אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תחרות עסקית - האם תחרות עסקית זה טוב או רע, האם מתחרים עסקיים זה טוב או רע? האם זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפול בשיטת nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, דיבייטינג, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע ללכת לרופא, איך לגרום לאנשים, איך לשכנע אנשים, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מה זה nlp, איך לשכנע אשה להתחתן, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, ניתוח טיעונים, לשכנע גבר להיות איתך, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לאנשי מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע בחור, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע את חברה שלך, איך לשכנע טוב, לשכנע בחורה, לשכנע גבר, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, קורס nlp, להתמודד עם התנגדות קניה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע ילדים, איך לגרום לגבר, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תחרות עסקית - האם תחרות עסקית זה טוב או רע, האם מתחרים עסקיים זה טוב או רע? האם זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה שיותר היצע? היצע וביקוש, כניסה של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הם מתחרים טובים? מה הם מתחרים רעים? איך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים? תחרות עסקית טובה, תחרות עסקית רעה
וכאן אסביר, האם זה טוב או רע שתהיה לך תחרות עסקית? במידה ובאפשרותך לבחור אם יהיו לך מתחרים או לא, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים, כן או לא? מתי טוב שיהיו לך מתחרים? ומתי רע שיהיו לך מתחרים? ואיך מתחרים יכולים להשפיע עליך? ומה הם מתחרים טובים? ומה הם מתחרים רעים? ואיך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, בגלל השפעה על עלות הייצור השולית שלך? ועוד שיקולים לגבי האם כדאי לך שתהיה לך תחרות או לא?

אז בעיקרון, במידה ואתה רוצה להרוויח כמה שיותר, כדאי לך שיהיה לך יותר ביקוש מהיצע. דהיינו, שיהיו יותר לקוחות שירצו לרכוש ממך, מאשר הכמות שאתה יכול למכור ללקוחות.

ולכן, ככלל אפשרי לומר, שאם יש למוצר שלך המון ביקוש, הרי שלא כדאי לך שתהיה לך תחרות. כי אם תהיה לך תחרות, זה יכול לגרום לכך שיהיה יותר היצע ללקוחות של המוצר שלך, באמצעות המתחרים שלך. ואז זה יוריד את הביקוש שלך, וממילא גם את הרווחיות שלך.

אבל אם אין למוצר שלך הרבה ביקוש, אז יתכן שאם יהיו לך מתחרים, אז מאחר שגם המתחרים שלך ירצו להרוויח כסף, אז כנראה שגם הם ישקיעו בשיווק של המוצר שגם אתה מוכר אותו. וכך אולי יגדל גם הביקוש למוצר שלך.

ואסביר שוב: בעיקרון אתה רוצה שיהיה כמה שיותר ביקוש למוצר שלך וכמה שפחות מתחרים שאפשרי לרכוש מהם את המוצר שלך. ברגע שנכנס עסק מתחרה, השאלה היא איך זה ישפיע על היחס של ההיצע והביקוש שלך. יתכן שאם יכנס מתחרה, הוא יחסל לך את הביקוש לחלוטין. כי לדוגמה הוא יעשה שיווק יותר טוב ממך וימשוך את כל הלקוחות שלך אליו ואז תהיה בלי ביקוש, כי לא יהיה לך שום יתרון על המתחרה החדש שלך. זאת אפשרות אחת.

אפשרות נוספת יכולה להיות, שהמתחרה שלך, יהיה כל כך גרוע, שכל הלקוחות שיבואו אליו, יעברו אליך. וכל השיווק שהוא עושה ללקוחות שלו, יעזור בכלל להביא לך לקוחות חדשים.

אפשרי גם שהמתחרה שלך לא יעשה שיווק בכלל, אלא ירכב רק על השיווק שלך. אפשרי גם שהוא יעשה המון שיווק, אבל שיווק שיביא לקוחות רק אליו, או שיווק שיביא לקוחות גם אליו. הכל תלוי כמובן גם בסוג השיווק שהוא יעשה. כי לפעמים שיווק יוצר ביקוש למתחרים ולפעמים לא. תלוי בתוכן של השיווק ובכל מיני גורמים.

