אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכל או רגש, מעל השכל האנושי, מחוץ לשכל האנושי, מציאות אובייקטיבית, הארה רוחנית, מודעות עצמית, גבולות השכל, מגבלות השכל, שכנוע שכלי, שכנוע רגשי, דרך רוחנית...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אמנות השכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, nlp שינוי, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע את בעלי, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, סדנת מכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, תורת המשחקים, nlp טכניקה, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, nlp וידאו, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע את המנהל, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, ייעוץ לאישי ציבור, איך לשכנע את בן הזוג, אסטרטגיות מכירה, התמודדות עם התנגדויות מכירה, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע את החברים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, חוקים בהשפעה ושכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, nlp בחינם, NLP טיפים, NLP שיווק, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע את עצמי ללמוד, סוגסטיה, לשכנע גבר לחזור, התנגדות לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:44שכל או רגש, מעל השכל האנושי, מחוץ לשכל האנושי, מציאות אובייקטיבית, הארה רוחנית, מודעות עצמית, גבולות השכל, מגבלות השכל, שכנוע שכלי, שכנוע רגשי, דרך רוחנית
מהי תפיסת המציאות האמיתית ומגבלות השכל האנושי?

ההרצאה עוסקת במגבלות השכל האנושי וההבחנה בין המציאות השכלית לבין המציאות שמעבר לשכל. אליעד כהן מציין את השאלה המרכזית - האם קיימת מציאות אובייקטיבית שניתן לתפוס אותה רק באמצעות השכל, או שמא יש מציאות שמעבר לשכל האנושי? השאלה הזאת נוגעת ליכולתו של השכל לתפוס את המציאות במלואה והאם יש משהו שמעבר לו.

מהם הגבולות של השכל האנושי?

המרצה מדבר על כך שלכל אדם יש שיטה מסוימת להבין את המציאות, אך כל אדם פועל בגבולות השכל שלו. הגבולות הללו הם לא רק תוצר של מגבלות פיזיות או תודעתיות, אלא גם תוצאה של האמונות האישיות וההבנה השכלית של כל אחד. לדוגמה, כשמישהו שואל אם תפיסת המציאות היא שכלית או מחוץ לשכל, למעשה נשאלת השאלה אם השכל האנושי יכול להקיף את כל המציאות או שהוא מוגבל על ידי חוקים תודעתיים ומנטליים.

איך אפשר לשכנע מישהו אם מה שהוא אומר אינו נכון?

אליעד כהן מציין שהשאלה שמציבה את עצמה היא איך לשכנע מישהו בעובדה ששכלו אינו נכון. הוא נותן דוגמה בה הוא עצמו ניסה לגבש דעה או להבין דבר מסוים, אך למרות שהוא בטוח שהוא צודק, נדרש לו למצוא דרך לשכנע אחרים. הוא מסביר שברגע שאתה בטוח שמשהו לא נכון, השאלה היא איך אתה יכול לשכנע אחרים בכך. לפעמים, הדרך הטובה ביותר היא לא לנסות לשכנע בשכל אלא דווקא להסביר מתוך חוויות אישיות, כמו כאשר הוא אומר לאדם אחר: "ניסיתי את זה, הרגשתי את זה וזה לא עבד לי."

מהם היתרונות והמגבלות של השכנוע השכלי?

שכנוע שכלי הוא אמצעי מצוין להבהיר ולהסביר רעיונות, אך לא תמיד הוא הדרך המוצלחת ביותר לשנות דעות של אחרים. לעיתים קרובות, אנשים לא ישתכנעו מתוך הסבר שכלי בלבד, אלא נדרש להם גם תהליך רגשי או חווייתי. אליעד כהן טוען כי לא תמיד השכנוע בשכל עוזר, ולעיתים יש צורך במפגש רגשי כדי להעביר את המסר בצורה אפקטיבית.

מה הקשר בין רגשות לשכל בתפיסת המציאות?

