו להחזיק בעמדה הזו. אם לדוגמה אדם לא מתעניין בפוליטיקה, אליעד מציע שנשאל אותו למה הוא לא מתעניין. אולי יש לו חוויות רגשיות שליליות מהעבר, או שהוא מזדהה יותר מדי עם צד אחד של המחלוקת ולכן...
אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, בירור צרכי לקוח, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, חיפוש זוגיות, חסימה זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הכרויות, דייטים, להכיר בחורה
אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, בירור צרכי לקוח, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, חיפוש זוגיות, חסימה זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הכרויות, דייטים, להכיר בחורה
...הסופית נעשית פעמים רבות על סמך תחושות תת - מודעות, ולאו דווקא על סמך הנתונים האובייקטיביים. אליעד מבהיר שהסוד הוא להבין את הצרכים הפנימיים והסמויים של הבחורה, מעבר למה שהיא אומרת במילים. מהי הטעות הגדולה ביותר בשיווק עצמי בדייטים? אליעד מצביע על הטעות הנפוצה של אנשים שמנסים למכור את עצמם דרך היתרונות שלדעתם אמורים להיות מושכים, בלי לבדוק קודם מה באמת הצד השני מחפש. לדבריו, זה כמו למכור מוצר שלא יודעים אם בכלל יש לו ביקוש. הוא מדגים באמצעות מצב שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, פרסומות, השפעה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4688 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 20:10:05 - wesi28