ולכן באופן כללי, צריכים להבין מי המתחרה העתידי שלך, מה היתרונות האפשריים שלו ביחס אליך, איזה שיווק הוא עושה, איזה לקוחות חדשים הוא יביא לשוק שלך, האם הוא יפעל להורדת מחירים או שהוא יפעל להעלאת מחירים, איך הוא יתמודד עם התחרות בך, למה הוא נכנס לשוק שבו אתה כבר נמצא, מה האסטרטגיה השיווקית שלו וכולי. כאשר יכולים לקרות כל מיני תרחישים אפשריים. והדגש צריך להיות על איך התחרות בך, תשפיע על יחס ההיצע והביקוש שלך, זה החלק הכי חשוב.

ולכן למרות שכל מקרה לגופו ושצריך לבדוק כל מקרה בפני עצמו, הרי שככלל אצבע אפשרי לומר שאם יש לך המון ביקוש, אז אם אתה לא רוצה לקחת סיכון, עדיף שלא יהיו לך מתחרים. אבל אם אין לך המון ביקוש, אז זה כבר תלוי בסוג המתחרים שיהיו לך, להבין האם ואיך הם ישפיעו על הביקוש שלך. כי בוודאות הם ישפיעו על ההיצע, אבל איך הם ישפיעו על הביקוש שלך, זאת השאלה.

נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, זה לדוגמה השפעה של מתחרים שלך, על עלות הייצור השולית שלך ועל הרווחיות הכללית שלך. בפרט במקרים שבהכרח ההיצע הולך לגדול.

ואני אסביר: נניח לדוגמה, שיש לך חנות ירקות ונניח שיש מכרז על פתיחה של עוד חנות ירקות אחרת במקביל אליך. שבמקרה כזה בהכרח שהולך לקום לידך עסק נוסף שיעשה משהו דומה למה שאתה עושה. דהיינו, בהכרח שההיצע יגדל. והספק הוא, האם ההיצע הזה ילך אליך או למישהו אחר.

אז במקרה כזה אפשרי שאתה תיגש למכרז ותשלוט בכל השוק, או שמישהו אחר יזכה במכרז ושאז יהיו לך מתחרים. ובמקרה כזה, לא צריכים לעשות רק את החישוב של איך המתחרים ישפיעו על ההיצע והביקוש שלך, אלא גם לעשות את החישוב, של אם אתה תנהל עוד חנות ירקות, איך זה ישפיע על רמת הרווחיות שלך באמצעות הוזלת עלויות הייצור שלך.

כי בדרך כלל העלות השולית יורדת. דהיינו, ככל שאתה מייצר יותר, בדרך כלל העלות לייצר כל יחידה, יורד. ולכן זה אומר, שצריכים לקחת בחשבון כללי, גם את השיקול של אם אתה תזכה במכרז בעוד חנות, אז מצד אחד יהיה לך יותר היצע ואז תצטרך לעשות יותר שיווק כדי להגדיל את הביקוש להיצע שנוצר בחנות החדשה, אבל מצד שני אתה מוזיל את עלויות הייצור שלך. וככה בעצם אתה יכול להגדיל את הרווחיות שלך.