כאשר מדובר בשאלות של תפיסת המציאות, יש את ההבחנה בין מה שהשכל יכול לתפוס לבין מה שהרגש יכול לתפוס. אליעד כהן מדבר על כך שלפעמים תפיסה שהיא לגמרי "שכלית" לא מצליחה להחזיק מים, אך כאשר אנו נוגעים ברגש, תחושותינו יכולות להאיר את הדרך ולהגיד לנו מה נכון עבורנו. הוא מביא את הדוגמה של אדם שמרגיש משהו בצורה חזקה ומאוד ברורה, ולמרות שהשכל שלו לא מצליח לתפוס את כל התמונה, הרגש שלו מצליח להראות לו את הדרך הנכונה.

מהו תהליך ההבנה השכלית לעומת תהליך ההבנה הרגשית?

תהליך ההבנה השכלית והרגשית הם שונים במהותם. בעוד שהשכל מבוסס על היגיון וניתוח, הרגש לעיתים מדבר בשפה של חוויות, תחושות, וזיכרונות. דוגמה שמביא אליעד כהן היא כאשר אדם מבין בשכלו דבר מה מסוים, אך בפועל, הוא לא יכול להרגיש אותו או לחוות אותו, ואז התפיסה השכלית נשארת מצומצמת.

איך כל אדם רואה את המציאות דרך השכל והרגש?

אליעד כהן מציין שחשוב להבין שהשכל של כל אדם מוגבל לחוקי התפיסה האישיים שלו, והרגש הוא חלק אינטגרלי בתהליך ההבנה של כל פרט ופרט. למעשה, השילוב של השכל והרגש בתפיסת המציאות הוא שמאפשר לאדם להבין ולהגיב לסיטואציות בצורה הוליסטית יותר, גם אם השכל לבדו לא מצליח לפתור את כל השאלות.
מהי תפיסת המציאות האמיתית ומגבלות השכל האנושי?

ההרצאה עוסקת במגבלות השכל האנושי וההבחנה בין המציאות השכלית לבין המציאות שמעבר לשכל. אליעד כהן מציין את השאלה המרכזית - האם קיימת מציאות אובייקטיבית שניתן לתפוס אותה רק באמצעות השכל, או שמא יש מציאות שמעבר לשכל האנושי? השאלה הזאת נוגעת ליכולתו של השכל לתפוס את המציאות במלואה והאם יש משהו שמעבר לו.

מהם הגבולות של השכל האנושי?

המרצה מדבר על כך שלכל אדם יש שיטה מסוימת להבין את המציאות, אך כל אדם פועל בגבולות השכל שלו. הגבולות הללו הם לא רק תוצר של מגבלות פיזיות או תודעתיות, אלא גם תוצאה של האמונות האישיות וההבנה השכלית של כל אחד. לדוגמה, כשמישהו שואל אם תפיסת המציאות היא שכלית או מחוץ לשכל, למעשה נשאלת השאלה אם השכל האנושי יכול להקיף את כל המציאות או שהוא מוגבל על ידי חוקים תודעתיים ומנטליים.

איך אפשר לשכנע מישהו אם מה שהוא אומר אינו נכון?

אליעד כהן מציין שהשאלה שמציבה את עצמה היא איך לשכנע מישהו בעובדה ששכלו אינו נכון. הוא נותן דוגמה בה הוא עצמו ניסה לגבש דעה או להבין דבר מסוים, אך למרות שהוא בטוח שהוא צודק, נדרש לו למצוא דרך לשכנע אחרים. הוא מסביר שברגע שאתה בטוח שמשהו לא נכון, השאלה היא איך אתה יכול לשכנע אחרים בכך. לפעמים, הדרך הטובה ביותר היא לא לנסות לשכנע בשכל אלא דווקא להסביר מתוך חוויות אישיות, כמו כאשר הוא אומר לאדם אחר: "ניסיתי את זה, הרגשתי את זה וזה לא עבד לי."

מהם היתרונות והמגבלות של השכנוע השכלי?

שכנוע שכלי הוא אמצעי מצוין להבהיר ולהסביר רעיונות, אך לא תמיד הוא הדרך המוצלחת ביותר לשנות דעות של אחרים. לעיתים קרובות, אנשים לא ישתכנעו מתוך הסבר שכלי בלבד, אלא נדרש להם גם תהליך רגשי או חווייתי. אליעד כהן טוען כי לא תמיד השכנוע בשכל עוזר, ולעיתים יש צורך במפגש רגשי כדי להעביר את המסר בצורה אפקטיבית.

מה הקשר בין רגשות לשכל בתפיסת המציאות?

כאשר מדובר בשאלות של תפיסת המציאות, יש את ההבחנה בין מה שהשכל יכול לתפוס לבין מה שהרגש יכול לתפוס. אליעד כהן מדבר על כך שלפעמים תפיסה שהיא לגמרי "שכלית" לא מצליחה להחזיק מים, אך כאשר אנו נוגעים ברגש, תחושותינו יכולות להאיר את הדרך ולהגיד לנו מה נכון עבורנו. הוא מביא את הדוגמה של אדם שמרגיש משהו בצורה חזקה ומאוד ברורה, ולמרות שהשכל שלו לא מצליח לתפוס את כל התמונה, הרגש שלו מצליח להראות לו את הדרך הנכונה.

מהו תהליך ההבנה השכלית לעומת תהליך ההבנה הרגשית?

תהליך ההבנה השכלית והרגשית הם שונים במהותם. בעוד שהשכל מבוסס על היגיון וניתוח, הרגש לעיתים מדבר בשפה של חוויות, תחושות, וזיכרונות. דוגמה שמביא אליעד כהן היא כאשר אדם מבין בשכלו דבר מה מסוים, אך בפועל, הוא לא יכול להרגיש אותו או לחוות אותו, ואז התפיסה השכלית נשארת מצומצמת.

איך כל אדם רואה את המציאות דרך השכל והרגש?