לסיכום: כניסה של מתחרים לשוק, יכולה להשפיע בצורות שונות על העסק שלך וכל מקרה לגופו. ויש כאן גם שיקולים של השפעה על היצע וביקוש שלך, שיקולים שקשורים לסוג המתחרים שלך, שיקולים על האפשרות למנוע את הגדלת ההיצע או לא. וגם שיקולים על עלות הייצור השולית שלך ובסופו של דבר על הרווחיות שלך. ולכן בגדול ככלל אצבע, אם טוב לך, ואתה לא חייב תחרות, אז עדיף שלא תהיה תחרות. אבל אם אין לך מספיק ביקוש, אז צריך לשקול כל מקרה לגופו.
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
...לא מבין רוצה יכול? וחשוב מאוד לשיב לב האם הוא לא מבין רוצה יכול. עכשיו אם נכנס לעומק מדובר ב שלש ידיעות שונות הוא צריך לדעת מה המשימה? הוא צריך לדעת איך לעשות את המשימה? והוא צריך לדעת שהוא רוצה לעשות אותה, זה שלש ידיעות שונות. האם הוא יודע שהוא רוצה? רצון זה ידיעה, אני יודע שאני רוצה את זה, האם אתה יודע איך עושים את זה? האם אתה יודע מה עושים? צריך לבדוק מה חסר לו? האם צריכים לגרום לו לדעת שהוא רוצה? או לגרום לו לדעת במה מדובר? או לגרום לו לדעת איך...
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
...כשהוא נתפס כשתלטן, מעצבן או קשה. אליעד כהן מסביר בהרצאה שלו כיצד אפשר להתמודד נכון עם מצבים כאלו, דרך ניתוח מקרה אמיתי של יחסים בעייתיים בעבודה בין עובדת, מנהלת בכירה והבוסית שלה. איך להגיב כשהבוס כועס על משהו שאמרתם? אחת השאלות המרכזיות שאליעד כהן מנתח היא מה לעשות כאשר הבוס מתרגז בעקבות אמירה תמימה של העובד. בדוגמה שמובאת בהרצאה, עובדת סיפרה שהבוסית שלה התרגזה על כך שאמרה בפני אנשים אחרים שאחת המנהלות הייתה חסרה לה באירוע בעבודה. לכאורה, אמירה...
טיפים איך להתחיל עם בחורה, איך לכבוש בחורה, איך להתחיל עם בנות, איך להתחיל עם בחורות, NLP, טכניקות לשכנוע, איך לשכנע בחורה, הכרויות, דייטים, איך לגרום לבחורה להתאהב בך, זוגיות
טיפים איך להתחיל עם בחורה, איך לכבוש בחורה, איך להתחיל עם בנות, איך להתחיל עם בחורות, NLP, טכניקות לשכנוע, איך לשכנע בחורה, הכרויות, דייטים, איך לגרום לבחורה להתאהב בך, זוגיות
...נמצא בזוגיות למה? כי אם היא תגיד לך שהיא לא רוצה אותך זה יגרום לך לחשוב שאתה לא שווה. ש: נכון. אליעד: זאת אומרת שיש לך מערכת יחסים זוגית מפותחת עם המחשבה שאומרת אני שווה, איך שאתה רואה את המחשבה שאומרת אני שווה ישר אתה מרגיש טוב כמו בן זוג, כמו בזוגיות איך שאתה רואה את הזוגיות שלך זהו אתה ישר, איך שאתה רק נזכר ברגע שיש לך זוגיות, אתה רק נזכר בה כבר הכל בסדר, איך שאתה רק נזכר בזה שאתה שווה משהו הכל בסדר. איך שהיא בוגדת אותך, מה זה אומר בוגדת? איך...
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
...היא דווקא להראות לאדם שהוא לא חייב להסכים, שיש לו את הזכות לחשוב אחרת. כשאדם מרגיש שהוא לא חייב לקבל את דעתך, דווקא אז הוא פתוח יותר לחשוב על הדברים ולהגיע למסקנות חיוביות. מתי עדיף להשאיר דברים ללא פתרון? לפעמים אנשים מתעקשים לפתור כל בעיה באופן מיידי, אך אליעד מציין שלעתים עדיף להשאיר בעיה ללא פתרון. למה? כי לעיתים הניסיון לפתור בעיה אחת יוצר בעיה אחרת, חמורה יותר. לכן צריך לשקול אם עדיף להתמודד עם מצב מסוים כפי שהוא, בלי לנסות לתקן אותו, או לנסות...
סקס, ליצור משיכה מינית, לשכנע בחורה לשכב איתך, לגרום לבחורה לרצות לשכב איתך, אומנות הפיתוי, להשיג בחורה, להתחיל עם בחורה, סודות המשיכה המינית, ליצור משיכה אצל בחורה, אהבה ללא משיכה מינית
סקס, ליצור משיכה מינית, לשכנע בחורה לשכב איתך, לגרום לבחורה לרצות לשכב איתך, אומנות הפיתוי, להשיג בחורה, להתחיל עם בחורה, סודות המשיכה המינית, ליצור משיכה אצל בחורה, אהבה ללא משיכה מינית
...על כן, להגיע לאינטימיות הוא פירוש של שהיא תרצה אותי. אליעד: אם כך, מתי תוכל להגיד השגתי את הבחורה שרציתי? מה זה אומר שהשגת אותה? תשובה: כשאגיע איתה לאינטימיות, כלומר, כשאשכב איתה. אליעד: מה זה אומר עבורך להשיג את הבחורה? שהיא תשכב איתך או שהיא תרצה לשכב איתך? תשובה: גם וגם. אליעד: למה גם וגם? למה אתה רוצה שהיא תרצה לשכב איתך? אתה יכול לשכב עם הבחורה שאתה רוצה, בלי שהיא תרצה אותך. למה אתה רוצה שהיא תרצה לשכב איתך? תשובה: כי אם היא לא תעשה את זה מרצון...