אליעד כהן מציין שחשוב להבין שהשכל של כל אדם מוגבל לחוקי התפיסה האישיים שלו, והרגש הוא חלק אינטגרלי בתהליך ההבנה של כל פרט ופרט. למעשה, השילוב של השכל והרגש בתפיסת המציאות הוא שמאפשר לאדם להבין ולהגיב לסיטואציות בצורה הוליסטית יותר, גם אם השכל לבדו לא מצליח לפתור את כל השאלות.
איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
...מאיתנו. דהיינו, ביטול העסקה על ידי הלקוח, ניתן להציג אותו, בצורה שתראה שיש כאן הבעת אמון מצד הלקוח שביטל את העסקה. ולא בהכרח שביטול עסקה על ידי הלקוח, עשוי להעיד על חוסר אמון של הלקוח במוצר. אבל יש כאן נקודה נוספת שצריכים לחדד, והיא: שאם נאמר ללקוח B, שלקוח A ביטל את העסקה כי הוא רצה לקחת דגם יותר טוב, זה בעצם לומר ללקוח B שלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב. ויתכן שהוא גם לא יהיה מספיק טוב עבור לקוח B, למרות שכנל, זה שהנעל לא מתאימה למישהו אחד, זה...
איך למכור למישהו רעיון? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לשכנע מישהו? איך ליצור הסכמה? איך ליצור אינטרס? איך ליצור רצון? איך להשפיע על מישהו? שיטות שכנוע, איך לשתול מחשבה?
איך למכור למישהו רעיון? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לשכנע מישהו? איך ליצור הסכמה? איך ליצור אינטרס? איך ליצור רצון? איך להשפיע על מישהו? שיטות שכנוע, איך לשתול מחשבה?
...לקליט במיוחד כאשר האדם כבר מלכתחילה רוצה להסכים איתו, מאחר וזה נותן לו פתרון לבעיה או אי נוחות אחרת שהוא חווה. כך, בעזרת הבנת האינטרס האישי של האדם, אפשר להוביל אותו להסכמה גם לגבי רעיונות עמוקים ומורכבים, כמו שינוי תפיסות חיים שלמות, זאת על ידי קישור הרעיון למשהו שהאדם כבר מסכים איתו מתוך אינטרס אישי ברור. איך לגרום למישהו להסכים איתי? איך יוצרים הסכמה? איך למכור רעיונות? איך למצוא אינטרס אישי של אדם? איך לשכנע אדם לשנות את דעתו? נניח שרוצים למכור...
מי הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי הרבה תועלת? במה אתה הכי טוב? למי אני מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? האם חייב להיות יותר טוב מאחרים? האם חייב יתרון תחרותי? איזה עסק להקים? איך לבחור תחום לימודים? במה להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לעשות הרבה כסף?
...אתה רוצה לעשות כסף אתה לא צריך לגשת לעניין דרך נקודת המבט של במה אני הכי טוב. אלא דרך נקודת המבט של למי אני מביא הכי הרבה תועלת. ומי הלקוח שאני יכול להביא לו הכי הרבה תועלת ושהוא יהיה מוכן לשלם הכי הרבה על התועלת הזו. שאלו 2 נקודות מבט שנראות דומות אבל הן שונות. כמו שתכף אסביר. ברמת העיקרון יהיה נכון לומר, שאתה תעשה יותר כסף, במה שאתה יותר טוב מאחרים. כי אם אתה יותר טוב מאחרים במשהו, הרי שכנראה שם תוכל להביא יותר תועלת מאחרים ושם כנראה יהיה יותר...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
...כבר אמר, ולא להעמיס עליו שאלות נוספות. כאשר המוכר מצליח להציע את המוצר או השירות שמתאימים ללקוח, מבלי לשאול אותו על כל פרט, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות? על המוכר להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות, להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת. אם המוכר לא מצליח להבין את הצרכים או להציע את המוצר המתאים, הדבר עלול ליצור תחושת זרות אצל הלקוח. מצד שני, אם המוכר מצליח להציע את המוצר הנכון...
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
...בלי להסביר באמת מה הוא. למה מנטורים לא נותנים פתרונות ברורים ומדויקים? לדברי אליעד כהן, הסיבה העיקרית לכך היא שהמוצרים שהם מוכרים הם לרוב לא איכותיים, לא באמת יעילים, או פשוט חסרי ערך ממשי. אם המוצר היה באמת יעיל, לא הייתה להם סיבה לא להציע אותו להתנסות. הם לא רוצים שתגלו שהמוצר לא עוזר ולכן נמנעים מלתת לכם גישה אליו מראש. לדוגמה, אם יש לכם מוצר שבאמת פותר בעיות, הדרך הכי טובה לשווק אותו תהיה לתת לאנשים להתנסות בו, לפחות באופן חלקי: ספר טוב יציע...
איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
...וכך בעצם לפרסם אותו בצורה של הורדת מחיר. בצורה זו, הלקוח ייהנה מהמחיר הנמוך יותר ואתה תצליח לשווק את המוצר בלי להוציא כסף נוסף על פרסום. במילים אחרות, אתה יכול להשתמש בתקציב הפרסום כמנגנון לשינוי התמחור ולהוזיל את המחיר של המוצר שלך במקום להוציא אותו על מודעות. איך לא ליפול במחיר נמוך מדי או גבוה מדי? אליעד מסביר שלא תמיד צריך לחפש את המחיר הגבוה ביותר האפשרי, כי מחיר גבוה מדי יכול להרחיק לקוחות. מצד שני, מחיר נמוך מדי יכול לגרום להפסדים או לתפיסת...
איך להרגיש טוב בלי רע? להרגיש רק טוב, לא להרגיש רע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך, לשקר את עצמך, לגרום לעצמך להרגיש טוב, להטיל ספק בשכל, לא להאמין לשכל, חוסר היגיון
איך להרגיש טוב בלי רע? להרגיש רק טוב, לא להרגיש רע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך, לשקר את עצמך, לגרום לעצמך להרגיש טוב, להטיל ספק בשכל, לא להאמין לשכל, חוסר היגיון
...ללא שום חוויה שלילית. אליעד מסביר שהשאיפה הגבוהה ביותר של כל אדם היא למעשה להרגיש טוב בלבד, מאה אחוז מהזמן, מבלי להרגיש רע אפילו פעם אחת. אך כאן עולה טענה נפוצה: האם זה בכלל אפשרי לחיות בתחושה של טוב מוחלט בלי שום נגיעה של רע? אליעד טוען שלמרות שמבחינה הגיונית זה נשמע כמעט בלתי אפשרי, זו בעצם השאיפה האידיאלית של כל אדם. מנגד, אם האדם יחוש טוב בלבד ללא שום רע, אז הטוב יאבד את משמעותו, כי הוא יהיה חסר השוואה ולא יהיה אפשרי לזהות אותו כטוב בכלל. משמעות...
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
...גם אם אתה חושב שהוא שיקר או לא משנה מה אל תגיד לו אם שם יותר זול לך תקנה שם תגיד לו תראה אני לא יודע מה קורה שם אבל כנראה שזה לא בדיוק אותו דבר לי יש את היתרונות שלי עליהם, עכשיו למה זה טוב גם אם אתה בטוח שבאמת מוכרים שם בחמש מאות למה כי אז אתה משאיר לו את הפתח לבוא אליך חזרה ולהגיד כן באתי אליך בגלל היתרונות אבל החלק הכי חשוב במה שאמרתי עכשיו הוא שכשאתה אומר למישהו אם שם יותר זול לך תקנה שם אתה בעצם שותל לו במוח מחשבה שאם הוא בא אליך זה אומר שהוא...
פגישת מכירות - כמה לדבר? כמה להקשיב ללקוח? לדבר פחות, להקשיב יותר, איך למכור ללקוח? תהליך מכירה, שיחת מכירה, טיפים לאנשי מכירות
...טיפים לאנשי מכירות בנושא הזה של פגישות מכירה ללקוח, ישנם טיפים שונים של מומחי מכירות שונים. כאשר אחד הטיפים אומר... שבשיחת מכירה אידיאלית או כל הגדרה שקרית אחרת, עליך להקשיב ללקוח, הרבה יותר באחוז כזה או אחר, מאשר כמות הזמן שאתה מדבר עם הלקוח. וכמובן שהעצה הזאת מטופשת ביותר ושגויה ביותר. כי האמת היא, שעליך להיות ממוקד מטרה, שהיא למכור ללקוח. אאכ אין לך מטרה כזאת, ואז אתה לא איש מכירות אלא משהו אחר, שלילי או חיובי. ובמידה ואתה ממוקד בלמכור ללקוח,...
פסיכולוגיה הפוכה / אימון אישי - מהי פסיכולוגיה הפוכה? ואיך להשתמש בה כשיטה טיפולית? איך לשכנע אנשים? שיטות מניפולציה? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה?
...הנכונה וביחס מתאים לשאר הנתונים הנוספים. ובכל מקרה, בכל צורת מחשבה שגויה, קיימת נקודת אמת כלשהי, שאיבדה את האיזון שלה. וכאשר רוצים לעזור לאדם, לראות את הדרך הנכונה, אז בשלב הראשון יש לנסות להבין את צורת המחשבה שלו, ואת הסיבה שבגללה הוא חושב, שאכן המחשבה שלו אמיתית ונכונה. ובשלב השני, אחרי שמצליחים להבין את נקודת האחיזה במציאות, של הטעות. דהיינו, את נקודת האמת שיש בתוך הטעות, שבגללה הטעות קיימת, עכשיו אפשר לנסות להראות לאדם הטועה, את נקודת האמת שיש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכל או רגש, מעל השכל האנושי, מחוץ לשכל האנושי, מציאות אובייקטיבית, הארה רוחנית, מודעות עצמית, גבולות השכל, מגבלות השכל, שכנוע שכלי, שכנוע רגשי, דרך רוחנית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, מומחה בשיווק, תת מודע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 15_08_2025 השעה 05:46:32 - wesi28