גארי יורופסקי / בעד ונגד צמחונות / טבעונות / אכילת בשר / שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה של גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי דמגוג? מהי שטיפת המוח של גארי יורופסקי? תגובה לגארי יורופסקי, אי דיוקים של גארי יורופסקי - חלק 1
...גם לא דברים שלפעמים נשמעים ככאלה... ואראה ואסביר כיצד המוח מנתח מידע ומבין את מה שאומרים לו. ואתן דוגמאות לטכניקות שכנוע שבוצעו בהרצאה של גארי יורופסקי, גם אם לא באופן מודע, אך בפועל הן כאלו עבור תת המודע של השומעים. ואחד מהשומעים של ההרצאה הזאת, הוא גארי יורופסקי עצמו, שחושב מחשבות לעצמו שהן לא בהכרח אמת. ואז הוא מאמין בהן, ומשכנע בהן גם אחרים. ההרצאה שלו נקראת בשמות שונים כגון ההרצאה הכי טובה שתשמעו אי פעם ההרצאה הכי טובה שתראו בחיים ההרצאה הכי...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
...ובלתי נמנע. מהי החשיבות של הדיוק במילים בשיווק ובמכירות? אליעד מדגיש שכל מילה שנבחרת בזמן שכנוע משפיעה על המודעות והתת - מודע של האדם. הוא מסביר כיצד מילים יכולות להיות מחייבות או אפשריות. למשל, המילים צריך, חייב, מוכרח הן מחייבות, בעוד שרוצה, יכול, מאמין הן מילים שמשאירות פתח ואפשרויות. לדוגמה, כשמישהו אומר אני מאמין באלוהים, ניתן לערער על ודאותו בכך שאומרים לו אתה רק מאמין, זה לא שאתה יודע בוודאות. כך, המילה מאמין שהיתה מחייבת עבורו הופכת לפתע...
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
...לי על עצמך, ואז כל אחד מספר על עצמו, שואל שאלות ומנסה להכיר את השני טוב יותר. מדוע כדאי לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? יש הרבה מאוד היבטים בנושא, ואחד מהם הוא שכדאי לדחות את הרגע שבו תצטרך לספר על עצמך כמה שיותר מאוחר במהלך השיחה. עדיף שהצד השני יספר על עצמו קודם ורק לאחר מכן תספר על עצמך. למה זה חשוב? יש לכך הרבה סיבות, אך אחת המרכזיות היא שכאשר אתה מספר על עצמך לאחר שהשני כבר דיבר, תוכל להתאים את מה שאתה מספר למה שהוא אמר. כך תוכל להציג את עצמך...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
...הרי שתמיד יש סוג של ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הלקוח. כי המוכר רוצה להרוויח מהלקוח כמה שיותר. והלקוח מבחינתו היה שמח, שהמוכר ירוויח ממנו כמה שפחות, כדי לחסוך כסף וכיוב. ולמוכר יש את האינטרסים שלו, וללקוח יש את האינטרסים שלו. וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, אז הלקוח מטבע הדברים חווה סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי הוא מבין את האמת, שלמוכר יש אינטרסים, שהם לא בהכרח האינטרסים שלו של הלקוח. ואז מטבע הדברים, הלקוח מנסה להגן על האני שלו...
איך לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות
...שמשהו נכון. גם בגלל לוגיקה של נטל ההוכחה כמו שכבר הסברתי במקומות אחרים. וגם בגלל שמצד האמת, ככל שנצמדים יותר לאמת, הדברים הופכים להיות יותר אפשריים ופחות מחויבים. ולכן חקירה מעמיקה תוביל לספק ולא לוודאות. ובכל מקרה, הספק תמיד יקדם לוודאות. ומכך נובע ש, כאשר לקוח לא מסכים עם המוכר, על המוכר לנסות לשים לב לכך שהוא קודם כל מנסה לשכנע את הלקוח שהוא הלקוח לא בטוח שהוא עצמו צודק, בלי קשר לכך שהמוכר חושב שהוא צודק. וזה יהיה הרבה יותר קל, מאשר שהמוכר מנסה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תחרות עסקית - האם תחרות עסקית זה טוב או רע, האם מתחרים עסקיים זה טוב או רע? האם זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה שיותר היצע? היצע וביקוש, כניסה של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הם מתחרים טובים? מה הם מתחרים רעים? איך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים? תחרות עסקית טובה, תחרות עסקית רעה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, אימון אישי, שכנוע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1211 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 17:29:52 - wesi28